Show Posts
|
Pages: [1] 2 3
|
3
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 16, 2011, 01:58:16 am
|
Καταλαβαίνω ότι το να μπουν εταιρίες στο Πανεπιστήμιο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρωπιστικές σπουδες μιας και δεν συμβαδίζουν με την τεχνολογία και δεν παράγουν πλούτο, αλλά σε εμάς πώς θα έχει αρνητικό αντίκτυπο.
Ευχαριστώ...
Έστω ότι πρέπει να συμμετέχουν επιχειρήσεις στο Πανεπιστήμιο. Ακόμα και τότε με το νέο νόμο, αυτοί που θα αποφασίζουν ποιες επιχειρήσεις θα μπαίνουν και με τί όρους θα είναι 15 άτομα για ένα πανεπιστήμιο δεκάδων τμήματων. Έτσι συγκεντρωμένη που θα είναι η διοίκηση σε αυτά τα άτομα οι λαθροχειρία δεν είναι πιθανή είναι βέβαιη. Θα σου απαντούσα για τις επιχειρήσεις αλλά το τόπικ έχει παραξεχειλώσει. Δεν αναφέρομαι απαραίτητα στο νέο νόμο... Από την αρχή που μπήκα στο Πανεπιστήμιο (προ Γιαννάκου) ακούω αυτό για τις επιχειρήσεις γι'αυτό... Αν δεν βαριέσαι pm...
|
|
|
4
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 16, 2011, 01:48:55 am
|
Επίσης, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη... Κατ'αρχάς να πω ότι έχω τελειώσει την σχολή εδώ και κανένα χρόνο και δεν μπορώ να συμμετέχω στις συνελεύσεις. Συνεπώς, δεν ξέρω τι συζητείται εκεί μέσα και ούτε μπορώ να είμαι όλη μέρα στο thmmy λόγω χρόνου. Θέλω να πω τη γνώμη μου σχετικά με τις επιχειρήσεις στο πανεπιστήμιο και θα ήθελα κάποιος να μου παραθέσει την αντίθετη άποψη. Προσωπικά, πιστεύω ότι στη σχολή μας, η έρευνα σε συνεργασία με επιχειρήσεις κάνει καλό. Και εξηγούμαι... Η διπλωματική η οποία έκανα ήταν για μία μελέτη εξοικονόμησης ενέργειας σε ένα οικιακό ψυγείο... Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Λοιπόν, η διπλωματική έγινε σε συνεργασία με την Bosch-Siemens. Μου έστειλαν ένα ψυγείο για μετρήσεις, μου έκαναν μετρήσεις που ήθελα αυτοί στη Γερμανία, ήρθαν 3 άτομα από το R&D της εταιρίας στην παρουσίαση μου, τους έδειξα τη δουλειά που είχα κάνει και όλα καλά... Αν δεν υπήρχε αυτό, πιθανότατα θα έκανα άλλη διπλωματική. Καθώς, δεν είναι λογικό να πω έτσι αυθαίρετα ότι θα μελετήσω το τάδε ή το δείνα επειδή μου κ@βλωσε. Όπως επίσης, είναι λογικό όταν μία έρευνα γίνεται πάνω σε μία μηχανή εσωτερικής καύσης να διοχετεύεται στη βιομηχανία και να μην μένει κλειδωμενη σε κάποιο συρτάρι... Συνεπώς, το να χρηματοδοτήσει μία εταιρία ένα διδακτορικό και έτσι να κάνει το Πανεπιστήμιο τον ρόλο του (έρευνα) και η εταιρία να ωφεληθεί από αυτό. Σημειωτέον ότι η Microsoft χρηματοδότησε ολόκληρο το τμήμα Computer Science στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Από τις εγκαταστάσεις, τα εργαστήρια, τα πάντα... Θα ήθελα να μου εξηγήσετε πού είναι το αρνητικό σε όλα αυτά... Καταλαβαίνω ότι το να μπουν εταιρίες στο