Εγώ έχω πάρει το μάθημα δύο φορές, μία φέτος και μία πέρυσι. Έχω να πω πως, αν και είμαι γενικά πολύ φαν του Ντελόπουλου, το συγκεκριμένο μάθημα με έχει απογοητεύσει και με έχει κουράσει αρκετά και το συνιστώ μόνο σε αυτούς που θέλουν οπωσδήποτε να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Αρχίζοντας από τα βασικά, ναι, ο Ντελόπουλος παραμένει καλός καθηγητής και η μεταδοτικότητά του είναι πραγματικά πολύ σημαντική στη κατανόηση των εννοιών που περιγράφονται. Το μάθημα έχει όντως μικρή ύλη και, εν μέρει, ισχύει πως είναι "2D ΨΕΣ" αλλά περιέχει και ορισμένα κομμάτια προς το τέλος, όπως τα φίλτρα, την κατάτμηση εικόνων, την επεξεργασία ιστογραμμάτων κτλ. τα οποία αποτελούν πράγματι το "ζουμί" του μαθήματος και τείνουν περισσότερο σε αυτό που υπόσχεται το μάθημα, δηλαδή το computer vision.
Όλα αυτά ακούγονται ωραία, όμως για μένα το μάθημα έχει ορισμένα θέματα οργάνωσης. Πρώτον, ο Ντελόπουλος κάνει ελάχιστες ασκήσεις στις διαλέξεις, πράγμα το οποίο δε συνάδει με τα (συνήθως) περίεργα θέματα που πέφτουν στις εξετάσεις και τη κάπως σκληρή βαθμολόγησή του. Τώρα θα μου πεις γι'αυτό υπάρχει το thmmy.gr, αλλά κι έτσι, το θεωρώ άσχημο να μην υπάρχουν έστω και ορισμένες ασκήσεις ανεβασμένες στο elearning. Επίσης, το μόνο που υπάρχει σε υλικό θεωρίας στο elearning είναι αυτές οι παρουσιάσεις που έχει εδώ και μερικά χρόνια, οι οποίες δε βοηθάνε και τόσο καθώς δεν είναι επεξηγηματικές και (προσωπικά) θεωρώ πως δεν έχουν τόσα παραδείγματα για τη κατανόηση ορισμένων εννοιών απ'όσο θά'πρεπε.
Επιπλέον, το μάθημα έχει και 3 εργασίες σε Python οι οποίες αποτελούν το 30% του τελικού βαθμού (είναι ΜΕΡΟΣ του βαθμού, όχι προσθετικές), από 10% δηλαδή η κάθε μία. Οι εργασίες καθαυτές είναι ειλικρινά ενδιαφέρουσες και βοηθάνε τον φοιτητή να δει πρακτικά τι σημαίνει "επεξεργασία εικόνας", όμως καταλαμβάνουν υπερβολικά πολύ χρόνο και κόπο. Επίσης, ένα δικό μου παράπονο είναι το εξής: πέρυσι και φέτος η 2η εργασία περιείχε την υλοποίηση μιας μορφής του Hough Transform, η οποία αν εφαρμοζόταν στην εικόνα-παράδειγμα που σου έδινε η εκφώνηση, έπαιρνε 1 ώρα και παραπάνω μέχρι να βγάλει αποτέλεσμα εκτός αν έκανες τρελό optimization ή αν τη σμίκρυνες. Προσωπικά δε καταλαβαίνω γιατί να μπει ξανά η συγκεκριμένη εργασία, καθώς πολλοί έκαναν παράπονα γι'αυτή και θα μπορούσε στη θέση της να μπει μια πιο εύκολα υλοποιήσιμη έννοια. Η 3η και τελευταία εργασία πάντα πέφτει σε περίοδο εξεταστικής και έχει διορία μέχρι και τη τελευταία μέρα της, οπότε αν θες να αφιερωθείς 100% σε αυτό το μάθημα, σίγουρα άλλα θα πάνε πίσω.
Κάτι σημαντικό: πολλοί (όπως εγώ) πήραν στο ίδιο εξάμηνο και ΨΕΕ και Γραφική, πράγμα που είναι
ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!!! Εκτός αν η σχολή αυτή είναι το απολύτως μόνο πράγμα που έχεις στη ζωή σου, αν πάρεις αυτά τα δύο μαθήματα μαζί κατά πάσα πιθανότητα θα τρελαθείς. Η Γραφική έχει ακριβώς τον ίδιο κόπο με τα ΨΕΕ, (αν και εμένα η Γραφική μου άρεσε περισσότερο σαν μάθημα λόγω αντικειμένου αλλά και λόγω οργάνωσης), το οποίο αυτόματα σημαίνει ότι θα έχεις 6 εργασίες Ντελόπουλου στο ίδιο εξάμηνο, μαζί με όλα τα άλλα μαθήματα αυτού του εξαμήνου που κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν άλλες τόσες. Όταν πήρα και τα δύο πέρυσι, αποφάσισα να αφιερωθώ κυρίως στη Γραφική, όπου έκανα όλες τις εργασίες και εν τέλει τα πήγα καλά, ενώ στα ΨΕΕ έκανα 1.5 εργασίες και το άφησα για Σεπτέμβριο (ευτυχώς κρατιέται ο βαθμός, αλλά παρόλα αυτά κόπηκα

).
Σε γενικές γραμμές, αν και μου αρέσει γενικά ο Ντελόπουλος και θεωρώ πως είναι από τους λίγους καθηγητές της σχολής (και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ της ηλεκτρονικής) που όντως θέλει και προσπαθεί να διδάξει κάτι στους φοιτητές, το συγκεκριμένο μάθημα δε μου άρεσε τόσο και, λόγω του φόρτου του και των θεμάτων που μπαίνουν, αυτά τα δύο χρόνια το θεωρώ λίγο κακό σπυρί που δε φεύγει (είναι σημαντικό όμως για τις διπλωματικές του, οπότε δε μπορώ να το αφήσω). Το συνιστώ σε αυτούς που ενδιαφέρονται φουλ για το αντικείμενο και που έχουν λίγα μαθήματα στο εαρινό εξάμηνο αν θέλουν να ασχοληθούν πλήρως.