• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:38:38 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:38:38 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426672
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 85
Total: 157
Aglosdoum
npalami
petikas
Polychronia K
dmoral
afroditi
nmpampal
Dimos Bachlas
geo66
chriskazakos
Thomas Shelby
tourlaza
Haralampos
babis.o.sougias
Raphael
achilleas17
Nikos.Ts
jimalexoud
Tasaras
teeeoooo
ThanosKoutsoump
theodoridoueu
Notac
mkakale
folas
georgepana9
mdimitrig
xarisvougiou
papaloui
evangeliaap
ioannisdamantis
teosimeon
xeniam
apob
dseid
cpapast
ArsenD
nikitask
EiriniGeo
ganasto
Bigie_Cheese
chaniotism
stavros0201
Annapar
elias_farhood
evitzv
despoina15
giorgosss03
Nikos_313
mavrhs
christi
odysseaskar
noimaginationforthis
tasos gourd
Chrisapostol
Michalis Tsialis
HlektrikhPatata
Pepe The Frog
Kv
dimitrisadamou
Mr Watson
xristodoulou
Thalasotsanta
Captain
atpvk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 12
1  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Re: 2 θέσεις εργασίας στο ΙΠΤΗΛ/ΕΚΕΤΑ on: September 28, 2020, 11:23:40 am
Επιπλέον για το ίδιο έργο έχει ανοίξει και ακόμα μία θέση εργασίας με τα παρακάτω χαρακτηριστικά.

Βοηθός έρευνας με επιθυμητές γνώσεις/αντικείμενο:
- Γνώσεις προγραμματισμού στη γλώσσα Python (απαραίτητο)
- Καλή γνώση Αγγλικών (απαραίτητο)
- Αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης (AI), μηχανικής μάθησης (machine learning) ή/και επεξεργασίας σημάτων (χρονοσειρές, εικόνες, 3D, 360 video)
- Συγγραφή επιστημονικών δημοσιεύσεων και παραδοτέων σε ερευνητικά έργα

Η θέση είναι η παρακάτω με καταληκτική ημερομηνία υποβολής βιογραφικών 12/10/2020:
https://www.certh.gr/6B5670F8.el.aspx
Για πληροφορίες μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο papadop@iti.gr.
2  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / 2 θέσεις εργασίας στο ΙΠΤΗΛ/ΕΚΕΤΑ on: September 09, 2020, 17:26:27 pm
Η ομάδα του ΙΠΤΗΛ/ΕΚΕΤΑ Multimedia Knowledge and Social Media Analytics Laboratory (https://mklab.iti.gr/) αναζητά 2 άτομα για εργασία στο Ευρωπαικο έργο H2020 που ξεκινάει τον Οκτώβριο eTryOn - Virtual try-ons of garments enabling novel human fashion interactions.

Θέση 1 - προγραμματιστής με επιθυμητές γνώσεις/αντικείμενο:
- Προγραμματισμό σε γλώσσες για εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα (Unity, Unreal engine)
- Web/Mobile development frameworks
- Συγγραφή user guides
- Καλή γνώση Αγγλικών (απαραίτητο)

Θέση 2 - βοηθός έρευνας με επιθυμητές γνώσεις/αντικείμενο:
- Αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης (AI), μηχανικής μάθησης (machine learning) ή/και επεξεργασίας σημάτων (εικόνας, 3D, 360 video)
- Συγγραφή επιστημονικών δημοσιεύσεων και παραδοτέων σε ερευνητικά έργα
- Καλή γνώση Αγγλικών (απαραίτητο)

Οι θέσεις είναι οι παρακάτω με καταληκτική ημερομηνία υποβολής βιογραφικών 25/9/2020:
https://www.certh.gr/9E68765E.el.aspx
https://www.certh.gr/42C6B8A1.el.aspx

Για πληροφορίες μπορείτε να στείλετε μήνυμα στα ehatzi@iti.gr & nikolopo@iti.gr.

3  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / FastAR - το ελληνικό προιόν στο Innovation Radar της ΕΕ χρειαζεται την ψηφο σας! on: August 30, 2016, 12:28:35 pm
Το project Live+Gov (http://liveandgov.eu) είχε σαν αποτέλεσμα το λογισμικό FastAR (http://arexporter.mklab.iti.gr) που φέρνει πιο κοντά την Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality) στους τελικούς χρήστες, μετατρέποντας αυτόματα κοινές ιστοσελίδες με καταχωρήσεις γεωγραφικής  πληροφορίας σε εικονικά αντικείμενα πάνω στο video του κινητού. Το FastAR επιτρέπει νέες εφαρμογές και υπηρεσίες για ιστότοπους όπως ευρετήρια καταστημάτων, τουριστικούς οδηγούς, ιστοσελίδες μέσων μαζικής μεταφοράς κτλ. που βελτιώνουν την οπτικοποίηση της πληροφορίας και μελλοντικά θα παιχνιδοποιούν την χρήση του κινητού.

