Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 131
|
1
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιατρική / Re: Μαθηματικό Άγχος
|
on: April 06, 2012, 09:50:35 am
|
Τωρα εσυ μπηκες εδω μεσα και μας γραφεις στα εκτατα νεο τοπικ "μαθηματικο αγχος" οταν περιμενουμε εναγωνιως λογισμο 2, και τελικα ειναι μια μαλακια για το διδακτορικο σου χωρις κληρωση δωρα κτλ,και περιμενεις να σε παρουμε στα σοβαρα? Μετα απο αυτο το καραγκιοζοτεστ θα βγουνε επιστημονικα πορισματα?  Τεστ δεν εχει στο πανεπιστημιο που ζεις? Και να βαζεις τετοια ερωτηματολογια στο τημμυ χωρις καππο εισαι οφφ τοπικ Στο καδο φορουμομπατσοι
|
|
|
2
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: 77χρονος αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα
|
on: April 05, 2012, 21:01:31 pm
|
O γερος ειχε σωας τας φρενας αποδεικνυεται απο το γραμμα που ειναι σαφες και οτι αυτοκτονησε λογω χρεων.
To ξέρουμε ότι δεν είσαι σοβαρός, αλλά θα το επισημάνω για να μην περάσει έτσι: Δεν μπορείς να βγάλεις ψυχολογικό προφίλ από ένα σημείωμα. Επίσης, οι άφρονες, αυτοί που δεν έχουν σώας τας φρένας, δεν αυτοκτονούν συνήθως. Και από πότε είναι λόγος δόκιμος και κοινωνικά αποδεκτός να αυτοκτονείς λόγω χρεών; Αποδεκτός από τους sociopaths ίσως. Τα μυαλά μου πονάνε με μερικά που διαβάζουμε εδώ μέσα... Οι αφρονες αν δεν ειναι σε κατασταση φυτου τοτε δεν αυτοκτονουν αλλα μπορει να κανουν εγκληματικες πραξεις. Εσυ βγαζεις το συμπερασμα οτι δεν εστεκε καλα απο το σημειωμα του? Εγω παλι δεν υποννοησα οτι κοινωνικα αποδεκτο να αυτοκτονεις λογω χρεων και απο τις πραγματικες αιτιες θα βρεις ποιος φταιει. Στο σημειωμα γραφει οτι εχει χρεη και οτι δεν μπορει να πιασει δουλεια = ενα μηδενικο για το κοινωνικο περιγυρο Οτι δεν θελει να αφησει χρεη στην οικογενεια του = ενα μηδενικο για τα παιδια του Δειχνει να ντρεπεται βασικα. Ποιος κοστολογει τις κοινωνικες σχεσεις με χρημα και πως κοστολογηθηκαν? Ειναι η δεν ειναι αληθεια οποτε οτι ισχυει και οτι ειναι φυσικη συνεπεια να εχει μια Α η Β ακραια αντιδραση καποιος που οικονομικα εγινε μηδενικο? Godhatesusall το 2000 που χιλιαδες ατομα εχασαν κοπους ετων στο χρηματιστηριων γιατι ειναι χαμηλες οι αυτοκτονιες?Και τοτε τα ιδια ελεγαν... Επισης για το δαφνι που γεμισε τροφιμους λογω κρισης...οντως γεμισε...αλλα ειστε βεβαιοι οτι τρελαθηκαν? Σας προτεινω να δειτε την ταινια "πεθεροπληκτος" οπου το 1960 σατυριζεται επικαιρα το γεγονος οτι χρεωκοπημενοι εμπαιναν στο δαφνι για να μην μπουν φυλακη απο τα χρεη τους.
