• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 13:55:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 13:55:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426669
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 56
Guests: 130
Total: 186
anna.ts
Antigoni
vaggelisx
Antreas17
Vasilis Koudounis
Konstantinoy
George_RT
DimStyl
adamchatz
Nikos_313
AcDimitri
tinidou
chatzisot
apapathe
zille
Mr Watson
panagiwt1s
vasilis saitis
mmikelo
trelogauros7
Dimosthenis
geo66
Bill g
theodorevic
dimitris_diotis
serafeim
george14
Tesla_1
dseid
JoHn!
stefpapa21
coyg
giorgosss03
ONETWIN
Nianaro
gcheristanidhs
jimalexoud
Soterd52
nchatzo
Domnious
dkoukn
prizas
Panagismark
Saint_GR
Steliosgkougkou
mkakale
Tonis Mpalonis
xarisvougiou
abcdefg
Pepe The Frog
DLHERRO
mgrivab
petralexiou
mrodi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 6
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) / [Η/Μ Πεδίο Ι] Τυπολόγιο on: September 23, 2011, 10:29:15 am
Έχει κάποιος το ολοκληρωμένο τυπολόγιο και για τα τρία πεδία σε ηλεκτρονική μορφή για να το ανεβάσει ή είναι κάπου ανεβασμένο ήδη και δε μπορώ να το βρω??

Ευχαριστώ.



edit by mod: title
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: Γενικές Πληροφορίες για τα Δίκτυα Υπολογιστών Ι on: June 28, 2011, 10:51:43 am
Ισχύει ότι στις εξετάσεις είναι τα πάντα ανοιχτά, βιβλία, σημειώσεις,λυμένες ασκήσεις, όλα???
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εκδηλώσεις - Ημερίδες / ΑΠΘ - Ημερίδα "3D Τηλεόραση-Ψηφιακή Τηλεόραση" - 11/05/2011 on: May 06, 2011, 19:22:17 pm
Hμερίδα με θέμα «3D Τηλεόραση - Ψηφιακή Τηλεόραση»

*** Τετάρτη 11 Μαΐου 2011 ***


*Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων ΑΠΘ, Αμφιθεάτρο ΙΙΙ
οδός 3ης Σεπτεμβρίου - Πανεπιστημιούπολη, Θεσ/νίκη*

http://www.aiia.csd.auth.gr/GR/3DTV/index.htm

Διοργάνωση: Κατεύθυνση Ψηφιακών Μέσων, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Πληροφορικής, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές και επιστήμονες της πληροφορικής, ηλεκτρολόγoυς μηχανικούς, καθώς και ανθρώπους που εργάζονται στο χώρο της τηλεόρασης και των ψηφιακών μέσων και θα είναι ανοιχτή και δωρεάν στο κοινό.

Οι παρουσιάσεις  θα καλύψουν τα εξής θέματα:
 
* Επίγεια ψηφιακή Τηλεόραση στην Ελλάδα.
* Επισκόπηση της Τεχνολογίας Ψηφιακής Τηλεόρασης.
* Επισκόπηση της τεχνολογίας τριδιάστατων εικόνων.
* Καταγραφή στερεοσκοπικών και τριδιάστατων εικόνων & βίντεο.
* Καταγραφή σκηνών για τριδιάστατη τηλεόραση με χρήση πολλαπλών καμερών.
* Εναλλακτικές τεχνικές καταγραφής τριδιάστατων δεδομένων.
* Καταγραφή δεδομένων κίνησης και ύστερη επεξεργασία τριδιάστατου και ψηφιακού βίντεο.
* Αναπαράσταση και συμπίεση τριδιάστατης πληροφορίας.
* Τεχνολογίες απεικόνισης τριδιάστατης πληροφορίας.
* Συστήματα που στοχεύουν στην εμβύθιση του χρήστη στο μέσο.

Στο χώρο που θα διοργανωθεί η ημερίδα θα υπάρχει έκθεση προϊόντων τριδιάστατης τεχνολογίας (CRYPTO, PANASONIC, SONY) καθώς και έκθεση τριδιάστατης φωτογραφίας του κου. Κώστα Κρικέλη.

