• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 13, 2022, 01:10:47 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 13, 2022, 01:10:47 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τηλεπ. ΙΙ] Παλιά Θέματα
by Limpolits
[August 12, 2022, 19:54:55 pm]

Ποια μαθήματα να παρακολο...
by Katarameno
[August 12, 2022, 15:32:05 pm]

[Μικροκυματική Τηλεπισκόπ...
by PNyktwr
[August 12, 2022, 11:22:04 am]

Ενημέρωση για την κλιματι...
by Katarameno
[August 11, 2022, 19:06:57 pm]

Βινύλιο...
by Katarameno
[August 11, 2022, 16:07:34 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 11, 2022, 15:34:26 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 11, 2022, 12:31:59 pm]

Μέλος του Μήνα - Ιούλιος ...
by Κaraflodaimonas
[August 10, 2022, 18:29:55 pm]

Ερωτηματολόγιο στα πλαίσι...
by Katarameno
[August 10, 2022, 17:27:48 pm]

Μετεγγραφές φοιτητών 202...
by Caterpillar
[August 10, 2022, 14:46:13 pm]

Αγγελίες για Πρακτική Άσκ...
by gepeltek
[August 09, 2022, 17:25:00 pm]

Ατάκες Σούλας
by Katarameno
[August 09, 2022, 00:05:08 am]

Drum & Bass (& Breakbeat,...
by Katarameno
[August 08, 2022, 15:56:21 pm]

Dj Sets
by Katarameno
[August 07, 2022, 12:34:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by SilentLightning
[August 06, 2022, 12:58:51 pm]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Fidelity
[August 05, 2022, 19:59:13 pm]

[ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ] Μετα την αύρ...
by ChrisKaloy-Kakou
[August 05, 2022, 18:58:20 pm]

[ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες κ...
by margchat
[August 04, 2022, 13:31:00 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Dsavvaog
[August 03, 2022, 18:48:18 pm]

[Σήματα και Συστήματα] Γε...
by Just Me
[August 03, 2022, 13:14:43 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 8861
Latest: TheMechanicalEng
Stats
Total Posts: 1390348
Total Topics: 30170
Online Today: 85
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 16:39:09 pm)
Users Online
Users: 6
Guests: 54
Total: 60
gkougeor
Katarameno
soa2002
anasrous
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.

Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙΙ] Παλιά Θέματα - Λύσεις on: February 06, 2022, 21:34:24 pm
Quote from: Caterpillar on February 05, 2022, 18:41:33 pm
Αυτό το τόπικ πίστευα θα είχε πράγμα όπως τα υπόλοιπα 2 σαε αλλά δεν έχει τίποτα.
Ας κάνουμε το ποδαρικό
Θέμα 2 Φεβ 2021, ο Λεωνίδας στις ασκήσεις (στο μαθημα που εκανε την τεχνικη ολισθιδης) πηρε t=4/λ, και βρηκε λ=40, το παιδι που εχει ανεβασει την λυση στα doenloads πηρε t=( n-1)/λ, n=2και βρηκε λ=10 ποιο είναι το σωστό?



Στο μάθημα λύσαμε την άσκηση θεωρώντας ότι ο χρόνος αποκατάστασης πρέπει να είναι 0.1, όχι η χρονική σταθερά, για αυτό και υπάρχει η διαφοροποίηση.
Αν θέλεις τη χρονική σταθερά, το (n-1)/λ είναι σωστό, ενώ στην περίπτωση του χρόνου αποκατάστασης θέλει και ένα επί 4.
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2021-22 on: February 03, 2022, 12:38:40 pm
Quote from: MajorTom on February 02, 2022, 16:38:50 pm
Πχ γι αυτό το σύστημα:

Όταν ζ<1 (δηλαδή έχω μη πραγματικές ρίζες) χρησιμοποιώ για να βρω τη φάση τον τύπο:
φ(ω) = tan-1((2ζω/ωn)/(1-ω²/ω²n));

Αν ω>ωn τότε δεν ισχύει: φ(ω) = 180 +  tan-1((2ζω/ωn)/(1-ω²/ω²n));


