• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2022, 02:26:59 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2022, 02:26:59 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by dimitrismv
[Today at 00:22:25]

Ομάδα Ρομποτικής
by Rick Deckard
[August 19, 2022, 19:50:01 pm]

ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ - ΠΛΗΡΟΦ...
by dpanapakidis
[August 19, 2022, 19:40:24 pm]

Ατελείωτη ιστορία....., ο...
by Katarameno
[August 19, 2022, 16:58:13 pm]

Δωρίζονται βιβλία της σχο...
by Katarameno
[August 19, 2022, 15:34:06 pm]

Αναζητώ το βιβλίο Οργάνωσ...
by airguitar
[August 19, 2022, 15:24:50 pm]

Γρίφοι
by Katarameno
[August 19, 2022, 15:00:58 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by MajorTom
[August 19, 2022, 02:14:53 am]

[Δομές Δεδομένων] Γενικές...
by MajorTom
[August 19, 2022, 01:41:20 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by charalava
[August 18, 2022, 20:20:00 pm]

Μάντεψε ποιος θα βγάλει τ...
by Caterpillar
[August 18, 2022, 10:52:53 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MajorTom
[August 18, 2022, 10:27:58 am]

Πληροφορίες για αεροπορία
by Exotic
[August 17, 2022, 20:19:13 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 17, 2022, 19:23:16 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 17, 2022, 18:53:07 pm]

Logo Guesser
by Starki
[August 17, 2022, 17:56:57 pm]

Erasmus+ Πρακτική Άσκηση
by airguitar
[August 17, 2022, 14:59:47 pm]

Ενημέρωση για την κλιματι...
by Elliot Alderson
[August 17, 2022, 09:44:00 am]

[Στοχαστικό] Λύσεις θεμάτ...
by themis1223
[August 16, 2022, 22:44:05 pm]

Drum & Bass (& Breakbeat,...
by Katarameno
[August 16, 2022, 16:26:33 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 8861
Latest: kostasxira
Stats
Total Posts: 1390486
Total Topics: 30175
Online Today: 96
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 16:39:09 pm)
Users Online
Users: 6
Guests: 54
Total: 60
ioannaa
tasos_ntv
Dsavvaog
Παναγιώτου Π
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.

Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: 1 [2] 3 4 ... 163
16  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων / Re: [Ασφάλεια] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2021-2022 on: February 16, 2022, 20:22:23 pm
Quote from: The Audacious AI on February 12, 2022, 23:02:15 pm
Ερώτηση. Δίνουμε με ανοιχτά βιβλία/σημειώσεις/τυπολόγιο;

Έμαθες για αυτό;
Επίσης, από τα θέματα που έχουμε στα downloads, αξίζει να δω κάποια παλιά που υπάρχουν. Πρόσφατα δεν έχει πολλά.
17  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι / Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2021/2022 on: February 12, 2022, 21:35:48 pm
Από το Κ. 5 τι είναι μέσα στην ύλη; Από το elearning καταλαβαίνω ότι είναι όλο το κεφάλαιο αλλά δεν νομίζω να είδα μέχρι στιγμής θέματα με PCM, DPCM κλπ.

Quote from: Caterpillar on February 10, 2022, 18:43:45 pm

Thanks Smiley
18  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι / Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2021/2022 on: February 09, 2022, 20:49:59 pm
Quote from: Caterpillar on January 22, 2022, 22:40:50 pm
καλύτερα να μην ασχοληθείς και να ασχοληθείς με όλες τις λυμενες/αλυτες ασκήσεις και πχ του βιβλίου.

τώρα αν τελειώσεις με του βιβλίου + τα θέματα καραγιννίδη πήγαινε και στο δημάκη, αν και δεν πολυαξιζουν.

νομίζω ότι ήταν διαφορετικής φιλοσοφίας, όπως και στο στοχαστικό και δεν μπορεσα να τα λύσω, δεν έχασα και κάτι.

