Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 227
|
18
|
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Κατασκευές και η... Ηλεκτρολογία στην πράξη. / Re: Πηνία αντιστάθμισης
|
on: October 17, 2010, 18:29:56 pm
|
νομίζω οτι αυτή η "τιμωρία" που λες ισχύει για τους βιομηχανικούς καταναλωτές, δηλαδή αν κάποιο εργοστάσιο εχει χαμηλό cosφ πληρώνει φουσκωμένο λογαριασμό.
για τον οικιακό καταναλωτή δε νομίζω να προβλέπεται πρόστιμο.
Α,εδώ μπορεί να έχεις δίκιο φίλε.Ίσως ισχύει για τη βιομηχανία μόνο. Gate4 η ΔΕΗ δίνει μια ισχύ α,που είναι ενεργή,για να καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών. Η ροή άεργης ισχύος είναι ανεπιθύμητη,δηλαδή η ΔΕΗ δε δίνει άεργη,δεν την παράγει.Το ιδανικό είναι Q=0. Από εκεί και πέρα,για τους πυκνωτές που είδες δεν γνωρίζω..Ίσως να κάνουν καλή δουλειά και να συμφέρει.Καλύτερα θα ήταν να το συζητήσεις αυτό με έναν πιο έμπειρο μηχανικό πιστεύω...
|
|
|
24
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ψήφισμα για την πτυχιακή εξεταστική και τον περιορισμό στη δήλωση μαθημάτων
|
on: October 14, 2010, 19:16:02 pm
|
Παιδιά μιλάτε για το θέμα της διατύπωσης λες και είναι το πιο απλό πράγμα στον κόσμο ή δεν ξέρετε τι γίνεται κάθε φορά στις ΓΣ μας.
Πιθανή αλλαγή θα μπορούσε να προκαλέσει εμφύλιο πόλεμο, ότι βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας και πολλά ακόμα. Σίγουρα πάντως το ψήφισμα με σαφείς αναφορές για εφαρμογή του νόμου πλαισίου (για χάρη του οποίου χάσαμε τόσες εξεταστικές) θα περνούσε με το ζόρι -κατά τη γνώμη μου ούτε καν θα περνούσε. Όσο για την υλοποίηση του ψηφίσματος, δε θα ανταποκρινόταν κανείς σχεδόν (τα μέλη των παρατάξεων και των σχημάτων είναι τα πιο ενεργά, είτε μας αρέσει είτε όχι). Μην πείτε ότι "το θέμα καίει πολλούς και θα βρίσκονταν άτομα" γιατί ξέρουμε πως λειτουργούν τα πράγματα.
Δεν ξέρω αν έχει δίκιο η Στέλλα που τα παίρνει ή όχι, ξέρω όμως ότι δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να τα βάλει με όλο τον κόσμο υπερασπιζόμενος ένα νόμο που ούτε ο ίδιος δε θέλει, μόνο και μόνο επειδή έχει διάταξη υπέρ των αυτονόητων.
Πες τα...
|
|
|
25
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ψήφισμα για την πτυχιακή εξεταστική και τον περιορισμό στη δήλωση μαθημάτων
|
on: October 14, 2010, 19:12:21 pm
|
Στέλα, γιατί παρεξηγείσαι χωρίς να υπάρχει λόγος; Δεν βάλλει κανένας εναντίον σου για την όλη προσπάθεια, ούτε σε κατηγόρησε για το αποτέλεσμα αυτής. Αυτό που λέει ο Καλλισθένης, ο ngine και η vasso (και είπα και εγώ σε άλλο τόπικ) είναι ότι πολύ απλά με αυτή τη διατύπωση, δεν πρόκειται ποτέ να περάσει κάποιο τέτοιο θέμα σε συνέλευση τμήματος. Λίγο μετά πέρασε άνετα το αίτημα για τα υλικά του σχεδίου, με μια πολύ απλή και σύντομη τεκμηρίωση.
Το θέμα του ν+3 θα πρέπει να έρθει σε χωριστό ψήφισμα και με μια συγκεκριμένη αντιπρόταση. Θα έλεγα ότι ακόμα και το 2ν+6 είναι κάποια βελτίωση, αλλά αν θέλετε κάτι παραπάνω, ζητήστε κάτι συγκεκριμένο.
Για το αίτημα της πτυχιακής, ποιος θα περίμενε να αντιμετωπιστεί αλλιώς ένα αίτημα που έλεγε "πτυχιακή εξεταστική για όλους και για όλα τα μαθήματα!". Δεν αναφερόταν καν στο >10ο εξάμηνο, για τους οποίους ισχύει στο τμήμα μας τώρα η πτυχιακή των 6 μαθημάτων. Είμαι σίγουρος ότι οι μισοί τουλάχιστον καθηγητές κατάλαβαν να δίνουμε όλα τα μαθήματα 3 φορές το χρόνο και μόνο ως αστείο το πήραν, κάνοντας και διάφορα σχόλια του τύπου "δε θα το κάνουμε εξεταστικό κέντρο".
