|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 19
|
1
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Ορκωμοσίες / Re: ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΜΜΥ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2016
|
on: October 07, 2016, 14:59:20 pm
|
Λοιπόν μίλησα με τη γραμματεία σήμερα και καταρχήν είπε πως θα πρέπει να μιλήσουν με τη κοσμητεία μιας και ξέρουμε για τι ημερομηνίες μιλάμε (μέχρι και 4 Νοεμβρίου). Η Σούλα μου είπε να κάνω ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα για να δούμε που βρισκόμαστε. Από εκεί και πέρα, σ' αυτό που επιμένει είναι να έχουμε κατεβάσει βαθμολογίες μαθημάτων και διπλωματικής μέχρι τις 25 Οκτώβρη περίπου. Για ότι νεότερο ενημερώνω.
Ευχαριστουμε ;-)
|
|
|
3
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020
|
on: July 08, 2016, 16:00:57 pm
|
Από προηγούμενους που έχουν κάνει πρακτική... Ξέρουμε περίπου μετά από πόσο καιρό μπαίνουν τα χρήματα της πρακτικής στο λογαριασμό μας?
Εμενα που ρωτησα στο γραφειο πρακτικης ασκησης, μου ειπαν πως τα λεφτα θα μπουν κατα τον αυγουστο Εφοσον βεβαια εχουν συμπληρωθει η αξιολογηση και κατι απογραφικα
|
|
|
4
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020
|
on: April 13, 2016, 12:57:06 pm
|
http://dasta.auth.gr/ -> Πρακτική Άσκηση-> Διαχείριση Πρακτικής Άσκησης-> Φοιτητές/Φοιτήτριες-> Ημερολόγιο... Αλεξιάδης για το ημερολόγιο: "Μάλιστα, όπως το σκέφτομαι, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα αναλυτικοί στην αρχή καθώς στη συνέχεια μπορεί να κάνετε όλο τα ίδια πράγματα." Πόσο αναλυτικοί να είμαστε σε 5 γραμμές που περιγράφουν μια βδομάδα? Έχει παραπάνω χώρο από 5 σειρές, γράφεις όσο θέλεις...
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Δηλώσεις μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδ. έτους
|
on: March 21, 2016, 16:38:28 pm
|
Λοιπόν, πήγα στη Σούλα και μου είπε τα εξής: - Αυτή η κενή δήλωση που δημιουργείται σε όλους γίνεται αυτόματα με την ηλεκτρονική δήλωση εξαμήνου που κάνει ο καθένας (λογικά εννοούσε το m.auth.gr).
- Κατά πόσο αυτή η δήλωση αρκεί, εφόσον κάποιος δεν χρωστάει μαθήματα και θέλει να κάνει κενή δήλωση, δεν ήταν σίγουρη και η ίδια για να μου πει με σιγουριά.
- Για καλό και για κακό, αν κάποιος θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο, μπορεί να βάλει απλά ένα άκυρο μάθημα στην κενή δήλωση που θα έκανε έτσι ώστε να τη δεχτεί το σύστημα.
Εμένα μου επέτρεψε να στείλω κενή δήλωση πάτησες υποβολή και το δέχτηκε δηλαδή; Ναι, μόνο σε μένα το δέχτηκε;  Πάντως μπορούμε να στείλουμε κενή δήλωση μέσω του παλιού περιβάλλοντος στο sis
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2020
|
on: March 10, 2016, 17:10:13 pm
|
Για το ΑΜΑ ΙΚΑ χρειάζεται: - Αστυνομικη ταυτότητα
- ΑΜΚΑ
- ΑΦΜ
Για ΑΜΚΑ και ΑΦΜ χρειαζεται και βεβαιωση ή τα νουμερα μονο? Για το ΑΜΚΑ σίγουρα μόνο το νούμερο...αφμ δεν μου ζήτησε καν, αλλά μη σε πάρω στο λαιμό μου.. επίσης μου ζήτησαν φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας και όχι απλά την ταυτότητα.. Ευχαριστω
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: October 09, 2015, 15:55:45 pm
|
Μπορεί κάποιος ενεργειακός να μου πει την γνώμη του για τις υψηλές 4 και για τα ΥΜΕΣ; έχω αποφασίσει να πάρω ηλεκτροκίνηση και σέρβο και θέλω άλλο ένα.
