• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 02:39:50 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2025, 02:39:50 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 01:34:27]

Χαρακτηριστικά Laptop
by Katarameno
[Today at 01:19:44]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by okan
[October 31, 2025, 20:06:15 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 20:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 10:14:27 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10149
Latest: marilou
Stats
Total Posts: 1428774
Total Topics: 31844
Online Today: 203
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 4
Guests: 126
Total: 130
konsntai
DN
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: May 31, 2018, 22:06:36 pm
Quote from: tuboflo on May 30, 2018, 15:40:44 pm
Ασχοληθηκε κανεις με το dictionary που ζητειται στο τελος του 5ου εργαστηριου ή με τον τροποποιημενο Dijkstra στο τελος του 6ου?

Ο τροποποιημένος Dijkstra φαντάζομαι είμαι κάτι τέτοιο:

Code:
import dijkstra

graph = {
        'directed': True,
        'vertices': ['A', 'B', 'C', 'D', 'E'],
        'edges': [
            ('A', 'B', 10),
            ('A', 'C', 3),
            ('B', 'C', 1),
            ('B', 'D', 2),
            ('C', 'D', 8),
            ('C', 'E', 2),
            ('D', 'E', 7),
            ('E', 'B', 4),
            ('E', 'D', 9)
            ]
        }

all_shortest_paths_dj = {}

for i, u in enumerate(graph['vertices']):
    all_shortest_paths_dj[u] = {}
    for j, v in enumerate(graph['vertices']):
        all_shortest_paths_dj[u][v] = dijkstra.dijkstra_path(graph, u, v)

print(all_shortest_paths_dj)
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: May 31, 2018, 21:30:13 pm
Quote from: tuboflo on May 30, 2018, 15:40:44 pm
Ασχοληθηκε κανεις με το dictionary που ζητειται στο τελος του 5ου εργαστηριου ή με τον τροποποιημενο Dijkstra στο τελος του 6ου?

Code:
import datatools
import graphtools
from string import ascii_lowercase as myletters
from copy import deepcopy

def huffman(C, f):
    n = len(C)
    Q = datatools.Heap(C, f)
    for i in range(0, n - 1):
        x = Q.extract_min()
        y = Q.extract_min()
        z = (x, y)
        f[z] = f[x] + f[y]
        Q.insert(z, f[z])
    return Q.extract_min()

def get_tree_codes(tree, codes = {}, prefix = ""):
    if len(tree) == 1:
        codes[tree] = prefix
    else:
        get_tree_codes(tree[0], codes, prefix + "0")
        get_tree_codes(tree[1], codes, prefix + "1")
    return codes

def create_dict(f, message):
    f = dict([(myletters[i], message.count(myletters[i])) for i in range(25)])
    f = {x:y for x,y in f.items() if y != 0}
    f[' '] = message.count(' ')
    return f

def get_tree_with_frequencies(tree, f, freqs = {}):
    if len(tree) == 1:
        freqs[tree] = f[tree]
    else:
        freqs[0], freqs[1] = {}, {}
        get_tree_with_frequencies(tree[0], f, freqs[0])
        get_tree_with_frequencies(tree[1], f, freqs[1])
    return freqs

mydict = 0
message = "this is an example message to be encoded"

mydict = create_dict(mydict,message)
mydict2 = deepcopy(mydict)

res = huffman(list(mydict2.keys()), mydict2)

dict_codes = get_tree_codes(res)

coded_message = ""
for i in range(len(message)):
    coded_message += dict_codes[message[i]]

print("--- Answer 1 ---")
print(mydict)
print()
print("--- Answer 2 ---")
print(res)
print()
print("--- Answer 3 ---")
print(dict_codes)
print()
print("--- Answer 4 ---")
print(coded_message)
print()
print("--- Answer 5 ---")
graphtools.plot_huffman_tree(get_tree_with_frequencies(res, mydict))
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: May 29, 2018, 17:30:57 pm
Quote from: reservoir dog on May 20, 2018, 03:36:02 am
Αν εχει ασχοληθει καποιος με το quiz του lab4 , ειναι ευκολο να ποσταρει ή να στειλει σε pm  τον αλγοριθμο π εγραψε (κυριως για την τμηματοποιηση) ?  Huh Smiley

