• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 01:00:53 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 01:00:53 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1119
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 34
Guests: 1002
Total: 1036
fkaravi
chaniotism
armadilo10
d0xa
Geoth
Vaskas
Giorgos2222
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Captain
basilis pol
vevi
VagsS
sassi
charalampos
leolam
bennett
panos21sk
maestros
sotirispo2
iasonasl
stefpapa21
aetzi
vpoug
linda
CodeBro
antontsiorvas
stmanzaf
mimaki
Sierra
zoumpi
Milky
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 21, 2013, 18:09:21 pm
Η απάντηση που έστειλα στον Καθηγητή:

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να επικοινωνησεται εσείς με την γραμματεία για αλλαγή την ημερομηνία της εξέτασης (που φαίνεται στο πρόγραμμα προς το παρών) για το μάθημα Δομημένο Προγραμματισμό πριν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα για να γίνεται προς το τέλος της εξεταστικής αν βολεύει και σε εσάς, εμείς οι φοιτητές μέσω φόρουμ οι περισσότεροι αποφασίσαμε για 28/02/2013 είναι μια ιδιαίτερη ημέρα που υπάρχει σαν υποχρεωτικό μάθημα του χειμερινού εξαμήνου για όλους μόνο ΕΚΣΗΕ του ενεργειακού τομέα μεταξύ 12:00-15:30 εκτός από αυτό υπάρχουν κάποια επιλεγόμενα μαθήματα που δίνονται από ελάχιστα άτομα γιαυτό το λόγω δεν θα έχουμε και πρόβλημα για τις αίθουσες.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 21, 2013, 18:07:26 pm
Το Μαιλ του Καθηγητή:

Μετά από επικοινωνία με τη γραμματεία του τμήματος πληροφορήθηκα ότι ισχύουν τα εξής. Λόγω αλλαγής του νόμου σχετικά με τις εξετάσεις των επί πτυχίο φοιτητών και σε αναμονή των δηλώσεων που θα υποβάλουν οι φοιτητές για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις, το πρόγραμμα των εξετάσεων για την κατηγορία αυτή θα βγει από τη γραμματεία του τμήματος. Το πρόγραμμα δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί και δεν έχει κοινοποιηθεί επίσημα. Από τη στιγμή που το πρόγραμμα ανακοινωθεί η εξέταση θα γίνει την ημερομηνία που θα οριστεί από αυτό. Με βάση τα πιο πάνω δεν ισχύει η διαδικασία για τον ορισμό της ημερομηνίας που είχα αναρτήσει νωρίτερα στην ιστοσελίδα του μαθήματος
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 19, 2013, 18:29:22 pm
Να ζητήσουμε να γίνει η εξέταση κατά την ημερομηνία 28/02/2013 πιστευώ ότι αν γίνει προς το τέλος της εξεταστικής θα μπορέσουν να δώσουν περισσότερα άτομα και δεν θα έχουν 2 δύσκολα μαθηματα στην ίδια ημέρα όπως 01/02/2013. Επειδή όλοι είμαστε στο πτυχίο γιαυτό πρέπει να βρούμε μια ημερομηνία που να διευκολίνει σε όλους.
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: Αλλαγή την ημερομηνία εξέτασης του Δομημένου προγραμματισμου για επί πτυχίω on: January 19, 2013, 18:16:50 pm
Quote from: aleeeee on January 18, 2013, 16:12:40 pm
εκεί προς το τέλος λέμε κι εμείς... 28 φαίνεται καλή ημερομηνία..
Συμφωνό για την 28/02/2013
++++1
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 19, 2013, 18:15:33 pm
Quote from: aleeeee on January 19, 2013, 16:15:52 pm
Εκεί γύρω στις 28 Φλεβάρη δε σας βολεύει;;;;  Sad
Συμφωνό για την 28/02/2013
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Re: Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 16, 2013, 15:55:40 pm
Δεν υπάρχει κανείς για τον Δομημένο Προγραμματισμό?
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: Αλλαγή την ημερομηνία εξέτασης του Δομημένου προγραμματισμου για επί πτυχίω on: January 16, 2013, 15:53:36 pm
Επειδή δεν βρίσκομαι τώρα στην Θεσσλονικη, εγώ θα στείλω e_mail στον κ.Κορτεση αν είναι στείλε και εσυ και να το δούμε τι θα μας απαντήσει εμένα μετά απο 25 Φεβρουαρίου βολεύει εσύ πότε μπορείς?
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / "Αρχείο επι πτυχίω εξεταστικών" / Μετακινηση του Δομημένου Προγραμματισμου επι πτυχιω on: January 09, 2013, 14:30:25 pm
Προτείνω αλλαγή την ημερομηνία της εξέτασης του μαθήματος που είναι στην ίδια ημέρα με το μάθημα Εφαρμοσμένα μαθηματικά πιστέυω ότι χρωστάνε πάρα πολλά άτομα,εμένα με βολεύει προς το τέλος της εξεταστικής πείτε και εσείς τις απόψεις σας και να βρούμε μια καλύτερη ημέρομηνία που να διευκολύνει περισσότερα άτομα και να μαζευτούμε να πάμε στον καθηγητή ή να του στείλουμε όλοι e_mail.

