|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Παιδεία: Εκτός σύνορων / Re: Δείτε πώς λειτουργεί η αξιολόγηση στην Αγγλία!
|
on: October 28, 2006, 14:50:24 pm
|
Καλά βρε Zarathoustra... Εγώ γιατί ξέρω μόνο παιδιά που δεν είχαν καμιά διάθεση να διαβάσουν, φύγανε στην Αγγλία για να κάνουν φοιτητική ζωή με τα λεφτά του μπαμπά τους, γυρίσαν με ένα πτυχίο πχ οικονομικών το οποίο ενδεχομένως να συνοδεύεται από πολλά αρχικά (βλέπε MSc) και δουλεύουν στα Goodys (και δεν εννοώ το λογιστήριο...). Τι εννοείς ότι τους άφησε η χώρα τους να φύγουν; Περάσανε δηλαδή σε ένα ελληνικό Πολυτεχνείο και προτίμησαν να πάνε σε ένα Βρεττανικό γιατί εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα; Ή μήπως δεν πέρασαν πουθενά στην Ελλάδα και "επιλέξανε" να τους "αφήσει" η πατρίδα τους να φύγουν; Δεν καταλαβαίνω ποιος τους εμποδίζει να γυρίζουν αφού το θέλουν. Στο κάτω κάτω το ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι εφιάλτης εδώ. Αυτό προσπαθούμε να παλέψουμε...
Παντελής
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: September 27, 2006, 12:11:55 pm
|
Σε σχέση με το αν η σημασιολογική γνώση μπορεί να αποτελέσει ένδειξη ευφυίας, εγώ διαφωνώ με τον Turambar και επιμένω.
Φανταστείτε μια συμβατική μηχανή αναζήτησης (όπως τις σημερινές...) στην οποία δηλώνουμε με κάποιον τρόπο, ότι αναζητούμε οτιδήποτε έχει να κάνει με ένα "ποντίκι", στο διαδίκτυο. Σήμερα θα λάβουμε ως αποτέλεσματα οτιδήποτε (ακόμα και άσχετα πράγματα) περιέχει την λέξη "ποντίκι".
Φανταστείτε τώρα και μια σημασιολογική μηχανή αναζήτησης η οποία είναι σε θέση να αντιληφθεί πως εγώ επειδή είμαι πχ κτηνίατρος και έχω κάνει σχετικές με το αντικείμενο μου αναζητήσεις στο παρελθόν, αναφέρομαι στο ποντίκι ως ζώο και όχι ως εξάρτημα του υπολογιστή. Συνεπώς, η μηχανή αναζήτησης επιστρέφει τα αποτελέσματα που αφορούν την σημασιολογικά καθορισμένη έννοια που τις έχω δώσει με αυξημένη προτεραιότητα, χωρίς αλγορίθμους νευρωνικών δικτύων κλπ.
Δεν θεωρείται ότι η σημασιολογική μηχανή αναζήτησης δρα ως "ευφυές σύστημα";
Παντελής
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 26, 2006, 14:06:39 pm
|
Είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι έκανε επανεξέταση. Γνωρίζω δύο άτομα που επανεξετάστηκαν τον χειμώνα. Μάλιστα ο ένας ήτανε και χθες που μαζευτήκαμε για να τους βρούμε και να τους δώσουμε το έγγραφο. Το παιδί αυτό, μας εξηγούσε το καρναβάλι που επικράτησε και στην επανεξέταση, όπου τελικά τους πέρασε όλους, Νομίζω ότι ήτανε τρεις ή τέσσερις φοιτητές όλοι κι όλοι...
Παντελής
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 26, 2006, 11:27:57 am
|
Απλώς θεώρησα σωστό η συζήτηση να γίνεται δημοσίως και έτσι να ενημερώνονται όλοι για τις εξελίξεις επί του θέματος. Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να εκφυλίσω το ζήτημα σε προσωπική μου υπόθεση. Όπως και να 'χει παρακαλώ όποιον ξέρει τις ώρες που βρίσκεται ο κ. Μάργαρης στο γραφείο του ή κάποιο mail στο οποίο απαντάει ας το στείλει σε μένα έστω και σε pm. Στην ουσία του ζητήματος. Ο κ. Χασάπης τον Γενάρη έκανε επανεξέταση σε όσους του το ζήτησαν και μόνο σε αυτούς (πάντα σε ότι αφορά το εργαστήριο). Εξάλλου, αναλογίζεσται με τι ψυχολογία θα επανεξεταστεί κάποιος ο οποίος έχει περάσει το εργαστήριο και ξεμπέρδεψε με την παρωδία αυτή; Για να μην αναφέρω την αίσθηση στοχοποίησης, αφού καταγγείλαμε την κατάσταση γραπτώς κ επωνύμως...
