|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). ΠΧ [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
571
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Συγγράμματα - Σημειώσεις / Re: Τζιόλα μαφία(ή η τέχνη της σαπουνόφουσκας)
|
on: March 04, 2014, 14:20:42 pm
|
Στο Αμέρικα τα textbooks είναι κατά κανόνα ποιο ακριβά απ ότι εδώ, σε βαθμό που να τα δανείζονται για ένα χρόνο με 40 dollars. Ένα ποιοτικό βιβλίο που εδώ κάνει 40 ευρώ μεταφρασμένο εκεί καινούργιο κάνει 110 dollar. Στην περίπτωσή μας η μικρή διαφορά στην τιμή μάλλον δικαιολογείται από την ποιότητα του βιβλίου. εμπλέκεται και η αμοιβή του μεταφραστή.
Σε αυτό θα επιμείνω μόνο στην "τρυπάρα" του νόμου που δίνει την δυνατότητα τεράστιας διαφοράς στην κοστολόγηση μεταφρασμένου βιβλίου(να το πω παρεμβατική πολιτική ώστε να προωθούνται ελληνικά συγγράμματα?) Επίσης, μπαίνοντας και κοιτάζοντας τις λεπτομέρειες κάθε τιμής στο bestprice.gr θα διαπιστώσεις πως πρόκειται είτε για προσφορές, είτε για την τιμή για online αγορά. Καταλαβαίνεις, βέβαια, πως αυτά είναι εφήμερα και γενικά το ότι έρχονται και παρέρχονται σίγουρα δημιουργεί προβλήματα σε μαζικές παραγγελίες που γίνονται συστηματικά κάθε χρόνο.
Δεν μιλάς με μεγέθη. Αν η έκπτωση είναι 5 ευρώ δεν τίθεται ζήτημα. Η μόνη δικαιολογία που βρίσκω είναι ότι ο Τζιόλας προτού εκδώσει την 5η θέλησε να ξεφορτωθεί την προηγούμενη και προμήθευσε σε χαμηλές τιμές, άρα όλοι οι άλλοι το έδωσαν χαμηλά ήδη χωρίς την δική τους προσφορά. Προσωπικά το βρίσκω λίγο απίθανο γιατί δεν τον πιέζει κάτι, μια χαρά βολεμένος είναι.. Προφανώς το νομικό πλαίσιο και η γενικότερη φιλοσοφία γύρω απ' τα συγγράμματα απέχει πολύ απ' το να είναι έστω καλή και σίγουρα εκεί είναι ένας άλλος τομέας που μπορεί να εστιαστεί η όποια κριτική!!
Συμφωνώ ότι το κύριο, εφόσον θεωρητικά έχουμε την άνεση, είναι να παίρνουμε ποιοτικά βιβλία. Αυτό υπογράμμισα κιόλας στο προηγούμενο post. Όμως δεν θεωρώ το θέμα της τιμής ασήμαντο, καθώς η μία ασυδοσία φέρνει την άλλη. Από την στιγμή που αγοράζουμε ακριβά, επόμενο είναι να θέλει ο άλλος να εκμεταλλευτεί περισσότερο, να μειώσει το κόστος του και να αυξήσει τις διασυνδέσεις του επιλέγοντας βιβλία δεύτερης και τρίτης κατηγορίας. Όσοι θέλουν να ασχοληθούν περισσότερο με αυτό το θέμα ας διαβάσουν το νομικό πλαίσιο για αρχή. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα κάνω. Επίσης, επειδή βλέπω μικρή συμμετοχή, μήπως να άλλαζα τον τίτλο του topic σε κάτι πιο σοβαρό?