Από ποια χρονιά άλλαξαν τα θέματα; Οι σημειώσεις του kongr45gpen παραμένουν σχετικές ή να μην τις δω;
Γενικά tips για να φτάσεις στο 5; Cool
19  Παρα-φόρουμ / Open Source Moderating / Re: Να φάει Ban το καταραμένο; on: February 07, 2022, 21:15:18 pm
Ο φίλος σου ο The Web, που σου δίνει και τα ινφος, για αυτό ερχόταν στα τσίπουρα; Χαφιεδοδουλειές;
Είναι ακόμα θυμωμένος μαζί μου;
20  Παρα-φόρουμ / Open Source Moderating / Re: Να φάει Ban το καταραμένο; on: February 07, 2022, 21:10:41 pm
Quote from: Οι ενοχές σου on February 07, 2022, 21:07:48 pm
Τα χαιρετίσματα μου από Βουδαπέστη.

Για μια ακόμα φορά φανηκατε τι κλίκα είστε

Ρε ζόμπυ 2 perma ban έχεις φάει.. ακόμα να πεθάνεις;

Quote from: Οι ενοχές σου on February 07, 2022, 20:54:05 pm
Δεν υπάρχουν developers γιατί πίνετε τσιπουρα όλη τη μέρα.

Τόσο πολύ ενδιαφέρεστε για τη σχολή και μια γραμμή κώδικα δεν γράψατε

That's true ivres
21  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ζωγραφική - Φωτογραφία - Κόμικ / Re: Φωτογραφία on: February 07, 2022, 20:22:20 pm
Δεν ξέρω ποιανού είναι..
22  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Γραμματική και ορθογραφία on: February 05, 2022, 01:10:14 am
Quote from: nikd on February 05, 2022, 00:50:35 am
τις πρόσφυγισσες

Ρε παιδιά  confused
23  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Κατασκευές / Re: Noisy Cricket on: February 04, 2022, 16:00:01 pm
Ωραίο τόπικ ξέθαψες Cheesy

Quote from: rspappas on March 21, 2014, 00:41:26 am
3) δειξε μας και καμμια φωτο Cheesy



Και απορούσα γιατί έχει θόρυβο Grin
24  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS on: February 03, 2022, 11:19:55 am
Quote from: The Audacious AI on February 03, 2022, 03:17:59 am
τότε γιατί βάλανε edupass και στα σχολεία; Που χρησιμέυει;

No clue.

Quote from: The Audacious AI on February 03, 2022, 03:17:59 am
Και επίσης πως θα ενημερώνεται η γραμματεία/υπεύθυνος καθηγητής για τα κρούσματα; Και που ξέρει ο ΕΟΔΥ σε ποια σχολή πηγαίνεις; Εξακολουθώ να πιστεύω πως το edupass ενημερώνει την σχολή.

Αυτό είναι όντως κάτι χρήσιμο, είναι όμως απαραίτητο; Αρχικά, για να γίνει ιχνηλάτηση δε χρειάζεται το edupass, μπορούν να την κάνουν όπως σε όλες τις άλλες περιπτώσεις εκτός πανεπιστημίου. Με ένα τηλέφωνο από το προσωπικό που έχουν προσλάβει για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, όπως γινόταν στην αρχή της πανδημίας. Επιλέγουν όμως αυτόν τον τρόπο για να cut corners, reduce expenses (παίρνουμε και λίγα προσωπικά δεδομένα στην πορεία).

Βάζοντας το σύστημα αυτό, φορτώνουν σε καθηγητές τη δουλειά της ιχνηλάτισης που είναι άσχετη με δική τους. Αυτό είναι ευτελισμός της θέσης. Οι καθηγητές είναι για να διδάσκουν και να ερευνούν, όχι για να εκτελούν την κάθε αγγαρεία που τους φορτώνουν.

Αφού το pass δουλεύει τόσο καλά, γιατί δεν το βλέπουμε και αλλού; Δεν υπάρχει εκκλησία-pass για τους πιστούς, αστυνομία-pass και υπουργείο-pass για τους εργαζόμενους, στρατος-pass για τους φαντάρους. My guess, όλο αυτό λειτουργεί βλέποντας την κάθε ομάδα, όχι ως μέρος ενός ενιαίου σώματος, αλλά σαν ένα απομονωμένο κομμάτι που παίζει το ρόλο του. Κάποιες από αυτές τις ομάδες είναι ψηφοφόροι, άλλες είναι χρήσιμες στην εφαρμογή αποφάσεων ακριτί, άλλες είναι οι δικοί τους άνθρωποι με απευθείας αναθέσεις και άλλες βολεύουν για σόου εθνικού φρονήματος και λαϊκισμούς. Το πανεπιστήμιο αποδεικνύεται γόνιμος χώρος για τέτοιες δοκιμές με edupass και εισαγωγή άλλων περιορισμών σε ένα (θεωρητικά) δημόσιο χώρο.

