• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 30, 2025, 16:54:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 30, 2025, 16:54:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[October 29, 2025, 23:50:02 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by waterfall101
[October 28, 2025, 12:19:20 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]

[ΑΡΑΓΕ Attack] Συνέλευση ...
by Aris★
[October 26, 2025, 20:16:18 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 26, 2025, 17:15:11 pm]

[ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[October 25, 2025, 20:15:47 pm]

[Βιοατρική Τεχνολογία] Γε...
by Tasos Bot
[October 25, 2025, 10:14:27 am]

Δηλώσεις Μαθημάτων Χειμερ...
by Nikos_313
[October 23, 2025, 20:32:17 pm]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[October 23, 2025, 17:07:55 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by eed
[October 23, 2025, 17:04:15 pm]

[Σ.Φ.Ηλ-Μηχ] Απόφαση Γ.Σ....
by Χαρούμενη Πατάτα
[October 22, 2025, 22:23:15 pm]

Ξεκίνησε η γενική συνέλευ...
by Aris★
[October 22, 2025, 17:14:47 pm]

[Λειτουργικά Συστήματα] Ν...
by sassi
[October 21, 2025, 23:20:05 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by _Trob
[October 21, 2025, 11:58:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10149
Latest: marilou
Stats
Total Posts: 1428759
Total Topics: 31841
Online Today: 810
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 196
Total: 212
mariamil
vaggelisx
panagiot
mimaki
bax
aggp
Psycher
Le ece
Billyskotsikas
k_tasio_
aris123321
Sanaia
ellimoschou
void
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας on: September 12, 2025, 16:22:10 pm
Το 2004 πήγαινες δημοτικό, κοινώς πας να χτυπήσεις τα 30 (αν δεν τα χεις χτυπήσει ήδη), και ασχολείσαι με τις πιο ασήμαντες μαλακίες που μπορείς να βρεις μπας και δώσεις λίγο νόημα στην καταπώς φαίνεται (για σένα) απογοητευτική φοιτητική σου πορεία. Αν αυτό τον χρόνο τον έβαζες στο να διαβάσεις για να γίνεις καλύτερος αντί να ψάχνεις πως να δημιουργήσεις θέματα για άλλους θα χες ήδη τελειώσει. Καλό το content όταν θυμάσαι να αναζωογονήσεις το thread κάθε μήνα αλλά αφού εμφανώς κανείς δε σε παίρνει σοβαρά μάλλον απλά γουστάρεις να γελάνε με όσα γράφεις. Ποιο το νόημα να πρήζεις όταν βλέπεις πως ΔΕΝ αντιπροσωπεύεις την πλειοψηφία των φοιτητών (ούτε και κανένα σοβαρό ποσοστό δηλαδή). Όπως έχει πει κάποιος σοφός τημμυτης, καλό είναι κάποιες φορές να αποδεχόμαστε ότι κάτι έχει πεθάνει.

Υ.Γ. Για τις τρίγωνες τυρόπιτες μην ξεχάσετε να αγωνιστείτε, όλοι ξέρουν ότι το supreme σχήμα είναι η στριφτή.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας on: June 25, 2025, 22:52:47 pm
Προτείνω να κάνουμε διαγωνισμό καλύτερης απάντησης και να το σηκώσει ο Nmparkas
sent from mTHMMY 
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας on: June 25, 2025, 21:58:52 pm
Επικά αστείο crashout με πολλά highlights, από την αναφορά στο περιστατικό με ΣΔΟΚ ως αντιγραφή ενώ ο μπρο είχε βάλει copy paste τα ίδια δύο λυμένα θέματα, στο insinuation ότι για να πάρεις 10 στη σχολή του thmmy.gr όπου έχουμε κάνει optimize step by step το πώς να περάσεις κάθε μάθημα πρέπει να πατάς στις διαλέξεις, στο να διαγράφονται τα άτομα που αντιγράφουν (εγώ προτείνω να προσθέσουμε και διαπόμπευση στους διαδρόμους με δημόσιο λιθοβολισμό) και η λίστα δεν τελειώνει.

Ας κοιτάξουμε να μάθουμε και να πάρουμε το πτυχίο μας και ας αφήσουμε τι κάνουν οι άλλοι. Εκτός αν δε σας ενδιαφέρει η γνώση όσο το νουμεράκι που γράφει δίπλα στο sis.

Δε θα σου πάρει τη θέση ο άνθρωπος που αντέγραψε, θα την πάρει ο καλύτερος υποψήφιος κάτι που μάλλον δε θα εξαρτηθεί από το ποιος έγραψε παραπάνω στην Αριθμητική Ανάλυση επειδή έκανε Google τον μακρινάρι-τυπο που ήθελε ο Παπαλάμπρου να θυμάται απέξω.

Γενικά είναι καλό να μην αντιγράφουμε γιατί κάνουμε κακό στον εαυτό μας. Μετά από αυτό ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει. Οι υπόλοιποι ας κοιτάμε τη δική μας πορεία και βελτίωση. In the grand scheme of things, όπως λένε και οι Άγγλοι, δεν έχει καμία απολύτως σημασία για σένα τι βαθμό θα πάρει ο άλλος και το αν αντέγραψε.

