|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). ΠΧ [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: 1 ... 7 8 [9]
|
124
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: September 06, 2016, 00:40:26 am
|
Να ρωτήσω. Στο θέμα 1, Φεβρουάριος 2016 με τις διόδους, θα έχουμε δύο κλάδους επιπλέον, έναν με άνοδο διόδου και θετικό πόλο πηγής προς το πάνω, και έναν με κάθοδο διόδου και αρνητικό πόλο πηγής προς τα πάνω. Οι τάσεις των πηγών πως βρίσκονται με δεδομένου ότι η δίοδος δεν είναι ιδανική αλλά έχει και αντίσταση; Δεν μπορώ να βγάλω σύστημα εξισώσεων που να το λύνει
|
|
|
127
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Νεο Προγραμμα Σπουδων (2016)
|
on: July 02, 2016, 21:15:00 pm
|
Είναι! Αλλά τουλάχιστον έχει μερικά επιλογής στο βασικο κύκλο.
Οι ΕΕΤ Ι και ΙΙ καταργούνται/αντικαθίστανται από ΣΗΕ; Προγραμματισμός με το καλημέρα σας, αλλά ενεργειακά μαθήματα στο 5ο εξάμηνο. Εκτός αν θεωρούνται "ενεργειακά" τα υλικά και η θερμοδυναμική.
Και που τα είχαν ποιους εξυπηρετούσαν; Τι κομμάτι της αγοράς αφορά σήμερα το περιεχόμενο των μαθημάτων ενέργειας και τι των ηλεκτρονικής/προγραμματισμού/τηλεπικοινωνιών ώστε να δικαιολογεί να προωθεί το ΗΜΜΥ άτομα ενέργειας; Όποιος είναι αποφασισμένος ότι έχει γεννηθεί για να ασχοληθεί με αντικείμενα ενέργειας, προφανώς θα αντέξει τα πάντα μέχρι να φτάσει στον τομέα του. Φυσικά αυτοί θα είναι λίγοι, αλλά από την άλλη τι να τους κάνουμε τους παραπάνω; Στο 2016 είμαστε και όχι στο '90. Τα ενεργειακά αντικείμενα παρουσιάζουν μια τεράστια στασιμότητα ως προς το μέγεθος της αγοράς, ενώ τσιπάκια θέλουμε να βάλουμε και στον κ@λο μας και οι σχετικές αγορές παρουσιάζουν μια διαρκή άνοδο...
|
|
|
128
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπoλογιστών] Γενικές απορίες,ανα_
|
on: June 28, 2016, 19:06:54 pm
|
Για εκεί που ζητάει χρόνους κύκλων μηχανής και επιταχύνσεις. Και άντε την πρόσθεση να την κάνω, αλλά και διαίρεση πολύ πάει Δεν υπάρχει περίπτωση σε τέτοιο μάθημα να σου πει κανείς μη βγάζεις κουμπιουτεράκι για τη διαίρεση. Κατά τ' άλλα προτιμώ να πηγαίνω κουνόντας τα χέρια να δώσω μάθημα, οπότε περί ορέξεως. Για μια διαίρεση και το κινητό στην τσέπη καλό είναι
|
|
|
129
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπoλογιστών] Γενικές απορίες,ανα_
|
on: June 28, 2016, 18:17:08 pm
|
Ι) Ο microPC δείχνει την επόμενη μικροεντολή. ΙΙ) Τα microbit δομούν μια μικροεντολή. Η μικροεντολή καθορίζει τα διάφορα σήματα ελέγχου για την εκτέλεση μιας εντολής προγράμματος. ΙΙΙ) Από τον PC, που είναι είτε PC+4 είτε jmp target. IV) Από τον microPC, ο οποίος είτε είναι ο αυξημένος microPC, είτε έχει γίνει κάποιο άλμα, ανάλογα την επόμενη εντολή προγράμματος. Αν καταλάβεις τι είναι ο μικροκώδικας και τι μια προγραμματιζόμενη μονάδα ελέγχου, δε χρειάζεται να τα βρεις γραμμένα σε κάποιο βιβλίο για να τα απαντήσεις... κομπιουτερακια επιτρέπονται;
Τι να το κάνεις;
|
|
|
130
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: [Αρχιτεκτονική Υπoλογιστών] Γενικές απορίες,ανα_
|
on: June 27, 2016, 23:02:28 pm
|
Στα θέματα Ιουνίου 2014, Θέμα 1, Ερώτηση VI:
Η επιτάχυνση που ζητάει αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης της συγκεκριμένης εντολής ή στο ρολόι της CPU;
Γιατί το ρολόι της CPU προφανώς και θα παραμείνει σταθερό. Το μόνο που θα αλλάξει είναι πχ. ο χρόνος ολοκλήρωσης μιας εντολής τύπου R, μιας και θα παρακάμπτεται η μονάδα μνήμης. Επίσης σε αυτή την περίπτωση πρέπει να αναφερθούν οι περιπτώσεις εντολών που θα υπάρχει ή δε θα υπάρχει βελτίωση.
