|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 69
|
31
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολίτης και Πολιτική / Re: Ηλεκτρονική κάρτα για ΚΑΘΕ αγορά
|
on: October 02, 2010, 19:42:38 pm
|
Καλλισθένη, χαίρομαι αν αυτός ο τρόπος σε βολεύει και σου αρέσει, πολύ καλά κάνεις και τον χρησιμοποιείς. Εμένα που δεν μου αρέσει, με υποχρεώνουν να τον δεχτώ. Ακόμα, η πικρή αλήθεια είναι ότι την εισαγγελική εντολή δεν μπορείς να την προκαλέσεις εσύ ο απλός πολίτης (με νόμιμα μέσα) όταν ψάχνεις το δίκιο σου, αντιθέτως, ο ισχυρός ή ο λεφτάς μπορεί και να την προκαλέσει και να εμποδίσει την δική σου φωνή να εισακουστεί όταν φωνάζεις πως πρέπει να ερευνηθεί κάτι.
Όσο για την λύση που πρότεινες, αρχικά ακούγεται καλή, όμως: Αν η κάρτα δεν είναι χρεωστική και υπάρχουν μετρητά στην αγορά, δεν βλέπω τι μπορεί να σε αναγκάσει να την χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε. Τότε θα αποτύχει ως προς την πάταξη της φοροδιαφυγής, η οποία είναι ένας από τους λόγους που θα χρησιμοποιείται. Ακόμα, έστω κι αν διαγράφεται το προιον της αγοραπωλησίας, θα υπάρχει το πότε και το από πού. Αν τίποτα από αυτά δεν αποθηκεύεται, τότε το σύστημα θα κρατάει απλά νούμερα, τα οποία δεν είμαι σίγουρη πως μπορούν να αξιοποιηθούν πραγματικά.
Guybrush, δεν ξέρω αν η πρώτη πρότασή σου αναφέρεται σε μένα αλλά αν ναι, έχω να πω ότι άλλο πράγμα είναι ο εντοπισμός μέσω ξέρω γω ντέτεκτιβ και τεχνολογίας επειδή έχεις κάνει κάτι πχ και άλλο πράγμα να έχεις μια μικρή κάμερα πάνω από το κεφάλι σου σε κάθε σου κίνηση σχεδόν.
|
|
|
33
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολίτης και Πολιτική / Re: Ηλεκτρονική κάρτα για ΚΑΘΕ αγορά
|
on: October 01, 2010, 16:13:37 pm
|
Καταλαβαίνετε πως θέλουν να βάλουν τους άτακτους πολίτες στον ίσιο δρόμο, να μην φοροδιαφεύγουν όπως ουδέποτε έκαναν πολιτικοί και άλλοι υψηλόβαθμοι. .... Αν τα πιστεύετε όλα αυτά κι αν δεν σας νοιάζει η ιδιωτικότητά σας, τότε ναι, δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα στο να δίνετε αναφορά πόσο και τι αγοράζετε, από πού, πότε, πού είστε και τι κάνετε σε κάθε σας βήμα.Αυτοί που ζητάν από τον απλό κόσμο νομιμότητα, κάνουν τέρατα. Με τον τρόπο αυτό των αγοραπωλησιών μάς δένουν χειροπόδαρα και μέσω του ελέγχου μας αποκτούν ακόμα περισσότερη δύναμη.
