• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:15:25 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:15:25 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Katarameno
[June 29, 2025, 19:07:49 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by DarkMagiK06
[June 29, 2025, 11:33:16 am]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9972
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427142
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 61
Guests: 71
Total: 132
acapulco
chris123
Kwst@ss_
christina02
varvoutis
Belafonte
Anastasiam
npalami
VeGGoS
christi
Smaragda
hraklis2002
mdimitrig
Γιώργος Μπιλμπίλης
anstaik
le papillon
koskyr
giorgosc
serafeim
dedhe
chaniotism
nikosmonov
Nikos_313
asimomyti
chrelipen
stmanzaf
cpapast
andyy
dimchin
antichry
Nekt
stavros0201
AcDimitri
Katarameno
thegreekbaron
eed
grigorad
ArsenD
Giopan
BlackBeard
Mr Watson
kourkou
ΦΙδανης Αριστοτελης
stefanos hios
JoHn!
mprizakias
elias_farhood
Captain
simos
anthi kotsani
Avoiding Existence
gcheristanidhs
pipitsenko
sigklitiki
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; -Ιουνιος 2017 on: June 27, 2017, 11:12:17 am
Quote from: heavy melon on June 27, 2017, 09:47:55 am
να περνάτε σήμερα να κοιτάτε για κ2!!!!
περνα εσυ ρε τσαπα
2  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μικροκυματική Τηλεπισκόπηση / Re: [Μικροκυματική Τηλεπισκόπηση] 2016 - 2017 on: February 13, 2017, 21:39:58 pm
παιδια μπορει κανεις να ανεβασει αν εχει λυμενες ασκησεις που εγιναν στο μαθημα??
3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Απορίες στις ασκήσεις 2016-17 on: February 04, 2017, 12:12:49 pm
Quote from: lady_of_winter on February 04, 2017, 12:01:32 pm
καλημερα!να ρωτησω λιγο γιατι μαλλον κατι δε καταλαβαινω σωστα
στην ασκηση 3 απο την σειρα ασκήσεων 6 μας δινει τα Pmin, αλλά στις λύσεις του δε τα χρησιμοποιεί πουθενά?
δε θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιούνται ή κάνει κάτι το οποίο δε νιώθω?


δεν χρειαζονται πουθενα....απο τις λιγες φορες που δινονται αχρηστα δεδομενα
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 16/17 on: January 19, 2017, 20:43:48 pm
ωραιος.....ευτυχως τα εχω διαβασμενα αυτα π ειπες Cool
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 16/17 on: January 19, 2017, 19:44:01 pm
μπορει καποιος ο οποιος πηγε στις τελευταιες παρακολουθησεις που εκανε c++, να κανει εδω μια προχειρη λιστα βοηθειας σχετικα με το ποια ειναι αυτα στα οποια εδωσε βαση?? ο,τι θυμαται ο καθενας πως τονιστηκε βοηθαει γ διαβασμα τελευταιας μερας
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Task 1 - Κυριακή 16/10 11:55 μμ on: October 15, 2016, 23:19:54 pm
χαιρετε...ισως εχει ειπωθει καπου παραπανω αλλα με μια ματια π εριξα δν βρηκα κατι...εχω γραψει τον κωδικα...εχω τρεξει το τεστ στ οποιο μου εβγαλε 5 pass....στ τελικο αρχειο εχω βγαλει το #lang racket και εχω σωσει τ αρχειο ως ps1.scm.rkt . οταν ομως παω στ submissions να το υποβαλλω και το επιλεγω...μολις παταω submit μου βγαζει μηνυμα ''invalid submission- cannot recognize submission language'' καμια ιδεα τι παει στραβα??
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογισμός ΙΙ / Re: [Λογισμός ΙΙ] Ύλη που έχει καλυφθεί 2015/16 on: March 23, 2016, 12:13:32 pm
μπορει καποιος που παρακολουθει και κραταει σημειωσεις να ανεβασει ο,τι εχει γινει μεχρι σημερα...μπας και μπορεσουμε οι υπολοιποι να τ παρουμε απο δω και περα???
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Κατάληψη Πρυτανείας on: November 27, 2015, 15:35:14 pm
Μα παντού να σας κυνηγάει αυτό το κεφάλαιο???  Huh
9  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Αρχές Οικονομίας / Re: [Αρχές Οικονομίας] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015 on: May 30, 2015, 13:10:48 pm
Quote from: c0ndemn3d on May 26, 2015, 23:31:08 pm
Quote from: claus on May 26, 2015, 23:07:39 pm


Έχει μαθήματα εκείνη την ώρα, οπότε μαζευόμαστε και βλέπουμε, υποθέτω.


edit: Ίσως δεν έχει βασικά γιατί είναι Πέμπτη. Τέλος πάντων, αγνοήστε με, αλλά ελάτε στην 6
εχει ασκησεις δικτυα τηλεπιοκοινωνιων εκεινη την ωρα στις 9¨00
10  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Αρχές Οικονομίας / Re: [Αρχές Οικονομίας] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015 on: May 29, 2015, 13:42:28 pm
κυκλοφορουσε καποτε ενα αρχειο με πολλαπλης πανω στο μαθημα...το εχει κανεις??
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΓΣ Συλλογου Φοιτητων Ηλ-Μηχ 26 Μαη on: May 26, 2015, 17:57:03 pm
Quote from: απλυτος on May 25, 2015, 16:07:38 pm
Quote from: Nargiles on May 25, 2015, 15:04:41 pm
Δεν είναι idiom. Και καλό είναι να μιλάμε σωστά για να έχουν στην τελική και ένα σοβαρό τόνο οι συνελεύσεις, μιας και φέτος που έρχομαι και εγώ, έχω απογοητευτεί αρκετά από την κατάσταση και το τρόπο που διεξάγονται. Να κρατάμε ένα επίπεδο στην τελική.

