|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: [1]
|
1
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ
|
on: February 23, 2016, 22:07:26 pm
|
Το quantum computing είναι καθαρά θέμα φυσικής.
Συμφωνώ απολύτως. Απλώς λάβε υπ' όψιν ότι η άλγεβρα Boole είχε διαμορφωθεί αιώνες πριν την ανάπτυξη του πρώτου ψηφιακού υπολογιστή. Όλες οι εργασίες αυτό το format έχουν ή έβαλε του πούστη το padding μέσα με τις λευκές σελίδες;
Τι να σου πω ρε φίλε, ό,τι μου έβγαζε εκ προεπιλογής το LaTeX, αυτό κράτησα.
|
|
|
2
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Επιλογή τομέα 2016
|
on: February 22, 2016, 13:51:59 pm
|
Δεν ξέρω τι σημασία έχει αυτό, αλλά εγώ Ηλεκτρονική πήγα και δεν το μετάνοιωσα. Και τα 2 μαθήματα Assembly μου άρεσαν, και τα Ασαφή, και η Κβαντική, ως κι αυτή η Ρομποτική---απ' το τι έμαθα απ' το καθένα, πάντα. Δεν μπορώ να αποτρέψω κόσμο απ' τον τομέα μου, αλλά απ' την άλλη δεν έχω κάτι να αντικρούσω τις προειδοποιήσεις που αναφέρουν οι υπόλοιποι. Πείτε με ανώμαλο, αλλά αν υπάρχει ένα μάθημα που να νιώθω ότι ήταν 100% έξω απ' το αντικείμενό μου, αυτό ήταν... η Τεχνολογία Λογισμικού. Δεν ξέρω γιατί. Ενας απο αυτους που τα πηρανε μου ελεγε οτι κανανε φασαρια, γιατι τους βγηκε η παναγια με την εργασια και στο τελος τους περασανε και χαριστικα ταχα μου. Η Δουλγερη απλα ειπε "Δεν καταλαβαινω τι εγινε και δεν γραψατε".
...ΟΚ, δεν ξέρει, το δεχόμαστε... ενδιαφέρεται να μάθει τουλάχιστον; Ρωτάω επειδή έχω βαρεθεί τους καθηγητές που έχουν τη νοοτροπία ότι "Για την επίδοση των φοιτητών, ευθύνεται οτιδήποτε άλλο εκτός από μένα. Εγώ κάνω αυτό που (θεωρώ ότι) υποχρεούμαι, και τα αποτελέσματα οφείλονται... ξέρω γω; Στον πληθωρισμό της Zimbabwe μάλλον."
|
|
|
4
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρονική Ι / Re: [Ηλεκτρονική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
|
on: February 21, 2016, 02:31:06 am
|
Θα ήθελα μια βοήθεια σχετικά με το 2ο θέμα της εξεταστικής Φεβρουαρίου του 2016. Έδινε λοιπόν μία πηγή ρεύματος Wilson... https://en.wikipedia.org/wiki/File:Bare_Wilson_Current_Mirror_anotated_for_explanati on_of_operation.gifέδινε το V BE και το β, και ζητούσε ν' αναλυθεί το κύκλωμα. Εγώ να ρωτήσω το εξής: Αν έχουμε δεδομένη τη V BE, δεν πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι σταθερή; Και, αν θεωρήσουμε ότι είναι σταθερή, δεν πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι ανεξάρτητη του ρεύματος συλλέκτη που διαρρέει το διπολικό; Ρωτάω επειδή, και στη wikipedia και στο βιβλίο των Sedra-Smith που κοίταξα, η λύση του κυκλώματος ξεκινάει με τη φράση "Απ' τη στιγμή που τα δύο διπολικά θα έχουν ίδια V BE, θα διαρρέονται αναγκαστικά από το ίδιο ρεύμα..." το οποίο είναι ασύμβατο με την υπόθεση σταθερής V BE. Υπάρχει τρόπος να λυθεί το θέμα αν θεωρήσουμε τη V BE σταθερή; Αλλάζει κάτι στην αναλυτική έκφραση του ρεύματος εξόδου αν η θερμοκρασία αυξηθεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Ναι, να κηρυχθεί άκυρη.
|
on: September 14, 2011, 16:38:53 pm
|
Εγώ θα 'θελα να πω το εξής: Όταν τα πλαίσια αργούν πάνω από δύο ώρες να κατεβούν, το να φράζεις τις πόρτες σε όσους ήρθαν "μόλις" μία ώρα πριν το τέλος της συνέλευσης δεν είναι τίποτα μα τίποτα άλλο παρά υποκρισία.
