• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 28, 2023, 01:03:22 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Θέματα Διπλωματικών Εργασιών ΤΗΜΜΥ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 28, 2023, 01:03:22 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by Katarameno
[Today at 00:19:23]

Νέες ταυτότητες
by Katarameno
[September 27, 2023, 23:52:20 pm]

Ψάχνω ομάδα.
by Caterpillar
[September 27, 2023, 21:31:33 pm]

[Σχεδίαση Συστημάτων Υλι...
by Caterpillar
[September 27, 2023, 21:01:14 pm]

[Βάσεις Δεδομένων] Παλιά ...
by Caterpillar
[September 27, 2023, 20:06:34 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΙΝΗΤΟΠΟ...
by chatzikys
[September 27, 2023, 18:50:32 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 27, 2023, 16:55:26 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[September 27, 2023, 12:45:44 pm]

Αγγελίες για Πρακτική Άσκ...
by gepeltek
[September 26, 2023, 21:31:04 pm]

Ζητούνται Συντονιστές Πιν...
by Μπιγκόνια
[September 26, 2023, 18:59:34 pm]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by GrillOG
[September 26, 2023, 18:56:00 pm]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by kostisgialamas
[September 26, 2023, 17:18:51 pm]

[Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά...
by Wibvious
[September 26, 2023, 15:50:33 pm]

[Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών] ...
by Don
[September 26, 2023, 14:48:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by LelisNiko
[September 26, 2023, 14:10:56 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Μαρτσέλο
[September 26, 2023, 11:53:04 am]

Κάλεσμα / Συνάντηση ΟΔ/ΟΣ...
by Rick Deckard
[September 26, 2023, 11:40:23 am]

Rhyming Game
by Elliot Alderson
[September 26, 2023, 08:51:06 am]

ομάδα πρωτοετών στα media...
by Caterpillar
[September 26, 2023, 07:47:28 am]

[Συστήματα Μετρήσεων ] Απ...
by Caterpillar
[September 25, 2023, 22:05:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9271
Latest: Chr1ss
Stats
Total Posts: 1410232
Total Topics: 30848
Online Today: 134
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 16:39:09 pm)
Users Online
Users: 29
Guests: 77
Total: 106
amks
Marianna01
mimaki
vaggelisx
manek
Mr Watson
nectar
Prosontas
Kyritsisss
plio
Χαρούμενη Πατάτα
Don
Born_Confused
bit11
sakell
melisste22
aurora
leantzot
Alex199
geo66
Saint_GR
FinalKraken
tasos gourd
Θιασώτης
gntitsios
Cersei Tsoulannister
geraltofrivia
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ? on: October 20, 2021, 22:02:47 pm
Quote from: kehagiat on October 20, 2021, 11:16:15 am
7.2.3 Αναρωτιεμαι μηπως η πραγματικη εξηγηση των ειναι οτι στην πραγματικοτητα δεν επιθυμουν ασφαλη διδασκαλια αλλα ακριβως το αντιθετο: συνθηκες οι οποιες θα ευνοησουν την υγειονομικη κατστροφη, ωστε να μπορουν κατοπιν να ποουν οτι η κυβερνηση ειναι ανικανη. Αναρωτιεμαι λεμε ...
Μακράν το πιο παρανοικό πράγμα που έχει ακουστεί ως τώρα αυτή η κατηγορία ότι το απλό αίτημα να συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές στο μάθημα έχει απώτερο σκοπό να σκοτώσει κόσμο για να κάνει αντικυβερνητική προπαγάνδα. Πραγματικά ντροπή...
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι / Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 14, 2021, 17:51:01 pm
όχι ακόμα σε μένα
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Ιούνιος / Ιούλιος 2021 on: July 26, 2021, 22:35:59 pm
Συστήματα Πολυμέσων στο elearning
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: [Λειτουργικά Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα? on: July 21, 2021, 23:31:26 pm
Το πέρασα με πιτσιάνη/φλώρο το 2020. Πολύ δυνατό μάθημα στο περιεχόμενο με χρήσιμες γνώσεις για όποιον θέλει να ασχοληθεί με προγραμματισμό. Πολύ καλό πρακτικό εργαστήριο από τον φλώρο σε φέρνει σε επαφή με linux και βοηθάει πολύ ειδικά αν δεν είχες εμπειρία με linux ως τοτε. Τα κουιζάκια εύκολα γενικά αν είχες γνώσεις C και οι εξετάσεις στη βεργίνα αρκετά εύκολες. Στη δικιά μου χρονιά αρκούσε να διαβάσεις σημειώσεις εργαστηριών και να δεις διαφάνειες διαλέξεων για εξετάσεις. Πολύ εύκολο μάθημα γενικά για 5 ects.
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ανάλυση Δεδομένων / Re: [Ανάλυση Δεδομένων] Να επιλέξω το μάθημα; on: July 21, 2021, 23:19:43 pm
Προσωπική άποψη για το μάθημα όπως γινόταν από κοντά (προ-κοβιντ):

Γενικά καλές διαλέξεις και καλό το ότι υπενθυμίζει βασικά κομμάτια θεωρίας στατιστικής στην αρχη. Μετά πιάνει όλες τις μεθόδους ανάλυσης δεδομένων και κάποια βασικά που θα δει κάποιος αν αποφασίσει να ασχοληθεί με Machine Learning. Κατά τη γνώμη μου είναι must μάθημα αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με machine learning(πχ στη διπλωματική η για δουλειά) καθώς εισάγει κάποιες βασικές ιδέες όπως πχ reggression, PCA, ICA, dimensionality reduction κλπ αλλά από μια σκοπιά πιο μαθηματική-στατιστική οπότε θεωρώ ότι βοηθάει στο να κατανοήσεις τις μεθόδους καλύτερα. Προσωπικά πχ με βοήθησε ιδιαίτερα να καταλάβω πιο εύκολα τι παίζει με τα πιο εξεζητημένα πράγματα σχετικά με το ML στην αναγνώριση προτύπων.