|
|
|
3
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: 77χρονος αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα
|
on: April 05, 2012, 07:00:31 am
|
O γερος ειχε σωας τας φρενας αποδεικνυεται απο το γραμμα που ειναι σαφες και οτι αυτοκτονησε λογω χρεων. Εμενα μου τη σπαει περισσοτερο η υποκρισια των πλουσιων αντιμνημονιακων πολιτικων και δημοσιογραφων βλ.κανακης που ασελγουν στην αυτοκτονια του γερου για να πεισουν οτι η κριση φταιει για τις αυτοκτονιες! Στα αρχιδια τους ποσοι πεθαινουν,οσοι περισσοτεροι τοσο περισσοτερο γεμιζουν τους λογους τους και τις σιχαμενες εκπομπες τους! Στην περιπτωση του χρηματιστηριου τις ξαναθυμηθηκαν... στο συννημενο,γραψτε suicide rate in greece google, φαινεται οτι σε εποχες οικονομικες κρισης 2000 2009 ειναι πανω κατω ιδιες οι αυτοκτονιες η και λιγοτερες σε σχεση με εποχες αναπτυξης. Πολλες ειναι 333 αλλα δεν εκτιναχθηκαν στα υψη λογω κρισης οπως λενεκαι απο δω http://www.worldlifeexpectancy.com/country-health-profile/greece ειναι το 0,5% των θανατων στην ελλαδα. Καπου αλλου ειχα διαβασει οτι αυτοκτονουν λογω χρεων ειναι βασικα μεσοαστοι και σπανια φτωχοι. Επισης οι πορειες για σπεκουλα σε στυλ επιταφιος-διαδηλωση ειναι ΠΡΟΣΒΟΛΗ σε αυτον τον νεκρο και οποιοδηποτε αλλο. Επειδη υπαρχουν οι γνωστοι ηλιθιοι του φορουμ που επιτηδες θα παρερμηνευσουν τις διαπιστωσεις μου, λογικα δεν πιστευω οτι τετοιες αυτοκτονιες οφειλονται στην κριση. Το που βρειτε μονοι σας..
|
|
|
4
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 31, 2012, 01:50:36 am
|
Τα διδακτρα θα μπουν γιατι χρεωκοπησε το δημοσιο.Δεν θα μπουν στο στυλ πολιτικης πχ για την εξειδικευση γιατι δεν υπαρχει ουτε αξιζει.Σε πρωτο σταδιο φανταζομαι "ελατε μωρε δωστε κανα 5 ευρω στο πανεπιστημιο" να ορθοποδησει. Μετα θα πληρωνουν οι φοιτητες παραβολα στην τραπεζα για να κανουν εγγραφη στα εξαμηνα.2-3 χρονια εως οτου χωνευτει και μετα με την απειλη του λουκετου θα αναλαβετε τα λειτουργικα εξοδα του πανεπιστημιου. Παντα βεβαια μπορουμε να κανουμε καταληψη... Να μην κανατε μπιζνες με το δημοσιο να μη σας κουρευαν. Ουτως αλλως δεν θα εδιναν ουτε τα βασικα για τα πανεπιστημια επειδη δεν ειχαν,οχι και τα κερδη απο τα ομολογα..το κουρεμα ειναι ενας διακανονισμος μεταξυ μας πριν το λουκετο ακα ελεγχομενη χρεωκοπια.
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 31, 2012, 00:18:46 am
|
κάτσε ρε γάτε4.. επειδή δηλαδή οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις ήταν σκάρτες και τα έκαναν σε όλους τους τομείς ΣΚΑΤΑ με τις πολιτικές τους πάει να πει πει ότι είναι στραβός ο γυαλός?
γιατί εγώ πιστεύω ότι στραβά αρμενίζουμε.. δεν φταίει το δημόσιο.. και οι οργανισμοί του.. οι ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ που κυβερνούν φταίνε..
και κερδοφόροι να ήταν οι οργανισμοί και να μην είχαν προβλήματα πάλι θα ξεπουλιούνταν.. βλέπε ΟΤΕ.
τώρα εάν με τις πολιτικές την κυβερνήσεων εμφάνιζαν και κάποια προβλήματα, τότε οι οργανισμοί δίνονται στον αγοραστή με ευνοϊκότερους όρους - με το αζημίωτο βέβαια.. βλέπε σκάνδαλα
ο στόχος των μέχρι τώρα κυβερνήσεων ήταν να εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτών που ήθελαν να αγοράσουν τμήματα του δημοσίου.. υποβαθμίζοντας αυτά τα τμήματα με την πολιτική τους έκαναν πιο εύκολη και "σοφή" στα μάτια του λαού την συναλλαγή
ΞΥΠΝΑ γατε4.. γιατί έτσι πως το πας θα πουλήσουν κι εσένα και το σπίτι σου.. και θα τους πεις και ευχαριστώ - βλέπε και λίγο τι γίνεται σήμερα.. και κάνε την ερώτηση στον εαυτό σου ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.. ε?
