|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 9
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Αναγνώριση Κολλεγίων
|
on: September 26, 2009, 16:06:11 pm
|
Δν κατάλαβα ούτε τι θες να διαβάσω ούτε που δε σε καλύπτω. Κάνε quote. Κια επαναλαμβάνω το να μου λες ότι η επιχείρηση θα μπει στη διαδικασία να σκεφτεί ποιος προσπάθησε περισσότερο, μόνο γέλιο μπορεί να μου προκαλέσει. Ο άλλος είναι εξειδικευμένος απόλυτα και φθηνός, κάτι που κάνει φθηνό κι εσένα μαζί. Και το να λέμε ''θα αγοράσει το πτυχίο'' είναι επίσης λάθος, το κολλέγιο δε θα βγάζει έξω ό,τι να ναι, χαζό δεν είναι
Αφου δεν καταλαβαινεις: Ας αναγνωριστουν όλα.Ας γίνουν όλα ισότιμα.Να δούμε η αγορα εργασίας ποιον την συμφέρει να διαλεξει: Απόφοιτο Κολλεγίου ή Πανεπιστημίου? Αυτόν που πλήρωσε ή αυτόν που προσπάθησε?  Δεν είναι έτσι απλά τα πράματα.Η τάση αυτά τα χρόνια στην αγορά είναι για υπερ-εξειδικευμένους εργάτες που ανά 3-4 χρόνια θα πάνε σε ΙΔΒΕ ή θα τους επανεκπαιδεύσει ο εργοδότης στις πιο σύγχρονες τεχνικές του επαγγέλματος.Και φυσικά,επειδή αυτοί οι εργάτες θα είναι εύκολα εκπαιδεύσιμοι(3 χρόνια σχετικά χαλαρών σπουδών και μετά διάφορα "σεμινάρια" κάθε χρόνο) θα έχουν μικρές απαιτήσεις.Σκέψου τώρα να βγαίνουν 1000 ΗΛ/ΜΗΧ το έτος και άλλοι 1000 από τα κολλέγια συναφή στο αντικείμενο μας.Είναι που είναι σκατά η επαγγελματική μας αποκατάσταση(το γνωστό μπλοκάκι) οι φτηνοί-ευέλικτοι εργαζόμενοι θα πιέσουν τις αμοιβές μας ακόμα πιο κάτω.Το ζήτημα είναι τι κάνουμε εμείς.....πάντως με την στάση "τίποτα" δεν καταφέραμε ...τίποτα... Δεν μίλησα για θέμα αμοιβών. Είπα απλά "Ποιον συμφέρει η αγορά εργασίας να προσλάβει". Είναι θέμα γνώσεων τις οποίες δεν θα διαθέτουν επαρκώς οι απόφοιτοι κολεγίων. Ας αναγνωριστουν όλα.Ας γίνουν όλα ισότιμα.Να δούμε η αγορα εργασίας ποιον την συμφέρει να διαλεξει: Απόφοιτο Κολλεγίου ή Πανεπιστημίου? Αυτόν που πλήρωσε ή αυτόν που προσπάθησε?  Δεν είναι έτσι απλά τα πράματα.Η τάση αυτά τα χρόνια στην αγορά είναι για υπερ-εξειδικευμένους εργάτες που ανά 3-4 χρόνια θα πάνε σε ΙΔΒΕ ή θα τους επανεκπαιδεύσει ο εργοδότης στις πιο σύγχρονες τεχνικές του επαγγέλματος.Και φυσικά,επειδή αυτοί οι εργάτες θα είναι εύκολα εκπαιδεύσιμοι(3 χρόνια σχετικά χαλαρών σπουδών και μετά διάφορα "σεμινάρια" κάθε χρόνο) θα έχουν μικρές απαιτήσεις.Σκέψου τώρα να βγαίνουν 1000 ΗΛ/ΜΗΧ το έτος και άλλοι 1000 από τα κολλέγια συναφή στο αντικείμενο μας.Είναι που είναι σκατά η επαγγελματική μας αποκατάσταση(το γνωστό μπλοκάκι) οι φτηνοί-ευέλικτοι εργαζόμενοι θα πιέσουν τις αμοιβές μας ακόμα πιο κάτω.Το ζήτημα είναι τι κάνουμε εμείς.....πάντως με την στάση "τίποτα" δεν καταφέραμε ...τίποτα... Η επιστημονική ελίτ είναι ένα άλλο θέμα....