Η ημερίδα θα διαρκέσει από τις 9:00 μέχρι τις 17:00. Στο τέλος της ημερίδας προγραμματίζεται επίσκεψη στο ΝΟΗΣΙΣ, Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας όπου θα γίνει ξενάγηση σε τριδιάστατες τεχνολογίες.

*Οργανωτική Επιτροπή*

Καθηγητής Ιωάννης Πήτας (pitas@aiia.csd.auth.gr)
Επίκουρος καθηγητής Νικόλαος Νικολαΐδης (nikolaid@aiia.csd.auth.gr)

*Γραμματειακή Υποστήριξη*

Ιωάννα Μπρούζα (improuza@aiia.csd.auth.gr, 2310996361)
----------------------------------------------------------------------
Για να εγγραφείτε και να παρακολουθήσετε δωρεάν την ημερίδα στείλτε τα στοιχεία σας με email στο improuza@aiia.csd.auth.gr.
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ανάλυση Ηλεκτρονικών Κυκλωμάτων με Η/Υ / Re: Ανάλυση Ηλεκτρονικών Κυκλωμάτων με Η/Υ >> Γενικά on: June 06, 2007, 08:17:51 am
πρέπει να πάμε για να δηλώσουμε ότι την θέλουμε απαλλακτική...
είχε ζητήσει τρία εξώφυλλα στην εργασία γι' αυτό τον λόγο.
αν την κάνουμε απαλλακτική θα κολλήσει ένα εξώφυλλο στην κόλλα που θα γράψουμε το όνομα μας και λοιπά στοιχεία...Οπότε δεν την γλυτώνουμε...Σήμερα πρέπει να είμαστε εκεί κανονικά στις οχτώ!! Sad
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: March 15, 2007, 14:55:51 pm
Quote from: Lurpak on March 15, 2007, 14:51:10 pm
Ιωάννα μόνο και μόνο οτι η ισχύς σφάλματος κβαντισμού σας βγαίνει με 5 μηδενικά δηλ. της τάξης των 100kW ίσως να δείχνει οτι έχετε κάνει κάποιο λαθάκι με τους τύπους.

Τα όρια για την ισχύς του σφάλματος εγώ τα πήρα από 90% έως 110% του ακουστικού κατωφλίου και αυξομοιώνω κατά +1, -1 το α αντίστοιχα.

Τα α σε μερικά πλαίσια φτάνουν στο όριο διασποράς των 60 οπότε και διακόπτεται η διαδικασία.


Σ' ευχαριστώ....
Να ρωτήσω και κάτι...Τα κατώφλια ακουστότητας μας βγαίνουν γύρω στα 30 με 70...Αυτές οι τιμές είναι λογικές? Για να ξέρουμε που να ψάχνουμε για πιθανά λάθη.... Smiley
6  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: March 15, 2007, 13:39:16 pm
Κάτι λίγο αρχικό.. για το τρίτο επίπεδο...για να δούμε αν βαδίζουμε σωστά Smiley Smiley

Κοιτάξαμε λίγο τι α βγαίνουν στην πρώτη προσέγγιση για όλες τις μπάντες και τις αντίστοιχες τιμές για την ισχύ του σφάλματος κβαντισμού...
Βλέπουμε ότι τα α είναι κάπου από 1 μέχρι 10 ενώ η ισχύς κάποιες τις τιμές μπορεί να φτάνουν και μέχρι 5 μηδενικά...Ο Ντελόπουλος είχε πει ότι και καλά αν το α είναι πολύ μικρότερο από την ισχύ να το αυξάνουμε κατά 1 μονάδα?!?!
Κατ'αρχήν πόσο μικρότερο κοιτάμε να είναι το α για να το αλλάξουμε, και τι αλλαγή το κάνουμε, δηλαδή πόσο το αυξάνουμε??Αν οι παραπάνω τιμές είναι σωστές σίγουρα όχι 1 μονάδα....Εσείς τι τιμές βγάζετε για τα α και για την ισχύ ?Έχουν τόσο τεράστια διαφορά μεταξύ τους? Huh
7  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: March 05, 2007, 11:59:21 am
Σχετικά με το δεύτερο επίπεδο στην psycho εκεί που θέλουμε να υπολογίσουμε τα κατώφλια ακουστότητας...κολλάμε στην πρώτη μπάντα και στην τελευταία του frame. Sad, επειδή  χρησιμοποιούν στοιχεία από την προηγούμενη και την επόμενη μπάντα αντίστοιχα.

