• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 27, 2025, 14:55:18 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 27, 2025, 14:55:18 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by RivenT
[Today at 11:18:13]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Petross
[Today at 10:51:43]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 09:13:09]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Mr Watson
[Today at 03:52:51]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Merenta
[August 26, 2025, 22:55:55 pm]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by Katarameno
[August 26, 2025, 21:23:35 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Γενικέ...
by Nikos_313
[August 25, 2025, 22:55:43 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by Nikos_313
[August 25, 2025, 18:41:58 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by EyeThere
[August 25, 2025, 17:47:55 pm]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by chatzikys
[August 25, 2025, 16:03:54 pm]

Τι βλέπετε αυτήν τη στιγμ...
by Katarameno
[August 25, 2025, 14:07:01 pm]

[Ζητηση] Βιβλιο Πιθανοτητ...
by Nikos_313
[August 23, 2025, 22:36:11 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by EyeThere
[August 21, 2025, 18:18:39 pm]

[Σέρβο] Απορίες και ανακο...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:58:23 am]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:57:26 am]

[ΥΜΕΣ] Να επιλέξω το μάθη...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:56:19 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:53:48 am]

Ατάκες καθηγητών
by Nikos_313
[August 20, 2025, 20:38:19 pm]

Χρόνια Πολλά Chatzikys!
by chatzikys
[August 20, 2025, 20:29:30 pm]

Κρίση στην Ουκρανία
by Katarameno
[August 20, 2025, 18:08:13 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10009
Latest: HAHAHA1
Stats
Total Posts: 1427825
Total Topics: 31752
Online Today: 282
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 27
Guests: 171
Total: 198
afroditi
xorxe
athena_apo
itsikou
kgpapadop
Kwstas
Le ece
panapasc05
Captain
george polymeros
Domnious
geoarg
stavros0201
dimitris585
papatmaria
Pakapis5
amprozos
RivenT
Geoth
thanosk
AristeidisM
Antreas17
Minmaxeng
chriskazakos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ on: February 23, 2016, 22:07:26 pm
Quote from: Godhatesusall on June 22, 2015, 13:34:53 pm
Το quantum computing είναι καθαρά θέμα φυσικής.
Συμφωνώ απολύτως. Απλώς λάβε υπ' όψιν ότι η άλγεβρα Boole είχε διαμορφωθεί αιώνες πριν την ανάπτυξη του πρώτου ψηφιακού υπολογιστή.

Quote from: Dealan on June 22, 2015, 18:28:02 pm
Όλες οι εργασίες αυτό το format έχουν ή έβαλε του πούστη το padding μέσα με τις λευκές σελίδες;
Τι να σου πω ρε φίλε, ό,τι μου έβγαζε εκ προεπιλογής το LaTeX, αυτό κράτησα.
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Επιλογή τομέα 2016 on: February 22, 2016, 13:51:59 pm
Δεν ξέρω τι σημασία έχει αυτό, αλλά εγώ Ηλεκτρονική πήγα και δεν το μετάνοιωσα. Και τα 2 μαθήματα Assembly μου άρεσαν, και τα Ασαφή, και η Κβαντική, ως κι αυτή η Ρομποτική---απ' το τι έμαθα απ' το καθένα, πάντα. Δεν μπορώ να αποτρέψω κόσμο απ' τον τομέα μου, αλλά απ' την άλλη δεν έχω κάτι να αντικρούσω τις προειδοποιήσεις που αναφέρουν οι υπόλοιποι.

Πείτε με ανώμαλο, αλλά αν υπάρχει ένα μάθημα που να νιώθω ότι ήταν 100% έξω απ' το αντικείμενό μου, αυτό ήταν... η Τεχνολογία Λογισμικού. Δεν ξέρω γιατί.