Πανεπιστήμιο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρωπιστικές σπουδες μιας και δεν συμβαδίζουν με την τεχνολογία και δεν παράγουν πλούτο, αλλά σε εμάς πώς θα έχει αρνητικό αντίκτυπο. Προς θεού δεν λέω ότι είναι όλα θετικά, αλλά και όχι όλα αρνητικά... Σωστά;; Όλα αυτά από εμένα που ετοιμάζομαι να φύγω σε 2 βδομάδες στο εξωτερικό για σπουδές. Όσο και να θέλω να μείνω σε αυτό το πανεπιστήμιο καταλαβαίνω ότι στο τέλος θα με περιορίσει και θα μου κάνει κακό... Και είμαι πικραμένος γι'αυτό,,, Περιμένω απάντηση...  Υ.Γ. Απαντήσεις με "υφάκι" του τύπου "είσαι βλάκας, φυτό", "εγώ τα ξέρω όλα, κάτσε να σου μάθω μερικά πράγματα" μου είναι άχρηστες, οπότε μην μπαίνετε καν στον κόπο... Περιμένω σοβαρή απάντηση και από κάποιον που δέχεται και άλλες απόψεις ακόμη και αν διαφωνεί... Ευχαριστώ... Αν η χρηματοδότηση δεν βλάπτει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης που παρέχεται από τα πανεπιστήμια,κανένα πρόβλημα. Συμφωνώ με τη χρηματοδότηση της έρευνας (η οποία τείνει να εκλείψει από το ελληνικό πανεπιστήμιο μετά και τις νέες περικοπές) από ιδιώτες ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ. Διότι διαφορετικά η εταιρεία θα σε ... καβαλήσει. Μην ξεχνάς πως αντικειμενικός σκοπός μιας επιχείρησης είναι μόνο το κέρδος και όχι η πρόοδος της επιστήμης ή οποιοδήποτε άλλο ακαδημαϊκό ιδεώδες. Αν τους δώσεις το ελεύθερο στο πανεπιστήμιο,θα σε κάνουν στην ουσία υπάλληλό τους. Προφανώς ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ... Δεν λέω ότι πρέπει να παραδοθεί εξ ολοκλήρου το πανεπιστήμιο. Αλλά, π.χ. η χρηματοδότηση ενός ερευνητικού-διδακτορικού δεν είναι κάτι κακό... Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δαιμονοποιούνται οι επιχειρήσεις απευθείας και στο 100%... 
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 16, 2011, 00:40:58 am
|
Το πανεπιστημιο οπου πεφτει ξυλο καθε 3 και λιγο για αφισες και τραπεζακια. Που ανεβαινεις στους οροφους και βλεπεις πρωην συνδικαλιστες σε διδακτορικα προγραμματα. Που πας Ποσειδι και ο ΔΑΠιτης διαχειριζεται την καντινα για να μπορεσει να βγαλει το παιδι τα εξοδα της Μυκονου. Που αν γινεις καθηγητης εχεις λυσει το οικονομικο σου προβλημα, αν γινεις δε και συγκλητικος παιρνεις και σπιτακι στο Πανοραμα και αν δεν θες, ουτε μπαινεις για μαθημα. Που μπαινεις στις αιθουσες και νομιζεις οτι εισαι σε εγκαταλελειμενο εργοσταστασιο. Που ενας επιστατης και ο γιος του, μπορουν να καβατζωσουν 8 εκατομμυρια λιτρα πετρελαιο. Που μπαινουν ΠΑΟΚια στην βιβλιοθηκη και δερνουν ασχετους. Που ερχονται εξω-πανεπιστημιακοι και δερνουν τους φυλακες.
Αυτο το πανεπιστημιο εγω δεν το υπερασπιζομαι.... Και οπως λεει και ο μελλοθανατος στον Ισοβιτη του Αρκα, λιγο πριν τον οδηγησουν στο αποσπασμα: "καποτε θα τα θυμομαστε ολα αυτα και θα γελαμε"......
