|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
|
46
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Open Source Οδηγός Θεσσαλονίκης / Re: Μέρη για διάβασμα
|
on: October 22, 2020, 19:44:39 pm
|
Bump τωρα με coronavirus
Προτεινε ασφαλη τσιλ μερη που δεν μαζευουν κοσμο!
Ξεκινάω:
Το τσάι: τσιλ μαγαζακι, ωραίο κονσεπτ, νορμαλ τιμες, πολλες επιλογες, ωραια γλυκα, χαλαρη μουσικουλα και λιγος κοσμος
Καραβαν: επισης τσιλ, ωραία ατμόσφαιρα
Υψλον: οκ αυτό ειναι καπως πιο ακριβο και ισως λιγο κλισε, αλλα εχει ωραια κοκτειλακια για το διαβασμα :Ρ
|
|
|
47
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Open Source Οδηγός Θεσσαλονίκης / Γλυκά Στην Θεσσαλονίκη
|
on: October 22, 2020, 19:40:26 pm
|
Με αφορμή το shoutbox που σχολιαστηκαν τα cinnamon rolls και τα gifflar, προτεινετε μαγαζια + συγκεκριμενα γλυκα στην Θεσσαλονικη!
Ξεκιναω:
Sugarela & Sugar Angel: Αυτα τα δυο πανε μαζι στο μυαλο μου, γενικα πολυ ωραιες τουρτες/cake κλπ
Choureal: Οκ προφανως, ολοι το ξερουμε
Ζαχαροπλαστείο Loryan: Πολύ τίμιο και γνωστό για την τούρτα Bueno. Επίσης προτείνω τα πουράκια bueno που έχουν.
Αν σκεφτώ κάτι θα προσθέσω.
|
|
|
52
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τεχνικές Βελτιστοποίησης / Re: [Τεχνικές Βελτιστοποίησης] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: October 15, 2020, 02:35:26 am
|
Μπορεί να έχεις δίκιο σε όλα αυτά που λές, δε μπορώ να ξέρω, όμως εμείς δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πηγαίνουμε με τα φεγγάρια του καθενός και να μαντεύουμε πως θα είναι σε κάθε μάθημά του, ούτε είμαστε ψυχολόγοι να "πληρωνόμαστε" τα θέματα του καθενός, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Μη λογικές συμπεριφορές έχουν ως αποτέλεσμα αποξένωση και απομάκρυνση. Προφανώς αυτός είναι ο σκοπός του. Εγώ, προσωπικά, είμαι αντίθετος με αυτό και δε μπορώ να το συγχωρήσω. Ίσως κάποιος που δεν παρακολουθούσε ΣΑΕ ΙΙ και τον δει κατευθείαν στον τομέα να έχει τελειώς διαφορετική εικόνα. Εγώ, προσωπικά πάλι, θεωρώ μη λογικό να θες να ξανασυνεργαστείς με κάποιον που σου τα έκανε μαντάρα, και δεν μπορώ να καταλάβω όσους το κάνουν (αν και δεν πρέπει να είναι πολλοί γιατί όντως σχεδόν κανείς δεν τον επιλέγει, εγώ πάντως με όσα άτομα έχω συζητήσει για το συγκεκριμένο θέμα, όλοι σχεδόν επέλεξαν μαθήματα με γνώμονα να μην επιλέξουν αυτό, ακόμη κι αν τους άρεσε πολύ το αντικείμενο).
Γενικά οι πιο ζόρικη απ' ότι ξέρω είναι ΣΑΕ ΙΙΙ, ίσως και παράλληλα.
