• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:38:59 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 15:38:59 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 47
Guests: 472
Total: 519
nataliakara
Save Earth
mike1996
vpoug
Roidos
marios02
vasilis saitis
xristostsi03
stefanos123
dorapangeiou
apob
chriskazakos
elias_farhood
napostoe
alekos87
Iw
Nikos_313
arkou
mdimitrig
Petross
acolak
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
Giannis Masterio
angelband
eviii
veri212
Ampajohn
agkentzi
fungi
chrismzag
Konstantina Karamani
axilleas
HlektrikhPatata
myrto
kouf
stefpapa21
kpapama
0restis
hevidis3524
Tasos Bot
Tom_b
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 15
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά on: August 26, 2008, 08:51:50 am
Κανένα πρόβλημα. Επικάλυψη ύλης και διαφορετική αντιμετώπιση.
2  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Macintosh / Re: Προγραμματάκι για unzipping! on: March 16, 2008, 00:15:53 am
Λοιπόν Kronokid το συγκεκριμένο προγραμματάκι δεν το έχω ακούσει.
Δεν με προβλημάτισε ποτέ το θέμα του unzip. 
Χρησιμοποιώ το unarchiver. Το μεγάλο του ατού είναι ότι καταλαβαίνει άψογα τα διαφορετικά filename encoding που μπορεί να έχουν zipakia που έγιναν με π.χ Windows.
Δες και αυτό το link αν είσαι καινούργιος θα βοηθήσει.http://javapapo.blogspot.com/2006/08/software-mac-papo-mac-list.html

Π.s Linux & OS X και τα 2 Unix είναι με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία για διαφορετικούς χρήστες. Ακούς εκεί 1 εκαττομμυρ φορες :-)
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: Έξτρα βιβλία για ΣΑΕ? on: November 19, 2007, 23:23:49 pm
Thanks θα το κοιτάξω!
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: Έξτρα βιβλία για ΣΑΕ? on: November 19, 2007, 13:28:20 pm
Όχι δεν κοιτάξα. Απλά θέλω να ξέρω αν κάποιος έχει βρει κάτι που είναι πραγματικά καλό.
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά on: November 19, 2007, 11:52:18 am
Μήπως ξέρει να μου πεις κανείς την Τρίτη σε ποια αίθουσα κάνει ο Πετρίδης θεωρία? Γιατί την προηγούμενη Τρίτη πήγα λιγο αργοπορημένα 9.30 :-) και μπήκα σε όλες τις αίθουσες αλλά δεν τον βρήκα...
Εκτός και αν κοιμόμουν όρθιος ακόμα!
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι / Έξτρα βιβλία για ΣΑΕ? on: November 19, 2007, 10:43:44 am
Καλημέρα παιδιά!
Μπορείς να κανείς να προτείνει κάποιο έξτρα βιβλίο που θα βοηθήσει για το μάθημα.
Ειδικά για τα κεφάλαια 7,8,9 .
Γιατί με το βιβλίο του Πετρίδη δεν την παλεύω.
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα? (Σεπτέμβριος 2007) on: October 12, 2007, 22:21:03 pm
Στο ισόγειο λογικά. Με πηρε ένα παιδί τηλ το απόγευμα και μου τα είπε τα ευχάριστα :-)
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής Σεπτεμβρίου 2007 on: October 12, 2007, 21:48:16 pm
Πιθανότητες & Στατιστική

Quote from: Tempus Fugit on October 12, 2007, 21:49:15 pm
Quote from: Fouster on October 12, 2007, 21:48:16 pm
Πιθανότητες & Στατιστική

πού?
Quote from: Jalk on October 12, 2007, 21:57:24 pm
Quote from: Tempus Fugit on October 12, 2007, 21:49:15 pm
Quote from: Fouster on October 12, 2007, 21:48:16 pm
Πιθανότητες & Στατιστική

πού?

πότε;
πως;
Quote from: Fouster on October 12, 2007, 22:21:03 pm
Στο ισόγειο λογικά. Με πηρε ένα παιδί τηλ το απόγευμα και μου τα είπε τα ευχάριστα :-)
Quote from: loulou on October 12, 2007, 22:24:42 pm
Quote from: Fouster on October 12, 2007, 22:21:03 pm
Στο ισόγειο λογικά. Με πηρε ένα παιδί τηλ το απόγευμα και μου τα είπε τα ευχάριστα :-)
Και από το απόγευμα τώρα μας το λες? Ποιος να παει τώρα στη σχολή Huh Embarrassed Tongue Tongue
9  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Ηλεκτρολογικές... απορίες / Re: 220Volt 50Hz & 110 Volt 60Hz. on: October 09, 2007, 19:49:35 pm
Thanks Netgull! Μπορεί και να το δοκιμάσω! Πρόκειται για έναν φορτιστή Unomat Mach 6.
10  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Ηλεκτρολογικές... απορίες / Re: 220Volt 50Hz & 110 Volt 60Hz. on: October 09, 2007, 13:07:43 pm
Ναι το ότι δεν θα χωρέσουν το ξέρω. Θέλει αντάπτορα.  thanks!
11  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Ηλεκτρολογικές... απορίες / 220Volt 50Hz & 110 Volt 60Hz. on: October 09, 2007, 11:40:39 am
Έχω την εξης απορία την οποία την ψάχνω.Έχω βρει κάποια άκρη αλλά θέλω και την δική σας γνώμη αν ξέρει κανείς?
Τι θα γίνει αν χρησιμοποιήσεις έναν φορτιστή μπαταρίων ο οποίος δέχεται 220V/50Hz σε δίκτυο της Αμερικής που δουλεύει στα 110V/60Ηz?
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: Λειτουργικά Συστήματα >> Γενικά on: August 29, 2007, 00:03:43 am
Σωστός!!
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: Λειτουργικά Συστήματα >> Γενικά on: August 28, 2007, 22:24:15 pm
Παιδιά πάλι στην 474 δεν καταλαβαίνω το εξής.
α)Στο τρίτο από το τέλος ο δείκτης δεν πρέπει να είναι στο 4?
β) Μετά στο προτελευταίο ο δείκτης δεν πρέπει να έχω 2* αντί 2?

14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: Εξέταση στο εργαστήριο λειτουργικά on: August 28, 2007, 18:58:55 pm
Κοιτά εγώ δίνω 10/18/28/04 .
Αλλά για να δίνουμε πρώτα θεωρία και μετά εργαστήριο καταλαβαίνεις....τα πράγματα μάλλον θα ναι γελοία και "στημένα" ! :-)
Εγω δεν έχω πρόβλημα , αρκεί να μην είναι στις παραπάνω ημερομηνίες.
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Λειτουργικά Συστήματα / Re: Εξέταση στο εργαστήριο λειτουργικά on: August 27, 2007, 21:01:16 pm
Το δηλώνω! Αν δεν πέσουν τα ίδια με τα ίδια νούμερα ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!
Pages: [1] 2 3 ... 15
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...