Μάλλον βλέπεις πολύ ΣΚΑΪ και MEGA και σε χαλάει. Κόψτο Ρωτάω πραγματικά αθώα και ανυποψίαστα, αλλά που ακριβώς βρίσκετε εσείς το λάθος σε αυτά που περιέγραψε ο ACE? Πραγματικά περιμένω απάντηση, δεν ειρωνεύομαι... Όταν διαβάζω "αυτό το πανεπιστήμιο εγώ δεν το υπερασπίζομαι" κάτι παθαίνω. Δηλαδή, επειδή υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα περιστατικά εμείς πρέπει να πούμε εντάξει ας έρθει το υπουργείο να υποβαθμίσει και να διαλύσει τελείως το πανεπιστήμιο; Πίστεψε με, έχω περάσει 6 χρόνια μέσα σε αυτόν τον χώρο και τον αγαπάω όσο τίποτα... Θα ήθελα πάρα πολύ να το βλέπω να βελτιώνεται και χαίρομαι όταν ξέρω ότι μας εκτιμούν στο εξωτερικό ως απόφοιτους με δυνατότητες. Έτσι, θέλω όσο τίποτε να βελτιωθεί αυτό το πανεπιστήμιο... Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το υπερασπιστώ... Υπεράσπιση σημαίνει ότι μου αρέσει όπως είναι και θέλω να μείνει έτσι... Για μένα δεν είναι έτσι. Ναι μεν υπάρχουν πολλά καλά στοιχεία αλλά όχι όλα... Και όταν δεν σε "αφήνουν" διάφοροι να προσπαθήσεις για το καλό αυτού του πανεπιστημίου τότε αγανακτείς...
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 16, 2011, 00:31:26 am
|
Πάντως επαναλαμβάνω ότι ρωτάω πραγματικά χωρίς να έχω διάθεση για ειρωνεία έχοντας διάθεση για να δω ποια είναι η "απέναντι" άποψη. Έτσι κι αλλιώς εχω φύγει από το Πανεπιστήμιο οπότε δεν μπορώ να είμαι πικραμένος από τις καταλήψεις κλπ κλπ...
Οπότε, αν είναι ο godhatesusall (Το Bloodline φοβερό κομμάτι) καλώς να ορίσει...
|
|
|
7
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 16, 2011, 00:22:43 am
|
Επίσης, θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμη... Κατ'αρχάς να πω ότι έχω τελειώσει την σχολή εδώ και κανένα χρόνο και δεν μπορώ να συμμετέχω στις συνελεύσεις. Συνεπώς, δεν ξέρω τι συζητείται εκεί μέσα και ούτε μπορώ να είμαι όλη μέρα στο thmmy λόγω χρόνου. Θέλω να πω τη γνώμη μου σχετικά με τις επιχειρήσεις στο πανεπιστήμιο και θα ήθελα κάποιος να μου παραθέσει την αντίθετη άποψη. Προσωπικά, πιστεύω ότι στη σχολή μας, η έρευνα σε συνεργασία με επιχειρήσεις κάνει καλό. Και εξηγούμαι... Η διπλωματική η οποία έκανα ήταν για μία μελέτη εξοικονόμησης ενέργειας σε ένα οικιακό ψυγείο... Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Λοιπόν, η διπλωματική έγινε σε συνεργασία με την Bosch-Siemens. Μου έστειλαν ένα ψυγείο για μετρήσεις, μου έκαναν μετρήσεις που ήθελα αυτοί στη Γερμανία, ήρθαν 3 άτομα από το R&D της εταιρίας στην παρουσίαση μου, τους έδειξα τη δουλειά που είχα κάνει και όλα καλά... Αν δεν υπήρχε αυτό, πιθανότατα θα έκανα άλλη διπλωματική. Καθώς, δεν είναι λογικό να πω έτσι αυθαίρετα ότι θα μελετήσω το τάδε ή το δείνα επειδή μου κ@βλωσε. Όπως επίσης, είναι λογικό όταν μία έρευνα γίνεται πάνω σε μία μηχανή εσωτερικής καύσης να διοχετεύεται στη βιομηχανία και να μην μένει κλειδωμενη σε κάποιο συρτάρι... Συνεπώς, το να χρηματοδοτήσει μία εταιρία ένα διδακτορικό και έτσι να κάνει το Πανεπιστήμιο τον ρόλο του (έρευνα) και η εταιρία να ωφεληθεί από αυτό. Σημειωτέον ότι η Microsoft χρηματοδότησε ολόκληρο το τμήμα Computer Science στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Από τις εγκαταστάσεις, τα εργαστήρια, τα