• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:57:30 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:57:30 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 10
Guests: 106
Total: 116
stefpapa21
akoil
mixkats
iasonasl
vajim
Theislander
pipitsenko
gogolhs
sapounas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 20
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: No Border Camp – Thessaloniki 2016 on: July 26, 2016, 17:18:56 pm
Quote from: Niobe on July 26, 2016, 14:45:44 pm
Μια παρατηρηση:

Αυτο ειναι λιγο σαν το επιχειρημα οτι ο μπατσος ειναι μπουζουκι (μπατσος-οργανο-μπουζουκι-οργανο). Η ειδοποιος διαφορα του δημοσιου χωρου απο τον ιδιωτικο ειναι οτι ο χωρος ΔΕΝ ανηκει στον φορεα. Επισης οχι απλα εχει υποχρεωση ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ φορεας να φροντιζει το χωρο του, το να μην προσφερεις τα απαραίτητα για τη διαβίωση (νερο,ηλεκτρικο) αγγιζει το εγκληματικο σε ενα ΔΗΜΟΣΙΟ χωρο.

Μα δεν ανέφερα πουθενά κάτι για ιδιωτικό χώρο. Ζήτησα να γίνει σύγκριση μεταξύ δημόσιων χώρων. Για να στο κάνω λιανά, αν κάποιοι θέλουν να κατασκηνώσουν μέσα
στον Παρθενώνα (δημόσιο κτίριο) θα πρέπει ο αντίστοιχος διαχειριστής φορέας να φέρει νερό και ηλεκτρικό όπως λες για να μη θεωρηθεί εγκληματίας;


Quote
Οσο για τις καταστροφες, μπορεις να υποστηριξεις με καποια πηγη? Γιατι αν εννοεις τις σπασμενες κλειδαριες (και οχι τις σπασμενες πορτες που διαβασα καπου) ισως ο διαχειριστικος φορεας να μην ειχε δικαιωμα να κλειδωσει ενα χωρο που διαχειριζεται αλλα συμφωνα με κατι απλα πραγματακια του στυλ συνταγμα,νομοθεσια ανηκει στον αιτων (δημοσιος χωρος, δημος=λαος,κοσμος)

Κι εγώ τις σπασμένες κλειδαριές και τους ζωγραφισμένους τοίχους και τζάμια εννοώ ως καταστροφές. Το ότι ένα κτίριο ανήκει στο λαό, σημαίνει αυτόματα ότι ο καθένας μπορεί να πάει
και να το χρησιμοποιήσει όπως θέλει; Αφού ανήκει στο λαό όπως λες, γιατί δε ρώτησαν τον υπόλοιπο λαό (θεωρώντας ότι αυτοί είναι κομμάτι του λαού) για το αν συμφωνεί με τη χρήση του;


Όσο για το σύνταγμα που λες, μπορείς να παραθέσεις τα αντίστοιχα άρθρα; Εγώ δεν κατάφερα να βρω κάτι σχετικό με τη δημόσια περιουσία, παρά μόνο με την ιδιωτική (άρθρο 17 στο [1]).

Σχετικά με τη νομοθεσία, βρήκα τον κώδικα δήμων και κοινοτήτων [2] από τον οποίο και αντιγράφω το άρθρο 185 "Δωρεάν παραχώρηση κυριότητας και χρήσης δημοτικών και κοινοτικών ακινήτων":