Ο τύπος που γράφεις είναι σχεδόν σωστός, χρειάζεσαι και ένα μείον είτε στον αριθμητή, είτε έξω από το atan, καθώς έτσι που το έχεις θα βγάλεις θετική φάση. (προκύπτει βάζοντας s = jω, και χωρίζοντας πραγματικό και φανταστικό μέρος στη γενική μορφή). Τώρα για να βγάλεις σωστές τιμές για ω > ωn πρέπει είτε να προσθέσεις το -180 (όχι το 180) για να διατηρήσεις τη συνέχεια, είτε να χρησιμοποιήσεις την atan με τη λογική της atan2 του matlab, δηλαδή να κοιτάς το πρόσημο και του αριθμητή και του παρανομαστή, ώστε να καταλάβεις σε ποιο τεταρτημόριο βρίσκεσαι, αντί να το βλέπεις σαν ένα πρόσημο του κλάσματος.

Quote from: Μπιγκόνια on February 02, 2022, 18:47:47 pm
αν και από άποψης μαθηματικών το φ(ω) μοιάζει σωστό. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι η atan (ή tan-1) σου δίνει τιμές στο [-π/2, π/2]. Ωστόσο αυτό το σύστημα για ω -> 00 σου δείνει φ(ω) = 1800. Οπότε για ω = 00, αν κάνω την  εξίσωση που δίνει νομίζω δίνει φ(ω) = 90 το οποίο είναι λάθος.

Για ω που πάει στο άπειρο, το Tex code σου δίνει 0 (συγκεκριμένα 0-), οπότε -180 + 0 = -180, που είναι αυτό που περιμένεις από τη θεωρία.
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙΙ] Εργασία 2021/2022 on: January 17, 2022, 14:41:26 pm
Ως προς τη θεωρητική ανάλυση δεν χρειάζεται κάτι διαφορετικό, απλώς για την προσομοίωση στην περίπτωση του σταθερού στόχου θα έχεις την επιθυμητή ταχύτητα και επιτάχυνση μηδέν, ενώ στην τροχιά επιθυμητή θέση ταχύτητα και επιτάχυνση θα υπολογίζονται κάθε χρονική στιγμή από τη σχέση που δίνεται στην εκφώνηση.
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙΙ / Re: [ΣΑΕ ΙΙΙ] Απορίες στις ασκησεις 2021-2022 on: October 29, 2021, 14:55:47 pm
Επειδή η παράγωγος της V είναι αρνητική όταν ισχύει |x2 - x1| < π προκύπτει ότι \dot{V} < 0 ανάμεσα στις ευθείες x2 = x1 + π και x2 = x1 - π.

Στη συνέχεια παίρνουμε την απόσταση μεταξύ των δύο ευθειών για να βρούμε την ακτίνα της μέγιστης περιοχής. Η απόσταση παράλληλων ευθειών βγαίνει από τον τύπο d = |β - γ| / sqrt(1 + λ^2) όπου οι δύο ευθείες είναι:

x2 = λx1 + β
x2 = λx1 + γ

Αν δεν γνωρίζαμε τον τύπο μπορούμε να τον βγάλουμε παίρνοντας την ελάχιστη τιμή της απόστασης:

sqrt((x2(1)-x2(2))^2 + (x1(1) - x1(2))^2)

όπου με τους δείκτες (1), (2) συμβολίζω τις δύο ευθείες.
5  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Software Support Engineer - IGE+XAO Hellas, Thessaloniki on: May 26, 2021, 19:54:07 pm
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ

Κάλυψη θέσης για υποστήριξη πελατών σε Ελλάδα και Κύπρο, οι οποίοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένο λογισμικό (software) ηλεκτρολογικής σχεδίασης με Η/Υ.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

    Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης (hot-line support)
    Εκπαίδευση στη χρήση του προγράμματος (κυρίως μέσω WEB αλλά και επιτόπου)
    Μετάφραση / Ανάπτυξη του περιβάλλοντος του προγράμματος
    Παραγωγή εγχειριδίων (manual) χρήσης του προγράμματος (σε Word)
    Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού (σημειώσεις, video)

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (ΤΕΙ ή ΑΕΙ)
    Ηλικία μέχρι 35 ετών
    Καλή γνώση Αγγλικών
    Καλή γνώση γενικής χρήσης Η/Υ (Windows)
    Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες)

