|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 31
|
9
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ψυχαγωγία Μελών / Re: Διασκέδαση στη Θεσσαλονίκη...
|
on: June 22, 2012, 11:42:29 am
|
κάπου στο Πάσχα άνοιξε στην Ισαύρων δίπλα στο Λοξία (Ναυαρίνου) το J.Strummer ωραίο μαγαζάκι,μια τρύπα όλο κι όλο με τραπεζάκια έξω και πανκ μουσική βασικά σήμερα πήγα πρώτη φορά είχε κάτι σαν εγκαίνια,έπαιζαν οι Χατ Τρικ  Βασικά είναι ιδιοκτήτης ο τραγουδιστής των Χατ Τρικ.
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ «ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ» ΤΩΝ ΑΕΙ-ΤΕΙ
|
on: March 28, 2012, 11:24:48 am
|
Όσο για τα χρήματα που λέτε ότι δεν είναι δικά του και στα παίρνει με το έτσι θέλω, το ίδιο ισχύει και με τη μείωση μισθών/συντάξεων, την αύξηση αντικειμενικών, και την αύξηση της φορολογίας, την αύξηση τιμών πετρελαίου, ρεύματος και δεν συμμαζεύεται.
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο γιατί δεν είναι δικά του χρήματα. Η αντιστοιχία με την περίπτωση των αποθεματικών που μου έρχεται στο μυαλό είναι να πει σε κάποια φάση το κράτος ότι το 50% των ιδιωτικών καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες κατάσχεται γιατί έτσι αυτό θέλει.
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ «ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ» ΤΩΝ ΑΕΙ-ΤΕΙ
|
on: March 28, 2012, 10:42:22 am
|
Μιλάμε για κρατική αλητεία έτσι;;; Θα μιλήσω μόνο για το παράδειγμα των χρημάτων του ΤΣΜΕΔΕ της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Τι έκανε το ελληνικό κράτος...
Παίρνεις τα λεφτά του ΤΣΜΕΔΕ από την Πολυτεχνική σχολή, τα οποία έχουν ήδη πιστωθεί στα τμήματα. Αυτά αποτελούν χρήματα, τα οποία δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και ήταν κοντά στα 10 εκατομμύρια ευρώ.
Τα βάζει στην τράπεζα της Ελλάδος και τα κάνει ομόλογα ελληνικού δημοσίου με αξία το ίδιο ποσό, οπότε το ελληνικό κράτος βρίσκεται να σου χρωστά 10 εκατομμύρια ευρώ.
Έπειτα εντάσει αυτά τα ομόλογα στο κούρεμα, οπότε τα αντικαθιστά με άλλα τα οποία έχουν τουλάχιστον τη μισή αξία από ότι είχαν πριν. Άρα 10/2 = 5 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αποπληρωθούν προς την πολυτεχνική σχολή κάποτε κι αν...
Δηλαδή τι έχεις κάνει... έχεις πάρει λεφτά τα οποία δεν τα είχες δώσει εσύ (10 εκατομμύρια ευρώ) και με το έτσι θέλω τα έχεις κάνει ομόλογα και τα κούρεψες και λες ότι τώρα χρωστάω 5 εκατομμύρια ευρώ + τόκους.
Άρα με νταβατζιλίκι έχεις κλέψει 5 εκατομμύρια ευρώ από την Πολυτεχνική σχολή του ΑΠΘ. Και τονίζω ότι δεν είναι λεφτά που έχει δώσει το ίδιο το κράτος, άρα θέλει κάπως να μειώσει τα έξοδα του (το οποίο πάλι κατακριτέο είναι αλλά τέλος πάντων...), είναι λεφτά άλλου οργανισμού που τα παίρνεις και κλέβεις τα μισά από αυτά.
Αν έχω κάποιο λάθος στο συλλογισμό παρακαλώ διορθώστε με.
|
|
|
14
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Μάθημα για φωτοβολταικά.
|
on: March 13, 2012, 17:04:43 pm
|
Επισης, με το προγραμμα Ηλιος (σχεδιο που προεκυψε μετα το ατυχημα της Φουκουσιμα και το κλεισιμο πυρηνικων εργοστασιων στην Γερμανια) το οποιο απαιτει εγκατασταση 10GW για εξαγωγη ρευματος στις χωρες της βορειας Ευρωπης, καταλαβαινουμε οτι αυτη η τεχνολογια θα μας απασχολει τουλαχιστον για τα επομενα 10 ετη.
αυτο που θα πω ειναι off topic θελω να ρωτησω κατι (ειμαι πρωτοετης και δεν ξερω) 1ον ειναι δυνατον να παραγεται ηλεκτρικη ενεργεια εδω και να τη μεταφερουμε στη γερμανια; 2ον και αν ειναι δυνατον δεν θα εχουμε τρομερες απωλειες κατα τη μετακινηση της; (οικονομικα συμφερει ή παλι η ελλαδα θα μπει μεσα δημιουργωντας ενα τοσο μεγαλο ευρωπαικο δικτυο διακινησης ενεργειας;) Η διασύνδεση των συστημάτων υπάρχει ήδη. Δε χρειάζεται να κατασκευαστεί καινούργια γραμμή, όπως HVDC που ανέφερε κάποιος συνάδελφος. Φαντάζομαι ότι στη συμφωνία του προγράμματος ΗΛΙΟΣ θα προβλέπεται ότι από τη στιγμή που θα παράγεται μια μεγάλη ισχύς από τα εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά αυτή θα πρέπει να εξάγεται προς την Ιταλία που είναι η οδός της διασύνδεσης προς την κεντρική Ευρώπη. Βέβαια, φοβάμαι να σκεφτώ τι μπορεί στην πραγματικότητα να υπογραφεί...
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ / Re: Μάθημα για φωτοβολταικά.
|
on: March 06, 2012, 22:02:35 pm
|
Η ενασχόληση στα πλαίσια των Ηλεκτρονικών Ισχύος ΙΙ με θέματα Φ/Β κατά τη γνώμη μου είναι ικανοποιητική. Μπορεί η εργασία να μην έχει πολύ μεγάλη σχέση με μία μελέτη που θα κληθεί να κάνει ένας μηχανικός, αλλά αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Το μάθημα πρέπει να εστιάζει στην εμβάθυνση και στην κατανόηση κι αυτό κάνει. Η μελέτη που απαιτείται για την εγκατάσταση Φ/Β είναι πολύ εύκολη. Σε κανένα μάθημα του τομέα δεν κάνεις ακριβή μελέτη γιατί αυτό δε χρειάζεται. Ο απόφοιτος είναι έτοιμος να την αντιμετωπίσει με γνώσεις που έχει πάρει από μαθήματα όπως Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ, Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ, Υψηλές τάσεις ΙΙΙ κ.α. Θα ηταν καλο να ειχαμε κανα μαθημα με σχεδιαση φ/β και να χρησιμοποιουμε λογισμικα για φ/β αλλα απ οτι καταλαβα ειναι πολυ ευκολο(αν είσαι ενεργειακός  ) να μαθεις τα συγκεκριμενα προγραμματα μονος σου. Διαφωνώ απόλυτα. Ο σκοπός πρέπει να είναι η κατανόηση κι όχι η εκπαίδευση σε συγκεκριμένα προγράμματα.
|
|
|
|
|