Δεν με ενδιαφερει τι κανουν οι αλλοι και αν κλεβουν που σιγουρα κλεβουν. Εμενα με ενδιαφερει τι κανω εγω, αν εγω ειμαι νομιμος, αν πληρωνω κανονικα τους φορους, αν κοβω ΑΠΥ για καθε ευρω που παιρνω κλπ. Εγω κοιταω εγω να μην φοροδιαφευγω και οσο συμβαινει αυτο, δεν εχω κανενα προβλημα να με παρακολουθουν. Οποιος θελει να με παρακολουθει ας με παρακολουθει. Εφοσον δεν με απαγορευει κανεις να κανω ο,τι κανω, τοτε δεν εχω προβλημα να με παρακολουθουν. Ποιος ομως θα κατσει να με παρακολουθει και γιατι? Τι θα κερδισει απο αυτο? Αξιζει ο κοπος και ο χρονος που θα χασει? Ποιος ειμαι εγω που θα με παρακολουθει, εφοσον βλεπει οτι δεν κλεβω? MW, εμπιστεύεσαι ανθρώπους που κάνουν ότι κάνουν, δεν τιμωρούν τους υπευθύνους ανάμεσά τους αλλά ζητάνε ταυτόχρονα από σένα να ξέρουν την κάθε σου αγορά και κάθε σου κίνηση προκειμένου να εξασφαλιστεί η νομιμότητα; Ακόμα, ελάχιστος χρόνος χρειάζεται για να ελέγξω με ένα τέτοιο σύστημα πού πήγες και τι πήρες. Από τη στιγμή που όλα θα μαζεύονται στο αρχειάκι με τίτλο MW, με λίγα "κλικ" θα μπορώ να δω τι έκανε ο MW σήμερα, την τελευταία εβδομάδα, τον τελευταίο χρόνο. [Βεβαια οπως ειπα, με τον ιδιο τροπο η αστυνομια μπορει να βρει ποιος αγορασε εκεινο το οπλο του οποιου η σφαιρα βρεθηκε σε εκινο το θυμα κλπ....Αυτη ειναι η θετικη πλευρα του μετρου.
Αναγνωρίζεις ότι η αστυνομία θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία πχ για εξιχνιάσεις εγκλημάτων. Άρα η αστυνομία δεν είναι τόσο άσχετη τελικά με το θέμα. Επίσης, η αστυνομία υπάγεται στο υπουργείο προστασίας του πολίτη. Είναι κάτω από την εκάστοτε κυβέρνηση δηλαδή. Τι έχουμε αποκομίσει από τους κυβερνώντες μας τις τελευταίες δεκαετίες; Ότι κάνουν ότι θέλουν, ο κόσμος διαμαρτύρεται για διάφορα μέτρα αλλά αυτοί δεν ακούν τίποτα. Άνθρωποι απεργούν σαν έσχατη λύση να ακουστούν και η κυβέρνηση...τους επιστρατεύει. Άνθρωποι κατεβαίνουν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν και τα ματ τους πετάν χημικά και τους πλακώνουν είτε είναι γεροντάκια συνταξιούχοι είτε φοιτητές και επαγγελματίες. Μετά από όλα αυτά θεωρούμε ακόμα πως ζούμε σε μια δημοκρατία με αξιόλογους υπευθύνους που πασχίζουν για το καλό των πολιτών; Και δεχόμαστε να βάλουμε μια κάμερα πάνω από το κεφάλι μας ώστε να ξέρουν τι κάνουμε, πού και πότε; Aurelius θα μπορούσε να είναι ένα διαφορετικό πρόβλημα αν στην κοινωνία μας όλα βαίναν καλώς με εντιμότητα και αξιόλογες πολιτικές πράξεις. Τώρα που δεν ισχύει όμως αυτό, μαζί με το πρακτικό της υπόθεσης πρέπει να εξετάσει κανείς και τα ενδεχόμενα παρατράγουδα. Γιατί αν (όπως είναι το πιο πιθανό να γίνει, από ότι είπε ο Παπακωνσταντίνoυ) αποσυρθούν τα μετρητά από την αγορά (έστω και σταδιακά), θα είσαι υποχρεωμένος (σε μια δημοκρατική κοινωνία) να δίνεις αναφορά πότε πού και τι. Εκτός από την παραβίαση της ιδιωτικής σου ζωής, σε μια κοινωνία με διεφθαρμένη την εξουσία, δεν ξέρεις πώς και γιατί μια μέρα μπορεί να καταλήξεις να θεωρείσαι επαναστάτης και τρoμοκράτης. Και σε ποια μη διεφθαρμένη δικαστική εξoυσία θα απευθυνθείς για να βρεις το δίκιο σου; Θα είναι αργά αν θα έχεις ήδη προσφερθεί να περιορίσεις την ελευθερία των κινήσεών σου, βλέποντας μόνο καλά στα μέτρα αυτά.
