Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 34
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
|
on: October 13, 2015, 16:55:05 pm
|
Θα προτείνατε σε τηλεπ να πάρει σύνθεση; Αν δε μπορέσω να παρακολουθήσω το μάθημα, οι εργασίες γενικά βγαίνουν;
Εγώ θυμάμαι ότι είχα πάρει σύνθεση ως τηλεπ, είχα κάνει νομίζω τις 2 ή τις 3 από τις 4 εργασίες του μαθήματος, αλλά μετά το σιχάθηκε η ψυχή μου το μάθημα και τις εργασίες του, οπότε δεν είχα όρεξη και τα παράτησα τελείως, δηλαδή το άλλαξα την επόμενη χρονιά με άλλο...σκέτη φρίκη νομίζω το μάθημα, άρα δε θα το συνιστούσα επ' ουδενί σε κανέναν τηλεπ!!! Πραγματικά...
|
|
|
12
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματες Επικοινωνίες / Re: [Κινητές και Δορυφορικές] Παλιά θέματα/σχολιασμός-λύσεις!
|
on: January 26, 2015, 19:10:28 pm
|
Επίσης, στο θέμα 3 σεπ 13, βγάζω
EL=44.54 deg EIRP_T=99.72dBW
Το γ το βρήκα ως εξής: Le=30 , 180-a=45 (τελευταία σελίδα τυπολογίου Ι) άρα ls-le=... και αντικατέστησα στον τύπο της γωνίας γ για γεωστατικό δορυφόρο και η συνέχεια γνωστή (εξαγωγή γωνίας EL,...)
Αυτό που λέει στην εκφώνηση ότι το ίχνος του δορυφόρου είναι 45 μοίρες ανατολικά του ΕΣ δεν σημαίνει απευθείας ότι ls-le=45 μοίρες? Όσο για το άλλο θέμα, η καμπύλη του αλαμούτι για σύστημα 1χ2 στο διάγραμμα, δεν διέρχεται καν από το σημείο (SNR=14dB,Pb=10 -3) Οκ, το πρώτο είναι σωστό (το είχα δοκιμάσει μια φορά αλλά δεν ήμουν τότε τόσο σίγουρος για το αν είναι σωστό, αλλά είναι τλκ). Για το δεύτερο, ναι νομίζω έχεις δίκιο, και μάλιστα αυτό που λέει "σε γραμμική κλίμακα" δε νομίζω να αλλάζει κάτι.
|
|
|
14
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματες Επικοινωνίες / Re: [Κινητές και Δορυφορικές] 2014/2015
|
on: January 26, 2015, 18:05:25 pm
|
Έχεις κανείς ιδέα για το 2ο θέμα Φλεβάρη 2013 το 2ο-3o ερώτημα?
Και το πρώτο ερώτημα, εκτός κι αν λέμε κατ' ευθείαν ότι η τάξη διαφορισμού είναι 2 και η ελάχιστη απόσταση ίση με 10λ (απ΄τη θεωρία στις διαφάνειες). Και ότι αν αλλάξει η απόσταση αυτή, πιστεύω ότι δεν έχουμε κάποια αλλαγή στην τάξη διαφορισμού. Απόψεις? (αν και δεν χρησιμοποιώ τα δεδομένα της άσκησης) αφού η ελάχιστη απόσταση είναι αυτή για την οποία επιτυγχάνεται η μέγιστη τάξη διαφορισμού, σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν κερδίζεις κάτι ακόμα σε διαφορισμό, και εντελώς μαθηματικά να το δεις όσο για το 2, λογικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε διαγράμματα, από τη διάλεξη 6 σελ. 15 το δεξιά σχήμα, γιατί με τις πιθανότητες δεν βγαίνει/δεν παλεύεται εγώ αναρωτιέμαι, για το 2)ii υπάρχει κάποιο δυνατό ζεύγος των β, γ που να δίνει αυτά που ζητάει? αφού ξέρουμε ότι στον αλαμούτι για να πετύχουμε την ίδια πιθανότητα σφάλματος με τον MRC πρέπει να έχουμε διπλάσιο SNR, άρα δεν τέμνεται κάπου η καμπύλη αλαμούτι για τάξη διαφορισμού 2 με τις ζητούμενες τιμές Pb, SNR άρα δεν έχουμε δυνατές τιμές για τα β γ? Για το πρώτο ερώτημα και εγώ έτσι πιστεύω. Για το 2ο που χρησιμοποιούμε διαγράμματα για το SNR, μετά κάνουμε SNR=Es/Νο και το Es που βρίσκουμε είναι ουσιαστικά το α? λες το ίδιο που έλεγε και ο Λάμπρος πάνω Νομίζω ότι δεν πάει έτσι όμως Εγώ θα έλεγα SNR=(|h 11| 2+|h 21| 2)*a 2/N 0 επειδή έχεις κανάλι με διαλείψεις rayleigh με συγκεκριμένη μέση τιμή αλλά δεν είμαι σίγουρη κιόλας Λόγω της αμέσως παραπάνω απάντησης, ισχύει SNR=2*(Ω^2)*Εs/No (Ω=2, Εs=α^2) Για την εύρεση των β,γ στην αλαμούτι κάτω ζεύξη παίρνουμε νομίζω την ίδια ακριβώς έκφραση, μόνο που Εs=β^2+γ^2 και βρίσκουμε ένα ζεύγος β,γ (κατά προτίμηση β=γ) για SNR= i) 17dB ii)14dB Συμφωνείτε?
|
|
|
15
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματες Επικοινωνίες / Re: [Κινητές και Δορυφορικές] 2014/2015
|
on: January 26, 2015, 12:36:27 pm
|
Έχεις κανείς ιδέα για το 2ο θέμα Φλεβάρη 2013 το 2ο-3o ερώτημα?
Και το πρώτο ερώτημα, εκτός κι αν λέμε κατ' ευθείαν ότι η τάξη διαφορισμού είναι 2 και η ελάχιστη απόσταση ίση με 10λ (απ΄τη θεωρία στις διαφάνειες). Και ότι αν αλλάξει η απόσταση αυτή, πιστεύω ότι δεν έχουμε κάποια αλλαγή στην τάξη διαφορισμού. Απόψεις? (αν και δεν χρησιμοποιώ τα δεδομένα της άσκησης)
|
|
|
|