|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Show Posts
|
Pages: [1] 2
|
3
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αξιοπιστία Συστημάτων / Re: [Αξιοπιστία Συστημάτων] Να επιλέξω το μάθημα;
|
on: January 21, 2021, 14:43:26 pm
|
Λοιποοοον, εχοντας μια εμπειρια με το μαθημα ειπα να δωσω τη προσωπικη μου αποψη.
Γενικα μοιαζει αρκετα με τα VLSI στην δομη του μιας και εχει Βιβλιογραφικη Εργασια [Παρουσιαση + Αναφορα] με βαση 4 papers και Υπολογιστικη εργασια. Πλεον οι εργασιες διοργανωνονται απο τα παιδια που κατασκευαζουν τον δορυφορο (SpaceDot) και εξαιτιας αυτου εχει γινει αρκετα πιο ενδιαφερον το μαθημα....
Στη βιβλιογραφικη εργασια επιλεγεις ενα θεμα που πιθανως σε ενδιαφερει και με βαση papers που ο ιδιος επιλεγεις πρεπει να το παρουσιασεις. Το πολυ καλο ειναι οτι τα θεματα που μπορεις να επιλεξεις εχουν μεγαλη ποικιλια. Γενικοτερα μελετας την αξιοπιστια συστηματων αλλα αυτα κυμαινονται απο γενικοτερα θεματα αξιοπιστιας, μεχρι εφαρμογες στην αεροδιαστημικη, στο hardware, software αλλα και machine learning/neural networks. Οποτε αν και στην τελικη θα κανεις παρουσιαση ειναι αρκετα ενδιαφεροντα θεματα εν'γενει και σιγουρα θα βρεις κατι που σου αρεσει.
Αλλα κατα την αποψη μου εκει που ξεχωριζει το μαθημα ειναι οι υπολογιστικες εργασιες. Υπαρχουν 3 βασικα ειδη, Αναλυση Ακτινοβολιας σε ηλεκτρονικα στοιχεια (hardware) για εναν δορυφορο (προγραμμα OMERE), αναλυση πιθανων σφαλματων και τροπος αντιμετωπισης αυτων (FMEA) και τελος, αυτη που επελεξα εγω, προσομοιωση σφαλματων σε ενα συστημα. Γενικα θεωρω πως και τα 3 θεματα ειναι κατι που λειπει παντελως απο τη σχολη μας και ειναι αρκετα θετικο το να μελετησεις ενα τετοιο συστημα για τη πρακτικη γνωση που παιρνεις. Ουσιαστικα το μαθημα βασιζεται στον κλαδο μηχανικης Systems Engineering.
Μιας και πηρα το 3ο θεμα θα πω καποια πραγματα απο προσωπικη εμπειρια. Αυτο που σου ζηταει ειναι να προσομοιωσεις ενα συστημα εξαρτηματων σχετικα με το ποτε αποτυγχανουν και επιδιωρθονται και με βαση αυτο, να βγαλεις μετρικες αξιοπιστιας κλπ. Πρακτικα πρεπει να φτιαξεις μια προσομοιωση βασισμενη σε παραγματικα εξαρτηματα, κατι το οποιο γενικα εχει αγγιξει η σχολη αλλα σε πιο θεωρητικο επιπεδο και οχι τοσο πρακτικα. Το πολυ καλο ειναι οτι τα παιδια σε αφηνουν να πειραματιστεις πληρως με αλλες γλωσσες προγραμματισμου αντι για MATLAB οπως Julia ή Python (επιτελους σε αυτη τη σχολη) αλλα και να υλοποιησεις τα εξαρτηματα με κλασεις ή και κατι διαφορετικο. Γενικα με την ελλειψη σοβαρου προγραμματισμου στη σχολη (τελευταιο μαθημα προγραμματισμου ειναι στο 2ο ετος) ειναι ενα πολυ καλο εναυσμα να κανεις το ξεκινημα να ασχοληθεις στο μελλονμε κατι που οντως χρησιμοποιειται απειρα στο αντικειμενο μας.
Η εξεταση του μαθηματος ειναι με ανοιχτα βιβλια και 2 ωρες, το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν παλια θεματα αυτη τη στιγμη, αλλα νομιζω 2 ωρες ειναι υπεραρκετες.
Οποτε ναι στην τελικη το προτεινω φουλ, σιγουρα θα σου φαει χρονο κατα τη διαρκεια του εξαμηνου αλλα οχι παρα πολυ.
|
|
|
6
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Είμαστε γκρινιάρηδες και μας αρέσει ή τελικά κρύβεται κάτι άλλο?
|
on: July 01, 2020, 14:54:56 pm
|
Εγω δεν καταλαβαινω αυτη η λογικη του οτι "αν εγινε επιτηδες ντροπη, αν δεν εγινε ενταξει δε πειραζει..". Οχι ρε φιλε, εχεις μια δουλεια στη ζωη σου θα την κανεις σωστα. Υποτιθεται εχεις δομησει το μαθημα σου ωστε η περατωση του να γινεται με τον πιο βελτιστο και αξιοκρατικο τροπο. Τωρα σου ερχεται αυτη η κατασταση, ειναι ευθυνη σου να ανταπεξελθεις και να προσαρμοστεις. Εφοσον αποτυχεις να το κανεις αυτο, φερεις ευθυνη και πρεπει να το διορθωσεις.