|
|
|
572
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Συγγράμματα - Σημειώσεις / Re: Τζιόλα μαφία(ή η τέχνη της σαπουνόφουσκας)
|
on: February 28, 2014, 13:55:56 pm
|
Είναι η προηγούμενη έκδοση του ίδιου βιβλίου. όπως λέει και στην περιγραφή της τέταρτης έκδοσης(της ακριβής), η τρίτη αναθεωρήθηκε σημαντικά με προσθήκες(800->1200 σελ). Όμως και πάλι δεν δικαιολογείται το άλμα στην τιμή. Αν ψάξει κανείς στον Τζιόλα θα βρει υπερτιμημένα βιβλία, που βρίσκονται σε προγράμματα σπουδών. Φαντάζομαι αυτό σχετίζεται με τον νόμο περί κοστολόγησης συγγραμμάτων. http://eudoxus.gr/Files/FEK_1915_31-08-2011.pdfΕπίσης, εντύπωση μου έκανε ότι ο ΦΠΑ είναι ιδιαίτερα χαμηλός στα συγγράμματα(της τάξης το 6%). Αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε στα βιβλία των 300 σελίδων, που θα περιμέναμε να έχουν την ίδια τιμή με βιβλία λογοτεχνίας της αγοράς, να έχουμε χαμηλότερες τιμές, κάτι που δεν συμβαίνει. Και βέβαια στα μεγάλα βιβλία ακόμα περισσότερο(εκεί δεν έχουμε μέτρο σύγρισης). Και για να γυρίσουμε στο αρχικό θέμα, στο νόμο πάνω βρήκα(σελ 26118): "(δ) Ο συνολικός αριθμός σελίδων που θα λαμβάνεται υπόψη κατά την διαδικασία της κοστολόγησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις χίλιες (1000). Στην περίπτωση που ο συνολικός αριθμός σελίδων ενός διδακτικού βιβλίου υπερβαίνει τις χίλιες (1000), οι επιπλέον σελίδες δεν θα κοστολογούνται εξαιρουμένων των συγγραμμάτων που έχουν διανεμηθεί για το ακαδημαϊκό έτος 2010−2011." Άρα πληρώνουμε +45 euros each για 200 σελίδες επιπλέον. Και άλλο παράδοξο: ο Τζιόλας είναι ο εκδότης, όμως χρεώνει το βιβλίο 10 πάνω από την φθηνότερη τιμή της αγοράς. Δεν θα βγάλει και κάτι ο καημένος που το δίνει 60? Άρα ο Τζιόλας δίνει το βιβλίο +20 euros σε λιανική. Ερώτηση: αγοράζει ο Εύδοξος σε λιανική ή χονδρική? Στον νόμο πάνω λέει ότι η τιμή που αγοράζει ο Εύδοξος φράσσεται από πάνω στο 70% της retail price. Όμως στην ίδια σελίδα λέει: "(β) Διδακτικά βιβλία τα οποία αποτελούν προϊόν μεταφοράς από μια γλώσσα σε άλλη θα κοστολογούνται σε συνάρτηση με το πρωτότυπο έργο, του οποίου ο δημιουργός επιτρέπει τη μετάφραση. Η τιμή κοστολόγησης του παράγωγου έργου, κατά το χρόνο της αίτησης κοστολόγησης, δεν είναι δυνατό να υπερβαίνει την τιμή του πρωτότυπου έργου στο ελεύθερο εμπόριο προσαυξημένη κατά 60%. Η τιμή του πρωτότυπου έργου καθορίζεται από τον εκδότη του στον διατιθέμενο επίσημο tιμοκατάλογο στη χώρα της έδρας του." Λογικά τα έξτρα πάνε στην μετάφραση. Εγώ δεν βρίσκω λογική να υπάρχει αυτή η ρύθμιση, μιας και τα βιβλία αυτά δεν μεταφράζονται για τον εύδοξο αλλά υπάρχουν σε λιανική στην χώρα μας, άρα θα μπορούσαν να υπαχθούν στην παραπάνω ρύθμιση(70%. να πούμε ότι για την μετάφραση ανεβαίνει η τιμή +20%? και πάλι πολύ είναι. 1.2*0.7=84% αντί για 160%. είναι φοβιστικό!). Μου φαίνεται πιθανό έτσι να έγινε η κομπίνα με αυτό το βιβλίο(στην 4η έκδοση προστέθηκε ένας ξένος συγγραφέας.) Όπως και να χει, θεωρώ πως το φαινόμενο Τζιόλα αξίζει προσοχή. 1) Μεγάλο ποσοστό των συγγραμάτων μας είναι από εκεί και ο κανόνας είναι ότι είναι υπερτιμημένα. 2) Ο Τζιόλας δικτυώνεται προτείνοντας σε καθηγητές να γράψουν βιβλία, τα οποία μετά μπαίνουν στο πρόγραμμα σπουδών. Οι καθηγητές αυτοί είναι ή εν ενεργεία ή παλιοί του ΑΠΘ. Γενικά φαίνεται ότι ο κύριος "προμηθευτής" μας δεν έχει καθόλου την νοοτροπία της παροχής ποιοτικών συγγραμμάτων(βλέπε πανεπιστημιακές εκδόσεις κρήτης), με αποτέλεσμα είναι να παίρνουμε συγγράμματα δεύτερης μα κυρίως τρίτης διαλογής. To point μου είναι ότι είμαστε θύμα του όλου σκηνικού(όπως και το κράτος,άρα πάλι εμείς οι νέοι πολίτες), αφού ενώ δίνονται αρκετά χρήματα ώστε να έχουμε τα καλύτερα δεν τα έχουμε.
