Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 44
|
1
|
Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: ΕΚΕΤΑ/ΙΠΤΗΛ - Θέση Εργασίας
|
on: December 13, 2019, 11:47:31 am
|
Η αποστολή βιογραφικών και άλλων δικαιολογητικών γίνεται με φάκελο και ταχυδρομείο γιατί έτσι απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία για την εγκυρότητα των όποιων δικαιολογητικών σε διαγωνισμούς. Αυτή η νομοθεσία αλλάζει συνέχεια. Εγώ ας πούμε το 2015 προσλήφθηκα κάνοντας ανέβασμα δικαιολογητικών σε site. Τώρα αυτή η διαδικασία δε θεωρείται εγκυρη από όσο ξέρω
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
|
on: September 07, 2013, 00:46:35 am
|
Μόνο που δηλώνεις ότι θα έπαιρνες ειδικά κεφάλαια διαφορικών μπορείς και συ να αντιληφθείς πόσο biased είσαι.
Εγώ δε θα έπαιρνα ποτέ ένα μάθημα μαθηματικών σαν επιλογή σε σχολή ηλεκτρολόγων γιατί θεωρώ ότι με αυτά που θέλω να ασχοληθώ δεν έχει να μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δε θέλουμε να γίνουμε όλοι "επιστήμονες" με την έννοια που το θεωρείτε μερικοί. Μπορώ όμως να σου εγγυηθώ ότι στα αντικείμενα που θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ στη ζωή μου θα ήμουν πολύ πιο παραγωγικός από κάποιους που έχουν 10άρια στα μαθηματικά. Άρα μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πρέπει το επίπεδο να είναι υπερβολικά αυξημένο στο Λογισμό 2 που βολεύει εσένα που έχεις ψώνιο με τα μαθηματικά (και καλά κάνεις, δε το κρίνω αυτό) και όχι ας πούμε στις ηλεκτρονικές και στην assembly που θα βόλευε εμένα; Βέβαια το ότι με αυτό το επίπεδο ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 7 χρόνια κάτι λέει και θα έπρεπε να αναρωτιέσαι how much is too much. Άμα εφάρμοζαν οι άλλοι καθηγητές το σύστημα Κάππου (με το οποίο όπως λες συμφωνείς και κρίμα που έφυγε) δε θα φτάνανε ούτε 15 χρόνια για να τελειώσεις τη σχολή ή αλλιώς το τμήμα θα είχε 5 εισακτέους με μετρημένο IQ πάνω από 250 και 2 απόφοιτους κάθε χρόνο οι οποίοι θα παίρνανε άμεσα ντοκτορά και έδρα στο ΜΙΤ με την αποφοίτησή τους.
Επίσης, μπορεί να μη το λαμβάνεις υπόψη σου, αλλά ακριβώς επειδή έχεις κλίση στο αντικείμενο, ίσως νομίζεις ότι αν εσύ χρειάζεσαι x χρόνο για να περάσεις με Κάππο το Λογισμό 2, που ίσως μπορεί να θεωρείς το x κάμποσο μεν αλλά σίγουρα αρκετό για να αποκτήσεις το επίπεδο κατάρτισης που θες και απόλυτα βιώσιμο. Όμως ο διπλανός σου μπορεί να χρειάζεται 10x γιατί δεν έχει κλίση στα μαθηματικά. Και λογικό μιας και προτίμησε πολυτεχνική σχολή και όχι σχολή θετικών επιστημών. Φυσικά για εκείνον δεν είναι βιώσιμο και του στερεί χρόνο που θα μπορούσε να ξοδέψει για να καταρτιστεί σε άλλα μαθήματα και για την ψυχαγωγία του. Και στο τέλος, ενώ διαθέτει αυτό το χρόνο, αποτυγχάνει κιόλας γιατί δε μπορεί να μπει στη διαδικασία να αντιμετωπίσει μαθηματικά ένα σύνθετο θεωρητικό πρόβλημα αφού δε γουστάρει κιόλας να το κάνει μιας και δεν ήρθε εδώ να σπουδάσει αυτό. Και όλα αυτά γιατί να τα τραβάει ο άλλος ρε ζουλάπι; Επειδή δεν έχει τις ίδιες κλίσεις με σένα; Ο αριθμός αυτών που το χρωστούσαν δε σου λέει τίποτα; Είναι όλοι μέτριοι που καταλάθος πήραν 18500+ μόρια;
Και η δικιά μου προσωπική άποψη είναι αλλά και η δικιά σου το ίδιο. Φαίνεται όμως από το πόσο μεμονωμένη άποψη είναι η δική σου ότι αντιμετωπίζεις το θέμα Κάππος αρκετά μονόπλευρα όπως άλλωστε έκανες κι όταν υπήρχε πραγματικό πρόβλημα.