Επίσης μήπως και στην 1η ερώτηση όταν λέει επιτάχυνση αναφέρεται στο χρόνο εκτέλεσης μιας εντολής που ουσιαστικά παραμένει σταθερός και όχι στο κατά πόσο μειώθηκε το ρολόι;
|
|
|
134
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς / Re: Εσύ κόβεις εισιτήρια στον ΟΑΣΘ;
|
on: February 07, 2016, 20:23:27 pm
|
Το λεωφορείο στη Θεσ/νικη ειναι το μονο μεσο μετακινησης και αντι ο μοναδικος λειτουργος του να σεβαστει τον πολιτη/επιβατη, τον "σκοτώνει" ! Ρε σεις, όταν ο άλλος παίρνει μια επιχείρηση, δεν το κάνει επειδή έχει κοινωνική ευθύνη κλπ, αλλά για να βγάλει λεφτά. Αυτός είναι και ο λόγος που οι υπηρεσίες σε μια πόλη εξ' ορισμού δεν μπορούν να δουλεύουν σαν επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για τη λέσχη του ΑΠΘ, είτε για τον ΟΑΣΘ, είναι για οτιδήποτε άλλο. Το πρόβλημα με τον ΟΑΣΘ είναι ότι ΔΕΝ προσπαθεί να βγάλει λεφτά. ΔΕΝ έχει λόγο να βγάλει λεφτά από τον κόσμο. ΔΕΝ είναι κανονική επιχείρηση. Έχει εγγυημένες μη ζημιές από το κράτος λόγω της σύμβασής του. Ο ΟΑΣΘ δε θέλει να μπαίνει κόσμος στα λεωφορεία του. Πρόκειται για ένα μαγαζί που το κράτος του έχει πει ότι έξοδα και να έχεις εγώ θα έρχομαι να σου τα καλύπτω. Αν το δει κανείς από τη σκοπιά ενός προϊσταμένου ή υπαλλήλου του ΟΑΣΘ που νοιάζεται για το καλό της επιχείρησης, είναι πραγματικά παράλογο να σπαταλήσει έστω και 5 λεπτά από τον καφέ του για να προσελκύσει έστω και έναν πελάτη παραπάνω. Σήμερα έχει 50 εκ. το χρόνο έσοδα, 200 έξοδα. Τι να έχει 1€ έσοδα, τι 50 εκ. τι 200 εκ. Αφού σε κάθε περίπτωση το υπόλοιπο ποσό καλύπτεται από το κράτος. Δεν υπάρχει λόγος να δουλέψει κάποιος στον ΟΑΣΘ. Είναι η επιχείρηση που το κράτος χορηγεί να αυξάνει διαρκώς τα έξοδά της και να μειώνει τα έσοδα της. Όσο περισσότερα έξοδα κάνει και όσο μικρότερα έσοδα... τόσο μεγαλύτερη επιχορήγηση θα λάβει... Είναι σαν να έχω ένα τυροπιτάδικο... και να μου λέει το κράτος ότι έξοδα και να έχω, άσχετα με τα έσοδα, θα μου τα καλύψει. Όχι μόνο συνέχεια θα έχω άψητες τις τυρόπιτες γιατί δε θα έχω κανένα λόγο να πουλάω... αλλά και ότι ψήνω θα κάθομαι να το τρώω μόνος μου...
|
|
|
135
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς / Re: Εσύ κόβεις εισιτήρια στον ΟΑΣΘ;
|
on: February 07, 2016, 04:29:38 am
|
Συμφωνώ με αυτά που λέτε (οκ με κάποια , οχι με ολα) αυτο που μου εκανε εντυπωση είναι ότι ο ΟΑΣΘ "πληρωνεται απο τους φορους μας" Από οσο ξερω οι αστικες συγκοινωνιες ειναι κρατικες (ή εν μερει κρατικες) μονο σε Αθηνα - Θεσσαλονικη. Οπουδήποτε αλλου είναι ιδιωτικες , με καθεστως περιπου όπως τον ΚΤΕΛ . Οποτε δεν ισχυει ότι ο ΟΑΣΘ πληρώνεται (καλυτερα, θα επρεπε να πληρωνεται) απο τους φορους μας ,
Δεν κατάλαβες. Διάβασε το άρθρο του thepressproject που παρατέθηκε παραπάνω. Δεν πρόκειται για κρατική επιχορήγηση στην περίπτωση του ΟΑΣΘ για ΑΜεΑ κλπ. Ο ΟΑΣΘ έχει εγγυημένες μη ζημιές σύμφωνα με την κρατική σύμβαση. Ο ΟΑΣΘ ακόμα και 1 έυρω έσοδα να έχει και 200 εκ έξοδα, το κράτος με βάση τη σύμβαση είναι υποχρεωμένο να του καλύψει τα υπόλοιπα 199.199.199€ ώστε να έχει 0 ζημιές. Πράγμα που σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ μπορεί να έχει 1000 οδηγούς, καθένας από τους οποίους να εκτελεί ένα δρομολόγιο τη βδομάδα και να είναι ευχαριστημένος. Δεν έχει λόγο ουσιαστικά να κάνει καμία προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά του βάζοντας περισσότερες γραμμές, προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες κλπ. μιας και σε κάθε περίπτωση το κράτος θα φροντίσει να μην έχει καμία ζημιά. Και μιας και το κράτος είναι υπεύθυνο για το 70% των εσόδων του ΟΑΣΘ... πράγματι πληρώνεται από το κράτος...
|
|
|
|
|