Τέλος, μάλλον άλλοι πρέπει να αλλάξουν σχολή άμα σκοτώνονται στο διάβασμα, δεν μπορούν να γράψουν ούτε ένα 5 και ψάχνουν το πρόβλημα αλλού.

Υ.Γ. Εξαιρετικό διάλειμμα από το διάβασμα, το χρειαζόμασταν, να 'στε πάντα καλά. Τον πρωθυπουργό μην ξεχάσετε να ενημερώσετε την επόμενη φορά. Θιασώτης, σου εύχομαι κάθε επιτυχία.
sent from mTHMMY 
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διανεμημένη Παραγωγή / Re: [Διανεμημένη Παραγωγή] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: October 20, 2024, 12:34:43 pm
Ξέρουμε αν θα γίνουν παρουσιάσεις και την ερχόμενη εβδομάδα (Δευτέρα & Πέμπτη);
5  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Τεχνικές Βελτιστοποίησης / Re: [Τεχνικές Βελτιστοποίησης] Γενικές απορίες/ανακοινώσεις/επικαιρότητα/ύλη 2023/24 on: September 18, 2024, 10:45:11 am
Yparxei periptwsi na krataei tis ergasies kai meta ton Septemvri?

(Polla zitaw, alla a girl can dream)
6  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / BME Summer School on AI and ML (25-28/06/2024) on: June 18, 2024, 22:25:01 pm
Είδα το μέιλ που έστειλαν και φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Έχει κανείς καμία εμπειρία από αυτό το event;
(ψύλλο στα άχυρα ψάχνω Cheesy)
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πρακτική Εξάσκηση / Re: Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 2010-2030 on: May 12, 2024, 19:00:41 pm
Ξέρει κανείς σε ποιον μπορούμε να απευθυνθούμε για ΙΝΕΒ; Ή είναι απλά στο email της γραμματείας;
8  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα? on: October 20, 2023, 16:52:34 pm
Κάποιος που έχει να πιάσει C απ' το πρώτο έτος θεωρείτε θα τα καταφέρει στο μάθημα; Επίσης όταν λέτε ότι θέλει άπειρο χρόνο πόσο θα το βάζατε ας πούμε ώρες ενασχόλησης/εβδομάδα (επειδή έχω λίγο φορτωμένο πρόγραμμα αυτό το εξάμηνο αλλά δεν θέλω και να αφήσω το μάθημα)
9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ανάλυση και Σχεδιασμός Αλγορίθμων / Re: [Ανάλυση Αλγορίθμων] Να επιλέξω το μάθημα ; on: July 06, 2023, 19:55:36 pm
Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω με αυτόν τον άνθρωπο.

Καταρχάς όπως μάλλον είδατε το μάθημα φέτος έγινε σε ψευδογλώσσα. Επιεικώς απαράδεκτο μιας που έτσι κ αλλιώς στο 3ο έτος τα μαθήματα στα οποία μπορείς να μάθεις/εξασκήσεις προγραμματισμό είναι ελάχιστα. Το μάθημα του ήταν κατ' εμέ δύσκολο στην παρακολούθηση και απίστευτα βαρετό μιας που ήταν σε μεγάλο μέρος του πολύ θεωρητικό με υπερβολικά μεγάλη εστίαση στα μαθηματικά οπότε μετά από ένα σημείο σταμάτησα να παρακολουθώ.

Έβαλε και δύο εργασίες που έπιαναν το 30% του βαθμού με υποερωτήματα χαμηλής/μέτριας δυσκολίας οι οποίες έβγαιναν σχετικά άνετα ειδικά αν είχες και το γκουγκλ από δίπλα. Το κύριο θέμα σε αυτές ήταν να βρεις τον τρόπο που θέλει αυτός να του τα γράψεις.

Η εξέταση καλά κλαίω. ΣΛ πολύ συγκεκριμένα πράγματα που για κάποιο λόγο εσύ έπρεπε όχι απλά να τα ξέρεις αλλά αν δεν τα ήξερες να μπορούσες να τα βγάλεις εκείνη τη στιγμή μέσα από δοκιμές και δεν ξέρω και γω τι (δεν πήγε πολύ καλά αυτό) και μετά δύο ασκήσεις: μια με master theorem με μια μικρή παγιδουλα και η άλλη εύκολη που έπιανε ελάχιστες μονάδες. Γενικά η σύγκριση του τι έμαθα για αλγορίθμους από δική μου μελέτη και του τι εξετάστηκε τελικά είναι απίστευτα αστεία και θεωρώ ότι η εξέταση δεν ήταν καθόλου αντιπροσωπευτική και δεν ακουμπούσε ούτε στο ελάχιστο το μεγαλύτερο μέρος της ύλης.

Τώρα στην ερώτηση του τοπικ δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα όχι διότι γενικά τα μαθήματα επιλογής αυτού του εξαμήνου είναι αρκετά ζόρικα και δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει και με τα Δίκτυα μιας που θα το πάρει άλλος καθηγητής. Αλλά αυτή ήταν η εμπειρία μου.
sent from mTHMMY 
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...