Σε κάθε περίπτωση, όλο αυτό, αν και άχρηστο, θα μπορούσε σίγουρα να χρησιμοποιεί λιγότερα δεδομένα. Τα δεδομένα θα μπορούσαν μάλλον να είναι πιο anonymised. Οι σκοποί της χρήσης θα έπρεπε να ήταν πιο ξεκάθαροι. Η διαχείριση των δεδομένων και η πρόσβαση θα έπρεπε να είναι πιο περιορισμένη. Βλέπω να υπάρχει πολύ εμπιστοσύνη σε ένα σύστημα στο οποίο έχουν γίνει πολλαπλές νύξεις σχετικά με παραβιάσεις ιδιωτικότητας (δεδομένα πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης, δεδομένα των SMS για έξοδο κατά την καραντίνα, συζητήσεις με την εταιρία Palantir).

Quote from: The Audacious AI on February 03, 2022, 03:17:59 am
Μα το edupass δεν σκανάρεται. Με μπέρδεψες εδώ.

Εφόσον κάνεις το edupass, πρακτικά συνδέεις την ταυτότητά σου με τις υπόλοιπες πληροφορίες (σχολή κλπ.). Είτε σκαναριστεί το edu είτε το άλλο το ίδιο πράγμα δεν είναι;
25  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS on: February 03, 2022, 02:55:37 am
Quote from: The Audacious AI on February 03, 2022, 02:46:16 am
Άρα να μην κάνουμε δήλωση μαθημάτων γιατί έτσι μπορούν να δούνε πόσοι είναι οι ενεργοί φοιτητές.

Δε νομίζω ότι είναι το ίδιο. Ελέγχοντας το qr κατά την είσοδο μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι αυτ@ που έκανε το edupass έκανε και χρήση. Με τη δήλωση μαθημάτων μόνο δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για το τι ποσοστό είναι ενεργό.

Quote from: The Audacious AI on February 03, 2022, 02:46:16 am
Τα βλέπει και ο υπεύθυνος καθηγητής για τον covid στο τμήμα. Σε εμάς είναι ο Παυλίδης. Μετά τηλεφωνεί στα κρούσματα (νομίζω) και τους ρωτάει σε ποια μαθήματα πήγαν και ενημερώνει τους καθηγητές. Έτσι έχω καταλάβει. Είναι προφανώς μια μπακάλικη λύση για την απίστευτη γραφειοκρατία που υπάρχει στο Ελληνικό δημόσιο.

Όπως έγραψα και στο επόμενο ποστ, στους όρους προβλέπεται ότι "στη θυρίδα της σχολικής μονάδας αποστέλλεται αποκλειστικά η πληροφορία εάν η φυσική παρουσία σας είναι επιτρεπτή, μη επιτρεπτή ή εάν απαιτείται περαιτέρω έλεγχος". Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το "στέλνω στη σχολή ονομαστικά ποιοι/ποιές κόλλησαν covid". Γενικά, όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται ότι τα δεδομένα που παίρνει ο Παυλίδης δεν προβλέπονται από το edupass και έρχονται από αλλού (πολιτική προστασία ίσως;). Άρα καμία σχέση δεν έχει το edupass με αυτό και δεν είναι αυτή η σκοπιμότητά του.
26  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS on: February 03, 2022, 02:28:04 am
Quote from: Katsavidi on February 03, 2022, 02:23:39 am

Γράψαμε το ίδιο πράγμα ταυτόχρονα Tongue
27  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS on: February 03, 2022, 02:22:36 am
Για να δούμε.. Στη σελίδα του edupass υπάρχει ένα 4σέλιδο PDF (φυσικά Microsoft Word generated, όχι από κάποιο free λογισμικό). https://edupass.gov.gr/edupass_personal_data.pdf

Υπεύθυνος επεξεργασίας ορίζεται το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα δεδομένα που συλλέγονται (ενότητα 3.1) από την (ήδη περίσσεια κατά την άποψή μου) πλατφόρμα είναι παραπάνω από ό,τι πραγματικά χρειάζεται με βάση τους σκοπούς που ορίζει το κείμενο.