Δε ξέρω αν ισχύει, αλλά αν φεύγει εγώ χάρηκα! Μπορεί να κάηκα από αυτόν και αυτό να μην αλλάζει αλλά τουλάχιστον δε θα τον λουστούν οι επόμενοι. Ας πάει οπουδήποτε αλλού. Εμείς τραβήξαμε αρκετά τόσα χρόνια.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Εξετάσεις Σεπτεμβρίου 2009
|
on: September 01, 2013, 23:21:13 pm
|
Σορρυ που το ξεθάβω αλλά όσο κι αν έψαξα δε βρήκα απάντηση.
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί στο θέμα 1β παίρνουμε σ=(1-α)/2; Αυτό είναι το σημείο τομής των ασύμπτωτων. Από που κι ως που το εξισώνουμε με σ;
Για να εχεις χρονο αποκαταστασης οσο λεει οι πολοι σου πρεπει να χουν πραγματικο μερος μικροτερο απο -σ=-4.16/ts. Αφου σου λεει για μεγαλα Κ σε νοιαζει τι γινεται στις ασυμπτωτες αρα πρεπει οι ασυμπτωτες να μην πατανε δεξιοτερα του -σ γιατι θα χαλασει η προδιαγραφη . Και να φανταστώ, δε μας ενδιαφέρουν οι πραγματικοί πόλοι στο -α και στο 0 γιατί αυτοί για μεγάλο Κ τείνουν στα 2 μηδενικά -4 και -6 τα οποία είναι αρκετά αριστερά και δε χαλάνε τις προδιαγραφές;
|
|
|
11
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Παλιά θέματα
|
on: September 01, 2013, 23:05:01 pm
|
Ο Γενάρης του 11 δεν έχει 3ο θέμα.
Γενικά η λογική είναι να σπάσεις τη συνάρτησή σου σε παράγοντες της μορφής H0, H1, H2 (σελ 215), να βγάλεις τα bode για κάθε μία από αυτές (σελ 219 με 224 ακολουθείς τις προσεγγιστικές οδηγίες) και στο τέλος προσθέτεις αλγεβρικά όλα τα bode κέρδους και παίρνεις το τελικό bode κέρδους και όλα τα bode φάσης και παίρνεις το τελικό bode φάσης.
Τώρα γενικά αν δεν έχεις μιγαδικούς πόλους και μηδενικά είναι αρκετά εύκολο και φαίνεται στο παράδειγμα 5.2.1 σελ 226. Μια γραμμή οριζόντια για το σταθερό κέρδος 5 και μετά γραμμές με κλίσεις 20db/δεκάδα για τα μηδενικά και -20db/δεκάδα για τους πόλους. Τις προσθέτεις όλες αλγεβρικά και παίρνεις το bode κέρδους. Για το bode φάσης παίρνεις κάθε πόλο και μηδενικό και κάνεις το εξής:
Εστω μηδενικό στο 5 οπως λέει το παραδειγμα: Μεταξύ 0 και 0.5 (ένα δέκατο του 5) δίνει 0 μοίρες Από το 50 (δεκαπλάσιο του 5) και πάνω 90 μοίρες Στο ενδιάμεσο γραμμική ώστε στο 5 να πέφτουμε στις 45 μοίρες
Στους πόλους το αντιμετωπίζεις το ίδιο αλλά παίρνεις γωνίες 0, -45 και -90.
Ετσι με ένα σμπάρο βγάζεις bode για H0 και Η1 μαζί. Απλά προσέχεις κάπως περισσότερο αν έχεις πόλους και μηδενικά στο 0 γιατί για το bode κέρδους δεν αλλάζει κάτι (εκεί κανονικά προσθέτεις ή αφαιρείς κλίσεις 20db/δεκάδα ξεκινώντας από το 0) αλλά στα φάσης αφαιρείς π/2 για κάθε πόλο ή προσθέτεις π/2 για κάθε μηδενικό. Εάν έχεις και τίποτα συζυγείς μιγαδικούς πόλους, τους βγάζεις κοινό παράγοντα, τους δουλεύεις ξεχωριστά όπως περιγράφει στις σελίδες 222 με 224 και προσθέτεις τα αποτελέσματα στο παραπάνω.
|
|
|
15
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διανεμημένη Παραγωγή / Re: Διανεμημένη Παραγωγή 2013
|
on: June 07, 2013, 21:00:32 pm
|
Τη θεωρία την είχα όλη. Από τις ασκήσεις έχω για κάποιο λόγο μόνο οικονομικά και κυψέλες καυσίμου. Μάλλον θα τα είχα σκόρπια και τα διέγραψα μετά που έμαθα ότι πέρασα το μάθημα.
Πάντως αν έχει κάποιος ακόμη και τα παλιά θα με βοηθούσαν πολύ. Βασικά πράγματα για υπολογισμό μέσης ενέργειας που αποδίδεται θέλω να θυμηθώ. Η θεωρία δεν δίνει ξεκάθαρες μεθοδολογίες υπολογισμού...
|
|
|
|