Quote from: Grecs on February 22, 2016, 01:54:56 am
Ενας απο αυτους που τα πηρανε μου ελεγε οτι κανανε φασαρια, γιατι τους βγηκε η παναγια με την εργασια και στο τελος τους περασανε και χαριστικα ταχα μου. Η Δουλγερη απλα ειπε "Δεν καταλαβαινω τι εγινε και δεν γραψατε".
...ΟΚ, δεν ξέρει, το δεχόμαστε... ενδιαφέρεται να μάθει τουλάχιστον; Ρωτάω επειδή έχω βαρεθεί τους καθηγητές που έχουν τη νοοτροπία ότι "Για την επίδοση των φοιτητών, ευθύνεται οτιδήποτε άλλο εκτός από μένα. Εγώ κάνω αυτό που (θεωρώ ότι) υποχρεούμαι, και τα αποτελέσματα οφείλονται... ξέρω γω; Στον πληθωρισμό της Zimbabwe μάλλον."
3  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ευρυζωνικά Δίκτυα / Re: [Ευρυζωνικά Δίκτυα] 2015/2016 on: February 21, 2016, 22:51:54 pm
Παιδιά, αν έχει κανείς το βιβλίο του Βενιέρη ας μου πει πού το βρήκε, δε φαίνεται να είναι στο moodle... Άντε, να δω τι θα προλάβω να διαβάσω...
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 21, 2016, 02:31:06 am
Θα ήθελα μια βοήθεια σχετικά με το 2ο θέμα της εξεταστικής Φεβρουαρίου του 2016.

Έδινε λοιπόν μία πηγή ρεύματος Wilson...

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Bare_Wilson_Current_Mirror_anotated_for_explanati on_of_operation.gif
έδινε το VBE και το β, και ζητούσε ν' αναλυθεί το κύκλωμα.

Εγώ να ρωτήσω το εξής: Αν έχουμε δεδομένη τη VBE, δεν πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι σταθερή; Και, αν θεωρήσουμε ότι είναι σταθερή, δεν πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι ανεξάρτητη του ρεύματος συλλέκτη που διαρρέει το διπολικό;

Ρωτάω επειδή, και στη wikipedia και στο βιβλίο των Sedra-Smith που κοίταξα, η λύση του κυκλώματος ξεκινάει με τη φράση "Απ' τη στιγμή που τα δύο διπολικά θα έχουν ίδια VBE, θα διαρρέονται αναγκαστικά από το ίδιο ρεύμα..." το οποίο είναι ασύμβατο με την υπόθεση σταθερής VBE. Υπάρχει τρόπος να λυθεί το θέμα αν θεωρήσουμε τη VBE σταθερή; Αλλάζει κάτι στην αναλυτική έκφραση του ρεύματος εξόδου αν η θερμοκρασία αυξηθεί;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
5  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ on: June 22, 2015, 18:09:07 pm
Κατάλαβα. Αφήνω εδώ το συνημμένο και... βλέπουμε.
6  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ on: June 22, 2015, 00:21:31 am
Quote from: rspappas on June 21, 2015, 20:14:55 pm
Quote
Ο κβαντικός υπολογιστής θα διδαχθεί
από εμένα στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών



Απορία: Αν επρόκειτο να το διδάξει κάποιος ούτως ή άλλως, εσύ ποιον θα επέλεγες;
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Ναι, να κηρυχθεί άκυρη. on: September 14, 2011, 16:38:53 pm
Εγώ θα 'θελα να πω το εξής: Όταν τα πλαίσια αργούν πάνω από δύο ώρες να κατεβούν, το να φράζεις τις πόρτες σε όσους ήρθαν "μόλις" μία ώρα πριν το τέλος της συνέλευσης δεν είναι τίποτα μα τίποτα άλλο παρά υποκρισία.

Εδώ ν' ανοίξω μια παρένθεση· θα καταλάβετε σε λίγο πού το πάω. Τα γουρούνια, στο υπέροχο μυθιστόρημα "η φάρμα των ζώων", κάποια στιγμή "σούφρωσαν" όλα τα μήλα και το γάλα που είχε παραγάγει η φάρμα, με τη δικαιολογία ότι τα χρειάζονται για να σκέφτονται. Σωστό; Ποιος ξέρει. Αυθαίρετο; Σίγουρα ναι. Τα υπόλοιπα ζώα επέλεξαν να το δεχτούν. Και, έγινε και η επόμενη αυθαιρεσία, τη δέχτηκαν κι αυτήν. Και την επόμενη, και την επόμενη. Και στο τέλος, τα ζώα κατέληξαν να λιμοκτονούν, ενώ τα γουρούνια έτρωγαν και μεθοκοπούσαν.

Το να φραγούν οι πόρτες, είτε σωστό είτε λάθος, ήταν αυθαίρετο. Και, αν το δεχτούμε αδιαμαρτύρητα, φοβάμαι ότι θα 'ρθουν κι άλλες, πολλές αυθαιρεσίες, χειρότερες. Ακριβώς όπως δε θέλω τις αυθαιρεσίες της Διαμαντοπούλου, έτσι ακριβώς δε θέλω και τις αυθαιρεσίες του προεδρείου.


