|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 29
|
2
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Bιομηχανική Πληροφορική] Εργασία 2015/2016
|
on: February 22, 2016, 21:18:53 pm
|
Τα δυναμικά σενάρια πως ακριβώς τα φτιάχνουμε; Όταν λέει να δημιουργήσουμε συμβάντα με πρόγραμμα, πώς θα επικοινωνεί αυτό με το δικό μας πρόγραμμα; Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα επεμβαίνει εκείνο αλλάζοντας τις μεταβλητές ενώ τρέχει το δικό μας.
+1 Παίζει κανείς να μπορεί να εξηγήσει τι παίζει με τα σενάρια; Μπορείς να κάνεις ανεξάρτητο πρόγραμμα που βρίσκεται σε αναμονή μέχρι να πατηθεί κουμπί, που αντιστοιχεί στην μεταβλητή πχ scenario1. Αυτό το πρόγραμμα (εγώ επέλεξα SFC) θα ενεργοποιεί μεταβλητές του CONTROL PANEL (on,fill,..) και θα τρέχει παράλληλα το κυρίως πρόγραμμα σου. ΟΚ το χω, thanks a lot!!  Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν και γω άπλα δεν ήξερα αν πειράζει να "τροποποιήσουμε" το visualization προσθέτοντας τα σενάρια. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να τα τρέξουμε, χωρίς να βάλουμε κάποια τέτοιου τύπου συνθήκη (πάτα αυτό το κουμπί για να τρέξει το πρώτο σενάριο κλπ), έτσι;
|
|
|
5
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Βιομηχανική Πληροφορική / Re: [Bιομηχανική Πληροφορική] Εργασία 2015/2016
|
on: February 21, 2016, 15:10:24 pm
|
Ας ελπίσουμε ότι εννοεί το βράδυ...
ποιος θα κλεισει κυριακατικα 12 το μεσημερι τις εγγραφες? brutal και γω νομιζω εννοει μεσανυχτα, ως συνηθως Πήρε παράταση μέχρι τα μεσανυχτα της Δευτέρας!!  Βγήκε ανακοίνωση... Επίσης ο Σφυρής μ είπε στ μέιλ ότι απ ότι ξέρει η εργασία δν είναι υποχρεωτική αλλά καλύτερα να ρωτησω τν Χασάπη... Παίζει να χει ρωτήσει κανείς ήδη; Να μην του στέλνω μέιλ τελευταία στιγμή :p αμα με εργαστηριο και εξεταση βγαζεις 5 εισαι κομπλε Βρε 9.5 έχω... γι αυτό δεν θέλω να την κάνω... -_- αλλά ισχύει 100% αυτό;;; Άσχετο αλλά 9.5 πώς έχεις χωρίς εργασία αφού πιάνει το 25% του βαθμού; Ή εγώ κατάλαβα κάτι λάθος;
|
|
|
|
|