Την ευθυνη των κυβερνησεων στην χρεωκοπια των οργανισμων στην ειπα με το παραδειγμα της ΔΕΗ. Αλλο πχ στην ολυμπιακη εγινε οργιο διαφθορας,ζημιες λογω απεργιας καθε βδομαδα και οι υπουργοι πηγαιναν με τσαρτερ στα νησια τους δωρεαν.Αυτο που λες ειναι οτι οι κυβερνησεις ειχαν στοχο 10 χρονια η ολυμπιακη να ειναι ζημιογονος και να χανει 1.000.000 την μερα για να την πουλησουν κοψοχρονια στον βγενοπουλο το 2008  ...Ελεος Ο ΟΤΕ ηταν κερδοφορος αλλα πουληθηκε για να σπασει το κρατικο μονοπωλιο και να γινουν επενδυσεις.Ακομα 56Κ θα ειχες αν περιμενες ευρυζωνικοτητα και χαμηλες τιμες απο τις δημοσιες επενδυσεις.Οταν εδω ο ΟΤΕ εδινε την υπερτεχνολογια isdn 128Κ με 30000 δραχμες παγιο στην αγγλια με 20 λιρες ειχαν 10Mbps. Tελος αναφερομαι σε πωληση δημοσιων οργανισμων οχι σε δαση ποταμια και γη γενικα του δημοσιου, οχι μονο για να παρει χρηματα το κρατος και να γινει αναπτυξη...βασικα να μην δημιουργουν ελλειματα. Το σπιτι σου θα το χασεις επειδη θες αυτα τα "δημοσια και δωρεαν"..Γιατι για να τα χεις θα αυξηθουν οι αντικειμενικες αξιες. Θα αυξηθουν οι ασφαλιστικες εισφορες και θα εχεις "δημοσια δωρεαν υγιεια" στα νοσοκομεια με 5 ευρω σημερα,15 αυριο κοκ.Θα πληρωεις διδακτρα συντομα και στο "δημοσιο και δωρεαν" πανεπιστημιο μην εχεις αμφιβολια.. Ασε να μαντεψω,,η κυβερνηση θα φταιει που το προετοιμαζε τοσα χρονια για να το πουλησει σε καποιον καπιταλιστη και να το παρουσιασει σαν καλη λυση...
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 30, 2012, 16:32:58 pm
|
To κρατος δεν ξεπουλαει τιποτα για να κανουν οι κυβερνησεις νταβατζιλικι και να παραλληλα να εχουν και το στρατο τους. Η ιδιωτικη δεη σου εβαλε το χαρατσι η η δημοσια δεη με 51% μετοχες? Οι ανεργοι της κλωστουφαντουργιας ψηφισαν τον βενιζελο η ο φωτοπουλος? Εσυ υποστηριζεις δημοσια και δωρεαν παιδεια αυτο που εχεις τωρα δηλαδη,οποτε πληρωνε τα ειδικα μισθολογια και τα χαρατσια και τις χρεωκοπημενες δεκο για να εχεις αυτο το πραγμα. Δωρεαν δεν σημαινει κατα αναγκη δημοσιο. Θα μπορουσε να εδινε το κρατος φοροαπαλλαγες,ατοκα δανεια και υποτροφιες με κοινωνικα κριτηρια σε ιδιωτικα πανεπιστημια που θα ειχε αναγνωρισει. Αυτο που θα πρεπε να παρακαλας ειναι να μεινει το κρατος με ελαχιστους οργανισμους η με καμια ωστε να γινουν επενδυσεις,θεσεις εργασιας και να μην πληρωνεις φορους.Το αλλο σεναριο και πιο πιθανο ειναι να πληρωνεις ολο και περισσοτερο(μεχρι να μην εχεις) και οι παροχες να εξευτελιζονται μεχρι να μην υπαρχουν και ολοι φοροι να πηγαινουν στις δοσεις του δανειου.