https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=54126.0
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: Αλλαγή την ημερομηνία εξέτασης του Δομημένου προγραμματισμου για επί πτυχίω on: January 07, 2013, 00:09:15 am
Quote from: aleeeee on January 05, 2013, 15:38:35 pm
+1 πιστεύω βολεύει καλύτερα προς το τέλος της εξεταστικής...

Αν είναι να μαζευτούμε και να πάμε στον Καθηγητή για την αλλαγή πιτεύω ότι μπορεί να γίνει επειδή είναι επί πτυχίω
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εξεταστικής Γενάρη-Φλεβάρη 2012-2013 on: December 22, 2012, 16:45:59 pm
 Για αλλαγή την ημερομηνία της εξέτασης του Δομημένου προγραμματισμου για επί πτυχίω

https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=54126.msg929252#msg929252
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Αλλαγή την ημερομηνία εξέτασης του Δομημένου προγραμματισμου για επί πτυχίω on: December 22, 2012, 05:38:31 am
Προτείνω αλλαγή την ημερομηνία της εξέτασης του μαθήματος που είναι στην ίδια ημέρα με το μάθημα Εφαρμοσμένα μαθηματικά πιστέυω ότι χρωστάνε πάρα πολλά άτομα,εμένα με βολεύει προς το τέλος της εξεταστικής πείτε και εσείς τις απόψεις σας και να βρούμε καλύτερη ημέρομηνία που να διευκολύνει περισσότερα άτομα.
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 / Re: Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 - Πεδίο 1 on: April 29, 2012, 22:26:30 pm
+1
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 / Re: Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 - Εφαρμοσμένα Μαθηματικά 1 on: April 29, 2012, 22:19:49 pm
+1
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 / Re: Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2012 - Φυσική on: April 29, 2012, 22:18:30 pm
+1
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Διεκδίκηση νέας εξεταστικής - Προτάσεις - Απόψεις on: October 05, 2011, 22:38:44 pm
Quote from: Ariel on October 05, 2011, 22:32:14 pm
Αύριο το πρωί στις 10 έχει ΑΝΟΙΧΤΗ συνέλευση τμήματος σχετικά με την εξεταστική και το εξάμηνο.
Όσες ιδέες και να διατυπωθούν εδώ, αν δεν στηριχθούν αύριο δεν έχει και πολύ νόημα.
Πάμε λοιπόν αύριο στη συνέλευση (αν θυμάμαι καλά γίνονται στην αίθουσα στο ισόγειο του 9όροφου), να δούμε τι είναι εφικτό, τι όχι και πώς θα σώσουμε όσο περισσότερα γίνεται!!! Smiley
Σωστά δεν πρέπει να επαναληφθεί αυτό που έγινε στο 2006-2007 που ήμασταν μοναδικό τμήμα που χάσαμε 2 εξεταστικές.
Pages: [1] 2 3 4
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...