• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 06, 2025, 06:04:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 06, 2025, 06:04:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ειδικές κεραίες] Να επιλ...
by mavropan
[Today at 02:23:12]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 05, 2025, 23:31:28 pm]

[Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προ...
by Local Rider
[July 05, 2025, 18:12:49 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 05, 2025, 14:50:28 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 05, 2025, 03:00:08 am]

Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμ...
by Katarameno
[July 04, 2025, 20:56:50 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Local Rider
[July 04, 2025, 13:33:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Local Rider
[July 04, 2025, 01:34:59 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by okan
[July 03, 2025, 23:57:35 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 03, 2025, 23:21:26 pm]

[Υπολογιστικός Ηλεκτρομαγ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:18:47 pm]

[Τεχνολογία Λογισμικού] Ν...
by waterfall101
[July 03, 2025, 21:50:25 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 03, 2025, 16:42:09 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Lits
[July 03, 2025, 01:33:53 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[July 02, 2025, 12:30:13 pm]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427232
Total Topics: 31723
Online Today: 147
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 5
Guests: 108
Total: 113
Cancid45
chaniotism
superkolios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εαρινής Εξεταστικής Περιόδου 2024-25 on: April 15, 2025, 21:13:18 pm
Πιστεύω μία καλή λύση θα ήταν να προτείνουμε  να γίνουν μαθήματα μετά το Πάσχα με πιο εντατικούς ρυθμούς προγραμματίζοντας αναπληρώσεις σε ορισμένα μαθήματα όπου η ύλη έχει μείνει πίσω ώστε να ξεκινήσει η εξεταστική νωρίτερα παρά να επεκταθεί μέσα στον Ιούλιο  καθώς κάποια παιδιά εργάζονται τους καλοκαιρινούς μήνες και όταν μιλάμε για χαμένα μεροκάματα αρχές και μέσα Ιουλίου που η τουριστική σεζόν έχει φουντώσει  για τα καλά κάθε χαμένη μέρα πονάει…
2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: March 13, 2024, 13:04:24 pm
Ο κύριος Πιτσούλης θα διεξάγει το αυριανό του μάθημα υβριδικά.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: March 12, 2024, 18:19:59 pm
Σε περίπτωση που λήξει η κατάληψη κάποιες άλλες δράσεις στις οποίες προχώρησαν οι φοιτητικοί σύλλογοι στο προηγούμενο διάστημα καλό θα ήταν να συνεχιστούν όπως για παράδειγμα τα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια καθώς αυτά έχουν μεγαλύτερη απήχηση στην κοινωνία σε σχέση με τις καταλήψεις που απλώς μεταφέρουν την διδασκαλία και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες από τις αίθουσες της πτέρυγας στις αίθουσες του zoom χωρίς να ασκούν επί της ουσίας πίεση στα όργανα και τους φορείς που παίρνουν τις αποφάσεις.
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: March 12, 2024, 13:14:45 pm
Στις πρώτες συνελεύσεις που είχαν μεγάλη συμμετοχή αν θυμάμαι καλά η διαδικασία ολοκληρώνονταν το βράδυ, συνήθως γύρω στις 22:00 - 23:00 μαθαίναμε το αποτέλεσμα, όσον αφορά την σημερινή θα εξαρτηθεί από την συμμετοχή και τις τοποθετήσεις που θα γίνουν.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: March 09, 2024, 02:18:29 am
Πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών.
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Σήματα και Συστήματα / Re: [Σήματα και Συστήματα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024 on: March 07, 2024, 20:43:32 pm
Σήμερα το μάθημα δεν πραγματοποιήθηκε.