Προσωπικα δεν δεχομαι αυτη την απαξιωση ενος καθηγητη που υποτιθεται βρισκεται εδω γιατι θελει να διδαξει και να συνεισφέρει στη κοινωνια και στην επιστημη. Μπορει να γινομαι απολυτος αλλα καθηγητες που δεν ξερουν για ποιο λογο βρισκονται σε αυτη τη θεση και ποια ειναι η ευθυνη τους ως προς εμας και την κοινωνια πρεπει να μην ειναι καθηγητες.
Καλο ειναι να υπαρχει αμφιδρομη κατανοηση, αλλα και παραδοχη και επιλυση των λαθων μας.
|
|
|
12
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομές Δεδομένων / Re: [Δομές δεδομένων] Απορίες στις ασκήσεις 2017-18
|
on: September 24, 2018, 15:39:02 pm
|
Οι λύσεις που υπαρχουν για τα θεματα του '11 νομιζω εχουν λαθη. Στο θεμα 3.α) οταν μπαινει το στοιχειο [8,21] χρειαζεται ανακατανομη και περιστροφες γτ η ριζα απο αριστερα εχει βαθος 3 και απο δεξια βαθος 1, τελικα εγω βρηκα [9,13 6,6 12,81 4,11 8,21 11,4 16,7 3,5] (το οποιο μπορει να ειναι και λαθος, αλλα νομιζω η ανεβασμενη λυση ειναι σιγουρα λαθος).
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση παλιών θεμάτων
|
on: June 03, 2018, 03:00:49 am
|
Τώρα που το ξαναειδα νομίζω πως έχω ένα μικρό λαθάκια στο ολοκλήρωμα του Φ, αντί να είναι από φ1 έως φ1+ωt, λογικά είναι από φ1+ωt έως 2π, γιατί εκεί δημιουργείται η επιφάνεια. Μετά το παίρνω σωστά, απλά ξέχασα να αλλάξω τα όρια.
Επίσης ναι λογικά το L μειώνεται χρονικά εφόσον για σταθερό I μειώνεται η επιφανεια, άρα μειώνεται το Φ άρα μειώνεται και η αυτεπαγωγη.
Η λογική μου αυτό μου λέει, αλλά πεδίο είναι μπορεί και να κάνω λάθος.
|
|
|
15
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ
|
on: October 14, 2017, 02:56:35 am
|
Ανακοινώσεις ΣΔΟΚ στο μάθημα λογικής σχεδίασης πέρυσι.
Μετά από 100+ μέρες που έχει γίνει η εξέταση στο μάθημα τον φέβρουαριο βγαίνει η εξής ανακοίνωση:
24 Μαιου 2017 8:00μμ Δοκουζγιάννης ...Θα χρειαστώ αρκετές ώρες για να μεταφέρω τους βαθμούς στο Προβαθμολόγιο.
...Οι βαθμοί θα ανακοινωθούν στην παρούσα σελίδα
...Θα βγουν όλοι οι βαθμοί. Όμως στο τελικό βαθμολόγιο θα μεταφερθούν οι βαθμοί των φοιτητών που εκπλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους στο εργαστήριο.
...Οι υπόλοιποι βαθμοί θα κρατηθπήν στο αρχείο και θα αποδοθούν στους φοιτητές όταν θα περατώσουν το Εργαστήριο, από τον Οκτώβριο 2017.
...Ο κύριο Γιαννούλας εργάζεται πάνω στους καταλόγους του εργαστηρίου από το πρωί.
...Αν προλάβω θα σας ανακοινώσω τις ώρες γραπτών για αύριο το πρωι.Παρακαλούνται οι φοιτητές να περιμένουν την ανακοίνωση.
Μετά από 2 ώρες...
24 Μαιου 2017 10:02μμ Δοκουζγιάννης
...Αύριο.
Το επόμενο πρωί..
τα νέα 25 Μαιου 2017 10:18πμ Δοκουζγιάννης
...Μεταφέρθηκαν οι βαθμοί της ομάδας Β στο προβαθμολόγιο. 95 φοιτητές.
...Θα χρειαστούν άλλες 2 ώρες για την Α.Συμπεριλαμβάνει και τη διασταύρωση. Δεν τα πήγαν και άσχημα οι φοιτητές.
...Το νέο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος μας θα αποδώσει καρπούς.
...Θα χρειαστεί ακόμα λίγη υπομονή.
ΠΡΟΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 25 Μαιου 2017 2:04μμ Δοκουζγιάννης
ΑΑΑ
Νομίζω πως έπρεπε να ανέβει payniac
|
|
|
|
|