|
|
|
574
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / BEST / Re: [BEST] Σεμινάριο Μηχανικών στη Θεσσαλονίκη
|
on: February 20, 2014, 18:58:49 pm
|
Εμάς στο σχολείο μας λέγανε ότι υπάρχουν μέρη που αντί να ρίχνει βροχή ρίχνει πετρέλαιο.. Και άμα πέσει ποοοοολύ η θερμοκρασία τότε ρίχνει φυσικό αέριο! Πάλι καλά δηλαδή που η Βρετανία δεν είναι από αυτά τα μέρη γιατί θα είχε γίνει κόλπος του Μεξικό με τις βροχές φέτος(κόλπος δηλαδή..). Θα τα λέτε και αυτά??
|
|
|
577
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Οι γιατροί το παράκαναν!
|
on: January 31, 2014, 00:26:33 am
|
Απίστευτα παραπλανητικός τίτλος, θα μπορούσε να αφορά άπειρα πράγματα απείρως πιο σημαντικά.
Μάντεψε πόσα πήρα από τις διαφημίσεις για τα 15*286 δευτερολεπτάκια συν τα έξτρα που αφιέρωσες για να γράψεις την εξυπνάδα σου κούκλε! Πως σου φαίνεται ο καινούργιος? Πιο πιασάρικος?(στο πιασάρικος κόκκινη υπογράμμιση και μοναδική προτεινόμενη χασάπικος!! )
|
|
|
580
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Re: Το βιβλίο είναι άχρηστο(Callister)
|
on: January 30, 2014, 13:38:25 pm
|
Το καταλαβαίνουμε ή όχι ότι το κράτος πληρώνει 75 ευρώ έκαστος(γιατί ποιος δεν θα το πάρει? μόνο για να το δώσεις με ανταλλαγή αξίζει να το πάρεις, έχεις ένα βιβλίο έξτρα σε πόντους)? Και δεν λέω, όπως και το άλλο στην θερμοδυναμική κάνει ολ ράουντ εισαγωγή στο αντικείμενο με την διαφορά ότι έχει σε μεγαλύτερο βαθμό εγκυκλοπαιδικό χαρακτήρα. Για μένα πιο πολύ εγκυκλοπαίδεια είναι παρά βιβλίο. Οκ, παίρνεις διαβάζεις 2 σελίδες κάνει το χάζι σου. Γι αυτό υπάρχει όμως και η ηλεκτρονική έκδοση που είναι δωρεάν. Σημειώσεις Σαμαρά να μας δίνανε θα ήταν όλα κουλ. Τώρα για τα σχόλιά σας: είναι μια χαρά ενδιαφέρον όσο διάβασα από προσωπική περιέργεια.Το ότι υπερκαλύπτει το μάθημα δεν λέει κάτι,μάλιστα θα το ζητάς σε μαθήματα τα οποία θα σχετίζονται με το αντικείμενο που θα επιλέξεις στο μέλλον.