Code:
P = [0,1,5,8,9,10,17,17,18,20,21,23,25,27,27,28,29,30,32,34,35,37,38,38,38,40,41,42,43,45,45,46,47,50,51,52,55,56,58,65,65,67]

def cut_cable(P,n):
    c = [0] * (n+1)
    cuts = [(0,0)]*(n+1)
    next_cut = n
    for i in range(0, n+1):
        max_c_i = 0
        max_i = -1
        max_j = -1
        for j in range(0,i):
            if P[i-j] + c[j] > max_c_i:
                max_c_i = P[i-j] + c[j]
                max_i = i
                max_j = j
        c[i] = max_c_i
        cuts[i] = max_i-max_j, max_j
    #print("P[%d] gia %d kai %d" % (max_i, max_i-max_j, max_j))
    #print(cuts)
   
    print("\nTa kopsimata tha ginoun stis theseis")
    while True:
        print("%d," % (cuts[next_cut][0]), end='')
        next_cut = cuts[next_cut][1]
        if next_cut == 0:
            break
    print(" kai to megisto kerdos einai %d" % (c[n]))
    return c[n]

cut_cable(P,41)
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: May 04, 2018, 17:22:50 pm
Το εργαστήριο του Δυναμικού προγραμματισμού έγινε? Και αν ναι, υπάρχει κάποιο αρχείο Lab στο elearning να το κάνουμε και εμείς που δεν μπορούμε να ερχόμαστε στο εργαστήριο?
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: April 20, 2018, 13:18:39 pm
Στο Lab3 πως βρίσκει ότι η μέση τιμή E[X^2] μετά από 2 ρίψεις είναι 2.22?????
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: April 18, 2018, 14:35:59 pm
Ξέρουμε μήπως τι ώρα θα γίνει η πρόοδος την Παρασκευή?
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2018 on: March 26, 2018, 19:56:43 pm
Γιατί δεν υπάρχουν τα Διακριτά στο πρόγραμμα της εξεταστικής του Ιουνίου?
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 on: February 20, 2018, 20:05:21 pm
Και εγώ ενδιαφέρομαι για το μάθημα!
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Ανάλυση και σχεδιασμός Αλγορίθμων] Πτυχιακή Φεβρουαρίου 2018 on: February 20, 2018, 19:47:13 pm
Καλησπέρα παιδιά. Βγήκε τελική ημερομηνία?
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιανουαρίου 2018 / Re: [Ανάλυση και σχεδιασμός Αλγορίθμων] Πτυχιακή Φεβρουαρίου 2018 on: January 24, 2018, 14:36:53 pm
+1 στο όσο αργότερα τόσο καλύτερα.
11  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλ.]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2015/2016 on: September 30, 2016, 20:33:34 pm
Επειδή το ethmmy ριφρέσαρε και έχουν χαθεί οι όσα υπήρχαν στο "Υλικό μαθήματος", παίζει να τα έχει κανείς?
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων] Απορίες στις ασκησεις 2016 on: August 31, 2016, 12:00:14 pm
Quote from: TheoProt on August 28, 2016, 22:18:48 pm
Έχει υπολογίσει κάποιος στα θέματα Ιουνίου του 2016, θέμα δεύτερο το μέσο κέρδος

+1
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι - Παλιά Θέματα / Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2016 on: August 28, 2016, 19:43:29 pm
Έχει λύσει κανείς ολόκληρο το θέμα του Ιουνίου 2016 και μπορεί να ανεβάσει την λύση?
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι - Παλιά Θέματα / Re: [ΣΑΕ Ι] Γενικές ερωτήσεις/απορίες θεμάτων on: August 28, 2016, 16:29:53 pm
Στην όλη μου πορεία διαβάσματος, παρατηρώ πως άλλωστε χρησιμοποιούμε την συνάρτηση ανοιχτού βρόγχου (π.χ. για Γ.Τ.Ρ., bode κτλ) και άλλωτε του κλειστού βρόγχου (π.χ. απόσβεση θορύβου). Υπάρχει κάποιος κανόνας για το πότε θα χρησιμοποιούμε ανοιχτού βρόγχου και πότε κλειστού?
15  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [ΣΑΕ Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2015-16 on: August 26, 2016, 16:05:48 pm
Παιδιά καλησπέρα! Στις σημειώσεις του Βλάση (ασκήσεις, μάθημα 7) παίρνει σε κάποιο σημείο ότι το μέτρο της Σ.Μ. πρέπει να ισούται με 1. Γιατί παίρνει το μέτρο και δεν λέει ότι η Σ.Μ. πρέπει να ισούται με -1?? (ώστε να μηδενίζεται ο παρανομαστής)
Επίσης, κάνει κάποια "μαγικά" και λέει ότι για μικρά ω, το s(s+2)(s+5) γίνεται 5s(s+2). Αυτό πως προκύπτει?
Pages: [1] 2 3 4
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...