Πιο συγκεκριμένα εκεί που υπολογίζουμε το εύρος της μπάντας σε barks για την πρώτη μπάντα δεν θα λάβουμε υπόψιν τον όρο (Bj-Bj-1)/2 και για την τελευταία μπάντα θα αγνοήσουμε το( Bj+1-Bj)/2 (σελ 12). Και μετά εκεί που υπολογίζουμε το Τi θα πούμε κατευθείαν ότι είναι ίσο με Ti,sc??
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: March 05, 2007, 02:20:03 am
Quote from: chggr005 on March 05, 2007, 00:22:53 am

Quote from: ioanna208 on March 04, 2007, 15:51:15 pm
Σχετικά με το δεύτερο επίπεδο..Εκεί που υπολογίζουμε τα α, την αυτοσυσχέτιση (r)  πως την υπολογίζουμε?
Τσέκαρε την συνάρτηση lpc. Αυτή νομίζω ότι μας κάνει όλη την δουλειά χωρίς προβλήματα, αν και θέλει κάπως προσοχή στην χρήση της για να σου δώσει τα σωστά αποτελέσματα...
ευχαριστώ Smiley
Quote from: chggr005 on March 05, 2007, 00:22:53 am
Quote from: giannis13 on March 03, 2007, 20:49:27 pm
Τον τύπο αυτόν για τον SNR τον εφαρμόζω σε κάθε κανάλι ξεχωριστά; Αν ναι τότε η συνάρτηση demoAAC1 τι επιστρέφει σαν έξοδο SNR;
Η συνάρτηση demoAAC1 θα σου επιστρέψει έναν πίνακα 2x1 που θα περιέχει το SNR για κάθε κανάλι ξεχωριστά.
Τον μεταπτυχιακό που τον ρωτήσαμε μας είπε :
να χρησιμοποιήσουμε το μέσο όρο ισχύος του σήματος για κάθε κανάλι ως προς το μέσο όρο ισχύος του θορύβου.
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: March 04, 2007, 23:40:32 pm
Quote from: #KronokiD# on March 04, 2007, 23:29:36 pm
Quote from: ioanna208 on March 04, 2007, 23:10:35 pm
Δεν σου λέει κανένας να διαβάσεις άλλα 7...Διάβασε ότι θες και δώσε αυτά. Απλά το θέμα είναι ότι με την διπλή εξεταστική τον Ιούνιο δίνεται η ευκαιρία σε όσους θέλουν -άσχετα με εσένα και άλλους που δεν τους βοηθά να δώσουν τα χειμερινά τον Ιούνιο- να δώσουν τα χειμερινά. Αν δεν γίνει διπλή τον Ιούνιο τότε αναγκαστικά τα χειμερινά θα μπορούμε να τα δωσουμε μόνο Σεπτέμβριο.
Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου? Ποιους θα  βοηθήσει να μην δώσουν όσοι θέλουν τα χειμερινά τον Ιούνιο ?

     Ας γίνει διπλή το Σεπτέμβριο. Αν και πάλι δε γίνεται γιατί υπάρχει πρόβλημα με τον τομέα.
     Το ερώτημα δεν είναι αν με πειράζει όποιος θέλει να δώσει όσα χειμερινά μαθήματα θέλει τον Ιούνιο. Αν με ρωτάς θα έπρεπε να μπορεί να δίνει όποιος θέλει χειμερινά τον Ιούνιο ελέυθερα.
     Το σωστό ερώτημα είναι αν ο μέσος φοιτητής, με σωστό διάβασμα μπορεί να περάσει 7 μαθήματα χειμερινού και 7 θερινού εξαμήνου μέσα σε μια ενιαία διπλή εξεταστική του Ιουνίου μετά από ένα κουτσουρεμένο και πιεσμένο χρονικά εξάμηνο.
     Γιατί ουσιαστικά αυτή είναι η λογική των εξετάσεων. Μια εξεταστική γίνεται για να περνάνε οι φοιτητές όλα τους τα μαθήματα και όχι για να αφήνουν μαθήματα. Αν τύχει κάτι και χρειαστεί να αφήσουν μαθήματα δεν πειράζει αλλά τουλάχιστον οφείλει να είναι εφικτό να περάσουν τα μαθήματά τους.