...δε γίνεται να υπάρχει ένα poll σ' αυτό το τοπικ για να φαίνονται συνοπτικά οι απόψεις;
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου. on: September 13, 2011, 22:27:43 pm
Quote from: Inquirer on September 13, 2011, 22:23:09 pm
Quote from: Inquirer on September 13, 2011, 22:04:27 pm
η κακη  αντιληψη του προσκυνημενου να ρχεται 5 λεπτα πριν για να ψηφισει και να την κοπανησει τιμωρηθηκε οπως της αξιζε

η διαδικασια ηταν δημοκρατικοτατη

αλλα και παλι δεν αλλαζε το αποτελεσμα
η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη
πιο μεγαλη απο τον κοσμο εξω
τι να κανουμε τωρα?



Οι "προσκυνημένοι" (ήτοι, το 20% όσων έμειναν απ' έξω) τιμωρήθηκαν. Ώρα, τώρα, να τιμωρηθούν και αυτοί που έκλεισαν τις πόρτες.

Γιατί παιδιά, ας μην έχουμε αυταπάτες. Όπως ο Νόμος-Πλαίσιο που ψήφισε η Βουλή είναι αντισυνταγματικός, έτσι και αυτή η απόφαση είναι αντίθετη στο καταστατικό της Σχολής. Γίναμε χειρότεροι απ' τους βουλευτές·  αυτό θέλουμε; Είστε πολύ σίγουροι;
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου. on: September 13, 2011, 21:28:53 pm
Quote from: pengo on September 13, 2011, 20:44:46 pm
Quote from: lakis on September 13, 2011, 20:26:45 pm


Τσου ρε Λάκη...
Η συνέλευση ( η οποία υποτίθεται ότι θα άρχιζε στις 2 ) άρχισε μετά τις 4.
Προσωπικά περίμενα μέχρι τις 3.30 ( 30 άτομα ήμασταν και σκοτώναμε μύγες ) και έφυγα.
Βλέπεις έχω και άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου από το να περιμένω αν θα κηρυχθεί έλλειψη απαρτίας (ή όχι)
και να παρακολουθήσω το σύνολο της συνέλευσης, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας σπαταλάτε σκοπίμως από ορισμένους με σκοπό αυτόν ακριβώς: να με κάνουν να βαρεθώ, αηδιάσω,πλήξω,σπαστώ κτλ και να φύγω ώστε να αποφασίσουν αυτοί μόνοι τους εξ ονόματός μου.

Ό,τι είπες ισχύει και για μένα. Όλο.


Quote from: edisson on September 13, 2011, 20:51:18 pm
Το να μην ψηφίσεις επείδη άργησες 5 λεπτά δεν οφείλεται σε καμία έλλειψη δημοκρατίας,αλλά σε προσωπική βλακεία.Οφείλεις να την αναγνωρίσεις και την άλλη φορά να μην την επαναλάβεις.Αυτό ονομάζεται"κατανοώ τα λάθη μου και προσπαθώ να τα διορθώσω".Είναι έντιμο και αντρίκιο.Πιο αντρίκιο απ'το να κλαψουρίζεις σ'ένα φόρουμ ότι τα παιδιά της μεγαλύτερης τάξης σου κλέψαν την τυρόπιτα.

Κατούρα και λίγο, βαρύμαγκα. Ίσως, αν είχες βγει να κατουρήσεις και σε κλείδωναν απ' έξω, να καταλάβαινες πώς αισθάνθηκαν όλοι σήμερα (και γω μαζί).
Κάτι δεν έχεις καταλάβει: Όσο αυτός είναι μόμολο που διαμαρτύρεται διαδικτυακά, άλλο τόσο είσαι και συ μόμολο που του τη "λες" διαδικτυακά. Είμαστε όλοι σε μια κούρσα Παραολυμπιακών, που απ' τον πρώτο ως τον τελευταίο μοιάζουμε καθυστερημένοι σε κάθε θεατή.
Και δε μου λες, έχεις το ΘΡΑΣΟΣ να μιλάς για τιμιότητα και ανδρισμό; Τίμιο και αντρίκιο θα ήταν να 'χεις ενημερώσει όλους τους φοιτητές, απ' την αρχή, ότι οι πόρτες θα κλείσουν νωρίς. Τότε θα είχες κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεσαι την απόφαση· αλλά αυτό δε σε συμφέρει επειδή τελευταία στιγμή έρχονται κυρίως όσοι διαφωνούν με σένα... σωστά;