|
|
|
34
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολίτης και Πολιτική / Re: Ηλεκτρονική κάρτα για ΚΑΘΕ αγορά
|
on: September 30, 2010, 15:50:50 pm
|
Για τον MW και όσους δεν βλέπουν κανένα άλλο πρόβλημα πέρα από την υποδομή. Υποθέτω ότι εσείς εμπιστεύεστε πλήρως αυτήν και τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Βλέπετε ότι τα κάνουν όλα σωστά και τίμια με σκοπό το καλό όλων μας σε αυτόν τον τόπο. Καταλαβαίνετε πως θέλουν να βάλουν τους άτακτους πολίτες στον ίσιο δρόμο, να μην φοροδιαφεύγουν όπως ουδέποτε έκαναν πολιτικοί και άλλοι υψηλόβαθμοι. Επίσης θα εμπιστεύεστε σίγουρα την αστυνομία η οποία κάνει σωστά και τίμια τη δουλειά της και βοηθάει τον πόλιτη. Εμπιστεύεστε το δικαστικό σύστημα γιατί όσες φορές το χρειαστήκατε είδατε να αποδίδεται δικαιοσύνη χωρίς να φοβούνται οι άνθρωποι της δικαιοσύνης τους ισχυρούς και τους λεφτάδες. Αν τα πιστεύετε όλα αυτά κι αν δεν σας νοιάζει η ιδιωτικότητά σας, τότε ναι, δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόβλημα στο να δίνετε αναφορά πόσο και τι αγοράζετε, από πού, πότε, πού είστε και τι κάνετε σε κάθε σας βήμα.
Αυτοί που ζητάν από τον απλό κόσμο νομιμότητα, κάνουν τέρατα. Με τον τρόπο αυτό των αγοραπωλησιών μάς δένουν χειροπόδαρα και μέσω του ελέγχου μας αποκτούν ακόμα περισσότερη δύναμη.
|
|
|
35
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολίτης και Πολιτική / Ηλεκτρονική κάρτα για ΚΑΘΕ αγορά
|
on: September 29, 2010, 17:07:40 pm
|
Συναλλαγές με ηλεκτρονική κάρτα Με την καθιέρωση ενός νέου τρόπου συναλλαγών με ηλεκτρονική κάρτα επιχειρεί η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει την φοροδιαφυγή και να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα του μέτρου των αποδείξεων. Η έξυπνη κάρτα θα μπει στη ζωή μας τους επόμενους μήνες και θα είναι απαραίτητη για κάθε μας συναλλαγή, αφού αντί να συγκέντρωνουμε αποδείξεις, θα περνάμε απλώς την κάρτα από το ειδικό τερματικό το οποίο θα προμηθευτούν όλοι οι επιτηδευματίες. Η κάρτα θα έχει τον ΑΦΜ του καταναλωτή και barcode και θα είναι συνδεδεμένη με τράπεζες και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως θα είναι και οι ταμειακές μηχανές, έτσι ώστε να γίνεται καταγραφή και διασταύρωση των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Η κάρτα θα χορηγείται στους καταναλωτές από τις τράπεζες ή από το υπουργείο Οικονομικών, ενώ ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν η κάρτα θα είναι χρεωστική ή αν θα χρησιμοποιείται μόνο για να συγκεντρώνει τα στοιχεία των συναλλαγών. "Ανοίξαμε μία συζήτηση με την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών για την υλοποίηση ενός συστήματος, που θα δίνει κατά κάποιο τρόπο 'πόντους' σε κάθε πολίτη για υλοποίηση τους επόμενους μήνες, ώστε να μπορέσουμε το 2011 να πάμε σε μία μετάβαση 'ηλεκτρονικών αποδείξεων' και ηλεκτρονικών υπηρεσιών" δήλωσε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου κάνοντας γνωστές τις προθέσεις του οικονομικού επιτελείου. Φοροτεχνικοί και άνθρωποι της αγοράς, πάντως, εκφράζουν επιφυλάξεις για το αν το σύστημα θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει, καθώς θα πρέπει προηγουμένως να προμηθευτούν όλοι οι επιτηδευματίες το τερματικό και να αποκτήσουν και σύνδεση με το Διαδίκτυο, προκειμένου να αποστέλλονται αυτόματα τα στοιχεία των συναλλαγών στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. πηγή: http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=17573&subid=2&pubid=14346752Δεδομένης της διαφθοράς του πολιτικού κόσμου και της ατιμωρησίας των πολιτικών (και όχι μόνο) υπευθύνων για την κατάντια αυτού του τόπου, δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο τρόπος αυτός των αγοραπωλησιών σκοπεύει στην πάταξη της φοροδιαφυγής και στην καλύτερη εκμετάλλευση των αποδείξεων. Στο κάτω κάτω ναι, η φοροδιαφυγή είναι ένα πρόβλημα αλλά είναι ύποπτο οι "αρχηγοί" μας να επικεντρώνονται εκεί και να αφήνουν κομπίνες και σκάνδαλα του κύκλου τους χωρίς να αναζητούν ευθύνες. Αν η κάρτα αυτή είναι απαραίτητη για ΚΑΘΕ αγορά τότε ουσιαστικά ένα πληροφοριακό σύστημα θα συλλέγει στοιχεία για την κάθε μου κίνηση, κλέβοντας την ιδιωτικότητά μου: αγόρασα εισητήριο και πήγα στην Καβάλα, όμως πετάχτηκα στο διπλανό χωριό και ήπια έναν καφέ στο παραδοσιακό καφενείο, αγόρασα προφυλακτικά με γεύση φράουλα στις 01:00, πήγαμε στο εστιατόριο και φάγαμε με την Μαρία και τον Γιώργο και πληρώσαμε όλοι με τις κάρτες μας, αγόρασα το τάδε βιβλίο, νοίκιασα την τάδε ταινία, άρα η όλη φιλοσοφία μου κινείται σε τάδε πλαίσια, πιθανόν να είμαι επικύνδυνος για το σύστημα, ταραξίας και επαναστάτης. Ναι, αν δεν είσαι παράνομος "δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα" αλλά το νόμιμο και το παράνομο δυστυχώς έχουμε πάψει από καιρό να το καθορίζουμε εμείς, το κάνουν αυτοί που ψηφίζουμε για μας. Τους εμπιστευόμαστε;
|
|
|
37
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Ανάγκη για αίμα και αιμοπετάλια!!
|
on: September 27, 2010, 13:47:26 pm
|
από το webmail.auth.gr
To minyma akolouthei kai se "greeklish".
Μετά από έγκριση της Πρυτανείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου προωθεί ανακοίνωση της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής ΑΠΘ στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας:
Αυτό το μήνυμα έχει ημερομηνία 24.9.2010
Ένας συνάνθρωπος έχει ανάγκη από αίμα ομάδας Α- για ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ. Ονομάζεται Τούλιας Αθανάσιος του Θεοδώρου και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Θεαγένειο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τηλεφωνήστε στο 6933222216 κ. Σαμαράς Μιχάλης.
To minyma se "greeklish".
Meta apo egkrisi tis Prutaneias tou Aristoteleiou Panepistimiou 8essalonikis, to Kentro Leitourgias Diktuou prow8ei anakoinwsi tis Epitropis Koinwnikis Politikis AP8 sta meli tis panepistimiakis koinotitas:
Auto to minuma ehei imerominia 24.9.2010
Enas sunan8rwpos ehei anagki apo aima omadas A- gia AIMOPETALIA. Onomazetai Toulias A8anasios tou 8eodwrou kai nosileuetai sto nosokomeio 8eageneio. Gia perissoteres plirofories mporeite na tilefwniste sto 6933222216 k. Samaras Mihalis.