Ή δεν καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω ή δεν θες να καταλάβεις!
Αφού ούτως ή άλλως τα χειμερινά μαθήματα μπορούμε να τα δώσουμε τον Σεπτέμβριο, γιατί να έχουμε δυο ευκαιρίες για τα χειμερινά τον Σεπτέμβριο και να μην έχουμε μία τον Σεπτέμβριο και μία τον Ιούνιο-- και που στην  τελική έχουμε πιο πρόσφατα τα μαθήματα τα χειμερινά--?
Και εκτός αυτού είμαστε και κάποιοι που θέλουμε να τελειώσουμε τον Ιούνιο, γιατί πρέπει να τελειώσουμε τον Σεπτέμβριο χωρίς να υπάρχει κάποιος προφανής λόγος?
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: March 04, 2007, 23:10:35 pm
Quote from: #KronokiD# on March 04, 2007, 22:53:51 pm
Quote from: ioanna208 on March 04, 2007, 22:24:52 pm
Quote from: #KronokiD# on March 04, 2007, 19:24:07 pm
Μου αρέσει πολύ που φοβόμαστε μη χαθεί το εξάμηνο, λες και αν περάσουμε σε μια διπλή εξεσταστική Ιουνίου 4/14 μαθήματα δεν μας πειράζει.

Βασικά τι εννοείς? Γιατί αυτό που λες μου φαίνεται εντελώς παράλογο!!! Shocked
Αν χάσουμε εξάμηνο δεν θα έχουμε την δυνατότητα να δώσουμε μαθήματα ούτε σε μια πιθανή διπλή εξεταστική τον Ιούνιο που εσένα σε ενοχλεί-χωρίς να καταλαβαίνω το λόγο- ούτε το Σεπτέμβριο. Γιατί πολύ απλά θα έχουμε χάσει το εξάμηνο...Το να χαθεί η εξεταστική και να μην γίνει είναι άλλο πράγμα γιατί τα δίνουμε μετά τον Σεπτέμβριο αλλά το να χαθεί το εξάμηνο μας πάει όλους ένα εξάμηνο πίσω είτε το θέλουμε είτε όχι!!
Από την άλλη τι πρόβλημα μπορεί να έχεις με μια πιθανή διπλή εξεταστική τον Ιούνιο?Κάνε το πρόγραμμά σου, διάβασε ότι μπορείς πέρασε αυτά τα μαθήματα που μπορείς και τα υπόλοιπα δώστα τον Σεπτέμβριο. Άλλωστε τον Ιούνιο με την διπλή δίνεται η δυνατότητα σε όσους θέλουν να δώσουν τα χειμερινά μαθήματα που χάνουμε τώρα....

     Τί να την κάνουμε τη διπλή εξεταστική τον Ιούνιο; Εδώ δεν προλαβαίνουμε να διαβάσουμε τα μαθήματα του εξαμήνου, θα προλάβουμε να διαβάσουμε άλλα 7; Για τα μάτια του κόσμου να την κάνουμε τη διπλή εξεταστική;

Δεν σου λέει κανένας να διαβάσεις άλλα 7...Διάβασε ότι θες και δώσε αυτά. Απλά το θέμα είναι ότι με την διπλή εξεταστική τον Ιούνιο δίνεται η ευκαιρία σε όσους θέλουν -άσχετα με εσένα και άλλους που δεν τους βοηθά να δώσουν τα χειμερινά τον Ιούνιο- να δώσουν τα χειμερινά. Αν δεν γίνει διπλή τον Ιούνιο τότε αναγκαστικά τα χειμερινά θα μπορούμε να τα δωσουμε μόνο Σεπτέμβριο.
Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου? Ποιους θα  βοηθήσει να μην δώσουν όσοι θέλουν τα χειμερινά τον Ιούνιο ?

11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ? on: March 04, 2007, 22:24:52 pm
Quote from: #KronokiD# on March 04, 2007, 19:24:07 pm
Μου αρέσει πολύ που φοβόμαστε μη χαθεί το εξάμηνο, λες και αν περάσουμε σε μια διπλή εξεσταστική Ιουνίου 4/14 μαθήματα δεν μας πειράζει.

