Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
|
17
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μόνη Δικαίωση οι Ναζί στην Φυλακή - BLOCO Ηλ-Μηχ
|
on: October 14, 2020, 21:29:03 pm
|
Ανακοίνωση των σχημάτων του BLOCO για τη σημερινή τελική καταδικαστική απόφαση για τη ΧΑ Μετά από 7 χρόνια, σήμερα εκτυλίχθηκε το τελευταία επεισόδιο της πολύκροτης δίκης της ΧΑ. Η νεοναζιστική συμμορία χαρακτηρίστηκε επίσημα εγκληματική οργάνωση απ’ την ελληνική δικαιοσύνη, ενώ ο ηγετικός πυρήνας της καταδικάστηκε σε 13 χρόνια κάθειρξη κι ο Γιώργος Ρουπακιάς, δολοφόνος του Παύλου Φύσσα, σε ισόβια. Η παραπάνω απόφαση αποτελεί μια νίκη της δημοκρατίας και του αντιφασιστικού κινήματος. Ο αγώνας μέσα και έξω απ’ το δικαστήριο όλα αυτά τα χρόνια, οι κινηματικές διεργασίες του αντιφασιστικού κινήματος κι οι καθημερινές μάχες ενάντια στο φασισμό διαδραμάτισαν καταλυτικό ρόλο στην καταδίκη των ναζί. Από εδώ και πέρα, χρέος μας είναι να συνεχίσουμε τον αγώνα ενάντια στο φασισμό σε κάθε έκφανση της κοινωνικής ζωής. Να ξεριζώσουμε τις φασιστικές αντιλήψεις μια και καλή απ’ την κοινωνία. Να μην αφήσουμε ποτέ ξανά χώρο στο αυγό του φιδιού να επωαστεί. Χρέος μας όμως, είναι και να παλέψουμε ενάντια σε ό,τι γεννά το φασισμό. Να παλέψουμε ενάντια στις πολιτικές που προωθούν τον εθνικισμό και το ρατσισμό. Να παλέψουμε ενάντια στις πολιτικές που εξαθλιώνουν την κοινωνική πλειοψηφία. Να διεκδικήσουμε μια κοινωνία Ελευθερίας, Ισότητας και Αλληλεγγύης! Σχήματα BLOCO Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων https://www.facebook.com/blocohlmhx/posts/3576698679047459
|
|
|
18
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μόνη Δικαίωση οι Ναζί στην Φυλακή - BLOCO Ηλ-Μηχ
|
on: October 09, 2020, 21:42:05 pm
|
Έτσι, δεν αρκούν τα λόγια όταν και ο Σύριζα οξύνει το ρατσισμό στη χώρα, ανοίγει στρατόπεδα συγκέντρωσης και εφαρμόζει συμφωνίες που εγκλωβίζουν τους πρόσφυγες στα νησιά αντί από τη μια να προβεί σε "δίκαιη" εγκατάσταση προσφύγων στη χώρα - να αρχίσουν τα παιδιά να πηγαίνουν στα σχολεία, οι γονείς να ψάχνουν για δουλειές, να ενταχτούν στη κοινωνία - να πάρει μέτρα για την επαγγελματική κατάρτιση νέων προσφύγων και μεταναστών, για να αποκτήσουν μια στέρεη βάση ένταξης (κοινωνική και εργασιακή) στην Ελληνική κοινωνία και από την άλλη να προβεί σε νομοθετικές η έστω να κάνει τις ανάλογες τυπικές δηλώσεις με στόχο την κινητοποίηση των διαδικασιών ώστε να φτάσουν οι πρόσφυγες στις χώρες τελικού προορισμού τους, να επανενωθούν με τις οικογένειές τους κλπ.
....
Έτσι, ο Σύριζα, ως προς την καταπολέμηση του φασισμού, δεν κρίνεται μόνο για τις όποιες ευθύνες έχει σχετικά με τη δίκη, τη νομιμοποίηση της παρουσίας της ΧΑ κλπ. κλπ. αλλά και για το ρόλο που έπαιξε στην καλλιέργεια μισαλλοδοξίας, μίσους, φθόνου, προνοιακού σωβινισμού (κατάργηση ΑΜΚΑ για πρόσφυγες κ.λπ.) ακουμπώντας τα πιο ταπεινά ένστικτα των ανθρώπων, δημιουργώντας ρατσιστικά αντανακλαστικά στις τοπικές κοινωνίες, βοηθώντας τη Νέα Δημοκρατία να φτάσει το 40% και να επανέλθει πιο νεοφιλελεύθερη και ακροδεξιά από ποτέ.