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 30, 2012, 15:37:43 pm
|
Ευχαριστούμε.
Δηλαδή με λίγα λόγια εξισώνεις το πανεπιστήμιο με το λύκειο. Καθηγητές για μαθήματα, εξετάσεις (φροντιστήρια, γιατί όχι) κτλ κτλ.
Για δώσε και λίγες αποδείξεις ότι το διδακτορικό δε "φτουράει" έξω.
Και τώρα που μου ρθε αν η αξιολόγηση των πανεπιστημίων γίνεται με τις "πατέντες" όπως είπες, πως θα βγουν πατέντες χωρίς έρευνα?
Ετσι να δω πως το σκέφτεσαι το όλο θέμα..
(με ειλικρινή διάθεση trollias)
Ως προς τη χρηματοδοτηση, με τις εξης διαφορες Το ελληνικο λυκειο κανει καλα τη δουλεια του μεχρι τωρα,οδηγει στο πανεπιστημιο που ειναι ο σκοπος του και δευτερευοντως δινει καλες βασικες γνωσεις για αυτους που δεν θελουν να πανε στο ελληνικο πανεπιστημιο.Κυριως δεν ειναι ζημιογονο. Το ελληνικο πανεπιστημιο δεν λειτουργει καλα,δεν επιτελει το σκοπο του να εξασφαλιζει δουλεια στους αποφοιτους αφου λειτουργει εκτος αγορας εργασιας,αχρηστη γνωση κορεσμος κλπ τα γνωστα. Η ερευνα που κανει επισης ειναι αχρηση αφου και αυτη ειναι ζημιογονος μαζι με την εκπαιδευση. Οτι δεν φτουραει το ελληνικο διδακτορικο η το μεταπτυχιακο εξω ειναι αξιωμα. Οποιος δεν το πιστευει θα ζησει μαλλον το μαθε παιδι μου γραμματα στα ξενα. Τοσα χρονια που κανει ερευνα το ελληνικο πανεπιστημιο και πριν απο την κριση χεστηκαμε στη πατεντα..Δεν το χει το ελληνικο πανεπιστημιο για ν αιτια...Η εχει ερευνα η οχι ενα και το αυτο για το δημοσιο συμφερον ως προ την αναβαθμιση.Ως προς τη χρηματοδοτηση συμφερει να μην εχει.
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 30, 2012, 14:54:32 pm
|
Γιατί να σε φάμε? Αφού ισχύει.
Τελικά Gate πρέπει να υπάρχουν Phd στο πανεπιστήμιό μας ή όχι?
Φυσικα και μαστερ μονο με ιδιωτικο μανατζμεντ και 3+2 χρονια πακετο,αλλιως βαφτισε το διδακτορικο και το μεταπτυχιακο σου οπως θες γιατι εξω απο την ελλαδα καλως η κακως δεν φτουραει. Και τα εργαστηρια αμισθι ε οπως ειπωθηκε? Θυσιαζετε την καριερα σας και επιπλεον δουλευετε παραπανω για το καλο του πανεπιστημιου,ευγε.
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 30, 2012, 13:33:13 pm
|
Δεν ξερω που τα βρηκε (πριν το 2006) ο Κοσμήτορας το "47% δημόσια χρηματοδότηση για την ερευνα", εγω δεν εχω δει φράγκο, και δεν είμαι ο μονος. Ισως προ του 2008. Πλεον η ερευνα στην Ελλάδα κινειται απο τα ευρωπαικα προγραμματα , οπως το ΠΕΝΕΔ , Θαλης, Ηρακλειτος, Συνεργασία, που το ελληνικό κράτος συμμετέχει σε ποσοστο 10-15%.
Για τα αλλα δε θα σχολιάσω. Μπορεί να γίνει η κρατική χρηματοδότηση 100% και επαρκής? Τοσο το καλύτερο.
