• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 06:56:12 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 06:56:12 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1139
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 9
Guests: 597
Total: 606
Haralampos
skatsamb
filkilkis
ZontanosThrylos
AgiaLavida
elefp
Apostolos adam
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακη Οκτωβριου- Πεδιο 3 on: October 10, 2011, 01:04:44 am
Quote from: gillan on October 09, 2011, 12:00:15 pm
Περιμενετε ρε να βγει πρωτα το προγραμμα απο το τμημα και μετα κανονιζουμε. Αφενως μπορει να ειναι μεσα, αφετερου δινουμε και αλλα μαθηματα και πρεπει να δουμε ποτε βολευμοναστε οσοι περισοτεροι γινεται.

Μην βιαζεστε να βολευτειτε πρωτοι!

+φωνω!
Πρέπει να είμαστε πολλά άτομα για πτυχιακή οπότε λογικά θα βγει πρόγραμμα...
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΕΣ Γ on: October 06, 2011, 18:52:31 pm
+1
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακη Οκτωβριου- Πεδιο 3 on: October 06, 2011, 18:51:34 pm
+1
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: June 15, 2011, 14:20:41 pm
Μάλιστα!! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε!
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: June 14, 2011, 19:33:58 pm
Κανένα νέο από τον Δημουλιά? Δεν βλέπω καμιά ανακοίνωση και ανησυχώ...
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακή για ΕΚΣΗΕ on: June 12, 2011, 10:38:37 am
Quote from: trellamenos on June 11, 2011, 21:37:35 pm
Quote from: jackie on June 11, 2011, 21:18:33 pm
απλά όσο πιο αργά τόσο περισσότερη κούραση και τόσο περισσότερρη ζέστη!!!
γι' αυτό καλύτερα 8...

καλά με 3 μέρες θα πάθουμε τίποτις δηλαδής ???
διπλωματική δεν έχετε να παραδώσετε ?

αίτηση ορκωμοσίας δεν έχετε κάνετε ??

το μάθημα σας μάρανε ??

μάλλον άστοχο είναι αυτό που λες συνάδελφε...


το ότι πήγες φαντάρος πριν τελειώσεις την σχολή ήταν επιλογή σου και δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμοστούμε όλοι σ αυτό
από εκεί και πέρα ο καθένας λέει τη γνώμη του και εννοείται ότι τελικά θα γίνει αυτό που θέλει η πλειοψηφία και βολεύει και τον καθηγητή!
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακή για ΕΚΣΗΕ on: June 11, 2011, 21:18:33 pm
απλά όσο πιο αργά τόσο περισσότερη κούραση και τόσο περισσότερρη ζέστη!!!
γι' αυτό καλύτερα 8...
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακή για ΕΚΣΗΕ on: June 08, 2011, 18:52:00 pm
+1 για 8
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: June 08, 2011, 18:51:02 pm
Αν όντως ισχύουν αυτές οι ημερομηνίες του Δημουλιά με βολεύουν!
Προς τα τέλη του μήνα καλύτερα όχι γιατί 1/7 έχω ΣΗΕ 3  Undecided
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Πτυχιακή για ΕΚΣΗΕ on: June 06, 2011, 14:05:47 pm
+1 για 8 Ιουλίου!
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: May 25, 2011, 18:45:04 pm
Εγώ προτείνω Παρασκευή 17/6 γιατί μετά στις 24 είναι και το Πεδίο 2...Τι λέτε?
Θα κατέβω κάποια στιγμή σχολή αλλά δεν ξέρω αν θα τον βρω για να του πω
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΕΣ Γ on: May 24, 2011, 01:32:32 am
+1 για 11/6!
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΕΣ Γ on: May 16, 2011, 14:32:28 pm
Quote from: dirlada on May 16, 2011, 13:18:36 pm
Ρε φίλε έλεος πια, έχουμε τόσο καιρό που συζητάμε γαι το πότε θα μπουν οι μήχανες.Ποιο πρόγραμμα σου χαλάσαμε και ποιος σε έγραψε στα αρχίδια του?Συμφωνείστε μια φόρα με αυτό που θέλει η πλειοψηφία. Στο κάτω κάτω ένα μάθημα είναι όπως όλα τα άλλα και τι σχέση έχουν τώρα οι υψηλές και οι γρήγορες διακοπές τον ιούλιο και άλλα τέτοια που λένε διάφοροι. Τους περισσότερους τους έχει μείνει μόνο αυτό το μάθημα επειδή έτσι του καύλωσε του δημουλιά και δεν πέρασε κανένα. Αφού υπάρχει έστω και μια ευκαιρία να το δώσουμε πριν την εξεταστική γιατί να μην το εκμεταλλευτούμε?


+φωνώ μαζί σου! Και εφόσον ψηφίσαμε και η πλειοψηφία θέλει πριν την εξεταστική δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω συζήτηση!!!
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: May 12, 2011, 22:28:39 pm
Τι γίνεται με τα ισχύος? Επικοινώνησε κανείς με τον Δημουλιά? Και καλό θα ήταν να ξέρουμε πόσοι περίπου είμαστε για να του πούμε...
Για πριν την εξεταστική λίγο δύσκολο εκτός αν τα στριμώξουμε πουθενά μετά τις Μηχανές Γ αν όλοι μας ΔΕΝ δίνουμε Λογισμό 2  Huh
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πτυχιακή Εξεταστική Ιουνίου 2011 / Re: Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ on: April 18, 2011, 13:36:53 pm
+1
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...