Καταλαβαίνω τι λες. Και εγώ έχω πικραίνει από καθηγητές και τους αποφεύγω σαν covid. Πάντως δεν θεωρώ ότι το να επιλέξεις ένα μάθημα ενός καθηγητή είναι συνεργασία με αυτόν. Δεν του κανείς χαρη και ούτε τον νοιάζει πολύ αν πάρεις το μάθημα του η όχι. Εγώ επέλεξα το μάθημα όχι σαν ψήφος εμπιστοσύνης στον Ροβι αλλά ξεκάθαρα για τον εαυτό μου και τι θέλω να μάθω και ποσό αναμενόμενα θα είναι κάποια πράγματα (εδώ εννοώ ότι ήξερα πως αν ασχοληθώ φουλ, που είχα πρόθεση, θα έπαιρνα τουλάχιστον 9 και δεν θα βρισκόμουν προ εκπλήξεως από ραντομ βαθμολόγηση/εξετάσεις κλπ - όπως σε μαθήματα τύπου Δίκτυα). Και από αυτήν την άποψη έμεινα 110% ευχαριστημένος επειδή πέρα από καλό μάθημα, χρήσιμες εργασίες και ασφάλεια στην βαθμολόγηση είδα και μια καλύτερη πλευρά του Ροβι. Βέβαια συνειδητοποιώ ότι ίσως τα μαθήματα του είναι κάπως ελιτίστικα με την έννοια ότι αν δεν κανείς ΟΛΑ τα «προαιρετικά» πράγματα δεν βλέπεις βαθμό. Δλδ ο ίδιος σρ μάθημα είπε περήφανα ότι δεν έχει υπάρξει ποτέ άριστο γραπτό και ότι οι εργασίες είναι υποχρεωτικές για 10. Τέλος πάντων είναι περί ορέξεως ο Ροβι, αλλά θεωρώ ότι αν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο και προσφέρεσαι να καείς, τότε αξίζει όχι από το ποιον του Ροβι ή τον ντετερμινιστικο βαθμό, αλλά κυρίως από την γνώση που θα πάρεις και τα μαθηματικά που θα κατανοήσεις (και θα εφαρμόσεις). Εγώ υπερασπίζομαι τον Ροβι με κάθε ευκαιρία επειδή ανάμεσα σε 61 μαθήματα που παρά πολλά ήταν κακή σαπίλα, ήταν στα μαθήματα του όπου τελειώνοντας ένιωθα ότι επιτελους έμαθα κάτι χρήσιμο.
|
|
|
53
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τεχνικές Βελτιστοποίησης / Re: [Τεχνικές Βελτιστοποίησης] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: October 14, 2020, 23:22:50 pm
|
Εγώ τελικά δεν το επέλεξα το μάθημα γιατί η διδασκαλία και η γενικότερη συμπεριφορά του Ροβιθάκη στα ΣΑΕ ΙΙ ήταν επιεικώς απαράδεκτη (μηδενική επικοινωνία με τους φοιτητές π.χ. απάντηση σε e-mail ή/και feedback για το μάθημα, ειρωνεία, ελάχιστες ασκήσεις οι οποίες δεν ανταποκρίνονται στα θέματα των εξετάσεων, πολύ αυστηρή βαθμολόγηση - τύπου πανελλαδικών, δεν έγινε επίδειξη γραπτών, ώρες ώρες αναρωτιόσουν αν διδάσκει ο Ροβιθάκης ή ο Αντωνόπουλος...)
Αν και άκουσα πως στην κατεύθυνση είναι διαφορετικός σε σχέση με τον κορμό, με την έννοια ότι είναι πιο ανθρώπινος, θα πω σε όποιον ενδιαφέρεται να πάρει το μάθημα να το σκεφτεί πάρα πολύ σοβαρά αν θέλει να συνεργαστεί ξανά με τον συγκεκριμένο. Σε τελική ανάλυση, το μάθημά του είναι αναπαραγωγή του βιβλίου του το οποίο μπορεί να διαβάσει κάποιος μόνος του αν θέλει να καταλάβει τις έννοιες που αναπτύσσονται.