1. Με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβου−
λίου επιτρέπεται να παραχωρείται δωρεάν η χρήση
δημοτικών ή κοινοτικών ακινήτων στο Δημόσιο ή σε
νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, για την αντιμετώ−
πιση έκτακτης και επείγουσας ανάγκης. Η παραχώρηση
ανακαλείται με όμοια απόφαση, εφόσον οι λόγοι που
την είχαν υπαγορεύσει έχουν εκλείψει.
2. Ομοίως με απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού
συμβουλίου, επιτρέπεται να παραχωρείται δωρεάν η
χρήση ακινήτων σε άλλα νομικά πρόσωπα, που ασκούν
αποκλειστικά και μόνο δραστηριότητα, η οποία είναι
κοινωφελής ή προάγει τα τοπικά συμφέροντα.
3. Με απόφαση του ίδιου οργάνου επιτρέπεται να
παραχωρούνται δωρεάν, κατά πλήρη κυριότητα, δημο−
τικά ή κοινοτικά ακίνητα σε αθίγγανους και ομογενείς
που εγκαθίστανται στην Ελλάδα και οι οποίοι έχουν
ενταχθεί σε κρατικά προγράμματα στεγαστικής απο−
κατάστασης ή σε προγράμματα που χρηματοδοτούνται,
καθ’ οιονδήποτε τρόπο, από το κράτος.
Η ανωτέρω παραχώρηση συντελείται υπό τη διαλυτική
αίρεση, ότι επί μία εικοσαετία, το παραχωρούμενο ακί−
νητο δεν θα πωληθεί ή δεν θα εκμισθωθεί, με εξαίρεση
τη γονική παροχή.
Η σχετική απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμ−
βουλίου αποτελεί τίτλο για τη μεταγραφή στα βιβλία
του οικείου υποθηκοφυλακείου.
4. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας
Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθορίζονται οι προϋπο−
θέσεις και τα ειδικότερα κριτήρια παραχώρησης, καθώς
και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.


Από το παραπάνω συμπεραίνω ότι η κάθε παραχώρηση πρέπει να εγκρίνεται από το δημοτικό ή το κοινοτικό συμβούλιο.

Επίσης, από το [3] βρίσκω τους νόμους που καθορίζουν το θεσμικό πλαίσιο υπό το οποίο λειτουργούν τα Α.Ε.Ι. Σε παραπέμπω στο Κεφάλαιο Θ του Ν. 4009/2011
<<Δομή, λειτουργία, διασφάλιση της ποιότητας των σπουδών και διεθνοποίηση των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων>>.


[1]: http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/SYNTAGMA1_1.pdf
[2]: http://www.ypes.gr/el/Regions/EgyklioiApofaseisSyxneserothseis/CodeofMunicipalities/
[3]: http://www.upatras.gr/el/law
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: No Border Camp – Thessaloniki 2016 on: July 25, 2016, 20:20:46 pm
Παιδιά, το ότι κάποιοι κατασπατάλησαν δημόσιο χρήμα όλα αυτά τα χρόνια, δε σημαίνει ότι αυτό μας δίνει το δικαίωμα να κάνουμε το ίδιο.

Το γεγονός ότι υπήρχε και υπάρχει ακόμα διαφθορά δε σημαίνει ότι μπορούμε κι εμείς να είμαστε διεφθαρμένοι.

Η λογική "αυτοί έφαγαν εκατομμύρια, εγώ που θα φάω χιλιάρικα σε πείραξα" δεν στέκει. Με πειράζει κι αυτός που τρώει εκατομμύρια και αυτός
που τρώει χιλιάρικα. Προφανώς όχι το ίδιο. Ο πρώτος χίλιες φορές πιο πάνω, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αφήσω το δεύτερο στην ησυχία του. Θα
κατακρίνω και τους 2 και στο βαθμό που αρμόζει στον κάθε ένα. Και επίσης περιμένω ανάλογη τιμωρία στον καθένα, ανεξάρτητα από τη σειρά (δε θα
περιμένω να πιάσω το μεγάλο ψάρι για να δικάσω το μικρό).

Τώρα, προφανώς και υπάρχουν πολλά κιλά υποκρισίας στην κοινωνία μας και ειδικά στην πολιτική σκηνή, όπου ο καθένας βλέπει μόνο αυτά που τον
συμφέρει να βλέπει.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: No Border Camp – Thessaloniki 2016 on: July 25, 2016, 18:35:04 pm
Quote from: 4Dcube on July 25, 2016, 17:16:47 pm
Για να αποτρέψουν τις ζημιές θα μπορούσε απλά να προσφέρει το πανεπιστήμιο π.χ. μάνικες συνδεδεμένες στο νερό αλλά... Ήθελαν τις ζημιές των κακών διψασμένων κατασκηνωτών.