Βασικά τι εννοείς? Γιατί αυτό που λες μου φαίνεται εντελώς παράλογο!!! Shocked
Αν χάσουμε εξάμηνο δεν θα έχουμε την δυνατότητα να δώσουμε μαθήματα ούτε σε μια πιθανή διπλή εξεταστική τον Ιούνιο που εσένα σε ενοχλεί-χωρίς να καταλαβαίνω το λόγο- ούτε το Σεπτέμβριο. Γιατί πολύ απλά θα έχουμε χάσει το εξάμηνο...Το να χαθεί η εξεταστική και να μην γίνει είναι άλλο πράγμα γιατί τα δίνουμε μετά τον Σεπτέμβριο αλλά το να χαθεί το εξάμηνο μας πάει όλους ένα εξάμηνο πίσω είτε το θέλουμε είτε όχι!!
Από την άλλη τι πρόβλημα μπορεί να έχεις με μια πιθανή διπλή εξεταστική τον Ιούνιο?Κάνε το πρόγραμμά σου, διάβασε ότι μπορείς πέρασε αυτά τα μαθήματα που μπορείς και τα υπόλοιπα δώστα τον Σεπτέμβριο. Άλλωστε τον Ιούνιο με την διπλή δίνεται η δυνατότητα σε όσους θέλουν να δώσουν τα χειμερινά μαθήματα που χάνουμε τώρα....
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: March 04, 2007, 15:51:15 pm
Σχετικά με το δεύτερο επίπεδο..Εκεί που υπολογίζουμε τα α, την αυτοσυσχέτιση (r)  πως την υπολογίζουμε? Θυμάμαι σαν να είχε πει ο Ντελόπουλος στο μάθημα για μία συνάρτηση στο matlab αλλά δεν έχω σημειώσει κάτι...Έψαξα και στην βοήθεια και το μόνο που βρήκα είναι μία autocor που παίρνει αρκετούτσικα  ορίσματα Sad. Αυτή είναι???
Και κάτι ακόμα σχετικά με τον κβαντιστή. Όταν το α ανήκει σε κάποιο από τα διαστήματα το κβαντίζουμε στην χαμηλότερη τιμή του διαστήματος? Απλά έχω μπερδευτεί λίγο από τα ψεε που μας έδινε για κάθε διάστημα μία συγκεκριμένη τιμή και τώρα δεν έχουμε τιμές για τα διαστήματα.
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: February 26, 2007, 15:42:17 pm
Quote from: evi_L on February 24, 2007, 16:09:46 pm
Το προσπερνώ κι έχω να ρωτήσω το εξής:
Στην καινούργια εκφώνηση,στη σελ 11 μήπως υπάρχει καποιο λαθάκι στον τύπο του ενεργειακού φάσματος??Γιατί το κάτω όριο της σειράς είναι μεγαλύτερο απο το πάνω και επιπλέον για j=0 ή 1 προκύπτουν κάπως απροσδιόριστα αποτελέσματα..
Στην σελίδα 11 υπήρχε λάθος πριν την τελευταία εκφώνηση...το διόρθωσε αλλά διόρθωσε και κάτι σωστό....Δηλαδή στο πάνω όριο στον δείκτη παραμένει το j+1 αλλά από τον όρο αυτό αφαιρούμε 1...
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: February 23, 2007, 17:16:14 pm
Quote from: Faidon on February 23, 2007, 12:03:20 pm
Το είδε κανείς το post μου?  :'(

Quote from: Faidon on February 21, 2007, 21:50:23 pm
Quote from: BOBoMASTORAS on December 15, 2006, 00:38:11 am
τα στάδια της εργασία όπως είπε ο Ντελώ είναι
-κατεβάζουμε το πρότυπο ΑΑC από το iso (μάλλον δε θα χρηαστεί για την εργασία, αλλά είναι καλό για να κατανοήσουμε το πρώτυπο.
-Τη Δευτέρα θα γίνει η παρουσίαση του προτύπου και θα δωθεί η εκφώνηση
-θα δωθούν βοηθητικά προγράμματα στο matlab για κάποιες διαδικασίες
-θα συνεργαστούμε τον adelo και manf, αλλά και μεταξύ μας Wink
-θα παραδώσουμε την εργασία στις 3/3/07 μέσω ethmmy

τα αρχεία που ανέβηκαν δε τα είδα, αλλά μόνο αυτά είπε στο μάθημα για την εργασία.