|
|
|
40
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Άτομο για φλογέρα/φλάουτο/βιολί
|
on: September 13, 2010, 17:08:54 pm
|
Ζητείται άτομο που να παίζει φλογέρα ή φλάουτο ή βιολί για να συμμετέχει στην ηχογράφηση ενός τραγουδιού. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε ένα απόγευμα και δεν θα υπάρχει οικονομική επιβάρυνση. Αν ενδιαφέρεστε παρακαλώ επικοινωνήστε με προσωπικό μήνυμα.
|
|
|
42
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: September 10, 2010, 12:10:11 pm
|
Λίγο νωρίς είναι για ερωτήσεις, αλλά να χαμε να λέγαμε... Αξίζει να πάρει το μάθημα Ηλεκτρική Οικονομία κάποιος του ηλεκτρονικού τομέα; Είναι εύκολο; Ναι, αξίζει! Όταν το έδινα εγώ ήταν πανεύκολο, αν και ορισμένοι ενεργειακοί το θεωρούσαν δύσκολο. Επίσης δεν είναι και πολύ δυσάρεστο ώστε να θέλεις να κόψεις τις φλέβες σου διαβάζοντάς το. Βασικά σαν μάθημα έχει ελάχιστα παραπάνω πράγματα από τα οικονομικά που κάναμε στην Ενεργειακή Τεχνολογία. Δεν είναι ακατανόητο μάθημα αλλά θα χρειαστεί να διαβάσεις αρκετά. Έχει πολλούς οικονομικούς όρους και οικονομικές έννοιες προφανώς, πράγμα που μπορεί να σε δυσκολέψει αν τα βαριέσαι αυτά. Το μόνο κοινό με την οικονομία της ενεργειακής τεχνολογίας είναι ένα κεφάλαιο στο οποίο μιλάει για κεφάλαια και επιτόκια και πληθωρισμό σε συνδυασμό όμως με περισσότερα μεγέθη από ότι στην ενεργειακή τεχνολογία.
|
|
|
43
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Θανατική ποινή
|
on: September 02, 2010, 02:40:15 am
|
οι ασφαλιστικές δικλείδες απεικονίζουν την άποψη της πλειονότητας σε μια κοινωνία για το ποιο είναι δίκαιο και ποιο είναι άδικο, μιας και η φιλοσοφική διάσταση αυτών των λέξεων δεν επιτρέπει να οριστούν αξιωματικά.
Άρα, είτε μιλάμε για αγέλη νεάντερταλ είτε για τον "πολιτισμένο" δυτικό κόσμο, η πλειοψηφία καθορίζει τα πάσης φύσεως όρια, άρα και τις ασφαλιστικές δικλείδες.
Δηλαδή σε μια κοινωνία η άποψη των πολλών είναι πάντα η σωστή/καλύτερη; όχι. είναι όμως αυτή που τελικά εφαρμόζεται. Ας πούμε το σημείο αναφοράς στον άξονα. Εξάλλου πως ορίζεις το σωστό; Εφόσον όπως λες δεν μπορείς να ορίσεις το σωστό πώς μπορείς να μιλάς για ασφαλιστικές δικλείδες; Τι θα ασφαλίζουν αυτές οι δικλείδες; Την άποψη των πολλών; Εφόσον αυτή δεν είναι πάντα η δικαιοσύνη οι ασφαλιστικές δικλείδες αυτές δεν εξασφαλίζουν τίποτα. Αυτό ακριβώς εννοώ χριστιανοσύνη... Την ένδειξη σεβασμού σε ένα άτομο που δεν έδειξε σεβασμό. Για ποιό λόγο; Η εκδίκηση δεν είναι κακία, ούτε εμπάθεια. Είναι ο φυσικός νόμος που προστάζει δικαίωση. Ανεξάρτητα με το αν συνάδει με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το μην απαιτείς αυτά που δίκαια σου ανήκουν είναι προβληματικό, γιατί έτσι κάποιοι κερδίζουν έδαφος σε βάρος σου.
Η ετσι το βλεπω εγω τελος παντων.