Οκ ο υπουργος λεει ψεματα,ο πρυτανης λεει ψεματα, ο κοσμητορας λεει ψεματα να ρωτησουμε τα εαακ να μην μεινουμε και με την απορια δηλαδη... Παραδεχεσαι λοιπον οτι θες κρατικοδιαιτη ερευνα,σε τι διαφωνεις τοτε? Α ναι...Το κρατος δεν σας πληρωνει και αναγκαζεστε να απορροφατε ιδιωτικα και κοινοτικα κεφαλαια. Αφου ειστε τοσο καλοι στην απορροφηση ιδιωτικων η κοινοτικων κεφαλαιων για την ερευνα σας γιατι δεν πατε αλλου να την κανετε? Ετσι δεν θα σας δημιουργει προβλημα το 10-15% της δημοσιας χρηματοδοτησης που δεν πληρωνεται και δεν θα κοστιζετε το ιδιο ποσο στο κρατος.Ε?
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 23:36:27 pm
|
Για την πολυτεχνικη απθ απο την πολυτεχνικη αποδειξεις οσων εχω πει σελιδα 17 Το μόνιμο προσωπικό της Πολυτεχνικής Σχολής αριθμεί συνολικά 644 άτομα: 351 μέλη διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού (ΔΕΠ) και 293! επιπλέον άτομα που αποτελούν το λοιπό επιστημονικό, τεχνικό και διοικητικό προσωπικό. Το εκτατο ποσο ειναι δηλαδη? σελιδα 19 οι αποφοιτοι δεν ειναι ουτε το 50% των εισακτεων σε ορισμενες σχολες,εδω βεβαια μετρωντας επι του συνολου για καλυτερα νουμερα! σελιδα 21 Οσο περνουσαν τα χρονια και η οικονομια στενευε τα διδακτορικα αυξανονταν Τωρα στο ζουμι... σελιδα 22 Το μεγαλύτερο μέρος των διδακτόρων της Πολυτεχνικής Σχολής προέρχεται από την ίδια επιστημονική περιοχή με το Τμήμα που χορηγεί τον τίτλο. Υπάρχουν ωστόσο και αρκετές διατριβές που εκπονούνται από ερευνητές με πρώτο δίπλωμα ή πτυχίο από διαφορετικό Τμήμα. Η απαντηση στην ερωτηση μου ηταν 9.5 στους 10! Σελιδες 22,23,24 απο που προερχεται η χρηματοδοτηση της ερευνας 13 εκ ευρω το χρονο! 15% δημοσια ε?  Σελιδα 25 47% δημοσια,32% ΕΕ δηλαδη 79% δημοσια και 21% ιδιωτικη...! Χωρις βεβαια να λεει απο που ειναι ιδιωτικη,μπορει να το βαλαν για εντυπωση η να εννοουν το τσμεδε  Για το ερευνητικο εργο που ελεγε καποιος για τις αναφορες σε ενα σαιτ να μπειτε και να εκπλαγειτε που ειμαστε γερμανικο πανεπιστημιο αν οχι ΜΙΤ,παρολο που δεν εχουμε χρηματοδοτηση, πινακας 11 σελιδα 30
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 17:56:59 pm
|
Το πανεπιστήμιο δεν είναι εργοστάσιο κατασκευής εργατών.
Συμφωνώ. φάσκεις και αντιφάσκεις!!! δεν γίνεται να συμφωνείς με αυτό που λέει ο καμένος και παράλληλα να πιστεύεις στην απόλυτη εξειδίκευση. Τι σχεση εχει οτι η απολυτη εξειδικευση με το "Εργοστασιο κατασκευης εργατων"? Το διπολο καθοδηγουμενοι εργαζομενοι η χειραφετημενοι εργαζομενοι ειναι μια αλλη παπαρα των συνελευσεων και του απαρχαιωμενου πανεπιστημιου. Η εξειδικευση δεν γινεται για να πας στο ψ εργοστασιο να εξυπηρετησεις το αφεντικο..Το 2012 και η τεχνολογια το επιβαλλουν..ελεος! Στην πραγματικοτητα ειναι πιο χειραφετημενος ο εργαζομενος σε ενα καπιταλιστικο συστημα και πολυ λιγοτερο σε ενα κρατικοκεντρικο. Ελευθερη αγορα-επιχειρηματικοτητα, κρατικοποιημενα τα παντα υ know? Απ την αλλη αν το πανεπιστημιο δεν εχει ως μοναδικο σκοπο την ευρεση εργασιας στους εκπαιδευομενους τι ρολο βαραει ρε μεγαλε? "ερευνα",πολιτικη προπαγανδα,προσφορα γνωσεων ετσι για χομπι επειδη ειμαστε πολιτσμενο κρατος? Και φυσικα το κυριοτερο ΑΚΥΡΟ του "Εργοστασιου κατασκευης εργατων" ειναι οτι το πανεπιστημιο δεν βγαζει εργατες. Ουτε καν τα "κατωτερα" τει δεν βγαζουν εργατες. Βγαζουν αστους και μαλιστα κρατικοδιαιτους αστους μεχρι τωρα οι οποιοι ακομα αν προκυψουν εργατες θα ειναι εξαιτιας του οτι το πανεπιστημιο δεν ειχε καμια σχεση με την αγορα εργασιας και οχι του καπιταλισμου..!