προφανώς και ένα βιβλίο που λέει κάποια πράγματα μπορεί να σου είναι χρήσιμο, ειδικά αν είναι στο αντικείμενό σου. αλλά δεν είναι αυτή η λογική εδώ πέρα. δες το έτσι: έστω ότι αντί γι αυτό το σύστημα διανομής συγγραμμάτων είχαμε το εξής: έχει ο καθένας μας ένα πιστωτικό όριο στα βιβλία που θα παίρνει(προφανώς τα χρήματα του κράτους). Το πιστωτικό όριο αυτό θα είναι λογικό από την άποψη ότι θα έχεις αρκετά χρήματα για να πάρεις αξιόλογα βιβλία, και θα σου περισσεύουν κάποια για να πάρεις κάποια πιο ακριβά. Θα έπαιρνες τότε με 75 euros αυτό το βιβλίο? Εγώ με τίποτα. Ούτε θερμοδυναμική θα έπαιρνα. Ειδικά οι ενεργειακοί θα έχουν πολύ πιο λογικές επιλογές να τα ξοδέψουν. Τώρα πίσω στον κόσμο μας. Τα χρήματα αυτά έρχονται σε βαγόνια από τον Άρη? Δεν νομίζω. Τότε γιατί τους δίνουμε τόσο μικρή αξία λες και δεν τα έχουν δώσει οι γονείς μας τόσα χρόνια σε φόρους? Μιλάμε για τεράστια σπατάλη, αν αναλογιστεί κανείς αντίστοιχες καταστάσεις σε άλλες σχολές. Μιλάμε για θέματα όπως η λέσχη τόσο καιρό αλλά αν σκεφτόμασταν αυτά το ζήτημα αυτό θα είχε λυθεί, εφόσον αξιολογούνταν ως προτεραιότητα. Ας πούμε δεν είναι μια καλή λογική να ζητήσουμε τα χρήματα που εξοικονομούνται από αυτό (γιατί εμείς έχουμε δικαίωμα σε αυτά τα χρήματα την στιγμή αυτή) να πάνε για την λέσχη? (σας βάζω ιδέες και το κάνω τσάμπα γαμώ τα πολιτικά οφέλη) "Μα πως θα το ξέραμε μετά ότι τα χρήματα αυτά θα πήγαιναν εκεί?" Κλασσική μαλακία βαρεμένου. Δεν το ξέρεις. Έχεις την δίκαιη απαίτηση να γίνεται. Και τρόπους να το εξασφαλίσεις. Να φροντίσεις δηλαδή να υπάρχει κόστος γι αυτόν που θα κάνει άρση των δικαιωμάτων σου χωρίς λόγο. Άσε που κάνει και καλή βιβλιοθήκη:P
Το πιστεύω ότι είναι κύριο επιχείρημα υπέρ αυτού του βιβλίου. Με ένα search στο google θα δεις ότι είναι αρκετά δημοφιλές και στο εξωτερικό (και αυτό και άλλες λίγο αλλαγμένες εκδόσεις του ίδιου συγγραφέα).
Το διαπιστώνει κανείς και από την ευκολία που το βρίσκεις τσάμπα σε pdf, αλλά δεν νομίζω να είναι ισχυρό επιχείρημα. Ας πούμε μπορεί ο εκδότης στα αγγλικά να είναι υπεργαμάτος κομπιναδόρος.. Εν τέλει μπροστά μας το έχουμε το βιβλίο και εμείς το κρίνουμε. Δε νομίζω ότι έχει νόημα να διαμαρτυρηθείς για να βγει (αν αυτός είναι ο σκοπος..) ένα μάθημα από τη λίστα του Εύδοξου. Ίσως πιο χρήσιμο θα ήταν, αν έχεις κάποια άλλη καλύτερη, κατά τη γνώμη σου, επιλογή (που είναι και μεταφρασμένη), να πιέσεις κανά καθηγητή να το βάλει στη λίστα και αυτό(δε ξέρω από ποιον ορίζεται και τι εγκρίσεις χρειάζονται αλλά με λίγη καλή θέληση... ) Βασίλη διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Μου φαίνεται ότι ο ενικός εδώ πάει σε εμένα αποκλειστικά. Αλλά δεν θα είχα λόγο να αναρτώ στο φόρουμ για δράση αν πίστευα ότι είναι κάτι που ένας το κάνει. Και βέβαια γίνεται να βγει ένα βιβλίο από τον Εύδοξο είμαστε οι πελάτες! Σαμαρά και πάλι Σαμαρά! Όποιος ενδιαφέρεται pdf, όποιος ενδιαφέρεται περαιτέρω το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να κάνει τον Callister θήκη για ουίσκι! Θα θέλαμε βέβαια και την άποψη του κ. Λιτσαρδάκη..
|
|
|
582
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: για την λέσχη | αυριανή παρέμβαση
|
on: January 29, 2014, 03:02:42 am
|
Εσύ υποτακτικέ τοποθετήθηκες πάντως μέσω της αποστασιοποίησης σου και της παρουσιαζόμενης ως ψυχρής και αντικειμενικής θέσης σου .
