|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 36
|
32
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Υπογραφές για Ανακοίνωση-Ανάθεση Διπλωματικών στο E-learning.
|
on: October 23, 2021, 14:54:26 pm
|
Το θέμα διπλωματική μας αφορά όλους, σήμερα εσάς, αύριο εμάς, μεθαύριο τα μικρότερα έτη για αυτό υπογράψτε ανεξάρτητα από το έτος που είστε, μπας και οργανωθεί το τμήμα γύρω από αυτό το θέμα. Και εγώ συμφώνω με όλα.
Τα εργαλεία που πρέπει να μάθουμε θεωρώ ότι έπρεπε να μας τα είχαν μάθει σε κάποιο από τα μαθήματα τους. πχ από ότι είχα δει κάποιοι ζητούν python αλλά στα μαθήματα τους δεν χρησιμοποιούσαν python αλλά matlab. αν και python εύκολα μαθαίνεις αν ξέρεις άλλες γλώσσες
Εδώ συμφωνώ απόλυτα. Ενημέρωση: Είμαστε ήδη στα 83 άτομα σε λίγες ώρες.
|
|
|
33
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Υπογραφές για Ανακοίνωση-Ανάθεση Διπλωματικών στο E-learning.
|
on: October 22, 2021, 22:13:14 pm
|
Αν μου επιτρέπει ο/η συνάδελφος θα ήθελα να ανεβάσω ένα πολύ ωραίο σχόλιο που υπέβαλε μαζί με την υπογραφή του:
"Λιγότερες διπλωματικές να δίνονται με προτεινόμενο χρόνο 12 μήνες, ή να σπάνε σε 2 από 6 μήνες. Επίσης οι διπλωματικές να ανακοινώνονται (φυσικά όλες μαζί) και σύντομα μετά τις εξεταστικές (πχ αρχές Μαρτίου, όχι Απρίλιο) για να μην πηγαίνει χαμένος εκείνος ο χρόνος. Θα μπορούσαν περισσότερες διπλωματικές να δίνονται σε 2 άτομα μαζί, σαν "προσωρινή λύση" στο πρόβλημα των λίγων διπλωματικών."
Πολύ σωστά όλα!
|
|
|
36
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Υπογραφές για Ανακοίνωση-Ανάθεση Διπλωματικών στο E-learning.
|
on: October 22, 2021, 19:27:52 pm
|
Όπως φαίνεται και από τον τίτλο, η φόρμα αυτή φτιάχτηκε με σκοπό να μαζέψουμε υπογραφές ώστε να οργανωθεί η διαδικασία Ανακοίνωσης-Ανάθεσης διπλωματικών εργασιών στο τμήμα του ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ. Αυτά που προτείνουμε είναι: 1) Δημιουργία "Μαθήματος" στο E-learning με τίτλο "Διπλωματικές Εργασίες ΤΗΜΜΥ" (ή κάτι παρόμοιο). 2) Να ανεβάζουν οι καθηγητές εκεί τα πιθανά θέματα διπλωματικών εργασιών. 3) Τα θέματα να ανεβαίνουν σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους ώστε οι φοιτητές να μπορούν να βλέπουν τις επιλογές που έχουν. Επίσης, σε καιρούς πανδημίας, όπως αυτή που διανύουμε τώρα, δεν είναι καθόλου πρακτικό να πηγαίνουν οι φοιτητές στο γραφείο του κάθε καθηγητή για αναζήτηση διπλωματικής εργασίας. 4) Να ανακοινώνονται περισσότερα θέματα γιατί το πλήθος των διπλωματικών εργασιών που ανακοινώνονται δεν συμβαδίζει με την ουρά φοιτητών που έχει δημιουργηθεί. Η φόρμα για τις υπογραφές βρίσκεται εδώ. https://forms.gle/trAyPcvxzCa24pxe6Υ.Γ. λινκ προηγούμενου ποστ: https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=79823.msg1389647;topicseen#new
|
|
|
40
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Ίσως ήρθε η ώρα να οργανωθεί λίγο η φάση με τις διπλωματικές.
|
on: October 14, 2021, 02:04:40 am
|
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι βγαίνουν αρκετές διπλωματικές με χρόνους 9 ή 12 μήνες. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι φοιτητές είναι οκ με αυτό, ή οι καθηγητές μπορεί να το κάνουν για να μην επιμένουν οι φοιτητές να τελειώσουν στους 6 χωρίς να έκαναν δουλειά. Όμως νομίζω ότι δεν πρέπει να "κανονικοποιηθούν" οι 9μηνες διπλωματικές - πρέπει να υπάρχουν και αρκετές διαθέσιμες 6μηνες. Στην τελική, αν μία 12μηνη σπάσει σε 2 εξάμηνες, ικανοποιούνται 2 φοιτητές αντί για έναν.