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: February 08, 2024, 12:39:48 pm
Πάντως η αλήθεια είναι πως οι συμφοιτητές που δίνουν εξετάσεις εξ αποστάσεως δεν έχουν να παρακολουθήσουν μαθήματα το εαρινό εξάμηνο ωστόσο οι καθηγητές που διδάσκουν θα έχουν εξετάσεις να διενεργήσουν οπότε δεν θα μπορούν να διδάσκουν ταυτόχρονα. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε να τελειώσουν οι εξετάσεις πρώτα. Από ότι είδα 19/2 ολοκληρώνονται οι εξετάσεις εξ αποστάσεως μάλλον 20/2 θα αρχίσουμε τα μαθήματα. 
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: February 08, 2024, 12:21:49 pm
Έχω στείλει ένα mail στον Ρέκανο για αυτό το θέμα αλλά ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση ίσως βγάλει σχετική ανακοίνωση.
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: February 07, 2024, 13:38:12 pm
Νομίζω πως όλα τα σενάρια είναι πιθανά, ίσως όταν αρχίσουν εξ αποστάσεως τα μαθήματα για το εαρινό εξάμηνο (αυτό μοιάζει το πιο πιθανό) να μάθουμε από μια πρώτη επικοινωνία με τους καθηγητές μέσα στα μαθήματα.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Πλαίσια για την ΓΣ της Τρίτης 6/2/2024 on: February 03, 2024, 14:50:24 pm
Το παρών κείμενο συντάχθηκε προκειμένου να εκφράσει τους προβληματισμούς μίας μερίδας φοιτητών αναφορικά με το μέλλον της εξεταστικής περιόδου και τις  συνέπειες που θα επιφέρει μία ενδεχόμενη ματαίωση της. Το κείμενο δεν αποτελεί προϊόν φοιτητικής πολιτικής παράταξης και δεν εχει σκοπό να διχάσει ή να δημιουργήσει δίπολα στο σύνολο των φοιτητών. Όσα άτομα ταυτίζονται με τις θέσεις του πλαισίου μπορούν ελεύθερα να το καταθέσουν στην γενική συνέλευση. Κάθε σχόλιο, παρατήρηση και προβληματισμός επί του πλαισίου είναι ευπρόσδεκτα. Παρακάτω παρατίθενται το πλαίσιο :
                                            Στο ζύγι των καταλήψεων μπαίνουν και οι συνέπειες   
Το παρόν κείμενο συντάχτηκε καθώς η επιθυμία πολυάριθμων συμφοιτητών μας (που δεν ανήκουν και δεν εκπροσωπούνται από κάποια παράταξη), να πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου 2023-2024 χρήζει εκπροσώπησης.
  Έπειτα από την γνωστοποίησης της απόφασης της συνέλευσης των καθηγητών του τμήματος πως δεν θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως  εξετάσεις όσο το τμήμα τέλει υπό κατάληψη μιας και δεν εξασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας αξιολόγησης, θα θέλαμε να παραθέσουμε τους σοβαρούς προβληματισμούς αναφορικά με τις συνέπειες που θα υποστεί μεγάλη μερίδα του φοιτητικού σώματος σε ενδεχόμενη ματαίωση των εξετάσεων.
  Συγκεκριμένα, η μη πραγματοποίηση των εξετάσεων θα επιφέρει μεγάλη επιβάρυνση για τους παρακάτω λόγους :
   Η ματαίωση των εξετάσεων ισοδυναμεί με μια χαμένη ευκαιρία από τις τρεις συνολικά για όλους εκείνους τους φοιτητές που νοικιάζουν διαμέρισμα και φοιτούν μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας, να συγκεντρώσουν τις απαιτούμενες πιστωτικές μονάδες-ects, 30 στο πλήθος κατά την διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους προκειμένου να τους χορηγηθεί το στεγαστικό επίδομα που για πολλά νοικοκυριά αποτελεί σημαντική οικονομική ανάσα. Ακόμη και στην περίπτωση που η τωρινή εξεταστική περίοδος μετατεθεί στο εαρινό εξάμηνο δηλαδή στην περίπτωση διπλής εξεταστικής την περίοδο του Ιουνίου αντιλαμβανόμαστε πως όσο μεγαλώνει το πλήθος των υπό εξέταση μαθημάτων τόσο πιο  δύσκολο είναι να επιτύχει ο εξεταζόμενος σε αυτά.
   Η παράταση διαμονής στην πόλη φοίτησης είτε κατά την εαρινή εξεταστική (σε ενδεχόμενο διπλής εξεταστικής) είτε κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων τον Σεπτέμβρη μεταφράζεται σε περισσότερα έξοδα συντήρησης της φοιτητικής κατοικίας και διαβίωσης για τον φοιτητή και την οικογένεια του όπως για παράδειγμα δαπάνες σε σούπερ μάρκετ και ηλεκτρικό ρεύμα και μέσα μεταφοράς.