Μαλακίες λες για την πολιτική. Οχι οτι η λέξη ηθική ταιριάζει περισσότερο σε ανθρωπάκια βέβαια.
Και ναι, η επιθετικότητα στον λόγο, όταν αυτός έχει να αντιμετωπίσει κάποιους που υποστηρίζουν την επίπλαστη/εικονική νομιμότητα σε βάρος (της επιβίωσης) ανθρώπων που έχουν πληρώσει (και) ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ επιλογές των γονιών (των κάποιων αυτών) τους και τις δικές τους είναι υποχρέωση και όχι απλά επιλογή .
Οποιος εμφανίζεται ΚΟΥΛ κοιτώντας απαθώς τα θύματα του κοινωνικού πολέμου να αρχίσει να σκέφτεται ότι είναι συνένοχος στην δολοφονία ---γρήγορη ή αργή,σωματική ή πνευματική .Και δεν είπαμε να γίνει και κανείς επαναστάτης είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας μετά απο ένα σημείο και μη-κρετινισμού.
Η λέσχη μπορεί να λειτουργήσει μια χαρά για όσους την έχουν ανάγκη.Φτάνει οι φοιτητές να μην είναι τόσο σκατόψυχοι και αδιάφοροι.
Μπορείς να έχεις επιθετικότητα στον λόγο όσο αυτό σου επιτρέπεται και σου είναι χρήσιμο. Τι πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις γι αυτά που λες? Αν απαντήσεις ότι θα φροντίσεις η άποψή σου να γίνει γνωστή και καθαρή, να συνασπιστείς εις όφελος των προτεραιοτήτων σου και να προσπαθήσεις να επηρεάσεις και άλλους τότε είσαι μέσα για μένα. Αν κάποιος δεν κάνει τα παραπάνω ή δεν βλέπει όφελος στα κοινά ή έχει άλλες προτεραιότητες ή του λείπει το θάρρος. Μιλάς με ένταση και χωρίς σκέψη. Τα κριτήρια της λέσχης δεν είναι δολοφονία. Δεν είναι θέματα για συζήτηση μεταξύ μας αυτά, αλλά ούτε και την απόλυση 50χρονου οικογενειάρχη που ΕΙΝΑΙ πρόβλημα δεν θα την ονόμαζα δολοφονία. Είναι σαφές ότι δεν θα έχουμε τις ανέσεις που είχαμε στην ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Τώρα ένα πράγμα μπορεί να συμβαίνει: ή φοβάσαι τόσο που στο άκουσμα της λέξης πρόβλημα τρέμεις, ή σκέφτεσαι κάτι άλλο πίσω από όλα αυτά. Και τα δύο δικαιολογούν τον τρόπο που εκφράζεσαι.
|
|
|
583
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρολογικά Υλικά / Το βιβλίο είναι άχρηστο(Callister)
|
on: January 29, 2014, 00:46:39 am
|
Ρε παιδιά δεν είναι δυνατόν σε ένα μάθημα με λίγες απαιτήσεις σαν αυτό να παίρνουμε το πιο ακριβό βιβλίο για να θησαυρίζουν οι εκδόσεις x. Κοιτάξτε εγώ γενικά δεν έχω πρόβλημα να παίρνω βιβλία που λίγο τα χρησιμοποιούμε στο μάθημα, αλλά το συγκεκριμένο εκτός αυτού είναι κακογραμμένο, φουλ ανιαρό, ηλίθιο(εισάγει ολόκληρη "μέθοδο ροπών" πως την λέει προκειμένου να βρεις τι?? την σύσταση ενός στερεού διαλύματος). Θα μας κοροϊδεύουν. Στο δημοτικό πιο έξυπνες μεθόδους χρησιμοποιούσαμε. Άσε για την τυπολατρία. Είναι ντροπή γι αυτόν που το διαβάζει. Λοιπόν τι λέτε να διαμαρτυρηθούμε?
|
|
|
584
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: για την λέσχη | αυριανή παρέμβαση
|
on: January 28, 2014, 19:10:48 pm
|
Ο Μυλόπουλος λέει ψέμματα, δεν "κινδυνεύει η δωρεάν σίτιση των φοιτητών", αλλα ορισμένων φοιτητων, με βάση τα αυθαίρετα εισοδηματικά κριτήρια.