|
|
|
12
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 17:11:06 pm
|
Να σταματησουν επιτελους την ερευνα απο τον κρατικο προυπολογισμο εντελως και να γινεται με ιδιωτικη χρηματοδοτηση,ο,τι γινεται...Αξιολογηση ανα 2 χρονια,phd master,συμβασεις εργασιας για το προσωπικο κτλ..
Πες μου ενα ερευνητικό προγραμμα την τελευταία δεκαετία στο οποίο το ελληνικό κρατος συμμετείχε πανω απο 15%. Πετατε πυροτεχνήματα χωρις να εχετε ιδεα τι σημαίνει έρευνα και πως χρηματοδοτειται. Υπαρχουν καθηγητες και υπ. διδακτορες που δουλευουν αμισθί και δεν εχουν παρει φραγκο για τη δουλεια τους αυτή. Μια χαρα με συμβασεις δουλευουμε ολοι εμεις για τα διδακτικά καθηκοντα, ιδιωτικου δικαίου, και μαλιστα μας χρωστανε και δεδουλευμενα 2 μηνων λογω της δεσμευσης των χρηματων του ΤΣΜΕΔΕ απο τον Μπενυ. Η μιση δουλεια του πανεπιστημιακού ηταν, είναι και θα είναι η ερευνα. Οχι, δεν ειναι υποχρεωμενοι ασχολούνται αποκλειστικά με την διδασκαλία (αν και μερικοι το επιλεγουν), αν και δεν πρεπει να την παραμελουν γιατι ειναι η μιση δουλεια τους. Ακομα και στην Αγγλια και στην Αμερική , οταν υπαρχει ελλειψη διδασκόντων προσλαμβάνουν lecturers με αποκλειστικα τετοια καθήκοντα, δεν βαζουν τους assistant να κανουν ολα τα μαθηματα. Speaking of which, ποτε προσλαμβανονται οι 407 για διδασκαλια?? ποτε??? χοχοχοχοοχο.... και για τον gate4 δεν τρεφω καποια ελπιδα οτι θα πειστεί. Δημιουργει εντυπωσεις ομως, σε ατομα που έχουν αγνοια για το πανεπιστήμιο και αργότερα θα χουν λογο στην κοινωνια, λεγοντας ανακρίβειες (οπως ελεγε σε αλλο τοπικ οτι οι μισθοι των ΔΕΠ δεν μειώθηκαν) και αισχρά ψευδη (οτι τα ΑΕΙ αγόρασαν ομολογα). 15%? Μαλλον εσυ δημιουργεις εσφαλμενες εντυπωσεις επειδη πας να βγαλεις την κρατικοδιαιτη ερευνα αυτοσυντηρουμενη.Νομιζω οτι δεν υπαρχουν καν στοιχεια για το πως και ποτε γυρω απο την ερευνα γιατι ειναι προφανες τι εγινε αν εχεις δειξτα να το δουμε το 15%... http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=355311Συμφωνα με εφημεριδες και οτι δημοσιευουν τα ιδια τα πανεπιστημια μετα απο την κριση που χρηματοδοτουσε το κρατος την ερευνα περιπου 100%,πλεον την χρηματοδοτουν λιγοτερο και τους υπολοιπους πορους τους παιρνει απο κοινοτικα κονδυλια.