• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:19:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:19:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426721
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 116
Total: 181
Katarameno
Βασιλης
evitzv
chriskazakos
prigians
melisste22
MamalakisFan
Pumpakos
apos34
athichatz
Ioakeim Zisis
gntitsios
Δημήτρης Διακολουκάς
stefanos hios
simosilias
vasilis saitis
bilbo
thomassamaras
LelisNiko
Vharitou
swkraths
simos
jojos
iakov
kvas
papajohnn06
xeniam
pantoulis
jimalexoud
andrpats
akoumia
tsaliki
Captain
Leou
Saint_GR
petrchat
evax
PANKRAV
xhesikameni
anstaik
Mr Watson
CodeBro
Argiris
ioannisfa
okanpala
rafail zisiadis
plapas
Theislander
harischris
Thanos_Bog
stavr0s16
Nekt
Mari0s
andripappa
Isidora
thunder
ThanosKoutsoump
xarisvougiou
Fotis Roukoutakis
ΦΙδανης Αριστοτελης
Διάλεξις
Kyriacos
bax
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΡΕΚΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12π.μ on: September 27, 2023, 14:33:22 pm
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ!

Βρισκόμαστε ένα μήνα πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα του νέου χειμερινού εξαμήνου και έχει ανακοινωθεί από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ότι το μάθημα της Ηλεκτρονικής 3, Δίκτυα Υπολογιστών 2, Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών, βασικά μαθήματα του τομέα ηλεκτρονικής, που είναι μάλιστα και ο τομέας που απασχολεί τους περισσότερους φοιτητές του τμήματος, πρόκειται να μην διδαχθούν, λόγω έλλειψης καθηγητών. Με άλλα λόγια, πρόκειται να κοπούν  βασικά μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών μας, επειδή δεν φτάνουν οι καθηγητές για να καλύψουν τη διδασκαλία, επειδή δηλαδή το τμήμα μας είναι υποστελεχωμένο. Σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχουν κι άλλα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται «στον αέρα» και το τμήμα δεν γνωρίζει πώς και αν θα διδαχθούν.

Παρόμοια εικόνα επικρατεί και στους μηχανολόγους καθώς η υποστελέχωση δεν είναι ‘’προνόμιο’’ μόνο της τρίτης πτέρυγας του Πολυτεχνείου. Συγκεκριμένα, στους μηχανολόγους έρχεται να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών, την ίδια ώρα όπου βλέπουμε καθηγητές που έχουν βγει στην σύνταξη να συνεχίζουν να διδάσκουν.

Όλα αυτά την ίδια στιγμή που το τμήμα καθηγητών έχει φροντίσει να κάνει κόλαση την ζωή μας για να πάρουμε μαθήματα τομέα, καθώς έχουν βάλει στο πρόγραμμα σπουδών τα φίλτρα τομέα. Αυτά τα μαθήματα τα "ξεκλειδώνεις" ανάλογα με τα ECTS που έχεις μαζέψει, ενώ για το πρώτο μάθημα πρέπει κανείς να έχει περάσει τα μισά μαθήματα του κορμού. Το τμήμα τα δικαιολογεί λέγοντας ότι πρέπει να έχουμε "βασικές γνώσεις" και να υπάρχει συνέχεια στις σπουδές, ενώ στην πραγματικότητα τα φίλτρα αυτά συμβάλουν στην εντατικοποίηση του προγράμματος σπουδών και σε μια ασφυκτική καθημερινότητα για τους φοιτητές, η οποία περιγράφεται από αλλεπάλληλες υποχρεωτικές εργασίες και προόδους κατά την διάρκεια των εξαμήνων. Παράλληλα, στο τέλος του εξαμήνου μας περιμένει και μια εξεταστική, στην οποία είναι κανονικότητα τα μαζικά κοψίματα και οι καθηγητικές αυθαιρεσίες. Όλο αυτό καταλήγει πως οι όροι σπουδών που διαμορφώνονται στα τμήματα των Ηλεκτρολόγων και των Μηχανολόγων δεν είναι ανθρώπινοι και πατάνε πάνω στις δικές μας πλάτες. Εδώ λοιπόν είναι που τα φίλτρα τομέα έρχονται και συμπιέζουν ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα μας.