πάντα... Θα ήθελα να μου εξηγήσετε πού είναι το αρνητικό σε όλα αυτά... Καταλαβαίνω ότι το να μπουν εταιρίες στο Πανεπιστήμιο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρωπιστικές σπουδες μιας και δεν συμβαδίζουν με την τεχνολογία και δεν παράγουν πλούτο, αλλά σε εμάς πώς θα έχει αρνητικό αντίκτυπο. Προς θεού δεν λέω ότι είναι όλα θετικά, αλλά και όχι όλα αρνητικά... Σωστά;; Όλα αυτά από εμένα που ετοιμάζομαι να φύγω σε 2 βδομάδες στο εξωτερικό για σπουδές. Όσο και να θέλω να μείνω σε αυτό το πανεπιστήμιο καταλαβαίνω ότι στο τέλος θα με περιορίσει και θα μου κάνει κακό... Και είμαι πικραμένος γι'αυτό,,, Περιμένω απάντηση...  Υ.Γ. Απαντήσεις με "υφάκι" του τύπου "είσαι βλάκας, φυτό", "εγώ τα ξέρω όλα, κάτσε να σου μάθω μερικά πράγματα" μου είναι άχρηστες, οπότε μην μπαίνετε καν στον κόπο... Περιμένω σοβαρή απάντηση και από κάποιον που δέχεται και άλλες απόψεις ακόμη και αν διαφωνεί... Ευχαριστώ...
|
|
|
8
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Γ.Σ συλλόγου Ηλ/Μηχ 13 Σεπτεμβριου.
|
on: September 15, 2011, 23:57:35 pm
|
Το πανεπιστημιο οπου πεφτει ξυλο καθε 3 και λιγο για αφισες και τραπεζακια. Που ανεβαινεις στους οροφους και βλεπεις πρωην συνδικαλιστες σε διδακτορικα προγραμματα. Που πας Ποσειδι και ο ΔΑΠιτης διαχειριζεται την καντινα για να μπορεσει να βγαλει το παιδι τα εξοδα της Μυκονου. Που αν γινεις καθηγητης εχεις λυσει το οικονομικο σου προβλημα, αν γινεις δε και συγκλητικος παιρνεις και σπιτακι στο Πανοραμα και αν δεν θες, ουτε μπαινεις για μαθημα. Που μπαινεις στις αιθουσες και νομιζεις οτι εισαι σε εγκαταλελειμενο εργοσταστασιο. Που ενας επιστατης και ο γιος του, μπορουν να καβατζωσουν 8 εκατομμυρια λιτρα πετρελαιο. Που μπαινουν ΠΑΟΚια στην βιβλιοθηκη και δερνουν ασχετους. Που ερχονται εξω-πανεπιστημιακοι και δερνουν τους φυλακες.
Αυτο το πανεπιστημιο εγω δεν το υπερασπιζομαι.... Και οπως λεει και ο μελλοθανατος στον Ισοβιτη του Αρκα, λιγο πριν τον οδηγησουν στο αποσπασμα: "καποτε θα τα θυμομαστε ολα αυτα και θα γελαμε"......
Μάλλον βλέπεις πολύ ΣΚΑΪ και MEGA και σε χαλάει. Κόψτο Ρωτάω πραγματικά αθώα και ανυποψίαστα, αλλά που ακριβώς βρίσκετε εσείς το λάθος σε αυτά που περιέγραψε ο ACE? Πραγματικά περιμένω απάντηση, δεν ειρωνεύομαι...
|
|
|
10
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Αποφαση Γ.Σ. 6 Σεπτεμβρη
|
on: September 13, 2011, 11:35:02 am
|
Παραθέτω και εγώ ένα άρθρο του Απόστολου Δοξιάδη (συγγραφέα του "Logicomix" και του "Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ" μεταξύ άλλων) που παραθέτει τη δική του γνώμη για τις καταλήψεις: Ανοιχτά μυαλά, Ανοιχτές ψυχές, Ανοιχτές ΣχολέςΤο κίνημα για τις ανοιχτές σχολές στα ελληνικά πανεπιστήμια, που οργανώθηκε αρχικά από ομάδες φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και τώρα αναπτύσσεται σε πολλές άλλες σχολές, αποτελεί το πιο υγιές αντανακλαστικό της κοινωνίας μας στην πολιτισμική κατρακύλα των τελευταίων δεκαετιών, που τώρα εκδηλώνεται δραματικά με την οικονομική κρίση. Το αληθινά νεανικό, γνήσιο, αυθόρμητο αυτό κίνημα είναι η πιο ουσιαστικά προοδευτική αντίδραση στο αίσχος που μας περιβάλλει, η πιο καθαρή, γλυκειά αχτίδα φωτός μέσα στο σκοτάδι των καιρών μας.