Καλά άλλο και αυτό. Είπα να μην τα ρίξω όλα μαζί μη μας πάθουν και τίποτα.
|
|
|
41
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Ίσως ήρθε η ώρα να οργανωθεί λίγο η φάση με τις διπλωματικές.
|
on: October 14, 2021, 00:20:17 am
|
Με αφορμή το τμήμα της Πληροφορικής του ΑΠΘ και την μέχρι τώρα εμπειρία μου, θα ήθελα να σχολιάσω κάποια πράγματα πάνω στη διαδικασία της εύρεσης διπλωματικής.
Τα ξεφτέρια εκεί στην Πληροφορική είπαν ότι κάθε χρόνο ΟΛΟΙ οι καθηγητές του τμήματος θα ανεβάζουν τα θέματα πτυχιακών εργασιών που βγάζουν, την περίοδο μεταξύ 1-10 Οκτωβρίου, στη σέλιδα τους στο e-learning "Πτυχιακές Εργασίες". Με αποτέλεσμα, 1) Όλοι οι καθηγητές βγάζουν τα θέματα πάνω κάτω την ίδια περίοδο και έτσι ο φοιτητής έχει την δυνατότητα να δει καλύτερα τι επιλογές έχει. 2) Κάθε φοιτητής δε τρώει τον χρόνο του στο να ψάχνει και να παίρνει αμέτρητα τηλέφωνα (μέχρι να το σηκώσουν) ή ακόμα και να πηγαίνει αρκετές φορές στο γραφείο του εκάστοτε καθηγητή.
Επιπλέον, στη σελίδα της Πληροφορικής ανεβάζουν θέματα κάθε Οκτώβρη 27 καθηγητές, ολογράφως εικοσιεπτά καθηγητές. Επιπλέον φέτος, αν και ακόμα δεν έχουν ανεβάσει όλοι οι καθηγητές, τα θέματα που έχουν ανεβέι μέχρι στιγμής είναι 170, ολογράφως εκατόν εβδομήντα θέματα.
Που θέλω να καταλήξω;
Νομίζω ήρθε η ώρα να δημιουργηθεί μία παρόμοια σελίδα στο e-learning με ονομασία "Διπλωματικές Εργασίες ΤΗΜΜΥ" όπου ΟΛΟΙ η καθηγητές θα ανεβάζουν τα θέματα τους περίπου τις ίδιες ημερομηνίες. Επίσης, νομίζω ότι ο αριθμός των θεμάτων που βγαίνουν δεν επαρκούν για την ζήτηση που υπάρχει, τουλάχιστον έτσι όπως βλέπω τα πράγματα τον τελευταίο καιρό.
Συμφωνω, ότι μερικοί θέλετε να πηγαίνετε απο το γραφείο, να συζητάτε θέματα κτλ, που για μένα είναι κάτι πολυ καλό, αλλά δε γίνεται να συμβαίνει αυτό με το μεγαλύτερο ποσοστό των καθηγητών. Δεν γίνεται να πρέπει αναγκαστικά να κάνω διπλωματική, μιας και είναι υποχρεωτική και να πρέπει να πάρω σβάρνα 10 γραφεία. Είναι αστείο εν έτει 2021 να μην έχει δημιουργηθεί μια οργανωμένη σελίδα όπου θα ανεβαίνουν εκεί τα πιθανά θέματα διπλωματικών. Και ειδικά εν καιρώ κορονοιού.
Ντάξει, μπορεί να λέω κάτι τρελό δε ξέρω. Θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.
|
|
|
42
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Ποιον θεωρείτε χειρότερο καθηγητή του τμήματος (version 2021);
|
on: October 05, 2021, 10:16:18 am
|
Ας αναρωτηθούν μόνο κάποιοι γιατί ο Καραγιαννίδης που είναι και αυτός top, έχει 0 και κάποιοι άλλοι 15+. και εγώ διαφωνώ, Πιτσιάνης πολύ χείρότερος από τον Αντωνόπουλο, αν και δεν τον ξέρω σχεδόν καθόλου τον Αντωνόπουλο, πέρσυ είχε εμφανιστεί μόνο 3 φορές στο zoom.
Μπερδεύεις το επιστημονικό έργο με την διδασκαλία. Μπορεί να είσαι ο μεγαλύτερος επιστήμονας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είσαι και ο καλύτερος δάσκαλος.
|
|
|
|
|