Το FastAR επιλέχθηκε απο το #InnovationRadar της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη λίστα με τα 40 πιο καινοτόμα προϊόντα από ερευνητικά έργα. Η επιλογή των τελικών προϊόντων θα γίνει βάση ψηφοφορίας. Ζητάμε την υποστήριξη σας και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μπείτε στην σελίδα:

https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/innovators/centre-research-and-technology-hellas-innovation-radar
και να πατήσετε “Vote” μέχρι 31/8. Δεν χρειάζεται εγγραφή.

Είναι το μοναδικό από Ελλάδα όπως φαίνεται στην λίστα:
https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/innovators

Ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια!
Ομάδα ανάπτυξης FastAR
4  Μετά τη Σχολή / Αναζήτηση Εργασίας / Θέση βοηθού έρευνας στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών on: May 29, 2014, 12:15:32 pm
Το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), στα πλαίσια υλοποίησης του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο «i-Treasures - Capturing the Intangible Cultural Heritage and Learning the Rare Know-How of Living Human Treasures», προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους που διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα να υποβάλουν αίτηση, συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, για μία (1) θέση συνεργάτη ο οποίος θα απασχοληθεί με σύμβαση ανάθεσης έργου διάρκειας 12 μηνών με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι τη λήξη του έργου (31/01/2017).

 

Κωδικός –  ΙΠΤΗΛ-302

Τίτλος θέσης: Επεξεργασία Σήματος, Αναγνώριση Προτύπων και Σημασιολογική Ανάλυση Πολυμεσικού Περιεχομένου

 

Περιγραφής θέσης: Οι υποψήφιοι για τη θέση θα πρέπει να έχουν πολύ καλή γνώση τεχνικών επεξεργασίας σήματος (εικόνα, βίντεο, ήχος) και αναγνώρισης προτύπων (εξαγωγή χαρακτηριστικών, μηχανική μάθηση, ομαδοποίηση). Επίσης οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν εμπειρία στη ανάπτυξη μεθόδων για τη σημασιολογική ανάλυση πολυμεσικού περιεχομένου και σε τεχνικές σύντηξης (Fusion).

 

Τυπικά προσόντα: α) Πτυχίο ΑΕΙ σε τομέα σχετικό με Πληροφορική, Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών, β) Πολύ καλή χρήση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο

 

Επιθυμητά προσόντα:  α) Σχετικές επιστημονικές δημοσιεύσεις, β) Εμπειρία στη συμμετοχή ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων, γ) Πολύ καλή γνώση τουλάχιστον μίας γλώσσας προγραμματισμού (Java/C++/Matlab), δ) Ερευνητικά ενδιαφέροντα στη κατεύθυνση των πρόσφατων εξελίξεων στο τομέα των νευρωνικών δικτύων (deep learning networks).

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θέση καθώς και της διαδικασία υποβολής αιτήσεων: http://www.iti.gr/iti/events/article.html?id=531

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για πληροφορίες στον Νικολόπουλο Σπύρο (nikolopo@iti.gr).

 
5  Μετά τη Σχολή / Σπουδές μετά τις Σπουδές / PhD and intern positions at EPFL-Switcherland on: April 28, 2014, 14:25:27 pm

---------------------------------------------------
Doctoral student positions and internship positions
in social computing at Idiap and EPFL, Switzerland
---------------------------------------------------

The Social Computing Research Group at Idiap/EPFL is
looking for highly motivated candidates for several
doctoral student positions and internship positions
in social media, ubiquitous computing, human behavior
analysis, and computational social science.

All positions are available immediately.


* Doctoral student positions

Three PhD student positions are open as part of two
new interdisciplinary projects funded by the Swiss
National Science Foundation, involving partners in
Switzerland and the US. The positions offer the opportunity
to do exciting research on social media, mobile and
ubiquitous computing, human behavior analysis, and
computational social science.

The doctoral students will be enrolled at the Ecole
Polytechnique Federale de Lausanne (EPFL). The positions
are for four years.

Candidates will have a master's degree in computer
science, information science, or electrical engineering
with a strong mathematical and programming background
and a genuine interest in interdisciplinary research.

Two of the positions require experience and/or interest
in machine learning, ubiquitous and mobile computing,
and mobile social media/social networks.

The third position requires experience and/or interest in
machine learning and multimedia (vision, audio, text)
for human behavior analysis.

* MS project / PhD student internships

Internship positions are available for six-month
periods. The positions are open for MS or PhD students
to do research on (1) social media analysis, and
(2) ubiquitous computing for human behavior analysis.
Candidates will have a degree in computer science,
information science, or electrical engineering with
strong mathematical and programming skills and keen
to learn about interdisciplinary research.