Κοίταξε Αλέξανδρε,με όλη την καλή διάθεση,για μένα υπάρχει λόγος. Γιατί όλο αυτό έχει μια προσπάθεια από πίσω,μια προσπάθεια που παρόλες τις προτάσεις που έχω ακούσει,τόσο καιρό δεν είδα να κατεβαίνει μια συντονισμένη πρόταση στα όργανα που αποφασίζουν. Επιπλέον,θεωρώ αυτονόητο ότι όταν λέμε πτυχιακή δεν εννούμε προφανώς να δίνουν όλοι όλα τα μαθήματα από το 1ο έτος!!!Το λέει κι η λέξη,πτυχιακή.Από εκεί και πέρα,όπως προανέφερα,δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί όλο αυτό.Εφόσον υπάρχουν άλλες προτάσεις τις οποίες δεν μπορέσαμε να υποστηρίξουμε ή να σκεφτούμε (και πώς άλλωστε,αφού πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι μαζευόμαστε και τα λέμε...),μπορεί κάλλιστα αν κάποιος άλλος ενδιαφέρεται να κινήσει το ζήτημα.Κάποιος που θίγεται ίσως από το όλο θέμα και θεωρεί ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα με όλες αυτές τις αντιδράσεις που αντιμετωπίσαμε εμείς στη ΓΣ της Τρίτης,όπου οι παραταξιακοί μας πρήξανε λίγο μέχρι να συμφωνήσουμε και να βρεθεί μια λύση...Αυτό το τελευταίο το αναφέρω απλά,γιατί είναι ένα ζήτημα και το πόσο εύκολο είναι να διαχειριστείς όλους αυτούς.Πρέπει να είσαι λίγο "ψημένος" κι εσύ στις συνδικαλιές και εσύ τουλάχιστον θέλω να πιστεύω ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ....
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ψήφισμα για την πτυχιακή εξεταστική και τον περιορισμό στη δήλωση μαθημάτων
|
on: October 14, 2010, 18:21:29 pm
|
Οκ παιδιά,είναι απλό το ζήτημα. Βλέπω ότι γενικά υπάρχουν αντιδράσεις για το ψήφισμα και πολλοί προτείνουν κάτι διαφορετικό από αυτό που πέρασε και ψηφίστηκε. Οπότε εγώ δεν πρόκειται να το ξανακινήσω το ζήτημα,στο κάτω κάτω ένα μάθημα έχω,δεν είναι να πεις ότι με αφορά κιόλας και από κει και μετά,όποιος έχει να πει κάτι διαφορετικό ας το κατεβάσει στην επόμενη συνέλευση και ας το πάει στο τμήμα.
Νόμιζα ότι έστω εμείς οι φοιτητές μεταξύ μας μπορούσαμε να συνεννοηθούμε και να καταλάβουμε το συμφέρον μας,γιατί αλλιώς πώς θα πάμε να το διεκδικήσουμε αν δεν είμαστε ενωμένοι;Ωστόσο,δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ότι αυτό που δικαιούμαστε νομικά δεν μας το δίνουν και κάνουμε από μόνοι μας υποχωρήσεις (βλ. από 6 τα μαθήματα να γίνουν 10).Οπότε μ'αυτή τη λογική νομίζω ότι θα πάρουμε αυτό που μας αξίζει... Αυτά από μένα για το θέμα,και πολύ κακώς που το έψαξα τόσο και ασχολήθηκα.
|
|
|
27
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ψήφισμα για την πτυχιακή εξεταστική και τον περιορισμό στη δήλωση μαθημάτων
|
on: October 14, 2010, 13:28:54 pm
|
Στέλα, εντελώς άκυρο το παραπάνω σου μήνυμα...
Να θυμίσω ότι ήμουν αυτός που παρέθεσα το ακριβές άρθρο του ΦΕΚ του δημοσιευμένου εσωτερικού κανονισμού του ΑΠΘ, ώστε να μπορέσετε να το αξιοποιήσετε για μια πιο τεκμηριωμένη αίτηση, και αντ' αυτού, άκουσα να κατεβαίνει ένα γενικότατο αίτημα στην ΓΣ, χωρίς ούτε μία τεκμηριωμένη αναφορά.
Δεν ειρωνεύτηκα κανέναν, για κανένα λόγο, ούτε με απασχολεί για ποιους λόγους κατέβηκε το ψήφισμα έτσι. Επεσήμανα απλά ότι έγιναν ενέργειες που καταδίκασαν όλη την προεργασία που είχε γίνει από εσάς πάνω στο θέμα.
Ο συγκεκριμένος κανονισμός δεν ισχύει πλέον,καθώς υπάρχει νέος πρότυπος εσωτερικός κανονισμός. Παρολα αυτά,εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι θα ήταν προτιμότερο προτού αφοριστεί έτσι μια ενέργεια να ρωτήσει κανείς τους λόγους για τους οποίους έγινε όπως έγινε το πράγμα και όχι όπως λες.
|
|
|
28
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διοίκηση τμήματος / Re: Ψήφισμα για την πτυχιακή εξεταστική και τον περιορισμό στη δήλωση μαθημάτων
|
on: October 14, 2010, 13:08:43 pm
|
Δεν εννοώ κάτι που δεν γράφω... Το έγγραφο του σχετικού ψηφίσματος στη ΓΣ του Τμήματος, βρίσκεται εδώ και μια ώρα περίπου αρχειοθετημένο πιθανότατα σε κάποιον κάδο.
Προφανώς δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη έτσι όπως συντάχθηκε.
Στην ειρωνία και στην άσκηση κριτικής εκ του ασφαλούς όλοι πρώτοι είμαστε Καλλισθένη! Γιατί δεν είναι και πολύ δύσκολο να το κάνει κανείς... Το δύσκολο είναι να προχωρήσεις στη δράση! Δεν είδα πουθενά όμως να ρωτάς τους λόγους για τους οποίους κατέβηκε έτσι το ψήφισμα αλλά είδα μόνο αξιολόγηση εκ του αποτελέσματος,και μάλιστα με αφοριστικό τρόπο. Προφανώς μια τέτοιου είδους κριτική δε θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη έτσι όπως ασκήθηκε.
|
|
|
|