Εδώ ν' ανοίξω μια παρένθεση· θα καταλάβετε σε λίγο πού το πάω. Τα γουρούνια, στο υπέροχο μυθιστόρημα "η φάρμα των ζώων", κάποια στιγμή "σούφρωσαν" όλα τα μήλα και το γάλα που είχε παραγάγει η φάρμα, με τη δικαιολογία ότι τα χρειάζονται για να σκέφτονται. Σωστό; Ποιος ξέρει. Αυθαίρετο; Σίγουρα ναι. Τα υπόλοιπα ζώα επέλεξαν να το δεχτούν. Και, έγινε και η επόμενη αυθαιρεσία, τη δέχτηκαν κι αυτήν. Και την επόμενη, και την επόμενη. Και στο τέλος, τα ζώα κατέληξαν να λιμοκτονούν, ενώ τα γουρούνια έτρωγαν και μεθοκοπούσαν.
Το να φραγούν οι πόρτες, είτε σωστό είτε λάθος, ήταν αυθαίρετο. Και, αν το δεχτούμε αδιαμαρτύρητα, φοβάμαι ότι θα 'ρθουν κι άλλες, πολλές αυθαιρεσίες, χειρότερες. Ακριβώς όπως δε θέλω τις αυθαιρεσίες της Διαμαντοπούλου, έτσι ακριβώς δε θέλω και τις αυθαιρεσίες του προεδρείου.
...δε γίνεται να υπάρχει ένα poll σ' αυτό το τοπικ για να φαίνονται συνοπτικά οι απόψεις;
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 13, 2011, 22:27:43 pm
|
η κακη αντιληψη του προσκυνημενου να ρχεται 5 λεπτα πριν για να ψηφισει και να την κοπανησει τιμωρηθηκε οπως της αξιζε
η διαδικασια ηταν δημοκρατικοτατη
αλλα και παλι δεν αλλαζε το αποτελεσμα η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη πιο μεγαλη απο τον κοσμο εξω τι να κανουμε τωρα?
Οι "προσκυνημένοι" (ήτοι, το 20% όσων έμειναν απ' έξω) τιμωρήθηκαν. Ώρα, τώρα, να τιμωρηθούν και αυτοί που έκλεισαν τις πόρτες. Γιατί παιδιά, ας μην έχουμε αυταπάτες. Όπως ο Νόμος-Πλαίσιο που ψήφισε η Βουλή είναι αντισυνταγματικός, έτσι και αυτή η απόφαση είναι αντίθετη στο καταστατικό της Σχολής. Γίναμε χειρότεροι απ' τους βουλευτές· αυτό θέλουμε; Είστε πολύ σίγουροι;
|
|
|
9
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 13, 2011, 21:28:53 pm
|
Τσου ρε Λάκη... Η συνέλευση ( η οποία υποτίθεται ότι θα άρχιζε στις 2 ) άρχισε μετά τις 4. Προσωπικά περίμενα μέχρι τις 3.30 ( 30 άτομα ήμασταν και σκοτώναμε μύγες ) και έφυγα. Βλέπεις έχω και άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου από το να περιμένω αν θα κηρυχθεί έλλειψη απαρτίας (ή όχι) και να παρακολουθήσω το σύνολο της συνέλευσης, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας σπαταλάτε σκοπίμως από ορισμένους με σκοπό αυτόν ακριβώς: να με κάνουν να βαρεθώ, αηδιάσω,πλήξω,σπαστώ κτλ και να φύγω ώστε να αποφασίσουν αυτοί μόνοι τους εξ ονόματός μου. Ό,τι είπες ισχύει και για μένα. Όλο. Το να μην ψηφίσεις επείδη άργησες 5 λεπτά δεν οφείλεται σε καμία έλλειψη δημοκρατίας,αλλά σε προσωπική βλακεία.Οφείλεις να την αναγνωρίσεις και την άλλη φορά να μην την επαναλάβεις.Αυτό ονομάζεται"κατανοώ τα λάθη μου και προσπαθώ να τα διορθώσω".Είναι έντιμο και αντρίκιο.Πιο αντρίκιο απ'το να κλαψουρίζεις σ'ένα φόρουμ ότι τα παιδιά της μεγαλύτερης τάξης σου κλέψαν την τυρόπιτα.