Αυτο εννοεις "μη κρατικη" χρηματοδοτηση?? Κρατικη εμμεση χρηματοδοτηση ειναι αφου το κρατος εχει γινει βαναυσο με περικοπες και φορους για να παραμεινει στην ΕΕ και αρα μεσα σε ολα να παιρνει και τις επιδοτησεις.Μη κρατικη χρηματοδοτηση ειναι η χρηματοδοτηση απο εταιριες η τα κερδη απο πατεντες που δεν υπαρχουν στο ελληνικο πανεπιστημιο. Αμισθι εγω δεν ξερω να δουλευει κανενας και προφανως αν το κανει θα χει αλλους λογους.Αυτο ελειπε βεβαια οπως υπαρχει μονιμοτητα στη διδασκαλια να εχετε και μονιμοτητα στα ερευνητικα προγραματα!!  Ασε που τα ερευνητικα προγραμματα ειναι 3τιας και 5ετιας και δεν γινονται με ανοιχτους διαγωνισμους,οποτε αυτο το πραγμα δεν λεγεται συμβαση εργασιας.Πχ απο τους 10 ερευνητες ποσοι ειναι απο αλλα πανεπιστημια του εσωτερικου και του εξωτερικου? Οσο για τους δεπ στο αλλο τοπικ ειπα οτι μειωθηκαν τα επιδοματα τους αλλα οχι ο βασικος μισθος τους οπως εγινε σε ολους τους εργαζομενους μεχρι και του ιδιωτικου τομεα κατα 25% γιατι ανηκουν στα ειδικα μισθολογια στρατος θρησκεια αστυνομια καθηγητες. Το αμφισβητεις?? Τα "αισχρα ψευδη" οτι τα πανεπιστημια αγοραζαν ομολογα του δημοσιου τα ειπε ο πρυτανης του ΑΠΘ "1)Το ΑΠΘ δεν είχε επενδύσει ποτέ σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και επομένως δεν υπήρξε καμία επίπτωση από την αιφνιδιαστική περικοπή (haircut), όπως συνέβη σε άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας."
|
|
|
13
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 04:47:15 am
|
Όλοι αυτοί στηρίζουν ένα γραφειοκρατικό σύστημα. Και πέρα από προσωπικό όπως πχ μερικοί από τη διοίκηση, μερικοί από γραμματεία, προσωπικό ασφαλείας/πυρόσβεσης/καθαριότητας και διδασκόντων είναι περιττοί. Προσωπικά για εμένα δεν λογίζεται καθηγητής που δεν διδάσκει. Εάν δεν του αρέσει να μπαίνει στην αίθουσα και να βρίσκει παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας τότε πολύ απλά είναι περιττός. Εάν θέλουν να ασχοληθούν με επιπλέον δραστηριότητες αυτές να μην έχουν ως αντίκτυπο την εργασία τους ως καθηγητές. Διαφορετικά απόλυση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε τους καθηγητές για να πλουτίζουν το βιογραφικό τους, ενώ αντίθετα ο απλός πολίτης πρέπει να πληρώνει για να το καταφέρει.
πάντως παιδιά εγώ βλέπω να τρολλάρετε εσείς και όχι ο gate4. λέει τις απόψεις του και εσείς ειρωνεύεστε.