Αυτόνομες ομάδες νέων ανθρώπων, χωρίς καθοδήγηση από κόμματα, κρατικούς ή πολιτικούς ταγούς, παίρνουν την τύχη τους στα χέρια τους και αποφασίζουν να δράσουν, από κοινού, για να υπερασπιστούν το πραγματικό τους συμφέρον: τη μόρφωση, την πρόοδο και την προκοπή τους. Κι αυτό, μέσα στο βαθύτατα αντιπνευματικό, σκληρά εχθρικό, συχνότατα βάρβαρο περιβάλλον που έθρεψε στα πανεπιστήμια μας, ολόκληρες δεκαετίες, η κομματοκρατία, με όπλα τη βία, τον καταναγκασμό και τη συναλλαγή. Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές που τώρα συσπειρώνονται για να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους στη συνεχή, αδιάκοπη, μόρφωση, το δικαίωμα στις συνεχώς ανοιχτές σχολές, υψώνουν το ανάστημά τους, γενναία, απέναντι στις στη βαθιά αντιδραστική στάση κάποιων νεολαιών, και όχι μόνων, κομματικών ή άλλων, που αναπαράγουν τα χειρότερα στοιχεία των σάπιων οργανισμών που τις δημιούργησαν. Αν η κατάντια του τόπου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο άθλιο πολιτικό σύστημα, και στα κόμματα που το στηρίζουν και το υπηρετούν, η κατάντια των πανεπιστημίων οφείλεται, αντίστοιχα, στις ανίερες προεκτάσεις τους στα πανεπιστήμια, στα πλοκάμια ενός σάπιου πολιτικού συστήματος που θέλουν να πνίξουν κάθε γνήσια πνευματική δραστηριότητα, κάθε δημιουργική σκέψη, είτε μέσω κάποιων κομματικών τους πρακτόρων, κατ' όνομα μόνο πανεπιστημιακών αρχόντων, είτε μέσω των αναίσθητων και επίορκων ακαδημαϊκών, τάχα δασκάλων, που συναλλάσσονται μαζί τους, είτε μέσω των τυφλών οπαδών τους, των φοιτητοπατέρων, των νεοσσών κομματαρχών, που πατρονάρουν, για ίδιο όφελος. Γιατί είτε οι φορείς που προωθούν το κλείσιμο των σχολών ανοιχτά, είτε κάποιοι άλλοι, που καμώνονται τους ουδέτερους, και χαίρονται σαν τους λύκους στην αναμπουμπούλα, όσοι θέλουν να σταματήσουν την εκπαίδευση στο όνομα της εκπαίδευσης, απεργάζονται το κακό του τόπου, το κακό των νέων μας, το κακό όλων μας.
