Η τεσλα δεν πουλαει ηλεκτροκινητηρες πουλαει αμαξια. Οποιος δει περα απο το hype η εταιρια βγαινει με ζημιες καθε χρονο, μεγαλο κοστος ανα μοναδα, μεγαλους χρονους παραγωγης και και και....Μηπως την συντηρει η spacex που τα μασαει απο το δημοσιο?? Ας μη μιλησω για τα προβληματα ασφαλειας που εχουν τα υπολογιστικα συστηματα τους...
Επισης εταιριες που εχουν το luxury target group με αφηνουν παγερα αδιαφορο. Ποτε μου δε θα δωσω 50k για ενα αμαξι. Ουτε οι περισσοτεροι fanbois του ελον φανταζομαι
Ακομα επι καπιταλισμου την πρασινη αναπτυξη πρεπει να την βλεπουμε με μισο ματι. Στην Γαλλια τα Κιτρινα Γιλεκα εξεγειρονται γιατι το βρωμικο αλλα φτηνο ντιζελ που καταργειται σιγα σιγα στην ΕΕ ειναι θεμα επιβιωσης για καποιους που δουλευουν αρκετα χιλιομετρα μακρια και το πιο κοντινο μαγαζι με ειδη πρωτης αναγκης ειναι επισης χιλιομετρα μακρια. Η οικολογικη ΕΕ θα επιβαρυνει τους ηδη επιβαρυμενους φτωχους(απο την λιτοτητα) με νεους φορους μεχρι να καταφερουν να επωμιστουν το κοστος ενος νεου ηλεκτρικου αυτοκινητου, ισως για να τονωσουν την αυτοκινητοβιομηχανια που ζοριζεται???? Επισης υπαρχει κριτικη οτι η αλλαγη σε ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ουσιαστικα η μεταφορα της ρυπανσης απο το 1ο κοσμο στον 3ο δεδομενου οτι οι ηλεκτρικοι κινητηρες περιεχουν βαρεα μεταλλα οι οποιοι θα αποβληθουνε στους συνηθης σκουπιδοτοπους σε τριτοκοσμικες χωρες.
Οσο γαματη και να ναι μια εταιρια οταν ο CEO της ειναι ενας φανερα διαταραγμενος σοσιοπαθης που μεταξυ διαφορων μαλακιων εχει ξεστομισει και κατι περι 80 ωρων δουλειας την εβδομαδα καταλαβαινεις οτι το κλιμα δεν ειναι και πολυ ευχαριστo εκει περα. Υπαρχουν διασπαρτες ιστοριες και για μηχανικους και για υπαλληλους της γραμμης παραγωγης στο ιντερνετ να διαλεξετε.
Γενικα η τεσλα μπορει να χει και γαμω ηλεκτροκινητηρες αλλα δεν μπορω τον ολο μυθο που καλλιεργουν γυρω απο αυτη περι ιδωτικης πρωτοβουλιας και του θεαρεστου εργου του μασκ. Ιδιως οταν το εργο αυτο ειναι μερος ενος καλοστημενου συστηματος διαπλοκης κρατους-πολυεθνικων εταιριων-υπερεθνικων οργανισμων οπως η ΕΕ. Μην τρωτε το παπα που σας ταιζουν.
Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε και αυτο που θα δειτε μεθαυριο οταν θα δουλεψετε ειναι οτι μια εταιρια ειτε ειναι μεγαλη ειτε ειναι μικρη ο νουμερο ενας σκοπος της ειναι το κερδος, τα φραγκα. Το κερδος μπορει να βγει με πολλους τροπους που συχνα δεν σημαινουν καλο ανταγωνιστικο προιον... Και ας μην μιλησουμε ποσο κοινωνικα αναγκαιο ειναι αυτο το γαματο προιον που βγαζουν οι εταιριες πολλες φορες...
Λιγο πολυ σαν μηχανικοι σε αυτο το κοσμο θα ζησουμε τα σκατα αυτα θα τα φαμε ή τα τρωμε ολοι, ομως καλο ειναι να στεκομαστε κριτικα απεναντι τους. Η κριτικη μου στην αγγελια δεν ηταν για να κατηγορησω την τεσλα οπως εκανα τωρα μετα την πασα που περιμενα να πω την αληθεια. Το σχολιο μου ειχε να κανει με την θεοποιηση των εταιριων σε σημειο μια αγγελια για ιντερν να ειναι αξιο τοπικ εδω περα. Κατι για εμας τους παλιους αδιανοητο πριν μερικα χρονια... Προκειται για μια τρομερη αλλαγη στην κουλτουρα μας που φερανε τα χρονια του μνημονιου με την ζορι θεοποιηση της ιδιωτικης πρωτοβουλιας και του κεφαλαιου. Αυτο βεβαια εχει να κανει και με το κλιμα ζοφου, ανεργιας και ανασφαλειας που αυτοι εχουν προκαλεσει... Το πανεπιστημιο καποτε ηταν ενα μερος να βρεις τον εαυτο σου να πειραματιστεις και να βγεις μια ολοκληρωμενη προσωπικοτητα. Πλεον οι φοιτητες ειναι απλα ποντικια που τρεχουν απο το πρωτος ετος να διασφαλισουν περισσοτερα εχεγγυα για μια καριερα. Στην διαδικασια αυτη ταυτιζονται ολο και πιο πολυ με την λογικη του κεφαλαιου, μια αντικοινωνικη λογικη δυστυχως.
shitposting on company time