Αυτό ισχύει ωρε παίδες;
Σας έδωσε συναρτήσεις για το MATLAB;
Αν ναι, μπορεί να τις ανεβάσει κανένας;
o ντελόπουλος είπε ότι δίνεται παράταση για την εργασία με προθεσμία υποβολής 10 Μαρτίου και θα βγάλει διορθωμένη εκφώνηση....μπορεί ήδη να την έχει βάλει στο alexander....
όσο για τις συναρτήσεις που λες δίνει mdct και imdct και για τα παράθυρα...Κοίταξε στην διεύθυνση
http://www.ee.columbia.edu/~marios/
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: Εργασία 2006-7 on: February 21, 2007, 11:50:23 am
Quote from: chggr005 on February 21, 2007, 01:04:51 am
Quote from: ioanna208 on February 20, 2007, 11:48:37 am
-Τρέξαμε και εμείς τον ίδιο κώδικα με όριο 5 και βγάζει result=OLS. To περίεργο είναι ότι είδαμε τις τιμές των dsl^2 και για τις οχτώ ζώνες και είναι
0    0.0073    0.0068    0.0079    0.0084    0.0087    0.0061    0.0051
Αυτές οι τιμές δεν παίζει να είναι σωστές ( Sad ).
Οι δικές μου αντίστοιχες τιμές για τα δύο κανάλια είναι:

sl2 =

   82.2345   98.9896
   90.9170   70.9736
   86.4189   93.5760
  115.5789   73.1601
   95.1055   89.1327
  115.1083  132.2092
  126.6504  112.7788
   90.9595   83.3950


dsl2 =

    1.0000    1.0000
    1.1056    0.7170
    0.9982    1.1011
    1.3358    0.8328
    1.0141    1.0589
    1.2239    1.5524
    1.2982    1.2126
    0.8942    0.8702

Αν καταλαβαίνω καλά το παρακάτω κομμάτι κώδικα, δημιουργεί 2 ίδια frame που αντιστοιχούν στο αριστερό και δεξί κανάλι. Πως είναι δυνατόν να βγαίνουν διαφορετικές τιμές στα sl και dsl? Shocked Τόσο λάθος καταλαβαίνω??
 
Quote from: chggr005 on February 19, 2007, 13:03:54 pm
Στο δεύτερο σημείο της ανακοίνωσης λέει ότι θα πρέπει το αποτέλεσμα αυτού του κώδικα να βγαίνει LSS:

a = wgn(2048,2,0);
b = wgn(100,2,0.7);
for i=1:100
a(i+1200,:) = b(i,:);
end
result = SSC (0,a,'OLS');

Aν κάποιος ξέρει τι πρέπει να κάνουμε και αν πρέπει να συνδέσουμε το kbdwin.m και το kbdwin.c μέσω Matlab ας το πει...Επειδή δεν έχουμε ξανακάνει κάτι ανάλογο στο matlab και θα χρειαστεί να ψάξουμε πως γίνεται, μη καθόμαστε και ψάχνουμε τσάμπα, ενώ υπάρχει άλλος τρόπος να το κάνουμε....
Quote from: ioanna208 on February 20, 2007, 11:48:37 am
-Κάτι λίγο διαδικαστικό...Για την filterbanks που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε kaiser-bessel ή sinusoid, πήγαμε στην σελίδα του Μάριου και βρήκαε την συνάρτηση για το kaiser-bessel kbdwin.m . Αλλά υπάρχουν και οι άλλες συναρτήσεις για αυτό το παράθυρο τις οποίες προφανώς πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αφού το αρχείο m δεν έχει κώδικα παρά μόνο σχόλια....Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το αρχείo  kbdwin.c και το αρχείο  kbdwin.dll??Και πως θα γίνει αυτό.?Πως γίνεται να τρέξουμε αρχείο c μέσα από το matlab?
Pages: [1] 2 3 ... 6
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...