Τι διαβάζουμε... ειλικρινά! Έλεγα δε θα απαντήσω, τουλάχιστον όχι στη συζήτηση που γίνεται στο πλαίσιο καταδίκης της ΧΑ, αλλά σε κάποια πράγματα δε γίνεται! Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει οξύνει το ρατσισμό, δε στέλνει τα προσφυγόπουλα σχολείο και καταργεί το ΑΜΚΑ για τους πρόσφυγες! Μάλλον μας τρολλάρεις, δεν εξηγείται αλλιώς! Δίνεις δηλαδή ακριβώς τα μέτρα που έφερε η Νέα Δημοκρατία μόλις έγινε κυβέρνηση, καταργώντας τα μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης, δίνεις ακριβώς αυτά για τα οποία όλη η ακροδεξιά (και οι ναζί της ΧΑ) κατηγορούσε το ΣΥΡΙΖΑ ότι έκανε, γράφοντας για κάποιον περίεργο λόγο ότι δεν έκανε! Γκουγκλάρω στα γρήγορα από διάφορα τυχαία sites, αντιπολιτευόμενα τότε, που έγραφαν μέχρι τον Ιούλιο του 2019: Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πήρε στο σπίτι της πρόσφυγες -Ολόκληρη οικογένεια με 5 παιδιά:https://www.iefimerida.gr/news/254862/voyleytis-toy-syriza-pire-sto-spiti-tis-prosfyges-olokliri-oikogeneia-me-5-paidiaΝεολαία ΣΥΡΙΖΑ: Με τους πρόσφυγες θα πάμε μαζί σχολείοhttps://www.lifo.gr/now/greece/117427Καμπάνια αλληλεγγύης από τον ΣΥΡΙΖΑ Χανίων για τους πρόσφυγες:https://www.cretalive.gr/kriti/kampania-allileggyis-apo-ton-syriza-hanion-gia-toys-prosfygesΑλλά ήρθε η Νέα Δημοκρατία στην κυβέρνηση, και έκανε πολιτική της όλη τη ρατσιστική ρητορεία, οπότε μετά τον Ιούλιο του 2019 έχουμε: Με απόφαση Βρούτση καταργήθηκε η εγκύκλιος για απόδοση ΑΜΚΑ σε ξένους υπηκόουςhttps://www.alfavita.gr/koinonia/293585_me-apofasi-broytsi-katargithike-i-egkyklios-gia-apodosi-amka-se-xenoys-ypikooys Ο ΣΥΡΙΖΑ έδινε ΑΜΚΑ σε όλους τους αιτούντες άσυλο και γέμισαν τα νοσοκομεία Αλβανούς-Γεωργιανούςhttps://www.iefimerida.gr/ellada/o-syriza-edine-amka-se-oloys-toys-aitoyntes-asylo-kai-gemisan-ta-nosokomeia-albanoysΣτη Βουλή φέρνουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ την κατάργηση του ΑΜΚΑ για πρόσφυγες και μετανάστεςhttps://www.avgi.gr/arheio/325349_sti-boyli-fernoyn-oi-boyleytes-toy-syriza-tin-katargisi-toy-amka-gia-prosfyges-kai Προσφυγικό: Ξεκινούν οι εξώσεις από 1η Ιουνίου – Στο δρόμο 11237 πρόσφυγεςhttps://www.in.gr/2020/05/29/greece/epimenei-o-mitarakis-gia-tin-eksosi-xiliadon-prosfygon-apo-tis-domes/...αντλώντας τις περισσότερες ειδήσεις από τα πλέον αντι-ΣΥΡΙΖΑ μέσα, με τους τίτλους αυτούσιους όπως τους δίνουν! Ο φασισμός στις γειτονιές μας δε χωρά λοιπόν! Καλά Παρασκευιάτικα τσίπουρα!
|
|
|
19
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μόνη Δικαίωση οι Ναζί στην Φυλακή - BLOCO Ηλ-Μηχ
|
on: October 09, 2020, 16:38:32 pm
|
Κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν τι θα πει μια ναζιστική εγκληματική οργάνωση να έχει πάρει σχεδόν 10% στις εκλογές, υπό τη σκέπη κόμματος! Κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν γιατί φωνάζαμε τόσα χρόνια ότι δεν είναι κόμμα η Χρύση Αυγή, αλλά εγκληματική οργάνωση! Κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν για ποιον ακριβώς λόγο έπρεπε να συνενωθούν αυτές οι πάνω από 60 δικογραφίες και η Χρυσή Αυγή να χαρακτηριστεί θεσμικά ως εγκληματική οργάνωση, να γίνουν 453 δικάσιμοι, να εξεταστούν εκατοντάδες μάρτυρες, να γίνει η δίκη μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της Ευρώπης. Κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν τι ακριβώς επεδίωξε η Χρυσή Αυγή, με αποκορύφωμα από το 2010 μετά, φτάνοντας να καταθέσει στον Άρειο Πάγο το 2012 ένα εντελώς νέο καταστατικό. Κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν τι ακριβώς διακυβεύονταν όλα αυτά τα χρόνια... Παραπέμπω στα άρθρα και βιβλία του Δημήτρη Ψαρρά όλων αυτών των χρόνων, αλλά και οποιουδήποτε ανθρώπου έβαλε το λιθαράκι του όλα αυτά τα χρόνια για τις τωρινές αποφάσεις. Στην τελική δε θα επιβάλω σε κανέναν τι να διαβάσει ή αν θα το πράξει. Όλα τα υπόλοιπα γεγονότα του προηγούμενου ποστ, μπορώ να τα παρουσιάσω ακριβώς με τον αντίθετο τρόπο αν θέλω. Δε θα παίζουμε όμως την κολοκυθιά, ούτε θα κάνουμε παζάρια για να τα βρούμε στη μέση! Μονάχα επειδή είναι το πιο επίκαιρο από όλα, ο Κοντονής δεν παραιτήθηκε από την ΚΕ και έπειτα διαγράφηκε γιατί διαφώνησε με τον Νέο Ποινικό κώδικα. Παραιτήθηκε 3 μέρες πριν την απόφαση για τη ΧΑ για άλλους οργανωτικούς λόγους και δικαίωμα του καθενός να πράττει ότι πιστεύει. Ας γκουγκλάρει κανείς την ανακοίνωση του ίδιου του Κοντονή, από όποια εφημερίδα θέλει και την έχει μεταφέρει αυτούσια. Σε άλλα πολύ μικρότερα κόμματα, κάποιοι παίζουν ξύλο μεταξύ τους όταν διαφωνούν. Το λες και κάπως πιο δημοκρατικό απλά να δίνεται η δυνατότητα σε όποιον το επιθυμεί να ανοίξει την πόρτα και να βγει! Ακόμη, ας κοιτάξουμε επιτέλους ποιο είναι ακριβώς αυτό στο οποίο διαφωνούμε με τον ποινικό κώδικα και ποια είναι η μεγάλη εικόνα που θέλουμε. Μας ενδιαφέρει να στερούμε τα πολιτικά δικαιώματα ανεξαιρέτως, από κάθε βαριά καταδικασμένο άνθρωπο ή να διώξουμε επιτέλους τις φασιστικές ιδέες από την κοινωνία μας; Γιατί, αν δε διώξουμε αυτό το φίδι μια για πάντα και οι φασιστικές ιδέες μένουν ζωντανές, πάντα κάποιος ανά τακτά διαστήματα στην ιστορία θα τις ενσαρκώνει, είτε λέγεται Μιχαλολιάκος, είτε Χίτλερ, είτε όπως αλλιώς θέλει. Για τα επί του θέματος όμως, αν τελικά θέλουμε τη στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχει τεχνικός τρόπος να γίνει, με την τροπολογία που πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε χθες: https://www.efsyn.gr/node/263338 Τέλος όμως με το δέντρο και ας δούμε το δάσος! Ας καταλάβουμε όλοι, πως όταν ο λοστός του χρυσαυγίτη χτυπούσε κεφάλι, αίμα κατακόκκινο έτρεχε, είτε το κεφάλι ήταν συριζαίου, είτε κνίτη, είτε ναρίτη, είτε... είτε... είτε... είτε απλά ανθρώπου, από όποιο μέρος της γης και να ήταν! Ας καταλάβουμε, πως όταν ο λοστός χτυπούσε κεφάλι, ο πόνος δεν άλλαζε ανάλογα με το κόμμα! Ας καταλάβουμε, πως όταν ο λοστός έστελνε στον άλλο κόσμο, δυο μέτρα γης αντιστοιχούσαν στον καθένα, σε όποια οργάνωση και να ήταν!