Προφανώς προσπαθεί να στρέψει την κοινή γνώμη των (ανενημέρωτων) προπτυχιακών εναντια σε όσους κινητοποιήθηκαν.
Δεν νομίζω να είναι τόσο απλά τα πράγματα. Κοίταξε τώρα είναι η στιγμή να δούμε αν υπάρχει γενικότερα αυτό σαν σκέψη, ότι δηλαδή θα πρέπει τα κριτήρια της λέσχης να αμβλυθούν πρώτον και δεύτερον αν το πιστεύω αυτό είναι τόσο ισχυρό ώστε να χάσουμε σίτιση για μερικές ακόμα μέρες και να γίνουν οι κατάλληλες κινητοποιήσεις. Όσο μικρό είναι αυτό το τίμημα για τις χιλιάδες φοιτητές που σιτίζονται, άλλο τόσο θα πρέπει να το βουλώσουν μετά όσοι μιλάνε για άγνοια και ευαγγελίζονται την κοινή γνώμη. Βαθια στο βουρκο της ηθικης και της νομιμοτητος
Γελάω. Τσάμπα μαγκιά. Δεν λέγεται ηθική να δείχνεις το πάσο σου λέγεται πολιτική. Και στην περίπτωση ακόμα που φοβάσαι τον ελεγκτή και κρατάς το πάσο σου στο χέρι απ όταν μπεις στο προαύλιο της λέσχης, αυτό λέγεται πολιτική(ίσως πολιτική που καθορίζεται από την φοβία, αλλά σίγουρα υπάρχει λόγος γι αυτό). Καθένας μας έχει το δικαίωμα να αναπτύσσει την πολιτική του, όσο απεχθής ή λάθος και αν μας φαίνεται. Δεν μπορούμε να απαιτούμε άλματα στην σκέψη από κανέναν, όσο και αν νομίζουμε πως αυτά είναι στην σωστή κατεύθυνση.
|
|
|
585
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Ρόθος: Επίσημες δηλώσεις
|
on: January 28, 2014, 18:45:33 pm
|
Απίθανο να τον χάκαραν,καθώς το tweet είναι από τις 12/1, ενώ στο λογαριασμό του αν μπεις ποστάρει κανονικά μέχρι πριν λίγες ώρες. Ποστάρει και σοβαρά tweet αυτός που έχει το κωδικό του; Απίθανο. Εάν τον είχαν χακάρει και έκανε επαναφορά του κωδικού του, γιατί δεν τα διέγραψε; Ή γιατί δεν πόσταρε κάτι περί χακαρίσματος; Υπάρχει το σενάριο ότι δεν πόσταρε γιατί δεν ήθελε και δεν είδε τα ψεύτικα tweets για να τα διαγράψει. Κατά τη γνώμη μου μικρή πιθανότητα.
Αν ήθελες να βλάψεις κάποιον δεν θα έκανες τα πάντα για να φανεί ότι το έκανε ο ίδιος? Tα tweet διαγράφθηκαν. Και να σου πω το άλλο. Το να πει κάποιος ότι αυτό που γράφτηκε δεν γράφτηκε από τον ίδιο είναι το μόνο εύκολο. Κανείς δεν θα ψάξει αν όντως υπάρχουν στοιχεία που το αποδυκνείουν. Το γεγονός ότι δεν λέει τίποτα όυτε υπέρ της μίας ούτε υπέρ της άλλης άποψης συνηγορεί. Συμφωνώ Παύλο. Ο άνθρωπος είναι ενήλικας δεν γίνεται να τρέχουμε για να τον κάνουμε να απολογηθεί γι αυτά που ενδεχομένως είπε, τί είναι πολιτικός? Ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί να γίνει τέτοια κίνηση είναι το επίπεδο και , κυρίως , ο χαρακτήρας της διδασκαλίας του. Θα με ενδιέφερε εάν άνοιγε ένα τέτοιο θέμα.
|
|
|
|
|