Είναι απολύτως κατανοητό να στεναχωριέται κάποιος και να αισθάνεται αδικημένος όταν δεν προλαβαίνει να καταθέσει το γραπτό του, ωστόσο αλήθεια πόσοι από όλους που δεν πρόλαβαν εκματελλεύτηκαν όλο το 15λεπτο που ήταν διαθέσιμο για το ανέβασμα των θεμάτων;
Κατά κοινή ομολογία, πρέπει να έχεις όντως χοντρό πρόβλημα για να μην καταφέρεις να ανεβάσεις τα θέματα σε 15λεπτα και αν όντως σε κάποιον συνέβη κάτι τέτοιο, το σύστημα δεν προνόησε και η αυστηρότητα είναι άδικη. Για όλους τους υπόλοιπος που αποτελούν πλειοψηφία και βάζω και εμένα μέσα, που φάγαμε λεπτά από το 15λεπτο ανεβάσματος -παρά τις υποδείξεις- με σκοπό να λύσουμε κάτι παραπάνω ας είμαστε τίμιοι και ας το παραδεχτούμε παρά να κατηγορούμε και να αποδίδουμε ευθύνες σε όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό μας.
Θεωρώ πως εν τέλει τα γραπτά όλων θα γίνουν δεκτά. Ας καταλάβουμε, όμως, ότι δεν έχουμε μόνο εμείς το δικαίωμα να φωνάζουμε και να διεκδικούμε πράγματα. Δεν ειμαστε συνέχεια οι αδικημένοι. Το σύστημα είχε και αδυναμίες που ήταν προς όφελος των φοιτητών...
Εχουμε επικεντρωθεί στο οτι αρνούνται τα γραπτά που δεν μπορεσαν να ανέβουν στο E-learning και δεν σκεφτόμαστε τον κυριότερο λόγο που συνέβη αυτο. Τα θεματα δεν ηταν για μια ωρα και τρια τεταρτα σε καμία περίπτωση . Σε αυτήν την ωρα που δόθηκε δεν υπάρχει ούτε ο χρονος ουτε η ηρεμία απο άποψη αγχους να σκεφτείς και να λύσεις τα θέματα με τις πραξεις που απαιτούνται. Θεωρω πως αυτο ειναι και το κυριότερο προβλημα της εξετασης και πρέπει να γινει κατανοητό απο τους διδάσκοντες ώστε να δεχτούν και τα υπόλοιπα γραπτα και φυσικά να μην κανουν κάτι αναλογο σε ενδεχόμενη εξ αποστάσεως εξεταστική τον Σεπτέμβρη. Κατά κοινή ομολογία, πρέπει να έχεις όντως χοντρό πρόβλημα για να μην καταφέρεις να ανεβάσεις τα θέματα σε 15λεπτα και αν όντως σε κάποιον συνέβη κάτι τέτοιο, το σύστημα δεν προνόησε και η αυστηρότητα είναι άδικη. Για όλους τους υπόλοιπος που αποτελούν πλειοψηφία και βάζω και εμένα μέσα, που φάγαμε λεπτά από το 15λεπτο ανεβάσματος -παρά τις υποδείξεις- με σκοπό να λύσουμε κάτι παραπάνω ας είμαστε τίμιοι και ας το παραδεχτούμε παρά να κατηγορούμε και να αποδίδουμε ευθύνες σε όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό μας.
Θεωρώ πως εν τέλει τα γραπτά όλων θα γίνουν δεκτά. Ας καταλάβουμε, όμως, ότι δεν έχουμε μόνο εμείς το δικαίωμα να φωνάζουμε και να διεκδικούμε πράγματα. Δεν ειμαστε συνέχεια οι αδικημένοι. Το σύστημα είχε και αδυναμίες που ήταν προς όφελος των φοιτητών...