• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 21:51:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 21:51:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Λογική Σχεδίαση] Εργαστή...
by koutrisk
[Today at 19:46:19]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[Today at 12:34:04]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:57:52 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 01, 2025, 01:34:27 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428786
Total Topics: 31845
Online Today: 912
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 194
Total: 211
Darth Anna
RivenT
VengeX
johnnypap
Alexandros28
mimaki
Kena
dimitragelos
sassi
koskyr
sofipout
elio
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου 2025-2026
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακή Θεωρία Μικροκυμάτων (Μικροκύματα 2) on: June 25, 2009, 14:14:46 pm
Παιδια ειναι καποιος απο εσας για πτυχιο τωρα?Ακουσατε τι λεγεται για την ορκομωσια?
Θα ορκιστουν ιουλιο μονο οσοι δε χρωσταν κανενα μαθημα τωρα. Οι υπολοιποι Σεπτεμβριο...
Ισχυει?Ποση δουλεια θελει πια να περαστουν οι βαθμοι?
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακή Θεωρία Μικροκυμάτων (Μικροκύματα 2) on: June 03, 2009, 02:23:25 am
προτιμω μετα την εξεταστικη κι εγω. Ξερει κανεις αν υπαρχει περιπτωση να το δωσουμε προφορικα?
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακή για Πεδίο3!! on: June 03, 2009, 02:21:41 am
Θελετα να μιλησουμε  για το ποιες ημερομηνιες μας βολευουν πιο πολυ? Υπαρχει περιπτωση να ειναι προκαθορισμένη απο τον καθηγητη? Ποιος το εχει τωρα?
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακη στην Κυματοδηγηση ( Μικροκυματα 1) on: May 27, 2009, 17:23:44 pm
Κανένας άλλος??
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Πτυχιακη στην Κυματοδηγηση ( Μικροκυματα 1) on: May 14, 2009, 22:35:05 pm
Ποιοι θα ειμαστε?
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακή για Πεδίο3!! on: May 14, 2009, 22:30:01 pm
+1
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουλίου 2009 / Re: Πτυχιακή Θεωρία Μικροκυμάτων (Μικροκύματα 2) on: May 14, 2009, 22:26:08 pm
+1
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2009 / Πτυχιακή στη "Διάδοση Η/Μ Πεδίου ΙΙ" ("Πεδίο 4") on: February 22, 2009, 14:09:23 pm
Όποιος ενδιαφερεται να δωσει το Πεδιο 4 σε αυτην την πτυχιακη (Φεβρουαριος 2009) ας επικοινωνησει σε αυτο το τοπικ για να κανονισουμε ημερομηνια!
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Φυσική / Re: [Φυσική Ι] Ύλη 2007 on: February 05, 2008, 17:30:53 pm
Γνωρίζει κανεις αν οι ασκήσεις με "σχετικιστικές ταχύτητες" ειναι μέσα στην ύλη. Λογικά είναι εκτός. Το ρωτάω όμως για σιγουριά γιατι υπαρχουν 3-4 τέτοιες στα γνωστα 30 θέματα...
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εκδηλώσεις - Ημερίδες / Re: Microsoft Imagine Cup 2007 on: June 03, 2007, 18:50:37 pm
Quote from: Lurpak on June 01, 2007, 01:48:43 am
Ok Jason, θα το προωθήσω... Η φίλη μου έχει κλινική και μου έλεγε οτι υπάρχουν προγράμματα στον Η/Υ για εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες, αλλά εγώ δεν ήξερα να της πω ακριβώς τι έχετε κάνει εσείς και τι ανάδραση έχετε βάλει στο project σας.
thnx.
Πρώτα-πρώτα ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από 'μένα προς όλους για όλα τα σχόλια και τις ευχές.
Lurpak, το project είναι σχεδιασμένο για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Αν και υπάρχει μεγάλη στατιστική συσχέτιση μεταξύ του αυτισμού και κάποιων νοητικών διαταραχών(όπως μειωμένο IQ), δεν είναι,παρολαυτά, αυτό που κυρίως χαρακτηρίζει τον αυτισμό. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν αυτστικά άτομα με εξαιρετκά υψηλό IQ.Το κύριο χαρακτηριστικό όλων των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού, είναι ότι διαθέτουν ένα τελείως διαφορετικό, ιδιαίτερο μηχανισμό πρόσληψης, κατανόησης και μάθησης. Έτσι, κάθε εκπαιδευτική διαδικασία, αν θέλει να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου, αλλά και του εκάστοτε επιπέδου μάθησης. Ένα τέτοιο αυτοπροσαρμοζόμενο εκπαιδευτικό σύστημα, κάνοντας χρήση αναδράσεων (όπως αυτή της βιοανάδρασης-αλλά και άλλων), προσπαθούμε να κατασκευάσουμε μέσα από το Noesis. Για τον τόσο διαφορετικό τρόπο σκέψης των αυτιστικών ατόμων, σαφής βιολογική εξήγηση δεν έχει δοθεί ακόμη(μέχρι πριν λίγα χρόνια υποθέσεις γίνονταν μόνο). Αυτός είναι, ίσως, και ένας από τους λόγους που παρόλη την παγκόσμια έρευνα δεν έχει προταθεί ακόμη κάποια ολοκληρωμένη λύση. Αυτά τα περιληπτικά προς το παρόν.

Δημήτρης, (επίσης, από την ομάδα Noesis).

11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: 3η Σειρά ασκήσεων on: January 14, 2007, 17:51:18 pm
Ευχαριστώ Αουρέλιους!
όσον αφορά τα μηδενικά κανείς; Embarrassed
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: 3η Σειρά ασκήσεων on: January 14, 2007, 15:47:28 pm
Γεια σε όλους!Απότι βλέπω εχουμε περάσει στη ''λοσλεσ'' κωδικοποίηση, μήπως όμως υπάρχει κανείς να ρίξει λίγο ακόμη φώς στη ''λοσυ'' :
1)στη συνέλιξη χρησιμοποιούμε το φίλτρο με 2 στοιχεία ή μήπως προσθέτω και μηδενικά;
2)σε κάθε περίπτωση εφαρμόζω υποδειγματοληψία στα περιττά πιξελ(1,3,5...) ή χρειάζεται να εφαρμόσω και κάποιες για τα ζυγά(2,4,6...);
Ευχαριστω!!!
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: 2η Εργασία 2006 - 2007 on: December 30, 2006, 22:28:05 pm
Γεια...
Υπάρχει περίπτωση να είναι σωστό το ότι εμείς βγάζουμε ίδιο ακριβώς PSNR(24.0994) και στις δύο περιπτώσεις;
Οι εικόνες ωστόσο είναι διαφορετικές με την πρώτη ελαφρώς καλύτερη.
Ε;
Και χρόνια πολλά...
14  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Εκπαιδευτικές Εκδρομές / Re: Δηλώσεις συμμετοχής για CERN on: December 20, 2006, 16:33:00 pm
Βάλτε με κι εμένα στη λίστα!!! beg
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...