Στην ενότητα 5 λέει ότι τα δεδομένα σβήνονται από τη "θυρίδα της σχολικής μονάδας στην οποία απευθύνεστε". Αυτό δεν είναι επαρκής δήλωση. Πού αλλού, εκτός από τη σχολή μου, αποθηκεύονται τα δεδομένα αυτά και για πόσο καιρό; Αν τα δεδομένα καθαυτά διαγραφούν, τι συμβαίνει με τα παράγωγα (πχ συνολικός αριθμός δηλώσεων την τάδε χρονική περίοδο);

Σε επόμενη ενότητα (6) φαίνεται δύο άλλες οντότητες (ΕΔΥΤΕ και ΗΔΙΚΑ) να έχουν τουλάχιστον πρόσβαση (ΗΔΙΚΑ) ή και κυριότητα (ΕΔΥΤΕ) στα δεδομένα.
Στην ίδια ενότητα λέει "στη θυρίδα της σχολικής μονάδας αποστέλλεται αποκλειστικά η πληροφορία εάν η φυσική παρουσία σας είναι επιτρεπτή, μη επιτρεπτή ή εάν απαιτείται περαιτέρω έλεγχος". Πώς από αυτή την πληροφορία βγάζει η σχολή/το ΑΠΘ τις ανακοινώσεις περί χαμηλού/υψηλού ποσοστού νόσησης της πανεπιστημιακής κοινότητας; Η διαγραφή από τη "θυρίδα της σχολικής μονάδας στην οποία απευθύνεστε" δε φαίνεται να περιλαμβάνει και διαγραφή από το ΕΔΥΤΕ. Για πόσο και για ποιους σκοπούς μένουν τα δεδομένα εκεί;

Τέλος, στην ενότητα 7 λέει "Το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία: Μπορείτε να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. Εάν, ωστόσο, υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι που επιβάλλουν την επεξεργασία και υπερισχύουν των δικαιωμάτων και συμφερόντων που θα επικαλεστείτε, μπορούμε να αρνηθούμε αιτιολογημένα την εναντίωσή σας.". Λίγο δυσοίωνο αυτό στην ελλάδα τη στιγμή που στη γερμανία γίνονται αυτά...
28  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS on: February 03, 2022, 02:18:33 am
Εγώ δεν καταλαβαίνω τη σκοπιμότητα του συστήματος αυτού. Έκαναν το eupass ή whatever they call it... Εμβολιάστηκε ο κόσμος και έχει το qr ώστε να επιτρέπεται να πίνει μπύρες στα μαγαζιά. Γιατί πρέπει, ξεχωριστά, να έχουν και αυτό;

Τα επιπλέον δεδομένα αυτά που πάνε και ποιος τα βλέπει; Σίγουρα τα βλέπει η διαχείριση του ΑΠΘ και μας λέει κάθε τόσο πόσο γαμάτα τα πάμε και ότι οι φοιτητές και το διδακτικό δεν κολλάνε corona.
Ένα παράγωγο των δεδομένων αυτών είναι και οι "ενεργοί φοιτητές". Μήπως πουν αύριο κάνανε 1000 άτομα edupass άρα 1000 ηλεκτρολόγοι είναι ενεργοί φοιτητές;
Αυτό το επιπλέον και ίσως περιττό σύστημα πόσο στοίχισε*; Ποιος το πλήρωσε; Έφαγε προϋπολογισμό των πανεπιστήμιων ή έκοψαν λεφτά από... τον στρατό;

Η ευρώπη εφαρμόζει GDPR και διάφορες άλλες αυστηρές νομοθεσίες περί δεδομένων. Για τα δεδομένα αυτά ποιος και που είναι υπόλογος; Σημαντικότερα, ποιος έχει την επίβλεψη ότι δε γίνεται κατάχρηση;

*λογικά θα υπάρχουν στη διαύγεια αυτά
29  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2021/22 on: January 31, 2022, 16:27:39 pm
Εμένα πάντως η κόλλα μου ήταν ακριβώς όπως αυτή που ανέβασες παραπάνω.
(καλά δεν είχα διαβάσει κιόλας)
30  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2021/22 on: January 28, 2022, 16:09:18 pm
Και λυμένα θέματα πρέπει να επιτρέπονται. Υπήρχε και μία ατάκα του Δημάκη για αυτό κάπου Cool
Pages: 1 [2] 3 4 ... 163
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...