Idiap (EPFL's Lidiap laboratory) is located in Martigny
in Valais, a scenic region in the south of Switzerland
surrounded by the highest mountains in Europe, which
offers multiple recreational activities, including hiking,
climbing, and  skiing, as well as varied cultural
activities within close proximity to Lausanne and Geneva.
EPFL is one of the top universities in Europe in science
and engineering. Both Idiap and EPFL offer a young,
multicultural environment with English as lingua franca.
Our research group, led by Dr Daniel Gatica-Perez
(www.idiap.ch/~gatica), includes a diverse team of
scientific collaborators, research fellows,
postdoctoral researchers, doctoral students, and
visitors working on multidisciplinary problems.

Interested candidates should email a letter of motivation,
a detailed CV, and the names of three references to
idiapsc.jobs@gmail.com
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Γραμμική Αλγεβρα / Re: [Γρ. Άλγεβρα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: August 22, 2008, 18:04:58 pm
το πρωτο μερος της πρωτης σχεσης ειναι μια οριζουσα. Αν την υπολογισεις προφανως θα βρεις αυτη την εξισωση.
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 26, 2008, 22:11:04 pm
here you are!
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αριθμητική Ανάλυση / Re: [Αριθμητική Ανάλυση] Σημειώσεις on: February 24, 2008, 14:52:53 pm
μαλλον εννοεις αυτες:
http://eclass.meng.auth.gr/MENG120/document/main.pdf
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: February 21, 2008, 12:43:14 pm
Η υλη ξερουμε ποια ειναι?
Ειχε μια ανακοινωση εξω απο τα γραφεια του μαθηματικου τμηματος οπυ  ελεγε οτι η υλη ειναι στο site των μηχανολογων αλλα εγω δεν τη βρηκα.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Φεβρουαρίου 2008 / Re: πτυχιακη εξεταστικη Αριθμητικη Αναλυση on: December 22, 2007, 18:40:08 pm
me too
11  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρικές Μηχανές Α / [Ηλεκτρικές Μηχανές Α] διανομή βιβλίου on: October 23, 2007, 11:29:33 am
το ιδιο επαθα και εγω, ελπιζω να μας αφησουν να παρουμε το βιβλιο.
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου on: October 23, 2007, 11:25:32 am
thx για τη superfast απαντηση.
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου on: October 23, 2007, 11:10:15 am
Quote from: tolos on October 23, 2007, 08:43:28 am
Quote from: elisabeth on October 23, 2007, 03:06:19 am
ξερει κανεις να μου πει τι παιζει για βιβλια στα ευφυη και στα ηλεκτρονικα ισχυος ΙΙ ;

Τα ευφυη περυσι δεν ειχαν ουτε βιβλιο ουτε σημειωσεις, μονο καποιες που κατεβαζες απο το eTHMMY.
Τα ισχυος εχουν ενα πολυ καλο βιβλιο. Στο προτεινω ανεπιφυλακτα...

ειναι το ιδιο με τα 1 η δινουν και αλλο?
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου on: October 23, 2007, 03:06:19 am
Quote from: nfelekid on October 22, 2007, 21:50:44 pm
απο βαθμους τι παιζει ξερει κανεις;μεσος ορος φοιτητων;δεν τα βρισκω τα αποτελεσμα εκτος απο βιομ πληρ...για τα : ασφαλεια,αξιοπιστια,vlsi,αναλυση με pc,βασεις δεδομ,πολυμεσα

οποιος ξερει για καποιο απο αυτο ή τουλ που τα βγαζει συνηθως..
ευχαριστω

Πολυμεσα
μεσος ορος(με εργασια):9-9,5,αν και περυσι σε μας ειχε πολλα δεκαρια. νομιζω οτι αν κανεις την εργασια και διαβασεις κανα διημερο το 10 το γραφεις.ο ντελο δεν ειναι τσιγκουνης.

βασεις
μεσος ορος:7,5
βαζει βατα θεματα και δινεις με ανοιχτες σημειωσεις αλλα βαζει παρα πολλα οποτε πρεπει να τα ξερεις τελεια για τα γραψεις ολα.

αναλυση
περσινος μεσος ορος:6+
περυσι δωσαμε μονο 3.
μαζευτηκαμε να δωσουμε καμια 20αρια αλλα οι "17" μολις ειδαν τα θεματα εφυγαν και κρατησαν την εργασια ως απαλλακτικη και αντι για 5,5 που επιανε αρκετους τους το εκανε 6. τα θεματα ηταν τοσο περιεργα που για να φανταστεις για να λυσεις το ενα(το οποιο επιανε 6 βαθμους) επρεπε να θυμασαι κατι μαθηματικα κολπακια απο τα κυκλωματα 2.αν θες βαθμο δεν νομιζω οτι πρεπει να το παρεις.

αξιοπιστια
μεσος ορος:8,5
με ανοιχτα βιβλια.αν παρακολουθεις ανετα γραφεις καλα.


ξερει κανεις να μου πει τι παιζει για βιβλια στα ευφυη και στα ηλεκτρονικα ισχυος ΙΙ ;
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Re: Εργασία στα ΔίκτυαΙΙ on: September 24, 2007, 16:58:59 pm
Λεει ποτε ειναι για να δουμε τα γραπτά μας?
Pages: [1] 2 3 ... 12
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...