Ετούτη τη φορά, κόμματα και νεολαίες θέλουν να κλείσουν τις σχολές--ή νίπτουν τας χείρας, μερικοί, το ίδιο κάνει--για να διαμαρτυρηθούν για το νέο νόμο. Άλλοτε τις κλείνουν για άλλους λόγους, κάθε φορά κάποιο πρόσχημα υπάρχει για να γίνει το κακό--τώρα βρήκαν ετούτη την αιτιολογία. Όμως το κίνημα για τις ανοιχτές σχολές ορθά, ορθότατα, δεν παίρνει θέση στο θέμα του νόμου. Άλλοι είναι υπέρ, άλλοι εναντίον, άλλοι ίσως αδιάφοροι, δεν έχει αυτό σημασία. Με σωστό, γνήσια νεανικό ένστικτο αφήνουν την αντιδικία για τον νόμο έξω, πέρα, από το πιο πολύτιμο πράγμα που αποζητούν από τα χρόνια των σπουδών τους: το δικαίωμα στη μάθηση, στη σωστή, συνεχή λειτουργία των πανεπιστημίων τους, των σχολών τους. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να τους τη στερεί, κανένας κομματάρχης ή ιδεοληπτικός, κανένας πανεπιστημιακός ή συνδικαλιστής, κανένας φανατικός ή πολιτικάντης. Τα πανεπιστήμια είναι για να διδάσκουν, μέσα στη συνεχή, ανοιχτή διαδικασία της παιδείας, την πιο όμορφη, την πιο υψηλή εκδήλωση του πνεύματος. Είναι και πρέπει να παραμένουν πάντα ανοιχτά, πάντα ανοιχτά στις ιδέες και στη δουλειά, πάντα ανοιχτά στο πνεύμα και τον πολιτισμό, πάντα ανοιχτά στο διάλογο, που βέβαια περιλαμβάνει και τη διαφωνία, αλλά με τους κανόνες πολιτισμένων ανθρώπων, πάντα ανοιχτά, αλλά πάντα χωρίς βία, πάντα χωρίς καταναγκασμό, πάντα με ανοιχτόκαρδη διάθεση, πάντα, όπως λέει σοφά ο Ανδρέας Εμπειρίκος "δια της αγωνιστικής καλής θελήσεως", πάντα με σεβασμό για την άποψη του άλλου, πάντα και παντού με ανιδιοτέλεια, κατανόηση και καλοσύνη.
Αυτό τα πνεύμα, το τόσο απαραίτητο για τη λειτουργία τους, έχει δυστυχώς πληγεί βίαια τα τελευταία χρόνια, έχει τραυματισθεί βαριά από τις χειρότερες εκφάνσεις της πολιτικής μας ζωής. Νομίζαμε ως τώρα--εγώ τουλάχιστον έτσι νόμιζα--ότι το τραύμα είναι αγιάτρευτο, το κακό ανεπανόρθωτο. Έρχται όμως η ώρα να διαψεσθούμε, οι απαισιόδοξοι. Έρχεται φαίνεται η ώρα να ξεγίνει το κακό, να αναστραφεί η πορεία, να σταματήσει η βαρβαρότητα, να γεννηθεί πάλι η ελπίδα, η ελπίδα ότι αντιστέκεται στη βαρβαρότητα ο αληθινός πολιτισμός, που είναι το πραγματικό νόημα της παιδείας. Κι αυτό όχι με νόμους, όχι με υπουργούς ή νομοθετήματα, όχι με διατάγματα και ντιρεκτίβες, αλλά με την πρωτοβουλία κάποιων νέων ανθρώπων, αληθινά νέων, νέων στο μυαλό και στην ψυχή, που θέλουν να κρατήσουν ανοιχτές τις σχολές τους. Που αγωνίζονται για το καλό.
Όλοι όσοι αγαπούμε αυτό τον τόπο, όλοι όσοι πιστεύουμε στο μέλλον του, πρέπει να υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο τα νέα αυτά παιδιά, που ορθώνουν με τη θέληση τους τείχος στο αίσχος που αφήσαμε όλοι μας, τόσα χρόνια, άβουλα, δειλά, να αναπτυχθεί. Πρέπει να συμπαρασταθούμε με κάθε τρόπο στις νέες και τους νέους που ζητούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους στην ελπίδα, στη μόρφωση, στο μέλλον, εδώ και τώρα, πέρα από τις ψυχρές, μαύρες δυνάμεις, που τους θέλουν σκλάβους ετούτου ή του άλλου φανατισμού, αυτού ή του άλλου κόμματος. Είναι το καθήκον όλων μας.Πηγή: http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=8772
|
|
|
14
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Μουσική / Re: Αναζήτηση τραγουδιών
|
on: March 21, 2010, 04:15:59 am
|
Σειρά μου! Ψάχνω ένα τραγούδι, το οποίο νομίζω πως είναι από soundtrack... Δεν είμαι σίγουρος όμως... Έχει και κάποιους γαλλικούς στίχους... Έχει μία πολύ χαρακτηριστική μελωδία με βιολιά και μοιάζει κάπως με το soundtrack από το Βασικό Ένστικτο... Δεν ξέρω παραπάνω στοιχεία δυστυχώς...
|
|
|
|