Είπαμε, το ίματζ.

Αυτό το γενικεύεις και για άλλους δημόσιους χώρους; Δηλαδή, ο εκάστοτε υπεύθυνος δημόσιος φορέας, είναι υποχρεωμένος να παραχωρεί τους χώρους
του σε όποιον τους ζητάει και μάλιστα να φροντίζει να παρέχει τα απαραίτητα αλλιώς ο αιτών έχει το δικαίωμα να προκαλεί καταστροφές;

Και έστω ότι αυτό το επιχείρημα γίνεται δεκτό. Το πανεπιστήμιο φταίει. Εγώ έχω μάθει πως, όταν κάποιος σου παραχωρεί κάτι, σέβεσαι αυτήν του την κίνηση και προσέχεις
το αντικείμενο ώστε να το επιστρέψεις στην ίδια κατάσταση. Δηλαδή αυτοί που πάνε σε ένα λιβάδι με μια ψησταριά και αφήνουν πίσω σκουπίδια είναι λάθος, ενώ αυτοί που σπάνε
κλειδαριές και βάφουν τοίχους στο πανεπιστήμιο είναι σωστοί;
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: No Border Camp – Thessaloniki 2016 on: July 14, 2016, 06:28:18 am
Quote from: Godhatesusall on July 13, 2016, 23:21:59 pm
Και να μην ακούσω δικαιολογίες της πλάκας για το αν πήραν άδεια ή όχι. Δεν είναι δα ότι οι χώροι που θα γίνει το φεστιβάλ χρησιμοποιούνται 24/7 και αν δεν υπήρχε το φεστιβάλ το πανεπιστήμιο θα τους έκανε κάτι άλλο.

Συμφωνώ, εν μέρει, με την ιδέα του να διατίθενται οι χώροι του πανεπιστημίου σε διάφορες ομάδες, όταν το ίδιο δεν τους χρησιμοποιεί, αλλά, μπορεί κάτι τέτοιο να λειτουργήσει
χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ίδιου του πανεπιστημίου;

Δηλαδή κάθε ένας που θα βρίσκει ένα χώρο που δε χρησιμοποιείται, θα μπορεί να τον εκμεταλλεύεται όπως αυτός θέλει;
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / AVR Εποχή / Re: [Μικρο ΙΙ] Ανακοινώσεις Επικαιρότητα και Γενικές Απορίες 2016 on: June 15, 2016, 21:18:48 pm
Γνωρίζει κανείς τι επιτρέπεται να έχουμε μαζί μας στην εξέταση; Βιβλίο, σημειώσεις, κτλ...
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κτηριακή υποδομή - Διαδικτυακή οργάνωση / Re: Ενημέρωση για τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας on: April 22, 2015, 14:56:18 pm
Quote from: nohponex on April 20, 2015, 13:42:55 pm
Η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί στις 18-5-2015.  Οι καθημερινές σας εργασίες δεν θα επηρεαστούν καθώς οι δύο διευθύνσεις σας θα ταυτίζονται και τα μηνύματα θα παραλαμβάνονται στην ίδια θυρίδα.

Το μήνυμα είναι ενημερωτικό και δεν απαιτείται να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ενέργεια ή ρύθμιση.

