Ανακοίνωση στην Ιθάκη
Knowledge- vs. Student- vs. Grade-Centered Education
Διευκρινίζεται ότι τα συστήματα “εναλλακτική αξιολόγηση” και “virtual exams” αφορούν σε δύο διαφορετικούς τρόπους εξέτασης αμοιβαίως αποκλειόμενους. Παρά τις σοβαρές επιφυλάξεις του διδάσκοντος, ο δεύτερος τρόπος υιοθετήθηκε από το μάθημα επειδή το Τμήμα ολόκληρο κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση. Όχι επειδή παρουσιάστηκε κάποια στιγμή κάποιο κομματικό σχήμα ως Σύλλογος Φοιτητών στο γραφείο του διδάσκοντος. Παύλε, και τα υπόλοιπα 62 παιδιά, είναι βαριά η μομφή

Υπό τις συνθήκες αυτές το μάθημα θα κινηθεί με βάση τον δεύτερο τρόπο την Τετάρτη 17 Ιουλίου ώρα 17:00 με Ν=2 και Λ=15. Δεν θα αδικηθεί κανείς από τους συνεπείς που έκαναν τις εργασίες και παρακολούθησαν τις συναντήσεις zoom ή από αυτούς που είχαν πραγματική αδυναμία να αποκριθούν. Αντίθετα θα τους προκύψει εξαιρετική βαθμολογική βελτίωση. Απλώς μαζί τους θα ωφεληθούν αναπόφευκτα οι “βαθμοθήρες” και οι “περαστικοί” από το μάθημα. Οι πρώτοι ας είναι περήφανοι πρωτίστως για την συνεπή δουλεία που έκαναν στο μάθημα και δευτερευόντως για το γεγονός ότι θα έχουν αντιστρέψει την λαϊκή σοφία από το “κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά” στο “κοντά στα χλωρά ποτίζονται και τα ξερά” ως signularity στο σύστημα που βιώνουμε αυτόν το καιρό !
Καλό διάβασμα Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σας !
Ντάξει τουλάχιστον έχουμε μια διευκρίνιση (μόνο που αν καταλάβατε κάτι συγκεκριμένο για τον τρόπο βαθμολογησης πείτε μου)
Σημειωτέον κάτι τέτοια έλεγε και στη συνάντηση, αλλά απ' τον τρόπο που μιλούσε δεν ήταν καθόλου ξεκάθαρο το τι σκοπευε να εφαρμόσει ως προς τον τρόπο εξέτασης! Όπως και να χει με αυτό που ισχύει σύμφωνα με αυτό υπάρχουν κάποιες τεχνικές δυσκολίες:
1) πράγματι έτσι θα δώσουν όλοι, την ίδια μέρα, την ίδια ώρα, ακόμη κι αν δε χρειαστεί να κάνουν σοβαρό διάβασμα για να περάσουν (έχουν εξασφαλίσει βαθμό απ' το homelab, που και πάλι δεν είναι ξεκάθαρο αν θα γίνεται αυτό ή αν θα πρέπει σώνει και ντε να περάσεις και την εξέταση καθαυτή)
2) δε ξεκαθαρίζεται αυτό που έγραψα ακριβώς πάνω στην παρένθεση... Τα παιδιά που ασχολήθηκαν με αυτές τις εργασίες δε θεωρώ ότι είναι ανάγκη να επιβαρυνθούν ένα ακόμη μάθημα μες την υπόλοιπη εξεταστική, θεωρώ δίκαιη τη διευκόλυνση που θέλησε αρχικά να δώσει ο Μητρακος, αρκεί να μην αποκλείονται και οι υπόλοιποι βέβαια που είχαν σκοπό πχ να βασιστούν μόνο στην εξεταστική! Όλες οι γνώμες δεκτές πάνω σε αυτό, αν και έχει χιλιοσυζητηθει
3) δε καταλαβαίνω πως θα μπορούσε κάποιος "περαστικός" να επωφεληθεί απ' αυτό! Ο περαστικός δε νομίζω να καθόταν, πόσο μάλλον να καθίσει τώρα, να κάνει homelab, και μάλιστα αρκετά αποτελεσματικά ώστε να πάρει βαθμό για να περάσει...
Στο δια ταύτα δε θεωρώ ότι η διευκρίνιση αυτή ήταν επαρκής, πόσο μάλλον ότι εξασφαλίζει αυτό στο οποίο καταλήξαμε, τουλάχιστον προς το παρόν, μέσω αυτής της μακροσκελους συζήτησης στο φόρουμ!