Κατούρα και λίγο, βαρύμαγκα. Ίσως, αν είχες βγει να κατουρήσεις και σε κλείδωναν απ' έξω, να καταλάβαινες πώς αισθάνθηκαν όλοι σήμερα (και γω μαζί). Κάτι δεν έχεις καταλάβει: Όσο αυτός είναι μόμολο που διαμαρτύρεται διαδικτυακά, άλλο τόσο είσαι και συ μόμολο που του τη "λες" διαδικτυακά. Είμαστε όλοι σε μια κούρσα Παραολυμπιακών, που απ' τον πρώτο ως τον τελευταίο μοιάζουμε καθυστερημένοι σε κάθε θεατή. Και δε μου λες, έχεις το ΘΡΑΣΟΣ να μιλάς για τιμιότητα και ανδρισμό; Τίμιο και αντρίκιο θα ήταν να 'χεις ενημερώσει όλους τους φοιτητές, απ' την αρχή, ότι οι πόρτες θα κλείσουν νωρίς. Τότε θα είχες κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεσαι την απόφαση· αλλά αυτό δε σε συμφέρει επειδή τελευταία στιγμή έρχονται κυρίως όσοι διαφωνούν με σένα... σωστά; Υστερόγραφο: Αν με είχαν αφήσει, θα είχα ψηφίσει κατάληψη. Απ' τη στιγμή που δε μ' άφησαν, όσο κι αν θέλω να παραμείνει ίδιο το αποτέλεσμα, οφείλω να ζητήσω να επαναληφθεί η συνέλευση και να ψηφίσουν ΟΛΟΙ. Ή, αν είναι να πρέπει να έχει κάποιος παρακολουθήσει αρκετό μέρος, αυτό να 'χει ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) / Re: [Εφαρμοσμένα Μαθ. Ι] Προς Γενικό Τμήμα
|
on: February 11, 2008, 21:18:34 pm
|
Όσον αφορά το ερώτημα για το από τι ειδικότητα πρέπει να διδάσκονται τα Μαθηματικά: Μια δοκιμή θα μας πείσει. Ο μόνος τρόπος να είμαστε πλήρως πεπεισμένοι για την απάντηση είναι να διεξαχθεί κάποιο σχετικό πείραμα, με καθηγητές της μιας ειδικότητας και της άλλης, και να εξεταστεί η ικανότητα των φοιτητών ως προς κάποιο τεστ δεξιοτήτων. Δε λέω, φυσικά, ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό, αλλά είναι το μόνο σίγουρο. Μπορώ, παρ' όλ' αυτά, να σας μεταφέρω ένα περιστατικό από την 3η Λυκείου. Στη Χημεία μου έκανε ιδιαίτερα Χημικός Μηχανικός: συμπτωματικά (ή ίσως όχι και τόσο) στη Χημεία είχα 20. (Πληροφοριακά, στο Γυμνάσιο τα 'χα όλα γραμμένα. 1η Λυκείου άρχισα να διαβάζω λίγο και κάθε χρονιά και περισσότερο. Άρα, το "μεθοδικά και σταθερά" στην περίπτωσή μου δεν ισχύει καθόλου. Έκανα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου το διάβασμα του Μηχανικού: στόχευα στην κατανόηση. Και μερικές φορές το πλήρωνα άσχημα κι όλας.)
Κατ' εμέ, σε έναν ιδανικό κόσμο όλα θα εξετάζονταν με ανοιχτά βιβλία. Ο μηχανικός πρέπει να συλλέγει γρήγορα πληροφορίες από τα όσα διαθέτει, και αν το μάθημα το λαμβάνει αυτό υπ' όψιν όλα πάνε καλύτερα. Παρ' όλ' αυτά, ένα ελάχιστο ποσό πληροφοριών πρέπει καθένας να θυμάται, αν είναι συχνά απαραίτητο και αν έχει διδαχθεί σε μικρότερα εξάμηνα/τάξεις.
Εργαστήριο Μαθηματικών: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑΙ. Θα ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ διατεθειμένος να παρακολουθώ πρακτικές εφαρμογές των όσων διδάσκομαι. Μην πω ότι θα με διευκόλυνε κατά πολύ για τις εξετάσεις. Υποχρεωτικό ή προαιρετικό, παρακαλώ ας γίνει.
Παρ' όλ' αυτά! Αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί θα πρέπει να λουζόμαστε και τις συνέπειες. Ένα Μηχανικό τον ενδιαφέρει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο το αποτέλεσμα. Αυτό, δυστυχώς, σημαίνει ότι τα αριθμητικά λάθη είναι εξίσου επίπονα με τα λογικά-μεθοδολογικά, και άρα θα πρέπει να κοστίζουν. Βέβαια, η (πρώην; ) τακτική του Μάργαρη να κόβει εντελώς μια άσκηση αν κάνεις ένα αριθμητικό είναι κάπως ακραία, αλλά: αν θέλουμε να εξεταζόμαστε ως Μηχανικοί, πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των τυχόντων αριθμητικών λαθών μας. Κατά πόσο θα επηρεάζουν αυτές το βαθμό, ας αφεθεί στην κρίση του κάθε καθηγητή.
Ελπίζω να μη σας κούρασα.
(Υ.Γ. Παρακαλώ, όχι Κωνσταντινίδου. Οτιδήποτε άλλο εκτός απ' αυτό.)
|
|
|
|
|