|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11
|
31
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγοφφφρίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018
|
on: February 28, 2018, 18:02:40 pm
|
Βγήκε ανακοίνωση το ethmmy για τα εργαστήρια.
27 Φεβ 2018 12:28 μμ Διαμαντόπουλος
Καθώς το εργαστήριο έχει περιορισμένη χωρητικότητα και περιορισμένο πλήθος υπολογιστών, οι ομάδες εργαστηρίου άλλαξαν με σκοπό να καλύπτονται αυτοί οι περιορισμοί. Οι νέες ομάδες εργαστηρίου έχουν αναρτηθει παρακάτω: - Ομάδα Α (Τετάρτη 11:00-13:00) - Ομάδα Β (Παρασκευή 11:00-13:00)
Παρακαλείσθε να ελέγξετε προσεκτικά σε ποιά ομάδα είστε εγγεγραμμένοι ώστε να προσέλθετε στο αντίστοιχο εργαστηριακό μάθημα. Παρακαλώ να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας.
|
|
|
34
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Εργασία 3 - 2017
|
on: January 30, 2018, 04:21:53 am
|
Είχε κανείς άλλος θέμα με μηδενισμό των δεδομένων κατα την κλήση του kernel; Μου συμβαίνει κάτι παράδοξο αφού ενώ περνάω τα δεδομένα (τον χ πίνακα) μια χαρά, μετά την εκτέλεση του kernel τα δεδομένα μου είναι όλα μηδενικά ενώ το μόνο που κάνω είναι να διαβάσω απο τον χ μέσα στο kernel (και ζητάω απλά να μου επιστρέψει τον χ). Επίσης για να ελέγξω ότι όντως περνάω σωστά τα δεδομένα έβαλα σε σχόλιο την κλήση της συνάρτησης του κερνελ και μου επιστρέφει μια χαρά τον πίνακα χ... Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει...
Κάτι χάνω σε αυτά που λες. 1) Κάνεις cudamcpy στο τέλος? 2) Πιο πιθανό είναι ότι κάνεις λάθος στους pointers. κάνε τον kernel να επιστρέφει κάτι χαζούτσικο και σταθερό πχ x[tid] = 10;
|
|
|
36
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Εργασία 2 - 2017
|
on: January 12, 2018, 21:46:08 pm
|
Το κομμάτι του dataset που έχει το κάθε process έχει ίδιες διαστάσεις με τα κομμάτια που λαμβάνει. Αυτό περιορίζει και τον αριθμό των processes σε σχέση με το dataset (πρέπει το dataset να είναι διαιρέσιμο από τον αριθμό των processes).
Άμα δεν διαιρείτε τέλεια το dataset με τον αριθμό των Processes, υπάρχει ένα μικρό πλήθος από datapoints στο οποία θα διαφέρει το dataset. Είναι λεπτομέρεια, αλλά εγώ το υλοποίησα σε κάθε περίπτωση να λαμβάνει δυναμικά μνμτα αγνώστου μεγέθους. Παρόλαυτά ναι το μέγεθος του κάθε sub-dataset θα είναι λίγο πολύ ίδιου μεγέθους...
|
|
|
37
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Εργασία 2 - 2017
|
on: January 12, 2018, 18:39:12 pm
|
Αν κατάλαβε κάποιος ας μου διευκρινίσει την εξής απορία: Κάθε process έστω ότι θα λαμβάνει 100 x 30 σημεία και θα υπολογίζει για το καθένα τα Κ κοντινότερα του (γ' αυτά τα 100), και τα αποθηκεύει στις αντίστοιχες θέσεις σ' έναν πίνακα KNN[60.000][K]. Μετά θα στέλνει αυτόν τον πίνακα στο επόμενο process και θα συμπληρώνει τα δικά του σημεία στον πίνακα αυτόν ? Αν είναι έτσι τότε το σημείο 1 αν βρίσκεται ποιο κοντά με το σημείο 101 (το οποίο θα το έχει λάβει το επόμενο process για επεξεργασία) δεν θα βρίσκεται κάπου μέσα στον πίνακα ΚΝΝ ενώ θα έπρεπε. Αυτό συμπέρανα απ την αναφορά και δεν μου φαίνεται σωστό. Όχι όχι: Κάθε Process έχει ένα τοπικό dataSet X[100,30] ,και ένα dataSet που λαμβάνει/στέλνει από κάποιο άλλο process Xr, έστω διαστάσεων [120,30]. 1) Υπολογίζεις KNN για το X ως προς το Xr -> KNN: [100: 5] (5 = k του knn) 2) Κάνεις Merge τον πίνακα KNNtemp με τον KNN. Κρατάς τα πρώτα Κ και από τους δύο. Αυτά που στέλνεις είναι τα datasets (τα X). Όχι τους γείτονες. Το δεύτερο δεν είναι άσχημη ιδέα βέβαια. Αν γίενι σωστά παίζει να έχει καλά πλεονεκτήματα... αλλά σίγουρα αρκετά πιο μπελαλίδικο όμως για να γίνει σωστά
|
|
|
41
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Εργασία 2 - 2017
|
on: January 10, 2018, 17:56:40 pm
|
το label μήπως? δε βλέπω κανένα άλλο ή τα αποτελέσματα που βγάζει το matlab?