Πρέπει να υπάρχουν (λίγοι όμως) καινοτόμοι επιστήμονες σε κάθε κλάδο που να παράγουν νέα γνώση,Αυτοί είναι που θα πρέπει να κάνουν μεταπτυχιακά,διδακτορικά,post-doc κοκ.Η παραπάνω κατηγορία όμως δεν μπορεί να είναι πάνω από 5-10% των συνολικών αποφοίτων.Οι υπόλοιπο όμως θα πρέπει να δουλέψουν υπό το καθεστώς που γράφω παραπάνω. Όσο για την την ανάλυση μου,σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι είναι απλοϊκή(μάλιστα άμα θες να αρχίσουμε μια κουβέντα η παραπάνω θεώρηση βασίζεται στο νόμο της καπιταλιστική συσσώρευσης: http://www.marxists.org/archive/marx/works/1867-c1/ch25.htm),αλλά λόγω του περιορισμένου χώρου συνήθως γράφω χωρίς να χρησιμοποιώ οικονομική ορολογία .Αν θες να το δούμε λίγο πιο αναλυτικά,το ότι όλο και περισσότερο σταματάμε να χρειαζόμαστε ανειδίκευτους εργάτες,αλλά πλέον χρειαζόμαστε μια μεγάλη μάζα υπερ-εξειδικευμένων εργατών και μια μικρή ελίτ από επιστήμονες δεν είναι απλώς μια μόδα της εποχής,αλλά αυτό σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στην εξέλιξη του καπιταλισμού,ο οποίος διέπεται μακροσκοπικά από κάποιες νομοτέλειες, όπως η συσσώρευση του κεφαλαίου σε λίγους,η γιγάντωση των αστικών κέντρων κοκ.... Για να μπορέσει να όμως να συντηρηθεί αυτή η ομάδα ανθρώπων(άλλοι την χαρακτηρίζουν νέα εργατική τάξη ή διανοητικό προλεταριάτο,άλλοι λένε ότι είμαστε σε διαδικασία προλεταριοποίησης των μικρο/μεσο αστικών στρωμάτων κοκ) πρέπει το ποσοστό του κέρδους(και όχι το κέρδος σαν απόλυτα νούμερα) να διατηρείται τουλάχιστον σταθερό(αλλά κατά προτίμηση να μεγαλώνει).Επειδή όμως από εκεί που ο χτίστης ή η εργάτρια στις βιοτεχνίες με φασόν δεν χρειάζονταν καμία μόρφωση για να δουλέψει έχουμε μεταβεί στην εποχή όπου πρέπει ο καθένας να έχει μια στοιχειώδη μόρφωση για να μπορεί να προσληφθεί,τα αφεντικά έπρεπε να βρούνε έναν τρόπο να ΜΗΝ αυξηθεί το ποσοστό των εσόδων που πάει για την πληρωμή και εκπαίδευση των εργαζόμενων....Μέρος της λύσης είναι η εκπαίδευση να γίνει πιο φτηνή(εξού και η ανάγκη για 3χρονα κολλέγια) και ο ξεκάθαρος διαχωρισμός των επιστημόνων από τους ειδικευμένους εργάτες. Δεν χρειάζεται αποκλειστικά να "παράγεις" νέα γνώση ούτε να ανήκεις σε μια "επιστημονική ελίτ" (όπως τη λες) για να φέρεις κέρδος σε μια επιχείρηση. Για παράδειγμα κέρδος είναι για την επιχέιρηση που δουλεύεις όταν τελειώνεις μια δουλειά σε 2 ώρες αντί 3 που θα έκανε ένας απόφοιτος κολλεγίου. Αυτο μακροπρόθεσμα μεταφράζεται σε κέρδος. Όσο για το "συμπέρασμα" που βγάζεις για το καπιταλισμό κτλ.. η κοινωνία από μόνη της θα απορρίψει την υπερεξειδίκευση γιατί πολύ απλα η αγορά εργασίας χρειάζεται άτομα με ευρή φάσμα γνώσεων. Τους χρειάζεται γιατί (μακροπρόθεσμα) φέρνουν περισσότερο κέρδος. Μα,δεν ισχύει αυτό που λες!!!Ο ηλ/μηχ που θα κάνει ΗΜ σχέδιο δεν το κάνει πιο γρήγορα/καλά από έναν εμπειρικό ηλεκτρολόγο!!!