Ο φασισμός δεν έχει θέση στην κοινωνία μας και αυτό δεν μπαίνει σε συζητήσεις!
|
|
|
20
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Μόνη Δικαίωση οι Ναζί στην Φυλακή - BLOCO Ηλ-Μηχ
|
on: October 07, 2020, 16:09:02 pm
|
Συριζα στην κυβέρνηση: 2015-2019. Περιοδος μη καταδικης ΧΑ: 2013-2020. Ε δε ξερω, εμενα δε μαρεσει... Η δίκη ξεκίνησε 20 Απριλίου 2015, επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ! 68 κατηγορούμενοι! Πάνω από 60 δικογραφίες που για πρώτη φορά εξετάστηκαν όλες μαζί, ώστε να τεκμηριωθεί πλήρως η κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης! Έλαβαν χώρα 453 δικάσιμοι! Εξετάστηκαν 216 μάρτυρες! Αναγνώστηκαν 438 έγγραφα! Όλα αυτά σε 5.5 χρόνια! Η συντριπτική πλειοψηφία των παραπάνω έγινε επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ. Αν ήθελα λοιπόν να μπω σε αυτή τη λογική, θα έπρεπε να πω πως πράγματι, τα πάντα έγιναν επί ΣΥΡΙΖΑ! Αλλά μακριά από εμάς αυτή η λογική! Οι νίκες απέναντι στο φασισμό είναι νίκες ολόκληρης της κοινωνίας! Οι υπόλοιπες συζητήσεις ας μείνουν για να γίνονται μεταξύ οργανώσεων που η κάθε μια για τους λόγους της μετριούνται με μεζούρα...
|
|
|
21
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Ανακοίνωση για την εξεταστική - BLOCO
|
on: September 23, 2020, 10:26:23 am
|
Δεν ήταν μία λάθος εξέταση, μία κακιά στιγμή… είναι μια εξεταστική-παρωδία! Από την αρχή της πανδημίας, οι φοιτητές βάλαμε πλάτη στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης. Ήταν αυτονόητο για εμάς, ότι θα συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις προς την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Για το λόγο αυτό, ήδη από το προηγούμενο εξάμηνο δεχθήκαμε ως πρόσκαιρο μέτρο την τηλεκπαίδευση. Από την αρχή της πανδημίας και δεχόμενοι την ιδιαιτερότητα των περιστάσεων, προτείναμε μία δέσμη μέτρων ώστε η χρονιά να ολοκληρωνόταν κατά το δυνατό ομαλότερα, δίχως να μείνει απ’ έξω κανένας φοιτητής. Η κυβέρνηση από την άλλη, αγνόησε επιδεικτικά το φοιτητικό κόσμο, λαμβάνοντας μηδενική μέριμνα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, δεν είναι μόνο ότι έμεινε απλώς άπραγη. Είναι ότι αντίθετα, στοχοποίησε εξ’ αρχής τους φοιτητές! Έτσι, την ώρα που από τη μία σπαταλούσε δεκάδες εκατομμύρια σε φιλικά της ΜΜΕ και σε μια σειρά κολλητών και φίλων, την ώρα που μας ζητούσε να μείνουμε σπίτι, την ίδια ώρα, πετούσε χιλιάδες φοιτητές έξω από τις εστίες φοιτητές. Φτάσαμε σχεδόν στο Σεπτέμβριο, δίχως όλο αυτό το διάστημα να έχει ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο για το Πανεπιστήμιο, ή καλύτερα δίχως να υπάρχει ούτε μια ανακοίνωση για το τι μέλλει γενέσθαι με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, μας ανακοινώθηκε τελικά από το πανεπιστήμιο, λίγο πριν την εξεταστική, το πλέον αναμενόμενο βάση της κυβερνητικής αδιαφορίας. Ότι δηλαδή, εξετάσεις θα δώσουμε και πάλι ηλεκτρονικά, γιατί «δε γίνεται αλλιώς». Στη συνέχεια βέβαια, μας ανακοινώθηκε από την ίδια την κυβέρνηση, ότι ούτε το επόμενο εξάμηνο τα Πανεπιστήμια μπορούν να λειτουργήσουν ομαλά, γιατί και πάλι «δε γίνεται αλλιώς». Αυτά μας τα είπαν οι ίδιοι άνθρωποι που στοιβάζουν 25 και 27 μικρούς μαθητές πρώτης δημοτικού σε αίθουσες λίγων τετραγωνικών. Αντίθετα, οι ενήλικες φοιτητές μάθαμε πως είμαστε λιγότερο ικανοί να διαχειριστούμε υγειονομικά πρωτόκολλα από τα παιδιά πρώτης δημοτικού, οπότε και πάλι «δε γίνεται αλλιώς». Αλλά «ας μη στεναχωριόμαστε», καθώς μας είπαν πως η Microsoft έδωσε δωρεάν πρόσβαση στο Teams, την ίδια ώρα που κάθε ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει έτσι κι αλλιώς ενεργή σύμβαση με την εταιρεία. Μπροστά στις παλινωδίες τους και τον εμπαιγμό όλων των προηγούμενων μηνών, στην κυβέρνηση τώρα φωνασκούν λέγοντάς μας επιπλέον ότι «φταίγαμε». «Φταίγαμε» λένε, εμείς οι φοιτητές και οι νέοι, για το δεύτερο κύμα πανδημίας. Στην κυβέρνηση