|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 177
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Υπογραφές για Ανακοίνωση-Ανάθεση Διπλωματικών στο E-learning.
|
on: October 24, 2021, 12:19:58 pm
|
αλλά συνυπολογίζεται και ο χρόνος που χρειάζεται για να μάθει κάποιος ένα νέο εργαλείο το οποίο πιθανόν να μην έχει ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ, διάβασμα σχετικής βιβλιογραφίας κλπ.
αυτα δεν ειναι καποια δευτερευουσα, ασημαντη δουλεια. ειναι μερος της διπλωματικης. σε αυτό θα έβαζα και το χρόνο για την actual συγγραφή της διπλωματικής Η εξήγηση που (νομίζω) είχε δώσει το issel ήταν ότι "βγαίνει σε 6 μήνες, αν ασχολείστε full time 8 ωρες τη μερα".
Τυπικά μιλώντας, Η διπλωματική δίνει 30 ECTS. Το κάθε ECTS *θεωρητικα* ανταποκρίνεται σε 25-30 ώρες δουλειά. Άρα κατά μέγιστο χρειάζεται 900 ώρες ενασχόληση. Αν όντως αφιερώνεις όπως το λεει το issel πενθήμερο οκτάωρο, και αν συνυπολογιστούν και αργίες κλπ, τότε ναι, κάπου 5.5-6 μήνες χρειάζεται. Τώρα αν θες να το πας πιο χαλαρά, μπορείς. Επίσης όμως μπορείς να το πάς πιο σκληρά - πχ με 10ωρο 6ήμερο και χωρις αργίες (υποθέτωντας πως αυτό δεν επηρεάζει την απόδοση) μπορείς να βγάλεις τις ίδιες ώρες σε 3.5 μήνες. Σε κάθε περίπτωση, μου φαίνεται λίγο χαζό να μιλάμε αποκλειστικά σε βάση χρονικής διάρκειας. Εφ'όσον κάποιος δουλευει αποδοτικά και βγάζει αποτέλεσμα, και ολοκληρώσει τις εκκρεμότητες και τα παραδοτέα που έχουν συμφωνηθεί, ο χρόνος που τον πήρε είναι άσχετος. Οντοπικ, αυτή είναι καλή πρωτοβουλία. Θυμάμαι πως η εύρεση θέματος διπλωματικής ήταν διαχρονικά ένα πρόβλημα, και έπρεπε να βγαίνουν οι φοιτητές σε σαφάρι επικοινωνιών με καθηγητες κλπ. Ένα πράγμα που ίσως δεν έχει ληφθεί υπ'όψιν είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις, σε συνεννόηση με κάποιον καθηγητή, έχει κάποιος την επιλογή να διαμορφώσει το θέμα της διπλωματικής του όπως θέλει. Αυτό ξεφεύγει από το αυστηρό πλαίσιο "ανακοίνωση προσφερόμενων θεμάτων, ανάθεση σε φοιτητές".
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Ορκωμοσίες / Re: Απονομή Διπλωμάτων αποφοιτούντων μετά την εξεταστική Ιουνίου 2021
|
on: August 23, 2021, 15:58:45 pm
|
Αν δεν υπάρχει διαφορά, τότε υπάρχει λόγος υπάρξης αυτού του διαχωρισμού;
ήρεμα το λέω..
η ορκωμοσια αν και δεν εχει τυπικο/γραφειοκρατικο ρολο, εχει παρολα αυτα τον ηθικο ρολο της υποσχεσης απο μεριας νεου μηχανικου οτι θα εκτελει το επαγγελμα σωστα (και οτι συνεπαγεται για την επαγγελματικη ηθικη κλπ). στα πλαισια δηλαδη του ορκου του ιπποκρατη για τα ιατρικα επαγγελματα κλπ. μου κανει μεγαλη εντυπωση που ειναι αποδεκτο απο μεριας τμηματος να παιρνει ο κοσμος πτυχια χωρις ορκο (οχι απαραιτητα μεσω τελετης, θα μπορουσε να γινει και σε call ή ακομα και με εγγραφη δηλωση). στο παρελθον αυτο ηταν μεγαλο κωλυμα. βλ. πχ. https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=63259.0
|
|
|
14
|
Μετά τη Σχολή / Στη δουλειά / Θάνατος παιδιού από ηλεκτροπληξία - από την οπτική του επαγγελματισμού
|
on: August 22, 2021, 14:43:34 pm
|
Δυστυχώς, ένα παιδί έπεσε θύμα της κακοτεχνίας, της έλλειψης τήρησης κανόνων ασφαλείας, και του γενικότερου αισθήματος της πατέντας και του "ε μωρε καλα ειναι" https://www.ethnos.gr/ellada/171014_zakynthos-treis-syllipseis-gia-ton-thanato-toy-paidioy-apo-ilektroplixiaΧωρίς να θέλω να σταθώ στο γεγονός του θανάτου καθαυτό, η συγκεκριμένη είδηση φανερώνει πολλά. - την ανάγκη για τήρηση των κανόνων, όχι μόνο στα χαρτιά και για να πάρουμε την άδεια, αλλά για την αποτροπή τέτοιων κακιστων αποτελεσμάτων
- την ανάγκη για τη προφύλαξη του επαγγελματισμού των διαφόρων επαγγελμάτων, μέσω της καλής και συστηματικής επιθεώρησης της ποιότητας του έργου. Εδώ φανερώνεται η ανάγκη για σοβαρή επιμελητεία, αλλά και σοβαρή εκπαίδευση.
- την ανάγκη επιτέλους της αντιμετώπισης της αρπακολα προσέγγισης σε ζητήματα ευθύνης. Αυτό αγγίζει το επάγγελμα του μηχανικού και των τεχνικών πάρα πολύ, και πρέπει επιτέλους να υπάρξει μια προσέγγιση ευθύνης παρόμοια με τα ιατρικά και νομικά επαγγέλματα, με δεοντολογια και σοβαρές συνέπειες σε περιπτώσεις παραπτωμάτων.
Οταν λοιπόν μιλάμε για προάσπιση του επαγγέλματος του μηχανικού, αυτό δεν αφορά μόνο τα "επαγγελματικά δικαιώματα", να εχουμε δηλαδη μονοπώλιο στη σφραγίδα/υπογραφή κλπ. Μιλάμε για τη προάσπιση της ποιότητας της δουλειάς, η οποία ποιότητα μπορεί να επιτευχθεί θεωρώ μόνο όταν ολόκληρο το σύστημα επαγγελματίας/εκπαίδευση/επιμελητήριο/κράτος λειτουργεί σωστά προς αυτή τη κατεύθυνση. Κρίμα το παιδί, και μακάρι να βελτιωθούμε ώστε να μην επαναληφθεί το γεγονός.
|
|
|
|
|