Όσον αφορά τα διαδικαστικά έχει κάθε βδομάδα εργασίες οι οποίες δε βαθμολογούνται αλλά βοηθάνε μειώνοντας τον φόρτο της main εργασίας αλλά το περιεχόμενο τους είναι βασικά αυτό που θα ζητηθεί και στη main εργασία και στις εξετάσεις οπότε από την εμπειρία που είχα βοηθάει πολύ να ασχολείσαι και ακόμα και κάτι να μη δουλεύει ή να μη το καταλαβαίνεις να το λες στον κούγιου στο επόμενο αμφιθέατρο καθώς περνάει μία ώρα λύνοντας τις εργασίες τις προηγούμενης βδομάδας. Η μεγάλη εργασία του μαθήματος είναι ένα θέμα με πολλά ερωτήματα που μοιάζουν ακριβώς με τις μικρες εβδομαδιαίες εργασίες, νομίζω είναι αρκετά εύκολη για κάποιον που ασχολήθηκε με τις άλλες εργασίες. Οι εξετάσεις από την άλλη από την προσωπική μου εμπειρία ήταν αρκετά δύσκολες και από άποψη χρόνου αλλά και από άποψη δυσκολίας θεμάτων( και προ κοβιντ ήταν ηλεκτρονικά οι εξετάσεις 2 ασκήσεις matlab στην αίθουσα υπολογιστών).

Συνολικά το μάθημα κατά τη γνώμη μου αξίζει σίγουρα από άποψη γνώσεων που θα αποκτήσει κάποιος αλλά το δυσκολεύει πολύ το ότι έχει 4 ects ενώ ο φόρτος εργασίας του αντιστοιχεί σίγουρα σε πολλά περισσότερα.
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Συστήματα HW σε Χαμηλά Επίπεδα Λογικής Ι / Re: [Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ΧΕΛ Ι] Nα επιλέξω το μάθημα; on: July 06, 2021, 12:43:29 pm
Στις διαλέξεις που έκανε στα HW 2 φέτος ανέφερε πολλές φορές ότι όσοι πάρουμε το μάθημα να προσπαθήσουμε να το έχουμε περάσει μέχρι του χρόνου γιατί θα πάρει HW 1&2 και θα αλλάξει η ύλη (κάποια των HW 2 θα τα κάνει στα 1 και τα HW 2 θα εμβαθύνουν πιο πολύ)
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι / Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021 on: December 01, 2020, 16:26:34 pm
Θέλει να δηλώσεις συμμετοχή για την πρόοδο?
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Σεπτέμβριος 2020 on: October 19, 2020, 16:56:46 pm
ΣΗΕ 2 ΝΠΣ
Θεωρία Δικτύων
9  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Αθλητικές Διοργανώσεις / Re: Formula 1 on: September 13, 2020, 04:04:50 am
Quote from: The Audacious AI on September 12, 2020, 19:34:08 pm
+1. Κανένας τους νομίζω
Δεν ξέρω για σας αλλά εγω προσωπικά λατρεύω το cast από ΕΡΤ. Δίνει αυτό το feel κωμωδίας που δεν το βρίσκεις αλλού. Πλέον δεν μπορώ να δω απο άλλο κανάλι F1.....
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής Φεβρουαρίου 2020 on: March 08, 2020, 18:16:51 pm
Ανάλυση δεδομένων (ΝΠΣ) στο e-learning
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2020 on: February 29, 2020, 11:54:09 am
Quote from: ΦΑΚΟΡΙΖΟΣ on February 28, 2020, 15:40:30 pm
Για θυα να κανω επικληση στα θεια?
Πήγαμε από το γραφείο του ντελο και λέει τα έχει διορθώσει και δεν τα έχει βάλει σε excel ακόμα. Μάλλον μες στη βδομάδα...
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ανάλυση Δεδομένων / Re: [Ανάλυση Δεδομένων] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/20 on: October 17, 2019, 02:29:25 am
Ξεκίνησε ακόμα με τις ασκήσεις στο μάθημα τις τρίτης?
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Εργασία 2018-2019 on: March 28, 2019, 22:09:59 pm
Το έλυσα το πρόβλημα αυτό συνέβαινε τα στίγματα μου έβγαιναν όπου να 'ναι και δεν τα εμφάνιζε γιατί ήταν κεντραρισμένη στο πανεπιστήμιο. Προσοχή ενώ στο πακέτο gps παίρνουμε .......latitude.....longtitude........ όταν στέλνουμε request code το T=.. ειναι T=longtitude-latitude είναι ανάποδα η σειρά.Αυτό δεν είχα προσέξει και μου έβγαινε ότι να ναι. Τα άλλαξα σειρά και μου έδωσε σωστή εικόνα.
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Εργασία 2018-2019 on: March 28, 2019, 20:43:18 pm
Παιδιά εγώ στο κομμάτι που προσπαθώ να πάρω μια εικόνα με στίγματα gps ό,τι και να βάλω στο Τ= μου στέλνει το ίδιο στίγμα.Συμβαίνει σε κανέναν άλλο αυτό?
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: [Δομημένος Προγραμματισμός] Γενικές αποριές,ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2016/2017 on: December 14, 2016, 03:50:59 am
ναι αυτα μας εκανε και φετος
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...