ναι ναι ναι ναι, για πες μου εσύ γιατί απογοητεύτηκες;
οχι ειστε πολυ ωραιοι ετσι οπως τα κανετε...keep going....
12  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ειδικές Κεραίες (πρώην Ειδικές Κεραίες, Σύνθεση Κεραιών) / Re: [Ειδικές Κεραίες] Πρώτη Εργασία 2015 on: April 03, 2015, 19:17:34 pm
οχι λ/1000 καλυτερα
13  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματος Τηλεπικοινωνία ΙΙ / Re: [Ασύρματος 2] Εργασία 2015 on: March 14, 2015, 23:33:56 pm
τι βιβλιογραφικη αγορι μου??? οταν σου λενε βαλε κεραιες εσυ καταλαβαινεις ψαξε στο wikipedia?? ισχυ μεταδοσης , απωλειες κτλ κτλ απο λεξικο σκοπευεις να τα βρεις???
14  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Θεωρία Πληροφοριών και Κωδίκων / Re: [Θεωρία Πληροφοριών] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014/2015 on: March 08, 2015, 16:40:41 pm
μια κοπελα και συμφωνησαν αλλοι 20...ας προχωρησει...
15  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Βιοϊατρική Τεχνολογία / Re: [Βιοιατρική Τεχνολογία]Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 23, 2015, 23:05:46 pm
Quote from: corina on January 31, 2010, 14:49:34 pm
Quote from: glika on January 31, 2010, 14:24:39 pm
Βασικα δεν εχω καταλαβει καθολου τις ερωτησεις με τη συναρτηση μεταφορα πλατους που βαζει..  Γιατι οι υψηλες χωρητικες συχνοτητες δεν αποδιδονται καλα στα απεικονιτστικα συστηματα? και γιατι τα απεικονιστικα υποσυνολα ενος συστηματος πρεπει να εχουν τις ιδιες συναρτησεις μεταφορας?? Αμα ξερει καποιος ας απαντησει pls.....

Οι υψηλές χωρητικές συχνότητες ουσιαστικά είναι ταχεία μεταβολή της εικόνας κατά μήκος π.χ. της μίας διάστασης. Σκέψου ότι έχεις μία φωτογραφική και προσπαθείς να φωτογραφήσεις έναν μαύρο πίνακα με κάθετες άσπρες γραμμές. Όσο πιο "πυκνές" και λεπτές γίνονται οι γραμμές, δηλαδή όσο πιο γρήγορα αλλάζει από μαύρο σε άσπρο και ξανά σε μαύρο το χρώμα του πίνακα όταν κινείσαι κατά μήκος του, αν η φωτογραφική σου έχει σταθερά πίξελ, τόσο πιο δύσκολα θα αποτυπώνονται καθαρά οι γραμμές στη φωτογραφία.
κορινα εισαι genious????
Σε αυτή την περίπτωση έχεις υψηλή συχνότητα στην οριζόντια διάσταση. Φυσικά, θα πάψεις να απεικονίζεις σωστά τις γραμμές όταν αυτές γίνονται πιο μικρές από τη διάσταση του πίξελ σου.

Αυτά για τη συχνότητα.

Τώρα για τις συναρτήσεις μεταφοράς...Σκέψου ότι έχεις ένα σύστημα για παράδειγμα με δύο βαθμίδες. Αν η μία βαθμίδα έχει συνάρτηση μεταφοράς που ενισχύει το χαμηλό φάσμα, και εξασθενεί το υψηλό φάσμα, και η δεύτερη βαθμίδα σου κάνει το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή εξασθενεί το χαμηλό φάσμα και ενισχύει το υψηλό, τότε στην έξοδο του συστήματος έχεις ενισχυμένες τις μεσαίες, δηλαδή δεν ενισχύονται ούτε οι υψηλές ούτε οι χαμηλές...

Επίσης, έχεις αδυναμία να κρίνεις αν το αρχικό σου σήμα είχε από μόνο του πολλές μεσαίες συχνότητες, ή αν αυτό προκύπτει από την παραμόρφωση που εισάγουν τα δύο παραπάνω υποσυστήματα, ως προς τις μεσαίες συχνότητες....


Κοινώς, αν τα δύο σου υποσυστήματα έχουν ίδια συνάρτηση μεταφοράς, το φάσμα της μεταδιδόμενης πληροφορίας "παραμορφώνεται" με ελεγχόμενο τρόπο, που μπορεί να αναιρεθεί. Αντίθετα, αν έχεις δύο διαφορετικές συναρτήσεις μεταφοράς, η τελική παραμόρφωση που εισάγεται μπορεί να σου αλλοιώσει πολύ το σήμα.

Εκτός των ίδιων συναρτήσεων μεταφοράς σε κάθε υποσύστημα, αν θυμάμαι καλά έχεις και απαίτηση να είναι και όσο το δυνατόν flat στη συχνότητα, αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι θυμάμαι σωστά... ελπίζω να βοήθησα...
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...