λοιπόν λέμε πως ναι, έχουν δίκιο! Φταίγαμε! Φταίγαμε που τους ανεχτήκαμε! Όμως τώρα, στο ίδιο μήκος κύματος μας αντιμετωπίζει και το ίδιο μας το τμήμα. Το τμήμα που βγάζει ανακοίνωση κατηγορώντας ωμά και αδιακρίτως τους ίδιους τους φοιτητές του ότι αντιγράφουν. Το τμήμα που επίσημα ανακοινώνει ότι οι φοιτητές του υποβαθμίζουν την εικόνα του! Το τμήμα που έχει μπει σε μία κούρσα παραλογισμού για το ποιο μάθημα θα φέρει τον τίτλο της μεγαλύτερης εξέτασης-παρωδίας. Δε θεωρούμε λοιπόν πως η προχθεσινή εξέταση στα μαθήματα των Συστημάτων Μετρήσεων και των Ηλεκτρικών Μετρήσεων Ι και ΙΙ, καθώς και η χθεσινή των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων ΙΙ αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις. Τόσο στην εξεταστική του περασμένου Ιούνη, αλλά κυρίως στην τρέχουσα εξεταστική, με μοναδικές εξαιρέσεις ορισμένα μετρημένα στα δάχτυλα μαθήματα, ως φοιτητές δηλώνουμε πως ουσιαστικά δεν εξεταστήκαμε πάνω στις πραγματικές γνώσεις που αποκομίσαμε. Αντίθετα, άλλοτε συμμετείχαμε σε μία παράλογη χρονική κούρσα και άλλοτε με τα θέματα που βλέπαμε αγωνιούσαμε να καταλάβουμε αν σίγουρα μπήκαμε στην εξέταση του σωστού μαθήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ήταν τόσο μεγάλη η αγωνία επιτήρησης, ενώ στην πραγματικότητα κανένας δεν ήταν σε θέση να λύσει έγκαιρα τα θέματα ούτε για τον ίδιο του τον εαυτό, πόσο μάλλον να τα διαθέσει και στους υπόλοιπους. Η παρούσα εξεταστική θεωρούμε πως έχει οδηγηθεί στην απόλυτη παρωδία! Σε κάποια μαθήματα πράγματι, υπήρξαν εκ’ των υστέρων διορθωτικές κινήσεις, αλλά απαιτούμε επιτέλους μία συνολική λύση! Διεκδικούμε από το τμήμα:• Εκλογίκευση των συνθηκών εξέτασης για τα μαθήματα που έχουν απομείνει μέχρι το τέλος της εξεταστικής, στα πλαίσια των παλαιότερων δια ζώσης εξετάσεων. • Κανονικοποίηση των βαθμολογιών όλων των μαθημάτων που ο μέσος όρος έχει διαμορφωθεί χαμηλότερα από τις προηγούμενες τρεις δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου. Η κανονικοποίηση θα πρέπει να οδηγεί τόσο σε βαθμολογίες όσο και σε ποσοστά επιτυχόντων ανάλογα με τις τρεις προηγούμενες δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου. • Δικαίωμα επανεξέτασης για όσους φοιτητές το επιθυμούν στα μαθήματα των οποίων το ποσοστό των επιτυχόντων είναι φανερά μειωμένο συγκριτικά με τις τρεις προηγούμενες δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου. • Μία συγγνώμη για την ξεδιάντροπη συκοφάντηση όλων των φοιτητών του τμήματος!BLOCO Ριζοσπαστικής Αριστεράς
|
|
|
23
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Αποτελέσματα έρευνας για την εξ' αποστάσεως εξε`
|
on: June 01, 2020, 23:06:13 pm
|
Επειδή η παράνοια δεν έχει όρια, κάποιοι φαίνεται να μη θέλουν να σεβαστούν τη γνώμη των φοιτητών γύρω από τις ηλεκτρονικές εξετάσεις, αλλά και τη στοιχειώδη λογική. Για παράδειγμα: https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=75987.msg1336353#msg1336353... γ) απαιτείται κάμερα που θα μπορεί να δείχνει αρχικά το πρόσωπο του κάθε φοιτητή και κατόπιν την επιφάνεια εργασίας και το πληκτρολόγιο (και προφανώς τα χέρια που πληκτρολογούν δ) Η κάμερα, το μικρόφωνο και το ηχείο θα πρέπει να είναι συνεχώς ενεργοποιημένα. ε) Οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή επικοινωνίας θα πρέπει να είναι εκτός του χώρου της εξέτασης. .... Εδώ μαθαίνουμε στο γ) ότι κάποιος δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την ενσωματωμένη κάμερα του λάπτοπ. Αλλά στο ε) μαθαίνουμε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ούτε την κάμερα του smartphone του, το οποίο πρέπει λέει να βρίσκεται κάπου εκτός του χώρου. Δηλαδή, το 18% που δηλώνει ότι δε διαθέτει συσκευή με κάμερα, πρέπει απ' ότι φαίνεται να αρχίσει να χτυπάει νούμερα του 90%+. ... η) για λόγους ομαλής διεξαγωγής της εξέτασης οι εξεταζόμενοι θα πρέπει να είναι σε ένα απόλυτα ήσυχο χώρο ...