Νατσιάβας Παντελής
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 26, 2006, 11:00:15 am
|
Σε αυτήν την περίπτωση, για τους καταγγέλλοντες η επανάληψη των εξετάσεων είναι υποχρεωτική.
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλει να πει ο πρόεδρος με την λέξη "υποχρεωτική". Δεν μπορώ να φανταστώ πως κάποιος που δεν ευθύνεται για το μπάχαλο που επικράτησε στο εργαστήριο και έτυχε να το περάσει (γιατί για τύχη πρόκειται...), θα πρέπει να υποστεί ξανά την διαδικασία αυτή. Προτείνω να επιμείνουμε στο ότι απαιτούμε επανεξέταση για όσους επιθυμούν να επανεξεταστούν, ασχέτως με το αν ανήκουν στους καταγγέλοντες (δηλαδή σε αυτούς που υπέγραψαν το έγγραφο) ή όχι. Ελπίζω να μην κατάλαβα καλά, την διατύπωση του προέδρου. Σε ότι αφορά την κατάθεση του εγγράφου στην γραμματεία, εξηγώ ότι αφού δεν βρήκαμε ούτε τον κ Χασάπη, ούτε τον κ Μάργαρη στο γραφείο τους, απευθυνθήκαμε στην γραμματεία του τομέα. Εκεί, εγώ εξήγησα πως θέλαμε να δώσουμε ένα έγγραφο διαμαρτυρίας στον πρόεδρο και ρωτήσαμε μήπως ξέρουνε πότε θα έρθει ο κ. Μάργαρης ή ο κ. Χασάπης. Η κυρία με τα μαύρα μαλλιά (της οποίας το όνομα μου διαφεύγει...), μου εξήγησε πως ο Χασάπης θα έρθει την Τετάρτη και πως θα έπρεπε να αφήσουμε το έγγραφο κυτίο των καθηγητών, όπως και κάναμε. Δεν μας είπαν τίποτα για κατάθεση του εγγράφου στην γραμματεία του τμήματος, για αυτό και η παράβλεψη. Παντελής Νατσιάβας
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 25, 2006, 16:54:21 pm
|
Όντως δεν βρήκαμε ούτε τον κ. Χασάπη, ούτε τον κ. Μάργαρη στο γραφείο τους. Ρωτώντας στην γραμματεία του τμήματος, μας ενημέρωσαν πως ο κ. Χασάπης θα έρθει την Τετάρτη και πως ο κ. Μάργαρης θα περάσει κάποια στιγμή. Όπως και να 'χει, εμείς αφήσαμε το υπογεγραμμένο κείμενο διαμαρτυρίας τόσο στον Χασάπη όσο και στον Μάργαρη (στα κυτία αλληλογραφίας). Επίσης προσπαθήσαμε να βρούμε την κ. Κουρκουλή προκειμένου να την ενημερώσουμε για την έντυπη και ενυπόγραφη διαμαρτυρία μας, αλλά δεν τα καταφέραμε. Δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε. Εγώ προτείνω να ενημερώσουμε τον Χασάπη και προφορικά την Τετάρτη (αν φυσικά μας δώσει την χαρά της παρουσίας του στην εξέταση) και αν αρνηθεί να ικανοποιήσει το αίτημα για επανεξέταση του εργαστηρίου για όσους από εμάς θέλουν να επενεξεταστούν, να επιδιώξουμε συνάντηση με τον πρόεδρο προκειμένου το θέμα να πάει στην Γενική Συνέλευση του Τμήματος. Σήμερα υπογράψαμε εφτά άτομα από τους περίπου δεκαπέντε που εξετάστηκαν στο εργαστήριο. Όχι ότι έχουν σημασία οι αριθμοί, αλλά καλά θα ήτανε να είχαμε και την στήριξη των υπολοίπων στην περίπτωση που το θέμα συνεχιστεί και πέρα από την Τετάρτη. Όσοι ενδιαφέρονται για το θέμα, ας επισκέπτονται τακτικά το εν λόγω topic προκειμένου να υπάρχει συννενόηση.
