
Θυμάμαι τότε ως πρωτοετής τον χαμό στα μαθήματα του, με αυτόν να μπαίνει, να κάνει 5 λεπτά μάθημα, και να φεύγει 2 ώρες για να πάει να σκανάρει τις επόμενες σελίδες που θα μας έδειχνε.

Αξέχαστες στιγμές ήταν:
i. όταν μιλούσε και συμφωνούσε με τον εαυτό του ακούγοντας ηχογράφηση του εαυτού του που έκανε καταλάθος λίγα λεπτά πριν από το μάθημα που έκανε.

ii. όταν τελείωσε το μάθημα και είχαν φύγει οι περισσότεροι φοιτητές από το μάθημα μέσω zoom και καθίσαμε λίγοι για να ακούσουμε Σοφία Βέμπο μαζί του.

iii. την αξέχαστη ανακοίνωση για την 5μηνη αργοπορία των βαθμών ότι βρίσκεται πάλι πάνω στο άρμα και ότι επέστρεψε δριμύτερος.

... και πολλά άλλα


Total Members: 10404