Tl;Dr Μείνετε μακριά και διαβάστε το βιβλίο μόνοι σας
Πριν πάρω επιλογής ροβιθακη είχα την ίδια άποψη, αλλά Εν τελεί πήρα το μάθημα του επειδή με ενδιέφερε παρά πολύ το αντικείμενο Εν τελεί πλέον ειμαι ροβιθακικος όσον αφορά αυτά που είπες: 1) ο Ροβιθακης στα μαθήματα επιλογής είναι πολύ πιο κομπλέ (θα τον δεις ακόμα και να χαμογελάει), κάνει κλασσικά πολύ καλό μάθημα και αν ασχοληθείς με εργασίες θα πάρεις από 4 έως 5 μπόνους μονάδες όποτε Εν τελεί ο βαθμός θα είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 9. 2) αυτό που λες ότι θα διαβάσεις το Βιβλίο και θα καταλάβεις δυστυχώς σε μαθήματα του ροβιθακη δεν ισχύει. Καταλαβαίνεις πραγματικά από τις εργασίες και της εφαρμογής των μαθηματικών σε πραγματικά προβλήματα. 3) λόγω της κακής του φήμης και της γενικής δυσκολίας την μαθημάτων του, επιλέγουν τα μαθήματα του πολύ λίγα άτομα, επομένως θα είστε 5-10 άτομα σε κάθε διάλεξη που γενικά γαμαει. Πάρτε τα όλα αυτά with a grain of salt όπως λένε και οι Εγγλέζοι επειδή προφανώς είμαι biased ΥΓ: προφανώς μαθήματα ροβιθακη δεν είναι για όσους είναι χλιαροι με το αντικείμενο, θέλει κουράγιο και ενασχόληση...
|
|
|
55
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τεχνικές Βελτιστοποίησης / Re: [Τεχνικές Βελτιστοποίησης] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: October 14, 2020, 04:00:18 am
|
Ίδιας δυσκολίας θα έλεγα, ίσως και λίγο πιο εύκολο γιατί δεν καταπιάνεται με "ζόρικες" έννοιες.
Εχεις point οτι ειναι ευκολοτερο στην κατανοηση, αλλα τα παραλληλα χρειαζονται πολυ παραπανω χρονο (ισως 2-3x) σε σχέση με μοντελοποίηση (ειδικά αν εχεις νιωσει λιγο ΣΑΕ2). Κάπου στην 2η-3η εργασία μοντελοποίηση και μετά, που αρχίζεις να νιώθεις καλά, μπορεί να βγαίνει η εργασία σε 2-3 μέρες. Επισης το οτι ειναι σε matlab διευκολυνει πολυ με την εννοια οτι δεν θα φας 3 μερες να ψαχνεις γιατι κανει Segmentation Fault η εργασία σου (θα συμβει) ...
|
|
|
56
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τεχνικές Βελτιστοποίησης / Re: [Τεχνικές Βελτιστοποίησης] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: October 14, 2020, 03:52:27 am
|
Παιδιά θέλω να με βοηθήσετε με κάτι.
Έχω καταλήξει μάλλον στο ότι θα πάρω τηλεπ, οπότε έχω κλείσει με τα τρία υποχρεωτικά και ψάχνω τι θα επιλέξω.
Έχω κατασταλάξει στα δύο και χρειάζομαι ένα ακόμα. Είμαι ανάμεσα στις Τεχνικές και στα Παράλληλα. Τεχνικές σκέφτομαι γιατί μου αρέσουν γενικά τα μαθηματικοποιημένα μαθήματα και θεωρώ είναι πολύ χρήσιμο.
Παράλληλα σκέφτομαι γιατί θέλω να κρατήσω μια καλή σχέση με προγραμματισμό και έχω ακούσει πως στο μάθημα μαθαίνεις πολλά. Δεν θέλω να βγω από τη σχολή και η μόνη σχέση μου με τον προγραμματισμό να είναι το matlab.