Η αγορά ΔΕΝ χρειάζεται ευρείες γνώσεις.......γιατί αλλιώς τα waffers των 45nm για το xbox σου και τον quad-core σου ποιος θα τα έφτιαχνε?Ένας τελειόφοιτος μηχανικός που στο κάτω-κάτω έχει οικονομικές απαιτήσεις ή ένας ειδικευμένος εργάτης που δεν έχει ιδέα τι είναι τα multi gate mosfets απλά ξέρει τι να κάνει αν παρουσιαστεί πρόβλημα¨?
Για το σχέδιο είναι ένα απλό σεμινάριο (χαμηλού κόστους και λίγο χρόνου). Το σχέδιο συγκεκριμένα είναι πολυ πιο εύκολο να το κατέχει ένας μηχανικός παρά ένας τεχνικός. Όσο για την κατασκευή του εξαρτήματος που λες είναι δουλειά του τεχνικού εργάτη. Καμία σχέση με τη δουλειά του μηχανικού που το σχεδίασε. Πάντα υπάρχει τέτοιου είδους ανάγκη στοιχειωδούς "εξειδίκευσης". Κάποιος σχεδιάζει (μηχανικός) και κάποιος κατασκευάζει (τεχνικός ,εργατης). Φοιτητές είμαστε, έχουμε δουλέψει ξέρουμε τι γίνεται και ποιές είναι οι ανάγκες τις αγοράς εργασίας. Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς.
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Θέλετε να χωριστεί ο Σύλλογος Φοιτητών Ηλ/Μηχ;
|
on: September 26, 2009, 15:13:47 pm
|
Προφανως δεν γνωριζετε την κατασταση που επικρατει στο ΠΑΜΑΚ και η αναφορα του σε μια τετοια συζητηση ειναι τουλαχιστον ατυχεστατη. Οταν λεμε οτι το ΠΑΜΑΚ ειναι σε αλλο πλανητη δεν κυριολεκτω...όπως (κατευθειαν εσπευσαν να με διορθωσουν δυο τρεις: 800 μετρα ειναι) . Σωπα ρε μεγαλε ξερεις να μετρας αποστασεις?. Τεσπα.
Το ΠΑΜΑΚ ειναι σε αλλο πλανητη σε σχεση με τα φοιτιτηκα.Δηλαδη συνελευσεις, παραταξεις κ.τ.λ. Δεν ειναι/εχουν σχεση με αυτα του Α.Π.Θ.
ρε φίλε σου επαναλαμβάνω: το πιάσαμε τρία χρόνια πριν. (κοινώς αυτά που λες τα ξέρουμε εδώ και 3 χρόνια) κατά τα άλλα το εμότικον  πηγαίνει ακριβώς σε αυτό: @kopanos666
δυστυχώς συζητάμε σε άλλη βάση.. ούτε κι εσύ με καταλαβαίνεις.
Ρε "φιλε". Τοτε γιατι μιλας για το ΠΑΜΑΚ?
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Θέλετε να χωριστεί ο Σύλλογος Φοιτητών Ηλ/Μηχ;
|
on: September 26, 2009, 15:09:29 pm
|
Προφανως δεν γνωριζετε την κατασταση που επικρατει στο ΠΑΜΑΚ και η αναφορα του σε μια τετοια συζητηση ειναι τουλαχιστον ατυχεστατη. Οταν λεμε οτι το ΠΑΜΑΚ ειναι σε αλλο πλανητη δεν κυριολεκτω...όπως (κατευθειαν εσπευσαν να με διορθωσουν δυο τρεις: 800 μετρα ειναι) . Σωπα ρε μεγαλε ξερεις να μετρας αποστασεις?. Τεσπα.
Το ΠΑΜΑΚ ειναι σε αλλο πλανητη σε σχεση με τα φοιτιτηκα.Δηλαδη συνελευσεις, παραταξεις κ.τ.λ. Δεν ειναι/εχουν σχεση με αυτα του Α.Π.Θ.