δεν διαβάζει κανένας ενεργειακός;  Οι υψηλες 4 είναι το θεωρητικο κομματι των υψηλων. Πραγματευεται θεωρητικα την ηλεκτρικη διασπαση το ηλεκτρικο τοξο και αλλα τετοια φαινομενα. Εχει ενδιαφερον σαν μαθημα αλλα ειναι πολυ κουραστικο το διαβασμα γιατι εχει πολυ παπαγαλια. Το καλο ειναι ομως πως τα θεματα ειναι ψιλοστανταρ (θα δεις και απο παλια θεματα δεν υπαρχουν πολλες ερωτησεις που βαζει), οποτε μπορεις να διαβασεις συγκεκριμενα πραγματα αν δεν εχεις χρονο. Η εξέταση του μαθήματος γίνεται είτε με 2 προοδους οπου εξεταζεται η μιση υλη στην καθεμια είτε κανονικα το γεναρη σε ολη την υλη. Ενα καλο στην εξεταση ειναι που μας αφηνει να διαλεξουμε ποιες θα απαντησουμε. (τις 2 απο τις 3 ή τις 3 απο τις 4). Τα υμες αναφερονται σε μεταβατικα φαινομενα και βραχυκυκλωματα σε γραμμες μεταφορας και σε γεννητριες. Εχουν 3 υποχρεωτικες εργασιες που γινονται καποιες προσομοιωσεις στα προγραμματα emtp και neplan. Πριν απο καθε εργασια γινεται και προαιρετικο εργαστηριο στη βεργινα που μας δειχνουν το προγραμμα που θα χρησιμοποιησουμε. Αν το διαλεξεις προτεινω να πας στα εργαστηρια για να μη χασεις τοσο χρονο με τα προγραμματα. Αν εχεις και παλιες εργασιες να βασιστεις βγαινουν σχετικα ευκολα. Απο κει και περα το μαθημα εχει προφορικη εξεταση, οπου καθε ομαδα κανει παρουσιαση σε powerpoint ενα κομματι της εργασιας και γινονται καποιες ερωτησεις κατανοησης σε καθε ατομο. Γενικα η προφορικη εξεταση ειναι ευκολη σχεδον ολοι περνανε. Γενικα πιστευω και τα δυο μαθηματα ειναι ευκολα και μπορεις να παρεις και βαθμο. Απο θεμα χρονου πιστευω τα υμες χρειαζονται παραπανω γιατι εχει τις εργασιες. Σαν πιο ενδιαφερον μαθημα θα διαλεγα τα υμες παντως γιατι οι υψηλες ειναι θεωρια μονο. Ελπιζω να σε καλυψα. Αν εχεις αλλες αποριες ρωτα με.
|
|
|
13
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΕΚΣΗΕ] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: June 25, 2015, 16:49:47 pm
|
Ιούνιος 2015 - Θεωρία (όπως τα θυμάμαι)
1) Πείτε 3 πιθανούς λόγους που δεν μπορεί να εκκινήσει ένας κινητήρας?
2) Γιατί στα νέα κτήρια επιβάλλεται θεμελιακή γείωση? Αν η αντίσταση γείωσης είναι μεγαλύτερη από την επιθυμητή τι μέτρα θα παίρνατε? Που χρησιμεύει το πλέγμα γείωσης?
3) Γιατί οι ηλεκτρονόμοι γης της ΔΕΗ είναι ρυθμισμένοι σε μικρότερο ρεύμα από τους ηλεκτρονόμους φάσεων?
4) Πώς προστατεύεται ένας μετασχηματιστής διανομής από βραχυκύκλωμα και υπερφόρτιση?
|
|
|
14
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος Ι / Re: [Ισχύος Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
|
on: May 29, 2015, 19:20:57 pm
|
Έχω την εξής απορία. Στον τύπο για τον υπολογισμό της dc τάσης όταν έχουμε σε 3φασική γέφυρα με thyristors και μετάβαση, όταν η γωνία έναυσης α είναι μεγαλύτερη από 90 μοίρες τότε ο πρώτος όρος της σχέσης 6-55 στην σελίδα 177 του βιβλίου [Mohan] βγαίνει αρνητικός. Στον δεύτερο όρο της ίδιας σχέσης όλα τα μεγέθη είναι θετικά, άρα και ο δεύτερος όρος είναι αρνητικός. Όμως με το σκεπτικό αυτό η μέση τιμή της DC τάσης με μετάβαση θα προκύπτει μεγαλύτερη από την περίπτωση που δεν έχουμε μετάβαση, κάτι που εξ'ορισμού είναι άτοπο επειδή κατα την διάρκεια της μετάβασης "χάνουμε" ένα εμβαδόν από την μέση τιμή της τάσης στην περίπτωση που δεν έχουμε μετάβαση. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σκέφτομαι λάθος;
Νομιζω αυτο που λες εχει να κανει με το οτι το ρευμα Id εχει συγκεκριμενη φορα επειδη ειναι πηγη ρευματος. 'Αρα όταν έχω αντιστροφέα θα πρέπει στον τύπο το Id να μπει με αρνητικό πρόσημο για να ισχύει; Νομιζω πως ναι. Για να μπορεις να εχεις λειτουργια αντιστροφεα θα πρεπει να εχει αντιθετη φορα το ρευμα και τα θυριστορ φανταζομαι
|
|
|
15
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρονικά Ισχύος Ι / Re: [Ισχύος Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
|
on: May 29, 2015, 19:10:03 pm
|
Έχω την εξής απορία. Στον τύπο για τον υπολογισμό της dc τάσης όταν έχουμε σε 3φασική γέφυρα με thyristors και μετάβαση, όταν η γωνία έναυσης α είναι μεγαλύτερη από 90 μοίρες τότε ο πρώτος όρος της σχέσης 6-55 στην σελίδα 177 του βιβλίου [Mohan] βγαίνει αρνητικός. Στον δεύτερο όρο της ίδιας σχέσης όλα τα μεγέθη είναι θετικά, άρα και ο δεύτερος όρος είναι αρνητικός. Όμως με το σκεπτικό αυτό η μέση τιμή της DC τάσης με μετάβαση θα προκύπτει μεγαλύτερη από την περίπτωση που δεν έχουμε μετάβαση, κάτι που εξ'ορισμού είναι άτοπο επειδή κατα την διάρκεια της μετάβασης "χάνουμε" ένα εμβαδόν από την μέση τιμή της τάσης στην περίπτωση που δεν έχουμε μετάβαση. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σκέφτομαι λάθος;
Νομιζω αυτο που λες εχει να κανει με το οτι το ρευμα Id εχει συγκεκριμενη φορα επειδη ειναι πηγη ρευματος.
|
|
|
|
|