Υστερόγραφο: Αν με είχαν αφήσει, θα είχα ψηφίσει κατάληψη. Απ' τη στιγμή που δε μ' άφησαν, όσο κι αν θέλω να παραμείνει ίδιο το αποτέλεσμα, οφείλω να ζητήσω να επαναληφθεί η συνέλευση και να ψηφίσουν ΟΛΟΙ. Ή, αν είναι να πρέπει να έχει κάποιος παρακολουθήσει αρκετό μέρος, αυτό να 'χει ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) / Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα on: February 11, 2008, 21:18:34 pm
Όσον αφορά το ερώτημα για το από τι ειδικότητα πρέπει να διδάσκονται τα Μαθηματικά: Μια δοκιμή θα μας πείσει. Ο μόνος τρόπος να είμαστε πλήρως πεπεισμένοι για την απάντηση είναι να διεξαχθεί κάποιο σχετικό πείραμα, με καθηγητές της μιας ειδικότητας και της άλλης, και να εξεταστεί η ικανότητα των φοιτητών ως προς κάποιο τεστ δεξιοτήτων. Δε λέω, φυσικά, ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό, αλλά είναι το μόνο σίγουρο.
Μπορώ, παρ' όλ' αυτά, να σας μεταφέρω ένα περιστατικό από την 3η Λυκείου. Στη Χημεία μου έκανε ιδιαίτερα Χημικός Μηχανικός: συμπτωματικά (ή ίσως όχι και τόσο) στη Χημεία είχα 20.
(Πληροφοριακά, στο Γυμνάσιο τα 'χα όλα γραμμένα. 1η Λυκείου άρχισα να διαβάζω λίγο και κάθε χρονιά και περισσότερο. Άρα, το "μεθοδικά και σταθερά" στην περίπτωσή μου δεν ισχύει καθόλου. Έκανα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το διάβασμα του  Μηχανικού: στόχευα στην κατανόηση. Και μερικές φορές το πλήρωνα άσχημα κι όλας.)

Κατ' εμέ, σε έναν ιδανικό κόσμο όλα θα εξετάζονταν με ανοιχτά βιβλία. Ο μηχανικός πρέπει να συλλέγει γρήγορα πληροφορίες από τα όσα διαθέτει, και αν το μάθημα το λαμβάνει αυτό υπ' όψιν όλα πάνε καλύτερα. Παρ' όλ' αυτά, ένα ελάχιστο ποσό πληροφοριών πρέπει καθένας να θυμάται, αν είναι συχνά απαραίτητο και αν έχει διδαχθεί σε μικρότερα εξάμηνα/τάξεις.

Εργαστήριο Μαθηματικών: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑΙ. Θα ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ διατεθειμένος να παρακολουθώ πρακτικές εφαρμογές των όσων διδάσκομαι. Μην πω ότι θα με διευκόλυνε κατά πολύ για τις εξετάσεις. Υποχρεωτικό ή προαιρετικό, παρακαλώ ας γίνει.

Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.

Ελπίζω να μη σας κούρασα.

(Υ.Γ. Παρακαλώ, όχι Κωνσταντινίδου. Οτιδήποτε άλλο εκτός απ' αυτό.)
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Γενικές απορίες για τη θεωρία Σημάτων και Γραμμικών Συστημάτων on: February 10, 2008, 17:21:00 pm
Καλημέρα σε όλους, είχα μερικές απορίες.

Πρώτον, η διάρκεια της εξέτασης πόση είναι; 2 ώρες;

Δεύτερον, ασκήσεις φέτος ποιος δίδασκε;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) / Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης on: February 09, 2008, 17:02:44 pm
Να πετάξω κι εγώ την ασχετίλα μου: λατρεύω τα μαθήματα που δίνονται με ανοιχτό βιβλίο. Σε ό,τι επάγγελμα ακολουθήσουμε, αυτό θα κάνουμε, τουλάχιστον στην αρχή. Εξετάζεται έτσι η κατανόηση και όχι η αποστήθιση. Αν διαφωνεί κανείς, πολύ θα ήθελα να μάθω γιατί.
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Υπολογιστών / Re: [Συστ. Υπολογιστών] ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ; on: February 08, 2008, 18:41:28 pm
Να θέσω κι εγώ την απορία μου. Είπαμε οι παρουσιάσεις είναι μες στην ύλη, έτσι; Άρα μεμονωμένες σελίδες (η δομή των Windows, οι εντολές του Unix) είναι εντός, σωστά;

Τις διαβάζουμε ή μπααααα;
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...