To να πάρω και τα δύο νομίζω δεν βγαίνει, αλλά τι προτείνετε να διαλέξω;
Προσωπικα ειχα παρει και τα 2 το ιδιο εξαμηνο. Είναι τα δυο πιο worth μαθήματα της σχολής που μαθαινεις κάποια σημαντικά πράγματα και σου μένουν πραγματικά. Ξεκάθαρα προτείνω να τα πάρεις και τα δύο. Εκτός αν χρωστάς πολλά, μπορείς να κάνεις τις 3 πρώτες εργασίες παράλληλα, όλες τις εργασίες Μοντελοποίηση και να δώσεις και 2-3 εύκολα μαθήματα ακόμα αυτήν την εξεταστική, και μετά τον Σεπτέμβρη να δώσεις την τελευταία εργασία και ότι άλλο έμεινε από αυτό το εξάμηνο. For reference, προσωπικά νομίζω πέρασα σύνολο 4 χωρίς τα παράλληλα εκείνη την εξεταστική, και με ακριβώς ίδια ενασχόληση το επόμενο εξάμηνο πέρασα 8 ή 9 μαθήματα :Ρ Αν πρέπει όντως να επιλέξεις ενα απο τα δύο τότε: - Αν σε ενδιαφέρει Machine Learning / Control / Math τότε Μοντελοποίηση - Αν σε ενδιαφέρει Programming / Accelerated Computing / (Parallel) Algorithms / Machine learning ( πάλι ) και κυρίως Deep Learning τότε Παράλληλα. EDIT: Έκανα πατάτα, νόμιζα λέγατε για μοντελοποίηση επειδή στο ΠΠΣ αυτό ήταν το ίδιο εξάμηνο με παράλληλα. ΑΛΛΑ ακριβώς τα ίδια (περίπου) ισχύουν για τεχνικές.
|
|
|
57
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αξιοπιστία Συστημάτων / Re: Φοιτητές του ΠΠΣ που θέλουν να επιλέξουν μαθήμα`
|
on: October 12, 2020, 11:46:28 am
|
Ακριβώς, αυτά τα μαθήματα υπήρχαν και στο παλιό πρόγραμμα σπουδών και αν ληφθεί υπόψην πόσες λίγες είναι οι επιλογές του 9ου εξαμήνου για ηλεκτρονικούς, είναι παράλογο να μην μας αφήνουν να τα επιλέξουμε.
ναι ρε παιδια, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 6 (!!!!) μαθήματα επιλογής για ΠΠΣ Ηλεκτρονικής 9ο εξάμηνο. Αυτή την στιγμή δεν βλέπω στν δήλωση ούτε την βιομηχανικη πληροφορικη, που ΥΠΑΡΧΕΙ στην αντιστοιχιση ΝΠΣ - ΠΠΣ??? Νομίζω τουλάχιστον όσα μαθήματα έχουν διδαχθεί στο ΠΠΣ οποτεδήποτε, και διδάσκονται και τώρα θα πρέπει να μπορούμε να τα δηλώσουμε. Δηλαδη Βιομηχανική + Αξιοπιστια Συστηματων...
|
|
|
58
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αξιοπιστία Συστημάτων / Re: Φοιτητές του ΠΠΣ που θέλουν να επιλέξουν μαθήματα επιλογής του 9ου εξαμήνου
|
on: October 12, 2020, 00:48:50 am
|
Πληροφοριακα σε πολλα απο τα υπολοιπα τμηματα του ΑΠΘ τα προγραμματα σπουδων μπλεκονται χωρις κανενα ιδιαιτερο προβλημα. Πχ στους πολιτικους μηχανικους το προγραμμα αλλαζει πολλες φορες αναδρομικα και για τους προηγουμενους και αν καταργηθει/αντικατασταθει μαθημα που εχεις περασει ηδη το μετρανε κανονικα σαν περασμενο. Απλα σε εμας βαριουνται να κατσουν να γραψουν αναλυτικα τις αντιστοιχησεις κλπ και απλα λενε ενα "δεν γινεται".
ενα αλλο γαματο που ακουσα συγκεκριμενα για πολ.μηχ ειναι οτι αν καταργηθει μαθημα που δεν εχεις περασει, δεν χρειαζεται να το δωσεις μετα. Ζηλευω
|
|
|
|
|