Το label είναι η ετικέτα της "κλάσης" στο οποίο ανήκει το σημείο και δεν είναι μοναδική. Πολλά σημεία ανήκουν στην 3, αλλα στη κλάση 6 κοκ. Στην προκειμένη περίπτωση, για την εκτέλεση του KNN δεν μας αφορά. Το index μπορεί να αξιοποιηθεί ως μοναδική ταυτότητα του κάθε σημείου, με αποτέλεσμα να μπορεί κανεις να συγκρίνει αν τα αποτελέσματα των KNN σημείο-προς-σημείο, χωρίς να μπαίνει στην διαδικασία να συγκρίνει και να αποθηκεύει τις ίδιες τις συντεταγμένες του σημείου EDIT: Τα Indeces και Dist είναι η έξοδος του knn του matlab, οπότε βγάζει νόημα να φτιάξετε το knn με αυτό το πρότυπο ωστέ να τα συγκρίνεται τσακ-μπαμ
|
|
|
42
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Δυσκολία σχολής?
|
on: January 09, 2018, 17:12:33 pm
|
Δεν χρειάζεται να φας και όλη τη ζωή σου, αλλά από δική μου εμπειρία, καλό είναι να βάζεις ένα προγραμμα απο νωρίς στο εξάμηνο (τα απλά δηλαδη συγκέντρωση υλικού και παλαιών θεμάτων) και μετά απλά να έχεις λίγο μια αίσθηση του τι γίνεται, είτε με παρακολουθήσεις (που όμως περιέχουν πολύ άχρηστη πληροφορία και χάσιμο χρόνου) είτε, καλύτερα, αν μπορείς σε κάθε ενότητα ύλης να ανατρέχεις στα παλιά θέματα για να δείς τι ακριβώς χρειάζεται (κανα διωρο την ημέρα είναι υπεραρκετό). Γενικά, καμία σχέση ο τρόπος διαβάσματος με το λύκειο, όσο πιο γρήγορα αλλάξεις και προσαρμοστείς τόσο καλύτερα θα τα πας με λιγότερο κόπο.
+1
|
|
|
43
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Δυσκολία σχολής?
|
on: January 09, 2018, 17:12:18 pm
|
Καθε φορα που μου μιλαει καποιος για το ημμυ μου λεει για το ποσο καλη σχολη ειναι, οτι εχει πολλες επαγγελματικες προοπτικες κτλ... ΑΛΛΑ οτι ειναι μια πανδυσκολη σχολη και οτι θα διαβαζω περισσοτερο και απο γ λυκειου... Ισχυει? Θα πρεπει να φαω ολη μου τη φοιτητικη ζωη διαβαζοντας για να βγαλω τη σχολη???
Θα ήθελα να επισημάνω πως έχει διαφορά το "διάβασμα" από την "εργασία". Άμα το ζητάει ο οργανισμός σου τις εργασίες τις πλακώνεις και το χαίρεσαι. Και μαθαίνεις και γαμώ τα πράγματα (αναλόγως και τι μαθήματα έχεις επιλέξει βέβαια, μπορείς να την κάνεις και ταράτσα αν θες). Εγώ προσωπικά με το διάβασμα δεν το χω τόσο, αλλά τις εργασίες τις σκίζω και τις χαίρομαι και ας με έχουν γαμήσει τώρα με την νέα χρόνια -_- Σε γενικές γραμμές η σχολή είναι δύσκολη, ναι. Αλλά δεν είναι και ιατρική που κάθονται και βγάζουν παθολογοανατομίες 3 φορές κλπ.
|
|
|
|
|