ΠΡΟΣΘΕΤΑ (ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ) ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Καλή γνώση ηλεκτρολογικού σχεδίου
    Γνώση και εμπειρία χρήσης AutoCAD ή άλλου προγράμματος ηλεκτρολογικής σχεδίασης (CAD/CAE)
    Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση (hot-line support)
    Γνώσεις προγραμματισμού (SQL, C++)

ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ /ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

    Καλή επικοινωνία με τους πελάτες
    Υπομονή στην αντιμετώπιση προβλημάτων με πελάτες
    Ενδιαφέρον για το αντικείμενο

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν βιογραφικό στο email: info@ige-xao.gr
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Συμμετοχής και Ψηφοφορίας στη Συνέλευση Φοιτητών on: April 20, 2021, 16:33:12 pm
Η συλλογή υπογραφών αφορά μόνο προπτυχιακούς φοιτητές ή και υποψηφίους διδάκτορες; Έχει νόημα να υπογράψουμε και εμείς;
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εκδηλώσεις - Ημερίδες / Ερευνητικό πείραμα σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο KU Leuven και το ΠΑΜΑΚ on: January 31, 2020, 18:46:19 pm
Το Εργαστήριο Behavioral Engineering Group του Πανεπιστήμιου KU Leuven  (https://feb.kuleuven.be/BEE) διοργανώνει σε συνεργασία με το Εργαστήριο Συμπεριφορικής Μηχανικής και Αναλυτικής για την Διοίκηση Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας την έρευνα με θέμα “Διεπαφή Ανθρώπων-Ρομπότ”.
 
Η ερευνητική διαδικασία περιλαμβάνει πείραμα που θα διεξαχθεί στο Κτίριο Δ' της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ., 4ος όροφος, Τομέας Ηλεκτρονικής και υπολογιστών, Εργαστήριο Αυτοματοποίησης και Ρομποτικής μεταξύ 5 και 7 Φεβρουαρίου 2020.
 
Οι συμμετέχοντες στο πείραμα θα αμειφθούν με 5 ευρώ για 30 λεπτά συμμετοχής που θα παραλάβουν στο τέλος της συμμετοχής τους.
 
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν στο παρακάτω σύνδεσμο  τις ημέρες και ώρες τις οποίες θα συμμετάσχουν στο πείραμα.
 
https://doodle.com/poll/k9a544iupbihs4ku
 
Οι ενδιαφερόμενοι θα ειδοποιηθούν μέσω email για τη συμμετοχή τους.
 
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε με τον κ. Ιορδάνη Τασσόπουλο, βοηθό έρευνας στο bba17004@uom.edu.gr
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εκδηλώσεις - Ημερίδες / Re: Συμμετοχή σε Ερευνητικό Πείραμα on: May 03, 2019, 13:33:46 pm
13 - 17 Μαΐου.
Τις ακριβείς ώρες θα τις επιλέξετε όσοι δηλώσετε συμμετοχή.
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εκδηλώσεις - Ημερίδες / Συμμετοχή σε Ερευνητικό Πείραμα on: May 03, 2019, 12:06:58 pm
Το Εργαστήριο Αυτοματοποίησης και Ρομποτικής του ΑΠΘ θα ήθελε να σας προσκαλέσει να συμμετάσχετε σε έρευνα σχετικά με την Αλληλεπίδραση ανθρώπου-ρομποτ.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με το ρομπότ του εργαστηρίου (KUKA LWR4+).


Δηλώστε συμμετοχή αποστέλλοντας email στην διεύθυνση: dimpapag@eng.auth.gr
Θα κληρωθούν μικρά δώρα στους συμμετέχοντες.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2019 / [Ευφυή Συστήματα Ρομπότ] Πτυχιακή εξεταστική Ιουνίου 2019 on: April 04, 2019, 15:50:54 pm
Θα το δώσω και εγώ.
11  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Κώδικες Διόρθωσης Σφαλμάτων / Re: [Τεχνικές Κωδικοποίησης] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2018-2019 on: October 29, 2018, 11:09:28 am
Καλημέρα!

Γνωρίζουμε αν τελικά θα γίνει φέτος το μάθημα;
Και αν ναι, πως θα γίνει;

Έστειλα email σε Δημάκη και δεν μου απάντησε.
Ο Αρκοδογιάννης μου είπε ότι δεν θα ασχοληθεί αυτός φέτος.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...