Ναι, θα σου έρχονται κανονικά τα μηνύματα που θα σου στέλνουν στην "@auth.gr" διεύθυνση.
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστ.] Εργασία 4 on: March 06, 2015, 19:19:15 pm
Quote from: TTL on March 06, 2015, 17:33:36 pm
παιδια εριξα μια ματια στα θεματα και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον το deep learning. Διαβασα λοιπον κάποια άρθρα είδα μερικα Tytorials κτλπ....
Και κατέληξα ότι ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ αδυνατο να υλοποιηθεί για τους εξής λόγους:
1) τα νευρωνικα δίκτυα είναι απο μόνα τους ενα δυσνόητο θέμα με το οποίο ερχόμαστε σε επαφή το 9ο εξάμηνο και όχι στο 7ο που διδάσκεται το μάθημα

2) ακόμα και αν καταλάβεις τη θεωρία ειναι σχετικά απλό να υλοποιηθεί σε matlab αλλά πάρα πολύ σύνθετο σε c που μας ζητάει. Ότι κώδικα και να βρήκα σε c ήταν τόσο δυσνόητος που αν δε μου λέγαν ότι ειναι c θα θέλα κανα μισάωρο να το καταλάβω.

3) ακόμα και να μπορέσεις να φτιάξεις νευρωνικό σε c ( που το θεωρώ απίθανο ) όλα τα deep learning άρθρα αναφέρουν κάποιες γενικές αρχές ή ιδέες για την παραλληλοποίηση και όχι κώδικα. Ελάχιστο κώδικα βρήκα μονο σε Python που χρησιμοποιεί πακέτα λογισμικού πολύ υψηλού επιπέδου που εννοείται ούτε για πλάκα δεν υπάρχει σε βιβλιοθήκη της c.

Εν τέλει, είναι όντως τρελό αυτό που ζητείται, ή μόνο εγώ ειμαι άχρηστος;

Είναι όντως πολύ ενδιαφέρον θέμα και, από διάφορα άρθρα που έχω διαβάσει, μπορώ να πω ότι τα νευρωνικά δίκτυα
είναι πολλά υποσχόμενοι αλγόριθμοι.

Επειδή επέλεξα το συγκεκριμένο θέμα στο μάθημα πέρυσι μπορώ να πω τα παρακάτω από τη δική μου εμπειρία:

Ασχολήθηκα σχεδόν 1.5 μήνα, από τις αρχές του Αυγούστου μέχρι τα μέσα του Σεπτέμβρη. Δούλεψα σε C++ και
χρησιμοποίησα CUDA και MPI για να τρέξω στις 4 GPUs στις οποίες σου δίνουν πρόσβαση από το μάθημα.

Ο κώδικας που προέκυψε δεν είναι για κανένα λόγο βέλτιστος. Για παράδειγμα, υλοποίησα πολλαπλασιασμούς πινάκων μόνος μου, ενώ θα μπορούσα να έχω χρησιμοποιήσει μία από τις βιβλιοθήκες που υπάρχουν για τον σκοπό αυτό όπως η CUBLAS (γραμμική άλγεβρα σε GPU).

Η μόνη γνώση που είχα για τα νευρωνικά δίκτυα πριν ξεκινήσω την εργασία ήταν τα όσα λέγονται στο μάθημα του
Coursera [1] που είχα παρακολουθήσει. Εξαιρετικά χρήσιμο μου είχε φανεί και το άρθρο [2] το οποίο είχα χρησιμοποιήσει ως μέτρο σύγκρισης για τα αποτελέσματά μου. Επίσης, υπάρχει κι αυτή η ιστοσελίδα [3] στην οποία μπορείς να βρεις αρκετά σετ δεδομένων πάνω στα οποία μπορείς να εκπαιδεύσεις ένα νευρωνικό δίκτυο (προφανώς υπάρχουν κι άλλα στο internet απλά αυτή η σελίδα μου είχε αρέσει γιατί τα έχει μαζεμένα).