Βέβαια, στη συνέχεια μαθαίνουμε πως ο κατάλληλος χώρος για να δώσεις εξετάσεις είναι ουσιαστικά ένα τηλεοπτικά στούντιο με καλή ηχομόνωση. Γιατί, μάλλον κάποιοι δεν έχουν μείνει σε διαμέρισμα του κέντρου που από αρχές καλοκαιριού όλο και κάποιος θα ανακαινίζει στα γειτονικά διαμερίσματα και το μόνο που ακούς πρωί-απόγευμα είναι ένα κομπρεσέρ. Έχει και άλλα μαργαριτάρια το κείμενο, τα οποία γράφονται μόνο για γράφονται. Όπως αυτό με τις IP addresses, το οποίο ας μη γράφεται σε φόρουμ ηλεκτρολόγων μηχανικών γιατί δεν προσδίδει καμία σοβαροφάνεια στα υπόλοιπα γραφόμενα. Προφανώς αν κάποιος θέλει για κάποιο λόγο να βγάλει δυο απομακρυσμένα μηχανήματα με ίδια IP που το ένα θα έχει elearning και το άλλο την κάμερα, θα συνδεθεί από το ένα στο άλλο. Αυτός λοιπόν ο τρόπος που περιγράφεται, είναι ένα καταδικαστέο παράδειγμα ηλεκτρονικής εξέτασης, γιατί απλά δεν εδράζεται στην πραγματικότητα. Για να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος εξέτασης λοιπόν, απαιτείται να ακουστεί πρωτίστως η γνώμη των φοιτητών που δίνουν το μάθημα.
|
|
|
25
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Αποτελέσματα έρευνας για την εξ' αποστάσεως εξεταστική στο τμήμα μας
|
on: May 17, 2020, 18:18:36 pm
|
Το Α.Π.Θ. έλαβε απόφαση η θερινή εξεταστική του 2020 να πραγματοποιηθεί εξ' ολοκλήρου εξ΄ αποστάσεως, δίχως να έχει προηγηθεί κανένας προηγούμενος σχεδιασμός, ούτε σε κεντρικό επίπεδο από την κυβέρνηση, ούτε σε επίπεδο πανεπιστημίου. Μάλιστα, οι φοιτητές έμαθαν για την απόφαση αυτή πρώτα από δηλώσεις σε μέσα ενημέρωσης και πολύ αργότερα από επίσημες ανακοινώσεις. Όλα αυτά, ενώ ως φοιτητές ήδη από τα τέλη Μαρτίου, βλέποντας την κατάσταση που έρχεται, είχαμε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις για τη λειτουργία των πανεπιστημίων εν μέσω πανδημίας και στοιχειώδεις προϋποθέσεις για να έχουμε μια ομαλή ηλεκτρονική εξεταστική. https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=76222.0 Αντί λοιπόν να αξιοποιηθούν οι 2 μήνες εγκλεισμού για ένα σοβαρό σχέδιο για την εξεταστική, το υπουργείο και το πανεπιστήμιο δεν έκαναν τίποτα μέχρι την τελευταία στιγμή, με την ευθύνη και το βάρος να περνάει αποκλειστικά στο κάθε τμήμα. Μάλιστα, σε κυβερνητικό επίπεδο, φαίνεται πως η πανδημία αξιοποιείται ως ένα ακόμη μέσο για την υποβάθμιση της δημόσια εκπαίδευσης, υπέρ των ιδιωτικών συμφερόντων φίλων και κολλητών. Η κορύφωση αυτής της κατάστασης για το τμήμα μας, είναι η επαίσχυντη και ντροπιαστική απόφαση για κατάργηση της πτυχιακής εξεταστικής. Το γεγονός μάλιστα ότι έρχεται ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση των δηλώσεων της πτυχιακής εξεταστικής, δηλώνει εμπαιγμό των φοιτητών που ήδη έχουν διαβάσει τα πτυχιακά μαθήματα και ακύρωση και ρίψη στον κάλαθο των αχρήστων του συνόλου των κόπων τους. (--Αναιρέθηκε η απόφαση μετά τις κινητοποιήσεις όλων μας--) Σε αυτά τα πλαίσια, στις 13-14 Μαΐου (πριν ληφθεί η απόφαση για κατάργηση της πτυχιακής εξεταστικής) το σχήμα του BLOCO Ριζοσπαστικής Αριστεράς του συλλόγου μας, πραγματοποίησε διαδικτυακή έρευνα ανάμεσα στους φοιτητές του τμήματος για την αποτύπωση της κατάστασης, την οποία και παρουσιάζουμε. --------- Παρουσίαση Έρευνας ----------- Στο πρώτο γράφημα, παρατηρούμε τη συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών να δηλώνει πως τα διαδικτυακά μαθήματα που πραγματοποιούνταν όλο το προηγούμενο διάστημα, είχαν αρνητικό ή ουδέτερο αντίκτυπο στις επιδόσεις τους. Αυτό, σπάει τον μύθο που ακούγεται κατά καιρούς, ότι οι φοιτητές επωφελούνται από τα διαδικτυακά μαθήματα. Στο δεύτερο γράφημα, παρατηρούμε επίσης πως για την πλειοψηφία των φοιτητών του τμήματός μας, η διαδικτυακή εκπαίδευση δεν ήταν απροβλημάτιστη. Αν λοιπόν ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών δεν είναι σε θέση να προσφέρει πλήρως απροβλημάτιστη εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, δε θέλουμε να διανοηθούμε τι συμβαίνει στο σύνολο των τμημάτων. Στη συνέχεια, παρατηρούμε πως οι συνάδελφοι φοιτητές, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, δείχνουν μία τάση αποδοχής της εξ' αποστάσεως εξέτασης. Βέβαια, είναι άξιο να παρατηρήσουμε, πως ακόμη και μέσα στην πανδημία, συνεχίζουν να διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, μη επιλέγοντας την απάντηση "Συμφωνώ Απόλυτα". Άλλος ένας μύθος καταρρίπτεται, ο οποίος θέλει τους φοιτητές να ζητούν διακαώς ηλεκτρονικές εξετάσεις και κάποιους να προσπαθούν να αξιοποιήσουν την τρέχουσα συγκυρία για μονιμοποίηση αυτών των ιδιαίτερων λύσεων. Επίσης, οι συνάδελφοι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, σε περίπτωση εξ' αποστάσεως εξέτασης, τάσσονται υπέρ των απαλλακτικών εργασιών και της εξέτασης μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ή συνδυασμό αυτών. Από την άλλη, η