   Η συμφόρηση του προγράμματος και η επέκταση της εξεταστικής περιόδου Ιουνίου-Ιουλίου ή η συμφόρηση του προγράμματος της εξεταστικής περιόδου Σεπτεμβρίου λόγο της αύξησης των εξεταζόμενων μαθημάτων του εκάστοτε φοιτητή μειώνει δραματικά τις διαθέσιμες μέρες για εργασία την περίοδο του καλοκαιριού. Με άλλα λόγια θα προκληθεί ψαλιδισμός στα μεροκάματα όσων φοιτητών εργάζονται την θερινή περίοδο. Ο ψαλιδισμός αυτός ισοδυναμεί με σημαντική μείωση του εισοδήματος πολλών εργαζομένων φοιτητών ιδίως αυτών που εργάζονται σε τουριστικές περιοχές. Για πολλούς αυτά τα μεροκάματα είναι ζωτικής σημασίας στη προσπάθεια να διασφαλίσουν την  ομαλή και απρόσκοπτη φοίτηση τους κατά την χειμερινή περίοδο όπου τα έξοδα ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Θεσσαλονίκη είναι υπέρογκα.



   Οι επί πτυχίο φοιτητές θα επεκτείνουν αναγκαστικά την περίοδο φοίτησης τους. Όλοι καταλαβαίνουμε πως επιπλέον καθυστέρηση στην λήψη του διπλώματος μόνο σε προβλήματα μπορεί να οδηγήσει. Μερικά από αυτά είναι η απώλεση επαγγελματικών ευκαιριών, μεταπτυχιακών θέσεων σπουδών  και η περεταίρω διαμονή στην πόλη, δηλαδή καταβολή περισσότερων ενοικίων.

   Πρέπει να μπούμε και στα παπούτσια των παιδιών του 1ου έτους που δεν έχουν βιώσει ξανά περίοδο εξετάσεων και μια ενδεχόμενη απώλεια αυτής της εξεταστικής θα τα φέρει αντιμέτωπα στις πρώτες τους εξετάσεις με ένα μαραθώνιο 12 μαθημάτων τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο που ίσως οδηγήσει σε κακές επιδόσεις πράγμα που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία ενός πρωτοετή οδηγώντας τον σε λανθασμένες δεύτερες σκέψεις.

   Κάποιοι οικονομικά αδύναμοι συμφοιτητές μας με καλές επιδόσεις και βαθμολογίες λαμβάνουν πολύ σημαντική οικονομική στήριξη μέσω προγραμμάτων χορήγησης υποτροφιών (πχ. ΙΚΥ ή κληροδοτήματα ΑΠΘ) αν λοιπόν μειωθούν οι επιδόσεις λόγο συμφόρησης του προγράμματος εξετάσεων διακινδυνεύουν να χάσουν τα βαθμολογικά κριτήρια για την χορήγηση αυτών.

   Πρέπει να συνυπολογίσουμε τα περιορισμένα χρονικά περιθώρια φοίτησης και ολοκλήρωσης των σπουδών στο τμήμα που πλέον είναι 8 ακαδημαϊκά έτη. Επομένως κάθε χαμένη εξεταστική είναι μια χαμένη ευκαιρία να συλλέξουμε πιστωτικές μονάδες ώστε να φτάσουμε έγκαιρα τις 300 ή να συμπληρώσουμε τις απαιτούμενες 94 για να προχωρήσουμε στον τομέα για να μην κολλήσουν οι σπουδές μας.
 Θέλοντας να προλάβω όσους θεωρήσουν πως όσα γράφονται παραπάνω σχετίζονται με το ατομικό συμφέρων κάθε φοιτητή και θεωρούν πως αυτό το πλαίσιο προσπαθεί να τοποθετήσει ακριβώς αυτό το ατομικό συμφέρον πάνω από τις συλλογικές προσπάθειες πολλών, ας αναλογιστούν ότι για κάποιους ανάμεσα μας δεν χάνεται απλώς μια εξεταστική άλλα κινδυνεύει να καταρρεύσει άμεσα η σταθερότητα του φοιτητικού τους βίου που με αξιοπρέπεια και καθημερινό αγώνα προσπαθούν να διαφυλάξουν. Θέλουμε την σχολή μας ανοιχτή, να μην χαθεί η εξεταστική, να εναντιωθούμε στο σχέδια της κυβέρνησης χωρίς όμως να πλήττουμε τους συμφοιτητές μας ενώ ακόμη επιθυμούμε τα αιτήματα των φοιτητών να ακουστούν με τρόπο που δεν εξυπηρετούν το αφήγημα της κυβέρνησης καθώς πολλά στελέχη της και κάποια υποκινούμενα ΜΜΕ, αφορμή ψάχνουν για να δυσφημήσουν τα δημοσιά ΑΕΙ και τα αιτήματα των φοιτητών, παρουσιάζοντας τους φοιτητές ως μπαχαλάκηδες πράγμα που σε καμία των περιπτώσεων δεν ισχύει. 
Η θέση μας εκφράζεται με σαφήνεια  ώστε να μην οδηγήσει σε αμφισβήτηση των προθέσεων μας : είμαστε υπέρ ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ και ΑΝΟΙΧΤΟΥ (για όλα τα κοινωνικά στρώματα) ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟΥ που προωθεί τον ανοικτό δημόσιο διάλογο και διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο σπουδών.