Γενικά, μπορώ να σου πω ότι αν αποφασίσεις να πάρεις το θέμα αυτό θα σε ζορίσει και θα χρειαστεί να κοπιάσεις για να βγάλεις δουλειά. Ωστόσο, η χαρά όταν το νευρωνικό που έχεις φτιάξει εσύ, από το μηδέν (κι όταν λέω από το μηδέν, εννοώ από το

#include <iostream>

int main(int argc, char** argv){

}

) αρχίζει και αναγνωρίζει τα ψηφία που του δίνεις στην είσοδο δεν περιγράφεται(είχα δουλέψει πάνω σε dataset αριθμών γραμμένων με το χέρι). Επίσης, θεωρώ ότι είναι η πιο σημαντική εργασία που έχω κάνει στα 5 χρόνια που είμαι στη σχολή και η μοναδική που μπορώ να δείξω σε πιθανή αναζήτηση εργασίας. Δεν υπονοώ ότι τα άλλα θέματα της τέταρτης εργασίας δεν αξίζουν, δεν τα θυμάμαι καν, αλλά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αξίζει το χρόνο του.

[1] https://www.coursera.org/learn/machine-learning
[2] http://arxiv.org/pdf/1003.0358.pdf
[3] http://deeplearning.net/datasets/

Edit:
Άλλαξα το link για το [2] γιατί είχα βάλει λάθος άρθρο.
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων / Re: [Ασφάλεια] Αλλαγή ημερομηνίας και ώρας εξέτασης - 2014-2015 (Επανάσταση) on: February 16, 2015, 20:45:48 pm
Συμφωνώ κι εγώ με την christineL. Αν δεν μπορεί να παρευρεθεί την ημέρα της εξέτασης, δε γίνεται να το αναθέσει σε κάποιον άλλον;

Αυτό το πράγμα με ξεπερνάει. Μας αλλάζει που μας αλλάζει την ημέρα της εξέτασης χωρίς προειδοποίηση, θέλει να ορίσει και αυστηρά τη νέα ημέρα. Λες και το μόνο που έχουμε να κάνουμε σε αυτή τη ζωή, είναι η σχολή...
9  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2014-2015 on: October 16, 2014, 22:19:11 pm
Quote from: chrimour on October 16, 2014, 17:34:40 pm
Καποιος που γνωριζει πως παει με τις εργασιες; Δεν πηγα σε κανενα μαθημα μεχρι τωρα και λεω να ξεκινησω απο βδομαδα. Μπορει να ειναι ατομικη; Εχει εργαστηρια; Εχει παρουσιαση υποχρεωτικη; Και γενικα οτι ειπε στο μαθημα για να αποφασισω αν θα το παρω κιολας.

Θα έχει δύο ομαδικές εργασίες. Οι ομάδες θέλει να είναι των τριών ατόμων. Θέλει να έχουμε τελειώσει με τις εργασίες πριν τα Χριστούγεννα. Σήμερα είπε στο μάθημα ότι, αν όχι αύριο τότε σίγουρα τη Δευτέρα, θα ανεβάσει την εκφώνηση της πρώτης εργασίας. Στο e-thmmy/υλικό μαθήματος/Χρονοδιάγραμμα Μαθήματος μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες.

Συνεπώς οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι:

1) Καλά πάει! Tongue
2) Είπε ότι θέλει τριάδες γιατί του κάναν παράπονα άλλες χρονιές ότι η ύλη είναι μεγάλη για ένα ή και δύο άτομα.
3) Δεν έχει εργαστήρια.
4) Αν εννοείς παρουσίαση των εργασιών, δε νομίζω. Στο χρονοδιάγραμμα γράφει για "επιθεώρηση" παραδοτέων που φαντάζομαι θα γίνεται μεταξύ της ομάδας και αυτού.

Αυτά! Cheesy
10  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα] Απορίες στις ασκήσεις 2014 on: June 09, 2014, 13:43:38 pm
Quote from: aloko on June 09, 2014, 13:32:31 pm
Quote from: Neal on June 09, 2014, 09:41:23 am
Η μέση τιμή της συνάρτησης του συνημιτόνου είναι μηδέν.