γενικευμένη προφορική εξέταση φαίνεται να βρίσκει σύμφωνους ελάχιστους. Μία από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις είναι η επόμενη. Εδώ βλέπουμε η πλειοψηφία των φοιτητών να απορρίπτει κατηγορηματικά τη χρήση κάμερας κατά τη διάρκεια των εξ' αποστάσεως εξετάσεων. Αντιτίθενται έτσι στην παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων και του οικιακού τους ασύλου. Άλλο ένα ενδεικτικό γράφημα, του γεγονότος ότι οι φοιτητές αυτό που ζητούν είναι επαρκής χρόνος διαβάσματος και σωστή προετοιμασία, είναι ότι δέχονται να θυσιάσουν το καλοκαίρι τους, προκειμένου να έχουν μια αξιοπρεπή εξεταστική. Πρόχειρες λύσεις, που συμπιέζουν τη διάρκεια της εξεταστικής, είναι συντριπτικά απορριπτέες. Η επόμενη ερώτηση, παρόλο που έγινε πριν ληφθεί η απόφαση για κατάργηση της πτυχιακής εξεταστικής, μας δείχνει πως οι φοιτητές που συμμετέχουν στην πτυχιακή εξεταστική, στην πλειοψηφία τους ζητάνε μία πτυχιακή εξεταστική που θα αρχίσει μαζί με την κανονική και θα διαρκέσει όσο και αυτή. Απορρίπτουν βεβιασμένες λύσεις, που δεν έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους φοιτητές, αλλά έχουν το χαρακτήρα του "να τελειώνουμε". Άλλο ένα γράφημα που αντιτίθεται στις απόψεις αύξησης της δυσκολίας της εξεταστικής, παρουσιάζεται εδώ. Κανένας φοιτητής δε θέλει μία εξεταστική μαρτύριο, δίχως μάλιστα να έχει λάβει την απαραίτητη προετοιμασία. Αντίθετα, και με δεδομένο πως οι περισσότεροι φοιτητές δηλώνουν πως η εξ' αποστάσεως διδασκαλία δεν είχε θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις τους, όλοι ζητούμε μία εξεταστική που θα μας κρίνει δίκαια, στη βάση των γνώσεων που αποκομίσαμε κατά το διάστημα των διαδικτυακών μαθημάτων. Για τα τελευταία δύο γραφήματα, κρατήσαμε τα ζητήματα ψηφιακής προσβασιμότητας που ανακύπτουν. Παρόλο που είμαστε ένα τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών, δε σημαίνει πως όλοι οι συνάδελφοι έχουν πρόσβαση στον ίδιο εξοπλισμό. Σχεδόν το 20% των φοιτητών, δηλώνει πως δε διαθέτει συσκευή με κάμερα. Αυτό λοιπόν σημαίνει, ότι σε περίπτωση που απαιτηθεί για οποιοδήποτε λόγο η χρήση της κάμερας, θα επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον άσκοπο έξοδο (το οποίο για κάποιους ίσως μικρό, για κάποιους όμως αρκετά σημαντικό). Τελευταία και πιο σημαντική ερώτηση, που απεικονίζει ξεκάθαρα το χάσμα ψηφιακής προσβασιμότητας μεταξύ των φοιτητών, είναι η παρακάτω. Βλέπουμε, πως σχεδόν 1 στους 4 φοιτητές μοιράζεται τον υπολογιστή του με κάποιον άλλον, για λόγους δουλειάς ή εκπαίδευσης. Αυτή την κατάσταση την έχουμε επισημάνει εδώ και περίπου δύο μήνες. Πως υπάρχει μεγάλος όγκος φοιτητών, που αν κληθούν να δώσουν ηλεκτρονικές εξετάσεις σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, πιθανότατα να μη διαθέτουν υπολογιστή, καθώς θα είναι ήδη κατειλημμένος από τα υπόλοιπα άτομα που θα εργάζονται ή θα δίνουν και εκείνα εξετάσεις κατά το ίδιο διάστημα. Για αυτό το σκοπό, είχαμε προτείνει να υπάρξει πρόγραμμα παροχής υπολογιστών. Αντ' αυτού, είδαμε να δαπανούνται πολλαπλάσια εκατομμύρια σε προγράμματα τύπου Σκοιλ Ελικικού... Το σύνολο της έρευνας, επισυνάπτεται σε pdf.
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Ερωτηματολόγιο για την εξεταστική εξ' αποστάσεω
|
on: May 13, 2020, 13:39:01 pm
|
Απλά είναι λίγο φουλ ανοιχτό μπορεί κάποιος να το υποβάλει όσες φορές θέλει.
Σε διαφορετική περίπτωση θα απαιτείται υποχρεωτικά σύνδεση με λογαριασμό Google. Θα καθαριστεί στατιστικά το ερωτηματολόγιο μετά, με κανόνες διαδικτυακής έρευνας, οπότε θα υπάρχουν και τα raw αποτελέσματα και το καθαρισμένο δείγμα για όποιον ενδιαφέρεται. Ο στόχος έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να είναι η εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης για την εξεταστική με τη συμμετοχή όλων.
|
|
|
27
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: May 01, 2020, 00:10:45 am
|
υπαρχει εφαρμογη που να αντεχει σε bandwidth ακομα και 30 καμερες;
Yeap, πολλές. Τυχαία παραδείγματα: Cisco webex: https://help.webex.com/en-us/h00r1p/View-Your-Cisco-Webex-Site-Maximum-Participant-Limits --> 1000 BB Collaborate: https://help.blackboard.com/Collaborate/Ultra/Administrator/Manage_Sessions --> 250 ή extended σε 500 Αν υπάρχει κάπου πρόβλημα, αυτό δεν είναι το bandwidth των servers των υπηρεσιών, αλλά το bandwidth των links των παρόχων με εξωτερικό. Η βασική λύση είναι αυτή η κίνηση να μη βγαίνει για κανένα λόγο έξω από το GR-IX. Άρα, οι servers να βρίσκονται στην Ελλάδα ή ακόμη και μέσα στους παρόχους. Η CISCO για παράδειγμα άνετα μπορεί να κάνει και το 2ο. Οπότε, αν οι μεγάλες πλατφόρμες φτάσουν να δημιουργούν τόσο μεγάλη κίνηση με εξωτερικό (δύσκολο, καθώς ήδη διαχειρίζονται πολλές περισσότερες ανοιχτές κάμερες πανελλαδικά, πχ. το skype), αυτό φτιάχνεται.
