Ανάλογα. Αν σου αρέσει το αντικείμενο ή όχι. Η Θερμοδυναμική είναι αντικείμενο πιο κοντά στον τομέα της ενέργειας.
Γενικά, είναι σχετικά βατό μάθημα. Όταν το έδωσα με την Καδή-Χατζηαθανασίου, τα θέματα ήταν παρόμοια περίπου σε κάθε εξεταστική.
Έχω δει όμως και τον Τονοζλή, στα ΣΠΗΕ και Μετάδοση Θερμότητας, και η αλήθεια είναι ότι άλλαξε λίγο την λογική των μαθημάτων αυτών, όπως άλλαξε και η λογική του μαθήματος της Θερμοδυναμικής. Πλέον θέλει διάβασμα από Cengel-Boles και καλή κατανόηση των διαφανειών που σας κάνει στην τάξη, όπως και σχετική παρακολούθηση, μιας και οι διαφάνειες δεν βγάζουν και πολύ νόημα μόνες τους.
Τώρα για το κομμάτι του Καΐσα, είναι λίγο περίεργο, και δεν μπορώ να σου πω με βεβαιότητα τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος και πως εξετάζει το μάθημα ο καθηγητής αυτός... Πάντως νομίζω έχει ένα μικρό μέρος της ύλης, οπότε αν πας στις διαλέξεις του, κρατήσεις σημειώσεις και διαβάσεις το βιβλίο θα είσαι καλυμμένος.
Γενικά, είναι σχετικά βατό μάθημα. Όταν το έδωσα με την Καδή-Χατζηαθανασίου, τα θέματα ήταν παρόμοια περίπου σε κάθε εξεταστική.
Έχω δει όμως και τον Τονοζλή, στα ΣΠΗΕ και Μετάδοση Θερμότητας, και η αλήθεια είναι ότι άλλαξε λίγο την λογική των μαθημάτων αυτών, όπως άλλαξε και η λογική του μαθήματος της Θερμοδυναμικής. Πλέον θέλει διάβασμα από Cengel-Boles και καλή κατανόηση των διαφανειών που σας κάνει στην τάξη, όπως και σχετική παρακολούθηση, μιας και οι διαφάνειες δεν βγάζουν και πολύ νόημα μόνες τους.
Τώρα για το κομμάτι του Καΐσα, είναι λίγο περίεργο, και δεν μπορώ να σου πω με βεβαιότητα τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος και πως εξετάζει το μάθημα ο καθηγητής αυτός... Πάντως νομίζω έχει ένα μικρό μέρος της ύλης, οπότε αν πας στις διαλέξεις του, κρατήσεις σημειώσεις και διαβάσεις το βιβλίο θα είσαι καλυμμένος.

Γενικά ο Καΐσα απλά διαβάζει τις διαφάνειες και βαριέται μέχρι και αυτός το μάθημά του, αλλά ευτυχώς δεν θα μας κάνει πολλές φορές ακόμα.
Να σε καλά πάντως ρε Νίκο