Δεν είναι τυχαίο, ωστόσο, ότι ενώ κάθε χρόνο φεύγουν ή συνταξιοδοτούνται καθηγητές, το τμήμα μας, όπως και πολλά άλλα, δεν καλύπτει ούτε στο ελάχιστο τις αναγκαίες θέσεις. Η υποστελέχωση αποτελεί στρατηγική πολιτική της κυβέρνησης για τα δημόσια πανεπιστήμια, καθώς τη χρησιμοποιεί και ως μοχλό πίεσης απέναντι στα τμήματα, ώστε να ακολουθούν τις επιταγές της. Φαίνεται άλλωστε η πρόθεσή της απέναντι στη δημόσια δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση, όταν κάνει κατά κόρων εξαγγελίες για αναθεώρηση του άρθρου 16. Υπάρχουν άπλετα παραδείγματα, που αποδεικνύουν την εσκεμμένη παραμέληση του πανεπιστημίου και των δομών του. Καταρχάς, χαρακτηριστική αποτελεί η άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εστίες, κομμάτι της προσπάθειας της κυβέρνησης να τις μετατρέψει σε ΣΔΙΤ, δηλαδή να τις ιδιωτικοποιήσει. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στη λέσχη, καθώς κάθε χρόνο βλέπουμε τις προσπάθειες της εργολαβίας να βάλει κάρτες σίτισης για να αυξήσει το κέρδος της, εις βάρος της ανάγκης των φοιτητών να σιτίζονται δωρεάν. Συνεχίζοντας, κάθε χρόνο ηλεκτρολόγοι και μηχανολόγοι του πρώτου έτους αναγκάζονται να δώσουν παράλογα ποσά για υλικά σχεδίου, αφού τα τμήματα αρνούνται να τους τα προμηθεύσουν δωρεάν.  Και όλα αυτά συμπληρώνονται από την τραγική κατάσταση των εργαστηρίων, της κεντρικής βιβλιοθήκης και αμέτρητα άλλα. Η συνεχόμενη υποβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και των πτυχίων μας ενισχύει το αφήγημα της κυβέρνησης για ανάγκη ύπαρξης ιδιωτικών κολλεγίων.

Όσον αφορά το πώς επηρεάζεται το μέλλον και η προοπτική μας, όταν κόβονται μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να υποβαθμιστεί η διαπραγματευτική αξία του πτυχίου μας, οδηγώντας μας σε ένα αέναο κυνήγι επανακατάρτισης. Και αυτό γιατί, όταν αφαιρούνται μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών, για την κατάρτιση στο αντικείμενο αυτό θα απαιτηθεί συνήθως κάποιο μεταπτυχιακό. Με άλλα λόγια, αναγκαζόμαστε να ακολουθήσουμε επιπλέον διαδικασίες για να αποκτήσουμε όσα θα μπορούσε να μας δίνει το πτυχίο από μόνο του.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς ως φοιτητές δεν πρόκειται να δεχτούμε αυτές τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης δίχως αντίρρηση και θα τεθούμε εναντίον κάθε λογικής που μας θέλει όλο και πιο λειψούς. Θα επιμείνουμε πως κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να μείνει αναπάντητο, γιατί είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ να κοπεί οποιοδήποτε μάθημα από το πρόγραμμα σπουδών λόγω υποστελέχωσης, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτά παραθυράκια στο τμήμα καθηγητών, ακολουθώντας τα σχέδια της κυβέρνησης, να προβεί σε αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών μας αλλά και σε αφαίρεση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Θα απαιτήσουμε να καλυφθούν άμεσα οι απαιτούμενες θέσεις καθηγητών για την ομαλή διδασκαλία όλων των μαθημάτων.

Σε αυτό το σημείο είναι καίριο να απαντήσουμε συλλογικά, όπως και αναλογεί στο είδος του προβλήματος. Το γεγονός ότι δεν έχουμε καθηγητές και πώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων στο πτυχίο, αποτελεί ενιαίο πρόβλημα και άρα η απάντηση πρέπει να δοθεί μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο. Κρίνεται δηλαδή αναγκαίο να εκπληρωθεί το διαχρονικό μας αίτημα για παρέμβαση του συλλόγου στα τμήματα καθηγητών. Έτσι, θα μπορεί να ανοίγει και να απαντάει σε φλέγοντα ζητήματα που επηρεάζουν την ήδη τεταμένη καθημερινότητά μας και κρίνουν το μέλλον μας. Απαιτούμε λοιπόν να έχει παρουσία ο φοιτητικός σύλλογος στο επόμενο τμήμα καθηγητών.

Και όταν μιλάμε για την εκπροσώπηση του φοιτητικού συλλόγου στα τμήματα καθηγητών, εννοούμε την συμμετοχή των εκπροσώπων που προέκυψαν από τις δια-ζώσης φοιτητικές εκλογές και όχι από τις ηλεκτρονικές, όπου η συμμετοχή ήταν κατά 6/7 λιγότερη, και μάλιστα μόνο την ανυπαρξία τους παρατηρούμε στα τμήματα. Δεν ανεχόμαστε πλέον να μην γίνονται απαραίτητο κομμάτι της συζήτησης στα τμήματα καθηγητών και να μην απαντώνται τα ζητήματα που μας απασχολούν και πλήττουν άμεσα την καθημερινότητα και την προοπτική μας. Απαιτούμε λοιπόν συμμετοχή σε αυτά και οφείλουμε να μαζικοποιήσουμε κάθε κινητοποίηση κόντρα στην πάγια λογική του «σκύβω το κεφάλι» και να ακολουθήσουμε το δρόμο της συλλογικής διεκδίκησης και απάντησης.


Όλοι στην κινητοποίηση στον Ρέκανο για το ζήτημα των μαθημάτων που δεν θα πραγματοποιηθούν και για τις Ηλεκτρονικές Εκλογές που έχουν ανακοινωθεί την Παρασκευή 29/9/2023 στις 12π.μ.
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...