Παντελής
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: September 24, 2006, 21:18:12 pm
|
Ωραία κουβεντούλα πιάσαμε... Κατά την γνώμη μου, ευφυές δεν πρέπει να θεωρείται ένα σύστημα (πράκτορα, ρομπότ ή ότι άλλλο...), μόνο όταν είναι σε θέση να εκπαιδεύεται αλλά και όταν είναι σε θέση να αντιληφθεί ή να ξεχωρίσει... Άλλωστε, η νοημοσύνη έχει πολλές πτυχές, μια από τις οποίες είναι και η σημασία των πραγμάτων. Να αντιλαμβάνεται δηλαδή μηχανικά το σύστημα, πως μπορούν δύο πράγματα τα οποία έχουν κοινά χαρακτηριστικά πχ όνομα, να αντιστοιχούν σε διαφορετικές οντότητες στην πράξη. Αυτόν τον ρόλο έχουν τα σημασιολογικά δίκτυα. Εγώ θεωρώ πως πράκτορες ή ρομπότ που κατέχουν ή είναι σε θέσουν να αποκτούν δυναμικά σημασιολογική γνώση, είναι ευφυή συστήματα, ακόμα και αν δεν υφίστανται διαδικασία εκπαίδευσης κατά καμία έννοια. Άλλωστε, κάθε διαδικασία εκπαίδευσης είναι σχετική, αφού παντού εμπλέκεται ένας "ειδικός"  άνθρωπος... Παντελής ΥΓ Τώρα θα μου απαντήσετε: "Και τι μας νοιάζει τι λες εσύ ρε ψώνιο... Εμάς ο Πετρίδης θα μας βαθμολογήσει και όχι εσύ...". Δίκιο θα έχετε...
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 24, 2006, 13:26:13 pm
|
Συμφωνώ απολύτως με όσα είπες Νάντια. Εγώ δεν αντιμετώπισα το συγκεκριμένο πρόβλημα στο ISAGRAPH (δεν ξέρω γιατί...), αλλά όντως πρέπει να σημειωθεί και αυτό. Σε παρακαλώ, διόρθωσε το κείμενο όπως νομίζεις (γιατί εγώ συν τοις άλλοις δεν γνωρίζω και τι να πώ για το πρόβλημα), ρίχτο στο φλασάκι και φέρ'το αύριο 12.00 στην βιβλιοθήκη του τμήματος. Θα φέρω και το Laptop, να δούμε το κείμενο όλοι όσοι θα μαζευτούμε, να προσθέσουμε ο καθένας τα δικά του σχόλια και να δούμε τι θα κάνουμε... Εννοείται πως θα πρέπει να υπάρξει αναφορά για μόνιμη λύση του προβλήματος. Απλά το θεώρησα αυτονόητο πως κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.
Παντελής
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) / Απ: Περιστατικό στην εξέταση των εφαρμοσμένων μαθηματικών
|
on: September 24, 2006, 13:19:45 pm
|
Πάντως πριν από κανένα χρόνο που είχα πάει εγώ για να πάρω τα θέματα στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Μάλλιστα επειδή πήγα αργοπορημένος και δεν έβρισκα θέση, ξεχώριζα πως είμαι και 25 χρονών γαϊδούρι μέσα στους μικρούς, ήρθε ο Κεχαγιάς και με ρώτησε απευθείας "τι θες εσύ, παππού;;;". Όταν του είπα "εγώ θείο, ήρθα να πάρω τα θέματα και να φύγω..." με έβαλε και έκατσα στην έδρα με τον επιτηρητή προκειμένου να μην ταλαιπωρούμαι. Μιλάμε για εξυπηρέτηση...
Παντελής
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! / Απ: Διαμαρτυρία για την Βιομηχανική Πληροφορική
|
on: September 23, 2006, 16:46:06 pm
|
Παιδιά επισυνάπτω ένα πρώτο κείμενο για να δώσουμε στον Μάργαρη. Επειδή είμαι Κατερίνη όπου δυστυχώς δεν έχω DSL (με την PSTN ούτε μια διαμαρτυρία δεν μπορείς να οργανώσεις...- κάτω οι ταξικοί φραγμοί της PSTN!!  !) , δεν μου είναι εύκολο να ανεβοκατεβάζω κείμενα. Παρακαλώ όσους ενδιαφέρονται για το θέμα, να βρεθούμε την Δευτέρα το πρωί στην βιβλιοθήκη μας προκειμένου να δούμε το κείμενο, να το υπογράψουμε και να το παραδώσουμε πάραυτα στον πρόεδρο. Να προτείνω την Δευτέρα, 12.00 συνάντηση στην βιβλιοθήκη του τμήματος;;; Παντελής
|
|
|
|
|