|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 7
|
1
|
Μετά τη Σχολή / Στη δουλειά / Re: Μηχανικός 300 ευρώ
|
on: September 02, 2011, 21:05:00 pm
|
Και για να βάλω και μια διαφορετική παράμετρο στη συζήτηση. Γιατί κοιτάμε μόνο το πόσο θα αμοιβόμαστε ως υπάλληλοι; Γιατί να μην δούμε και την προοπτική να αμοίβουμε εμείς τον εαυτό μας; Μην ξεχνάμε ότι ο μηχανικός είναι εν γένει ελεύθερος επαγγελματίας.
+1
|
|
|
4
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] 5η Εργασια 2009
|
on: November 28, 2009, 22:22:57 pm
|
Για κάποιο λόγο δεν μου κάνει quote... Είπε το provataki: ----------------------- Κερναω λουκουμακι οποιο μου απαντησει στα εξης ερωτηματα: 1. πως γινεται η επικαλυψη γενικης χρησης; 2. ο πινακας x τι στο πεος περιεχει; 3. ποια ειναι η συνθηκη του αλγοριθμου επιλυσης του συστηματος; -----------------------
1. Πολύ απλά. Έξω απο κάθε κλάση χύμα στο κύμα γράφεις
vector operator*(matrix m,vector v) {
}
2. Για ποιόν πίνακα x μιλάς; 3. Δεν το λέει η εκφώνηση; (όταν το μέτρο της διαφοράς των δύο διανυσμάτων z,x είναι αρκετά μικρό, πχ <0.001)
|
|
|
6
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] 5η Εργασια 2009
|
on: November 26, 2009, 18:38:54 pm
|
Μόνο μια παρατήρηση... Για να μου δουλέψει σωστά, δηλαδή όταν δίνεις
Καλά αυτό είναι λάθος πρακτική. Στην C/C++ όταν δηλώνεις έναν πίνακα του λες πόσα στοιχεία έχει ο πίνακας και αυτά είναι αριθμημένα απο το 0 μέχρι το Ν-1, όπου Ν το πλήθος των στοιχείων του πίνακα. πχ
int A[10];
A[0] = 1; A[9] = 2; A[10] = 3; // Βλακεία. Ξεπερασες τα ορια του πίνακα και κάνεις corrupt το stack.
Καλύτερα να αλλάξεις την συνάρτηση που κάνεις επικάλυψη για τον operator [] ώστε να σου επιστρέφει το i-1 στοιχείο του πίνακα. Έτσι οι κλήσεις Matrix [10] θα επιστρέφει το στοιχείο που βρίσκεται στη θέση 9 και που στην πραγματικότητα είναι το 10ο στοιχείο (αφού το πρώτο είναι στη θέση 0).
(Βέβαια στη δισδιάστατη περίπτωση, θα έχεις πρόβλημα γιατι θα έπρεπε να κανεις overload και τον global operator[](float*,int) κάτι που δεν επιτρέπεται.)
Το πιο εύκολο είναι να δηλώσεις τον πίνακά σου με 1 παραπανήσιο στοιχείο έτσι ώστε το M[1][2] να δίνει αυτό που θες (1η γραμμή, 2η στήλη παρόλο που στην πραγματικότητα θα είναι 2η γραμμή 3η στήλη).
Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι οτι θέλει προσοχή στην προσπέλαση της μνήμης, σύμφωνα με τα όρια του πίνακα. Απο κει και πέρα κάνεις οτι θες.
|
|
|
9
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: C++ compiler!!
|
on: October 19, 2009, 15:25:22 pm
|
To VS, είναι πολύ απλο στην πραγματικότητα. Στην τελική είναι και θέμα συνήθειας. Αμα μάθεις να το χειρίζεσαι τότε όλα τα IDEs θα σου φαίνονται εύκολα. Με βολεύει και πάρα πολύ ο debugger του. Πιστεύω οτι άμα το μάθεις, δε το αλλάζεις.  Και δεν είναι και δα τόσο δύσκολο.Αρκεί να μπεις στην λογική του.
|
|
|
13
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μικροκυματική Τεχνολογία / Re: [Μικροκύματα II] Εξετασεις 2009
|
on: September 23, 2009, 13:13:58 pm
|
Στην 15.4 την συνδεσμολογία σου την δείνει. Δεν χρειάζεται να ψάχνεις τπτ. Το θέμα του χειμώνα είναι διαφορετικό. Σου έδινε έναν πυκνωτή και σου έλεγε που θα τον βάλεις για μέγιστο κέρδος μετατροπέα. Εκεί παίρνεις περιπτώσεις αναγκαστικά. Γενικά προσπαθείς το Zs να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο Z0*(1+s11*)/(1-s11*) (για μονόπλευρα transistor) το οποίο σημαίνει οτι το Γs -> s11*.
Αυτά!
PS: emmanuel thnx!
|
|
|
|
|