Για αυτό προτείνουμε :
-   Παύση της κατάληψης προκειμένου να διεξαχθεί ομαλά η εξεταστική.
-   Έκδοση νέου προγράμματος εξεταστικής  και  πτυχιακής εξεταστικής.
-   Αποφυγή συρρίκνωσης της  χειμερινής εξεταστικής περιόδου 2023-2024.
-   Αύξηση των ωρών διδασκαλίας  είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως τις πρώτες εβδομάδες του εαρινού εξαμήνου (όταν αυτό εκκινήσει) προκειμένου να αναπληρωθούν οι χαμένες ημέρες και να ολοκληρωθεί εγκαίρως το εαρινό εξάμηνο  έχοντας συμπληρωθεί η απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας και τα απαιτούμενα εργαστήρια.
-   Στήριξη του φοιτητικού συλλόγου από την  συνέλευση των καθηγητών του τμήματος και ξεκάθαρη τοποθέτηση του τμήματος κατά του νομοσχεδίου.
-   Παρέμβαση στον πρόεδρο του τμήματος και κατ' επέκταση στον κοσμήτορα της Πολυτεχνικής για να αναδειχθεί η ανάγκη επιπλέον χρηματοδότησης και όχι ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών ΑΕΙ για να υπάρχει υψηλό επίπεδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
-   Επόμενη γενική συνέλευση του συλλόγου μετά το πέρας της εξεταστικής.
 Όπως και να  έχει θεωρούμε πως σε μια δημοκρατική διαδικασία όπως αυτή της συνέλευσης καλό είναι να ακούγονται όλες οι απόψεις και να παρουσιάζονται όλα τα επιχειρήματα από κάθε πλευρά για να παρθεί στο τέλος η απόφαση που υπηρετεί σε μεγαλύτερο βαθμό τα θέλω των φοιτητών του συλλόγου.
  Όποια και να είναι η τελική έκβαση προσπαθούμε να διαφυλάξουμε ένα υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης στο ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ σε συνεργασία με το διδακτικό προσωπικό το οποίο μας στήριξε έμπρακτα γυρνώντας την πλάτη στις άδικες και διαβλητές ηλεκτρονικές εξετάσεις. Μια απόφαση που δείχνει πως οι καθηγητές σέβονται το επίπεδο σπουδών  στο τμήμα άλλα και το ίδιο το φοιτητικό σώμα.
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: January 29, 2024, 21:53:37 pm
Με βάση τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την σύνοδο των πρυτάνεων και την απόφαση να διεξαχθούν εξ αποστάσεως εξετάσεις μια ενδεχομένη παράταση της κατάληψης στους χώρους της σχολής την ώρα που θα κληθούμε να συμμετάσχουμε σε ηλεκτρονικές εξετάσεις σε τι ακριβώς θα εξυπηρετεί; Η κατάληψη εχει ως σκοπό την αναβολή οποιαδήποτε εκπαιδευτικής δραστηριότητας προκειμένου να λειτουργήσει ως μοχλός άσκησης πιέσεως με απώτερο στόχο να σταθούμε απέναντι στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Ποιον θα πιέσουμε τελικά εάν το εξάμηνο ολοκληρωθεί με αυτόν τον τρόπο; Αναγνωρίζω πως η παύση της κατάληψης ίσως ερμηνευθεί από κάποιους σαν υποχώρηση και παραίτηση από την προσπάθεια. Ωστόσο επειδή κάθε νόμισμα εχει πάντοτε δυο όψεις θα ήθελα να αναλογιστούμε με αίσθημα ευθύνης πως οι κλειδωμένες πόρτες της σχολής από την μια και η πίεση της κυβέρνησης που θέλει να κρύψει το πρόβλημα κάτω από το χαλί μέσω ηλεκτρονικών εξετάσεων από την άλλη, μετατρέπει τους φοιτητές σε μπαλάκι του πινγκ πονγκ. Μπορεί όσα γράφω να ξενίσουνε σε κάποιους, αλλά στο σημείο που φτάσαμε ας πούμε τα πράγματα με το όνομα τους και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Η διεξαγωγή των ηλεκτρόνιων εξετάσεων θα παρακάμψει τις καταλήψεις, όσοι δεν συμμετάσχουν δεν θα περνούν τα μαθήματα. Μαθήματα που