Η εκφώνηση λέει ότι E[cos(2πfn)]=0.
Στην άσκηση εμφανίζονται δύο όροι μέσης τιμής συνημιτόνου
E[cos(2πfk)], που μάλιστα είναι ίδιο με το πάνω
E[cos(2πf(2n-k)+2θ)]
Γιατί μηδενίζεται ο δεύτερος όρος και όχι ο πρώτος ?

Η διαφορα ειναι στο ορισμα του συνημιτονου. Στην πρωτη περιπτωση που αναφερεις, ως ορισμα του συνημιτονου
εχεις το 2πfk το οποιο ειναι μια σταθερη ποσοτητα. Συνεπως και το cos(2πfk) ειναι μια σταθερη ποσοτητα και
αρα μπορει να βγει εξω απο τον τελεστη της μεσης τιμης. Ετσι τελικα

E[cos(2πfk)] = cos(2πfk)E[1] = cos(2πfk).

Αντιθετα στη δευτερη περιπτωση το ορισμα του συνημιτονου περιεχει το n το οποιο ειναι μεταβλητη ποσοτητα και αρα
το συνημιτονο δεν μπορει να βγει εξω απο τον τελεστη E[].
Το γεγονος οτι η δευτερη μεση τιμη που αναφερεις ειναι ιση με το μηδεν προκυπτει απλα απο της ιδιοτητα μηδενικης
μεσης τιμης του συνημιτονου.

Σε μια προταση : Ο τελεστης Ε[] εχει ως μεταβλητη του το n. Καθε ποσοτητα που δεν περιεχει το n θεωρειται σταθερη
ως προς τον τελεστη αυτον.
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα]Εργασία B 2014 on: April 17, 2014, 21:47:45 pm
Quote from: Neal on April 17, 2014, 18:24:03 pm
Στον block LMS πόσο παίρνουμε το kmax και το L; Κωλομάθημα σιχτίρ.

Στη σελίδα 10 του BlockLMS.pdf που υπάρχει στο ethmmy στο υλικό του μαθήματος στον φάκελο "Διαλέξεις"
αναφέρει :

"Choice of block size
In most application the block size is selected to be equal to the filter length L = M . It is a tradeoff of
the following drawbacks:
– For L > M the gradient is estimated using more data than the filter itself.
– For L < M the data in the current block is not enough to feed the whole tap vector, and consequently
some weights are not used."

Σε ότι αφορά την επιλογή του kmax είναι δικό σου θέμα. Δοκίμασε διάφορες τιμές και κράτησε κάποια για την οποία ο
αλγόριθμός σου θα προλαβαίνει να εντοπίσει τις τιμές των παραμέτρων. Για παράδειγμα, εάν επιλέξεις kmax = 5, κατά πάσα
πιθανότητα ο αλγόριθμος δε θα προλάβει να εντοπίσει τις σωστές τιμές των παραμέτρων.
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Γραφική με υπολογιστές / Re: [Γραφική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014 on: April 17, 2014, 02:24:58 am
Aποτελέσματα της πρώτης εργασίας και η δεύτερη εργασία στο ethmmy.
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: [Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014 on: April 16, 2014, 21:23:41 pm
Βγήκαν οι βαθμοί της πρώτης εργασίας και ανέβηκε η δεύτερη. Αμφότερα στο ethmmy!
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα]Εργασία B 2014 on: April 16, 2014, 00:21:07 am
Quote from: Neal on April 15, 2014, 19:39:21 pm
x = cos(1:0.1:100);
d = plant(x);
plot([x' d'])

Δε βγάζει την είσοδο..

Έχεις δίκιο. Της έδινα εισόδους μικρού μήκους γι αυτό έπαιρνα έξοδο ίδια με την είσοδο. Ανακαλώ!   Cool
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακά Φίλτρα / Re: [Ψηφιακά Φίλτρα]Εργασία B 2014 on: April 15, 2014, 09:46:04 am
Είμαι ο μόνος που η συνάρτηση plant μου επιστρέφει ό,τι της δίνω ως είσοδο;  Cheesy
Pages: [1] 2 3 ... 20
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...