|
|
|
28
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: April 30, 2020, 23:16:55 pm
|
υπαρχω και εγω που δεν εχω κινητο με καμερα. οντως δεν εχω. δεν κανω πλακα
Αν είχε εξασφαλιστεί ότι όλοι διαθέτουν ατομικό υπολογιστή με webcam, καθώς πιθανότατα να πρέπει να την έχεις ανοιχτή, τα φωτογραφίζεις με τη webcam. Ακόμη και σαβουροwebcams είναι αρκετές για να φωτογραφηθεί κείμενο, έστω και αν χρειαστεί μια Α4 σελίδα να τη φωτογραφίσεις σε δύο κομμάτια. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να μην εμφανιστεί κάποιος έξυπνος και πει ότι κατά τη διάρκεια της εξέτασης η webcam δεν πρέπει να κλείσει ούτε για ένα λεπτό, γιατί πχ. τα windows δεσμεύουν τη webcam σε αποκλειστική χρήση από μία εφαρμογή. Γιατί αλλιώς θέλει μπόλικα system mods για να πάρεις την ίδια ροή σε δύο εφαρμογές (call και camera app). Γενικά όμως, απαιτείται σοβαρό κεντρικό σχέδιο για να πάμε σε online εξετάσεις. Δε γίνεται επειδή το είπε ένας πρύτανης, αύριο το πρωί να γράψουμε online. Διότι αν πχ. πέσει το ίντερνετ την ώρα της εξέτασης τι γίνεται; Χάνεις τις εξετάσεις; Η μία λύση που καλύπτει τις περισσότερες περιπτώσεις, είναι το κράτος να εξασφαλίσει δωρεάν mobile internet προς όλες τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιηθούν, το οποίο αν θέλεις θα το έχεις μέσω κινητού, αν δεν έχεις σύγχρονο κινητό μπορείς να το έχεις με USB stick, οπότε πάντα θα έχεις αυτό ως backup έχεις δεν έχεις σταθερή γραμμή (και αυτό το ζητούσαμε σε επίπεδο BLOCO, όταν ανεβάσαμε το κείμενο). Αλλά και εδώ πάλι πρέπει να υπάρχει μέριμνα για τις υποπεριπτώσεις. Πρέπει να είναι γνωστό αν μια περιοχή αντιμετωπίζει συνολικά προβλήματα με το ίντερνετ, τι κάλυψη υπάρχει και σε περίπτωση που υπάρξει θέμα ενόσω κάποιος δίνει εξετάσεις, να υπάρχουν εναλλακτικές πχ. με επαναληπτική εξέταση σύντομα κλπ.
|
|
|
29
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα γίνει η εξεταστική ;
|
on: April 30, 2020, 21:59:09 pm
|
Αν η εξεταστική γίνει συνολικά online για όλα τα μαθήματα, οι εξετάσεις κατά πάσα πιθανότητα θα είναι επιτηρούμενες (proctored), δηλαδή με μικρόφωνο και κάμερα ανοιχτά καθ' όλη την ώρα της εξέτασης. Επίσης, το σύνηθες για τις ασκήσεις, είναι τα δεδομένα να είναι παραμετρικά, χρησιμοποιώντας τα ψηφία του ΑΕΜ του καθενός. Οπότε, καθένας θα έχει να επιλύσει το ίδιο θέμα με διαφορετικά δεδομένα. Τη λύση των θεμάτων την υποβάλεις στο τέλος της εξέτασης, αφού τη φωτογραφίσεις με το κινητό, πχ. με το Cam Scanner, και ο καθηγητής διορθώνει κανονικά το γραπτό σου. Ο χρόνος της εξέτασης συνήθως δεν επιτρέπει σε κάποιον που δεν ξέρει πως να λύσει τα θέματα, να προλάβει να τα πάρει από κάποιον άλλον, να τα τροποποιήσει και να τα ανεβάσει. Ο μόνος τρόπος είναι να λύνει κάποιος άλλος τα θέματα για σένα, αλλά αυτό γίνεται και στις κανονικές εξετάσεις αν κάποιος είναι διατεθειμένος να κάνει τα πάντα για να περάσει ένα μάθημα. Το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, που ανακοίνωσε online εξετάσεις εδώ και καιρό, επειδή ουσιαστικά θέλει να διαφημίσει και μια συγκεκριμένη πλατφόρμα online εξέτασης, το πάει ένα βήμα παραπέρα, οπότε την ώρα της εξέτασης θα εκτελείται λογισμικό στον υπολογιστή σου που παρακολουθεί τι προγράμματα τρέχεις, παρακολουθεί αυτόματα τις κινήσεις σου μέσω της κάμερας, έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει αν το τρέχεις σε VM κλπ. Αυτές οι πλατφόρμες γενικά, από τεχνική άποψη, οκ είναι κομπλέ. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις τι γίνονται και πως διαχειρίζονται τα προσωπικά σου δεδομένα, καθώς μιλάμε για καταγραφή κάθε σου κίνησης, μέσα στο σπίτι σου από όπου θα δίνεις και το μάθημα. Επίσης, αν αποφασίσει ξαφνικά το ΑΠΘ, να δώσει κάποιο υπέρογκο ποσό σε μία και μόνο τέτοια κλειστή πλατφόρμα όπως το ΕΑΠ, κάτι θα βρωμάει. Το κύριο ζήτημα όμως με τις ηλεκτρονικές εξετάσεις είναι ότι δεν έχουν όλοι οι φοιτητές πρόσβαση σε υπολογιστές, ανά πάσα ώρα και στιγμή. Δηλαδή, αν είστε δύο ή περισσότερα αδέρφια στο σπίτι και δίνετε την ίδια ώρα μάθημα, αλλά έχετε έναν υπολογιστή, πως θα δώσετε μάθημα; Επίσης, φοιτητές που έχουν πάει στο σπίτι των γονιών τους και είναι με ένα smartphone μόνο ή κανά tablet, πως θα δώσουν μάθημα; Σε άλλο σπίτι μπορεί πχ. να κλαίει το μωρό την ώρα της εξέτασης, σε άλλο ο γείτονας να βαράει κομπρεσέρ. Το βασικό που εξασφαλίζει η φυσική παρουσία είναι ότι οι συνθήκες για όλους είναι κοινές και οι εξετάσεις ισότιμες. Άρα, με την παρούσα κατάσταση, δεν πιστεύω ότι σε καμία περίπτωση μπορούμε να δώσουμε ηλεκτρονικές εξετάσεις. Άμα δώσουμε ηλεκτρονικές εξετάσεις, δίχως κανένα σχεδιασμό, απλά θα είναι για γέλια και κάποιοι θα ωφεληθούν, ενώ κάποιοι άλλοι θα χαντακωθούν. Τώρα βέβαια εδώ εκφράζω καθαρά προσωπικές απόψεις. Αλλά πριν ένα μήνα, στα πλαίσια του BLOCO, όπως ανεβάσαμε και εδώ, https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=76222.0, ζητούσαμε τουλάχιστον να φροντίσει η πολιτεία ώστε να μοιραστούν ατομικοί υπολογιστές σε όλους όσους δεν έχουν, ώστε να μπορούμε να συζητήσουμε για ηλεκτρονικές εξετάσεις. Αντ' αυτού επέλεξε η κυβέρνηση να σπαταλήσει πολλαπλάσια χρήματα δεξιά και αριστερά, σε σκάνδαλα με voucher κλπ. Τώρα, ας μη βγαίνουν ούτε πρυτάνεις, ούτε από το υπουργείο, να ευαγγελίζονται τις ηλεκτρονικές εξετάσεις, που ούτε καν οι ίδιοι δεν έχουν στο μυαλό τους πως ακριβώς μπορούν να γίνουν καθολικά και ισότιμα για όλους.