Σε τι ακριβώς δικαιώνεται κάποιος αν σκοτώσει κάποιον που του έκανε κακό; Μου κάνεις κακό, σου κάνω κακό και μετά νιώθω οκ και δικαιωμένη; Άλλο πράγμα η εκδίκηση και άλλο η δικαίωση. Η ζωή κανενός δεν σου ανήκει όπως δεν ανήκει και σε έναν δολοφόνο η ζωή αυτού που σκοτώνει. Το να θεωρείς ότι με το να απορρίπτεις την θανατική ποινή "δεν απαιτείς αυτά που δίκαια σου ανήκουν" είναι το προβληματικό σημείο.
|
|
|
44
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Θανατική ποινή
|
on: September 02, 2010, 00:59:05 am
|
Πάντα με τις απαραίτητες ασφαλιστικές δικλείδες όμως.
αφου οι ανθρωποι ειναι ανικανοι να ελεγξουν τον εαυτο τους οπως λες και εσυ,ποιος ακριβως θα τις θεσει αυτες τις δικλειδες?οι μεγαλοι παλαιοι μας αφησαν απο καιρο,δεν συμφωνεις? οι ασφαλιστικές δικλείδες απεικονίζουν την άποψη της πλειονότητας σε μια κοινωνία για το ποιο είναι δίκαιο και ποιο είναι άδικο, μιας και η φιλοσοφική διάσταση αυτών των λέξεων δεν επιτρέπει να οριστούν αξιωματικά. Άρα, είτε μιλάμε για αγέλη νεάντερταλ είτε για τον "πολιτισμένο" δυτικό κόσμο, η πλειοψηφία καθορίζει τα πάσης φύσεως όρια, άρα και τις ασφαλιστικές δικλείδες. Δηλαδή σε μια κοινωνία η άποψη των πολλών είναι πάντα η σωστή/καλύτερη; Στην διάρκεια της ιστορίας οι επικρατούσες αντιλήψεις (για πολλά θέματα) άλλαξαν πολλές φορές εντελώς. Ποια εκδοχή του ίδιου θέματος είναι η σωστή; Επίσης, κάθε επικρατούσα αντίληψη είναι οπωσδήποτε προιόν υγιούς διεργασίας του ανθρώπινου μυαλού; Δεν μπορεί να προκύψει μέσω πλύσης εγκεφάλου; Δε μπορεί να προκύψει από την επιλογή μας να κρατήσουμε την πιο πιπεράτη, την πιο εύκολη εκδοχή; Επομένως, η θανατική ποινή δεν είναι άσπρο μαύρο. Γιατί για να κρίνεις έναν άνθρωπο, πρέπει να γνωρίζεις τα κίνητρά του και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη ζωή του. Γιαυτό χρειάζεται επιείκεια σε κάποιες περιπτώσεις όπου απαιτείται, και περισσότερη αυστηρότητα σε άλλες, με τα εγκλήματα αφαίρεσης ζωής καθώς και τους βιασμούς να τιμωρούνται μέχρι και με θάνατο.
Πιστεύεις ότι μπορείς να καταλάβεις πλήρως έναν άνθρωπο;Πώς;Μπορείς να μπεις στη θέση του; Και έστω ότι μπορείς τελικά. Με ποιο δικαίωμα ακριβώς μπορείς να τον κρίνεις σε σημείο που να αποφασίσεις ότι πρέπει να πεθάνει; Είσαι ανώτερη από αυτόν; Εσύ το αποφασίζεις αυτό ή οι επικρατούσες αντιλήψεις; Έχεις εμπιστοσύνη στους ανθρώπους ότι μπορούν να εφαρμόσουν τέλεια την δικαιοσύνη; Αποκλείεται να θανατωθούν εντελώς αθώοι άνθρωποι; Δεν είμαι αισιόδοξη ότι ο κάθε κατά συρροή δολοφόνος θα μετανιώσει και θα βελτιωθεί αν συνεχίσει να ζει τη ζωή του. Δεν έχω κανένα δικαίωμα όμως να του στερήσω αυτήν την δυνατότητα. Και στην τελική, δεν δικαιώνεται κανείς με έναν φόνο εκ προμελέτης ώστε να "τιμωρηθεί" ένας ένοχος. Αυτός που τον σκοτώνει γίνεται μετά κι αυτός ένοχος.
|
|
|
|
|