ένα ολόκληρο εξάμηνο παρακολουθούσαν, συμμετείχαν σε εργαστήρια, 'καναν εργασίες για αυτά και διάβαζαν μέσα στις γιορτές, μαθήματα που θα μπαίνουν στην λίστα των χρωστούμενων βαραίνοντας τις πλάτες αρκετών παιδιών. Μερικές φορές βαραίνουν πλάτες παιδιών που δουλεύουν τα καλοκαίρια στα χωριά τους ή στις πόλεις και αναγκάζονται να χάνουν μεροκάματα τέλη Αυγούστου για να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις και οχι να διακόπτουν την παραθέριση τους στην Ιο. Παιδιών που δεν  ανήκουν σε παρατάξεις, ούτε είναι ξεδιάντροποι δαπίτες ή φιλαράκια τους (θέλοντας να αποκομίσουν κέρδη από το συνάφι τους) όπως κάποιοι θα σπεύσουν να τους βαφτίσουν επειδή θέλουν ανοιχτή την σχολή τους. Ποιος λοιπόν θα βγει υπεύθυνα να πάρει μια απόφαση να κλείσει εκ νέου τη σχολή υποχρεώνοντας το σώμα των φοιτητών σε άδικες εξ αποστάσεως εξετάσεις με αντιγραφές, προβλήματα σύνδεσης, στενά χρονικά περιθώρια, αυστηρές βαθμολογήσεις και θέματα που εξετάζουν μεμονωμένα κομμάτια της ύλης; Που είναι αυτοί που μιλούσανε στα αμφιθέατρα για ανθρώπινες συνθήκες εξετάσεων ώστε να μην πάει ο κόπος μας χαμένος; Ας αφήσουμε όμως τα γεγονότα και τα αποτελέσματα να μιλήσουν και ας κριθεί ο καθένας μας στο τέλος από αυτά.
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024 on: January 26, 2024, 00:49:50 am
Στην περίπτωση που διεξαχθούν εξ αποστάσεως εξετάσεις μια ενδεχομένη παράταση της κατάληψης στους χώρους της σχολής την ώρα που καθηγητές και φοιτητές θα συμμετάσχουν σε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα όπως είναι αυτή των εξετάσεων σε τι ακριβώς θα εξυπηρετεί ; Υποτίθεται πως η κατάληψη που αποφασίζει έπειτα από γενικές συνελεύσεις ο  σύλλογος μας εχει ως σκοπό την αναβολή οποιαδήποτε εκπαιδευτικής δραστηριότητας προκειμένου να λειτουργήσει ως μέσο άσκησης πίεσης με απώτερο σκοπό να αντισταθούμε στο νομοσχέδιο των ιδιωτικών πανεπιστήμιων. Εάν λοιπόν οι εξετάσεις διεξαχθούν έστω και με αυτόν τον τρόπο τότε πως ασκούμε πίεση ; Ίσως τελικά πίεση ασκηθεί στο ίδιο το σώμα των φοιτητών οδηγώντας το σε ηλεκτρονικές εξετάσεις που όπως και να εχει δεν αποτελεί την πλέον φυσική εξέλιξη των πραμάτων και ίσως φέρει σε δυσχερή θέση τόσο φοιτητές όσο και καθηγητές, παράδειγμα αποτελεί η αξιολόγηση του συνάδελφου παραπάνω στο μάθημα της ηλεκτρονικής. Χωρίς να θελω να απαξιώσω την κατάληψη και τον σημαντικό λόγο για τον οποίο πραγματοποιείται θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πως θα μας εξυπηρετήσει και ποιο θα είναι το τελικό αποτύπωμα της ;
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Εργαστήριο Ηλεκτρονικής 2023/2024 on: November 04, 2023, 17:55:35 pm
Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση !!!
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Εργαστήριο Ηλεκτρονικής 2023/2024 on: November 04, 2023, 17:28:33 pm
Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος εάν οι εργαστηριακές ασκήσεις στο μάθημα της Ηλεκτρονικής Ι πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη σειριά του φυλλαδίου ;
Ρωτάω καθώς στο φυλλάδιο η 2η άσκηση αναφέρεται σε διπολικά τρανζίστορ ωστόσο στα μαθήματα θεωρίας πρώτα ασχολούμαστε με τα FET που τα δουλεύουμε στην 3η εργαστηριακή άσκηση του φυλλαδίου.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...