Kαι γω στην ουσια αυτο λεω και συμφωνω. Για αυτο πρεπει να προσδιορισουν τι ειναι εργο των καθηγητων και να γινεται σωστη αξιολογηση. Ειναι ποσα βιβλια και αρθρα θα γραψει και ποσες αναφορες θα εχει, ποσο καλος ειναι πολιτικα και ποσες ψηφους φερνει στην παραταξη του, ποσο καλα διαχειριζεται τα οικονομικα και τι επενδυσεις κανει η αν μπορει να διδαξει και να παραγει ατομα που απορροφωνται απο την αγορα εργασιας? Το τελευταιο κυριως και ελαχιστα το πρωτο. Για τα αλλα υπαρχει η πολιτικη καριερα και για τα επιχειρηματικα ταλεντα ο ιδιωτικος τομεας...! Και ακριβως οπως το ειπες τα παρασημα να τα παρουν εκτος δημοσιας χρηματοδοτησης και οχι σε βαρος της εκπαιδευσης. Λογω του δημοσιου πανεπιστημιου σε μεγαλο ποσοστο εγινε η χρεωκοπια αν το σκεφτεις. Το προβλημα ηταν οτι δεν υπηρχε παραγωγη και υπηρχε ενα τεραστιο δημοσιο υπηρεσιων που σπαταλουσε το αεπ.Αυτοι που στελεχωναν τα τελευταια το λιγοτερο 20 χρονια ηταν 90% αποφοιτοι του ελληνικου πανεπιστημιου. Δεν περπατουσε το συστημα,αφου οι αποφοιτοι ηταν υπερβολικα πολλοι! Αντι να τους μειωσουν η να αλλαξουν αντικειμενο σπουδων εκαναν κι αλλα πανεπιστημια μεχρι και στα κατσικοχωρια να τους βολεψουν εκει σαν καθηγητες,διδακτορες,μεταπτυχιακους,βοηθους κοκ! Αυτο απ την αλλη βολευει τους καθηγητες γιατι αυτοι ασχολουνται με "σοβαρες" δουλειες και βαζουν τους κατωτερους να βγαλουν την σκαταδουρα. Εσκασε αυτο το συστημα,και ο,τι πηγε να γινει δηθεν με τα stage επισης απετυχε,και οι αποφοιτοι ειναι ανεργοι η δεν δουλευουν στο αντικειμενο τους. Ο απλυτος γριφος και οι παρομοιοι δεν ξερουν τιποτα αλλο εκτος απο τα πλαισια τους.Τι να σου πει το πλαισιο? Το ξερω..
|
|
|
14
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 03:21:46 am
|
Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση. Καλα για τους καθηγητες μην απορεις γιατι δεν ισχυει το ασυμβιβαστο, για τους βουλευτες επισης δεν ισχυει..Αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και διδασκοντες και διοικουντες.Οι δεπ γιατι ειναι τοσοι πολλοι?Τι χρειαζονται οι 4 βαθμιδες και αλλες τοσες διοικητικα?Τοσες πολλες γραμματειες? Με αποτελεσμα 1 ατομο ανα 20 φοιτητες λεει η 50..Στρατος φαση.. Οι διδασκοντες θα μπορουσαν και λιγοτεροι να πετυχουν καλη αναλογια αν εργαζονταν περισσοτερες ωρες η ασχολουνταν αποκλειστα με την διδασκαλια.
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ
|
on: March 29, 2012, 02:38:59 am
|
Οταν λεμε "πανακριβο πανεπιστήμιο" σε συγκριση με ποιο, ας πουμε? Και στην τελικη τι θελεις να γίνει στην Ανωτατη Παιδεια, τι προτεινεις??
Εφοσον θες το πανεπιστημιο να συντηρειται απο την κρατικη επιχορηγηση το συγκρινω με τα 300 εκ απο τις επικουρικες η με το 1 δις απο τις περικοπες 13 και 14ου μισθου.Μια χαρα συγκρισιμα μεγεθη ειναι... 187 απο τα 273 το 70% να πηγαινει σε μισθοδοσια προσωπικου 5000 ατομων,δηλαδη 37800 ευρω εισοδημα μεσο ορο ο καθενας,με το αποτελεσμα της χαμηλης ποιοτητας ειναι εκτος τοπου και χρονου! Ειναι προφανες τι πρεπει να γινει...φυσικα να μειωθει το διοικητικο και διδακτικο προσωπικο τουλαχιστον κατα 50%,να μειωθουν οι εισακτεοι σταδιακα μεχρι να μην παιρνουν αλλους αει και τει για μερικα χρονια,και ο προυπολογισμος να ειναι ετσι πχ 5% λειτουργικα-παγια εξοδα 30% μισθοδοσια 60% αμεσες-εμμεσες υπηρεσιες και παροχες προς τους φοιτητες(το μαθημα δεν θεωρειται υπηρεσια/παροχη προς τους φοιτητες) 5% διαφορα Να σταματησουν επιτελους την ερευνα απο τον κρατικο προυπολογισμο εντελως και να γινεται με ιδιωτικη χρηματοδοτηση,ο,τι γινεται...Αξιολογηση ανα 2 χρονια,phd master,συμβασεις εργασιας για το προσωπικο κτλ..
|
|
|
|