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Θέλετε να χωριστεί ο Σύλλογος Φοιτητών Ηλ/Μηχ;
|
on: September 26, 2009, 14:43:50 pm
|
Να χωριστει εννοειται. Τι νομιζετε οτι ειναι οι μηχανολογοι? Μικρα παιδακια που χρειαζονται τους ηλεκτρολογους για να αποφασισουν? Πρεπει σον και καλα να τους παιρνουμε απο το χερακι για να ερχονται στις συνελευσεις? Να χωριστει γιατι ειμαστε το μοναδικο τμημα στην Ελλαδα με κοινο συλλογο (και δεν υπαρχει κανενας λογος να συνεχιστει αυτή η "πρωτοτυπια") για καλυτερη λειτουργια και των δυο τμηματων.
Θετικα από τη διασπαση: Ευκολότερος δρομος προς την αναγνωριση του πτυχιου μας ως master.
Αρνητικα απο τη διασπαση: Περιοδος απογαλακτισμου.
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Αναγνώριση Κολλεγίων
|
on: September 26, 2009, 14:12:02 pm
|
Πες μου. Φοβασαι ετσι? Φοβασαι οτι θα σου φαει τη θεση ενας τετραετους φοιτησης "ασχετος" έτσι? Πες μου μην ντρεπεσαι..  Έχεις χάσει το νόημα τελείως. Μπαίνεις στη διαδικασία να συγκριθείς με τον απόφοιτο κολλεγίου ως προς το ποιος προσπάθησε περισσότερο. Το θέμα δεν είναι αν θα χάσω τη θέση μου. Το θέμα είναι ότι το κολλέγιο θα βγάζει άτομα 3/4ετούς φοίτησης μεν, εξειδικευμένα και πιο φθηνά δε, και αφού για την εταιρεία θα υπάρχουν φθηνότεροι, θα πάρει κι εσένα πιο φθηνά με το πρόσχημα ότι υπάρχουν άτομα που της κάνουν σε αυτήν τιμή  Προφανως δεν εχεις διαβάσει ολο το ποστ. Μονο αποσπασματα διαβαζεις. Θα σε παραπεμψω στις σελιδες 7,8 του ιδιου τοπικ στην συζητηση που ειχα με εναν . το ιδιο ισχυει και για το Γιωργο. Μη λεμε τα ιδια ...παλι...και μετα γελαμε.. οκ? 
|
|
|
13
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Διάδοση Η/Μ Κύματος ΙΙ / Re: [Διάδοση Η/Μ Κύματος ΙΙ] Ασκησεις 2009
|
on: September 15, 2009, 22:46:08 pm
|
παιδια ασκηση 14.10 ακτινοβολια, βιβλιο ασκησεων,σελ 771 πώς βρίσκει τη φ1? αντε, το ευρος ζωνης οκ ειναι Δφ γιατι ειμαστε στο διαγραμμα ακτινοβολιας και ειμαστε ως προς φ το διαγραμμα αλλα μετα τ αλλα που τα ξερουμε? θεωρει γνωστο κανενα διαγραμμα που δεν πηρα χαμπαρι?
εεεμ βασικά 8α σε γελάσω μ αυτές τις ασκήσεις σχεδίασης....στο μά8ημα είχε δώσει μια με8οδολογία σχεδίασης και μάλλον κάτι 8α λέει εκεί.αύριο 8α τα διαβάσω και 8 πω...επίσης το 8εωρώ παρατραβηγμένο να βάλει σχεδίαση πολικού διαγράμματος  Ειχε βαλει προπερσυ αν θυμαμαι καλα 
|
|
|
14
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Διάδοση Η/Μ Κύματος ΙΙ / Re: [Διάδοση Η/Μ Κύματος ΙΙ] Ασκησεις 2009
|
on: September 15, 2009, 21:16:59 pm
|
Ενα σχόλιο θα κάνω σχετικα με τις εξετασεις του ιουνίου. Το θεμα με τις κεραιες ειναι καινουργιο στυλ νομιζω. Μαθηματα δεν παρακολουθησα αλλα νομιζω πως δεν εχει ξαναμπει τετοιο θεμα και μαλλον θα ξαναμπει. Κανεις με λυμενες ασκησεις μαθηματων??  δεν υπάρχουν κάπου τα 8έματα του ιούνη?? Δυστυχως οχι (αποτι εχω ψαξει). Το θεμα αυτο ειχε και κατι απο ασυρματο Ι ( το οποιο δυστυχως :'( δίνουμε Παρασκευη). Γενικότερα εβαλε πολυ περιεργα θεματα τον Ιουνιο
|
|
|
|
|