Αν όντως παλεύεις για αριστεία και αξιοκρατία, μου φαίνεται πολύ οξύμωρο το να εμφανίζεσαι με νέο, ανώνυμο λογαριασμό σε forum και να λες αυτά τα πράγματα.
Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στέλνεις φωτογραφίες συμφοιτητών και screenshot σε καθηγητές -αντί να μιλήσεις με τους παραβάτες ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ για να λύσεις το πρόβλημα από τη ρίζα- κάνεις κυριολεκτικά το αντίθετο της διάφανειας που <<μοχθείς>> να βρεις. Η πράξη σου θυμίζει περισσότερο κίνηση παράταξης που ψάχνει θόρυβο παρά με προσωπικό θάρρος, αυτοθυσία και επίλυση του προβλήματος.
Αν κυνηγάς διάφανεια και δικαιοσύνη βγες ΕΠΩΝΥΜΑ και ΥΠΕΥΘΥΝΑ να μιλήσεις και άσε τους ηρωισμούς του πληκτρολογίου και την ασφάλεια της οθόνης σου.
Ακόμα, οι φωτογραφίες ΧΩΡΙΣ συναίνεση παραβιάζουν το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων, οπότε τελικά ρισκάρεις να καθίσεις εσύ στο εδώλιο, αλλά αυτό είναι τελείως άλλο θέμα.
Επίσης, αν όντως έδινες μαθήματα, θα είχες παρατηρήσει ότι πλέον οι περισσότεροι επιτηρητές είναι αρκετά πιο αυστηροί, τα θέματα έχουν γίνει πιο απαιτητικά - ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ- και χρειάζεται ουσιαστική κατανόηση για να ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ να τα γράψεις, παρά μια φωτογραφία σε ένα LLM.
Εξάλλου, οποιος επιλέγει να κλέβει αποκτά κενό στη γνώση του για τα επόμενα χρόνια -και μετέπειτα στη ζωή και στη μελλοντική του εργασία- όπου θα φανεί το ψεύτικο και το αληθινό δεκάρι.
Λες επίσης ότι είσαι ο πραγματικός αριστούχος και πρώτος μάγκας. ΑΝ ίσχυε όντως αυτό θα κοιτούσες πρώτα τον εαυτό σου και το ΠΩΣ να αριστεύσεις στη δύσκολη αυτή σχολή ΠΑΡΑ να ασχολείσαι με το ποιος κλέβει. Στο τέλος η αλήθεια θα φανεί και οι <<κλέφτες>> θα εκτεθούν μόνοι τους, οπότε τι κάθεσαι και αφιερώνεις μήνες για να μηδενίσεις εξεταστικές. Χαζό και ανέφικτο.
Η αντιγραφή δεν είναι ασθένεια του ΑΠΘ, αλλά αναμενόμενη παρενέργεια ενός εξετασιοκεντρικού μοντέλου που συμπυκνώνει όλο τον βαθμό σε ένα τρίωρο... πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται στα πλαίσια μιας απαιτητικής σχολής!
Παλιά το σκονάκι ήταν χαρτάκι, σημειώσεις στο μπούτι... και σήμερα φωτογραφίες και LLM.
Η λύση δεν είναι οι ομαδικοί μηδενισμοί, αλλά η αλλαγή του πλαισίου εξέτασης: μικρά online quiz, εργασίες και ενεργή συμμετοχή στην τάξη. Έτσι περιορίζεται ουσιαστικά η αντιγραφή.
Όλα τ’ άλλα απλώς επιβεβαιώνουν ότι καλλιεργείς νοοτροπία θύματος αντί να αποδεικνύεις, με το παράδειγμά σου, τι σημαίνει πραγματική αριστεία. Βελτίωσε πρώτα τον δικό σου φάκελο γνώσεων και άφησε την αγορά να ξεχωρίσει ποιος έχει ουσία.
Εκεί, ούτε σκονάκι ούτε LLM κρύβουν τις αδυναμίες σου.