|
|
|
30
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Λίγα λόγια για τις εξελίξεις στο προσφυγικό- Η αλ
|
on: March 10, 2020, 17:29:58 pm
|
Ναι εκεί που κάνεις quote γράφω τι συμβαίνει γενικά όταν έχουμε απλώς κλειστά σύνορα, δηλαδή σύνορα με έλεγχο, όπως είχαμε πάντοτε με την Τουρκία. Όπου ισχύουν όλες οι διεθνείς συνθήκες δηλαδή. Αυτό που βλέπουμε εδώ και μερικές μέρες δεν είναι κλειστά σύνορα, είναι φασιστικά σύνορα. Εκ παραδρομής στην επόμενη παράγραφο από αυτή που έκανες quote δεν ανέφερα, αν και νόμιζα ότι το είχα κάνει, την πάρα πολύ σημαντική αναστολή της διαδικασίας ασύλου, κάτι το οποίο είναι παράνομο με βάση κάθε διεθνή συνθήκη. Δε διαφωνώ σε κάτι επί αυτού. Έστω ότι ανοίγουν τα συνορα και υποδεχόμαστε όλους τους πρόσφυγες και μετανάστες. Μπορεί κάποιος, από το BLOCO - μιας και ειναι δικό του το ποστ, να μας πει ποιο είναι το επόμενο βήμα?
Τα σύνορα με την Τουρκία πάντα κλειστά ήτανε, ποτέ δεν ήταν ανοιχτά. Δεν κλείσανε χθες τα σύνορα. Το έγραψα και από πάνω το γράφω ακόμη μία φορά εδώ. Χθες γίνανε φασιστικά τα σύνορα. Γιατί φύλαξη συνόρων πάντα υπήρχε. Δεν περίμενε κανείς τους αυτόκλητους κουμπουροφόρους να αλωνίζουν και τα μέσα της ΝΔ να μιλάνε για δήθεν εισβολή, προκειμένου να κερδίσουν ακροδεξιές ψήφους, μετά το φιάσκο που είχανε στα νησιά με τα ΜΑΤ. Άρα λοιπόν η ερώτηση είναι πως μπορούμε να διαχειριστούμε το προσφυγικό με ανθρώπινους όρους για τους πρόσφυγες όσο και με το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία: - Αντί να σπαταλάμε πόρους με ακροδεξιές φανφάρες στα σύνορα, να ρίξουμε όλες μας τις δυνάμεις να διεθνοποιήσουμε το ζήτημα. Η εικόνα στα διεθνή μέσα αυτή τη στιγμή για την Ελλάδα είναι περίπου αυτή που έχουμε εμείς για χώρες όπως η Ουγγαρία, με την Ελλάδα να σκοτώνει πρόσφυγες. Δε νομίζω πως μας βοηθάει να πιέσουμε πχ. για περισσότερες μετεγκαταστάσεις.
- Να χρησιμοποιήσουμε όλη τη διπλωματική ισχύ της χώρας ώστε να κερδίσουμε περισσότερη αλληλεγγύη. Η κυβέρνηση του Μητσοτάκη από την άλλη δεν έχει αναφέρει το θέμα σε επίπεδο κορυφής πουθενά. Στο εξωτερικό το αντιμετωπίζει λες και είναι σχεδόν ασήμαντο θέμα. Ίσα ίσα, βγαίνει η είδηση ότι ο Ερντογάν δε συναντάει το Μητσοτάκη επειδή η Ελλάδα έχει προκαλέσει θανάτους στα σύνορα και αυτό παίζει στα μεγάλα διεθνή μέσα. Οι ακροδεξιές κορώνες δηλαδή γύρισαν μπούμερανγκ.
- Να αποσυμφορηθούν οι δομές φιλοξενίας των νησιών με μεταφορά σε δομές όπου θα επικρατούν ανθρώπινες συνθήκες στην ενδοχώρα. Γιατί όταν πχ. στη Λέσβο επίτηδες αφήνουν να υπάρξουν άλλοι τόσοι όσο ο πληθυσμός του νησιού, ναι φαίνεται χαοτικό το ζήτημα. Όταν μοιραστούν στα δέκα εκατομμύρια όμως, μπορεί να αντιμετωπιστεί σε εντελώς διαφορετική βάση και υπό διαφορετική βάση μπορούμε να οργανώσουμε μετεγκαταστάσεις.
|
|
|
|