• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 09, 2025, 11:56:39 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 09, 2025, 11:56:39 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Poll] Λύση για το θεμα τ...
by Nikos_313
[Today at 10:16:03]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by Nikos_313
[Today at 10:13:41]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 10:12:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[May 08, 2025, 22:20:44 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 22:40:55 pm]

[ΑΡΑΓΕ - Attack] Για τι π...
by Aris★
[May 07, 2025, 21:47:46 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:54 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:16 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 07, 2025, 13:32:32 pm]

Erasmus Πληροφορίες & Εμπ...
by Juror8
[May 07, 2025, 12:08:27 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[May 06, 2025, 21:22:47 pm]

Χρόνια πολλά AI και Nikos...
by Mr Watson
[May 06, 2025, 17:28:07 pm]

Ποιον δίσκο ακούσατε πάνω...
by Katarameno
[May 06, 2025, 17:15:01 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by okan
[May 06, 2025, 12:56:59 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[May 06, 2025, 11:17:15 am]

Τι βλέπετε αυτήν τη στιγμ...
by Katarameno
[May 05, 2025, 01:01:19 am]

[ΣΑΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Nikos_313
[May 04, 2025, 23:07:01 pm]

Μέλος του μήνα - Απριλιος...
by Nikos_313
[May 04, 2025, 20:34:36 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[May 04, 2025, 20:33:02 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[May 03, 2025, 11:03:08 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9952
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426112
Total Topics: 31682
Online Today: 125
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 15
Guests: 92
Total: 107
Billyskotsikas
bit11
ddantono
cnoikonom
athena_apo
jimalexoud
Atha_kri
stogkous
pliroforikarios
Tasos Bot
lina_zs
abiki
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 9
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [Σύλλογος Φοιτητών Ηλ/Μηχ] Εξώστρεφες δράσεις συντονιστικής επιτροπής κατάληψης on: February 27, 2025, 20:52:34 pm
Εικόνες από τις εξώστρεφες δράσεις που συμμετείχε ο φοιτητικός σύλλογος μας. Αύριο όλοι στην παλλαϊκή απεργιακή κινητοποίηση στις 10:30 στο άγαλμα Βενιζέλου πλάι με τα εργατικά σωματεία!






Αγωνιζόμαστε για δημόσιες δωρεάν ασφαλείς συγκοινωνίες για όλους!
Να αποδοθούν οι πολιτικές και ποινικές ευθύνες σε όλους αυτούς που συνέδραμαν και συγκαλύπτουν το κρατικό έγκλημα στα Τέμπη!
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [Φοιτητικός Σύλλογος Ηλεκτρολόγων - Μηχανολόγων] Συνέλευση 19/02 στις 16:00 (Α5) on: February 17, 2025, 22:23:18 pm
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [Φοιτητικός Σύλλογος Ηλεκτρολόγων - Μηχανολόγων] Συνέλευση 19/02 στις 16:00 (Α5) on: February 14, 2025, 14:38:16 pm
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στους Ηλ/Μηχ] ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ on: November 11, 2024, 13:42:56 pm
Όλοι στις 16:30 στην συντονιστική επιτροπή κατάληψης του Φοιτητικού Συλλόγου Ηλ/Μηχ για την εξειδίκευση των δράσεων της απόφασης της Γενικής Συνέλευσης ενόψει του τριημέρου του Πολυτεχνείου.
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ!
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ανακοίνωση για την διενέργεια των εξετάσεων on: September 20, 2024, 21:21:59 pm
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ανακοίνωση για την διενέργεια των εξετάσεων on: September 09, 2024, 12:19:36 pm



7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Σεπτέμβριος 2024 on: August 28, 2024, 17:34:39 pm
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Ιούνιος 2024 on: August 19, 2024, 16:46:41 pm
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στους ΗΛ/ΜΗΧ]

ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ

Η εξεταστική του Σεπτεμβρίου πλησιάζει και ενώ όλοι μας οι φοιτητές σιγά σιγά ετοιμαζόμαστε να μπούμε σε αυτόν τον αγώνα μετ' εμποδίων, απ' όσο φαίνεται τα εμπόδια αυξάνουν και μας δυσκολεύουν. Αυτό, πηγάζει από το γεγονός πως ενώ έχει περάσει σχεδόν ενάμισης μήνας από την διπλή εξεταστική του Ιουνίου, υπάρχουν μαθήματα όπως τα ΣΗΕ 1 και 2 στο τρίτο έτος των Ηλεκτρολόγων αλλά και οι Τεχνικές Σχεδίασης με Υπολογιστές στο πρώτο έτος των Ηλεκτρολόγων, στα οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα οι βαθμοί!
Την κατάσταση αυτή δεν είναι πρώτη φορά που την βιώνουμε, άλλωστε υπάρχουν μαθήματα όπως αυτά της Θεωρίας Πιθανοτήτων που οι καθηγητές φρόντισαν να βγάλουν βαθμούς τέλη Αυγούστου.
Η παραπάνω κατάσταση, καταλήγει να επιβαρύνει εμάς τους φοιτητές για ακόμη μια φορά, καθώς εμείς είμαστε αυτοί που θα πρέπει να αλλάξουμε το πρόγραμμα μας και να τρέξουμε να ανταπεξέλθουμε στους ρυθμούς της εξεταστικής μας, που μπορεί να αλλάζουν μέχρι και τελευταία στιγμή. Ειδικά, μάλιστα, όταν έχουμε περάσει μια διπλή εξεταστική στην οποία τα φαινόμενα αυθαιρεσιών από πλευράς καθηγητών εντάθηκαν, (βλέπε χαμηλά ποσοστά επιτυχίας σε Γραμμική Άλγεβρα στο πρώτο έτος Ηλεκτρολόγων, ΣΑΕ 2 στο τρίτο έτος Ηλεκτρολόγων) ή ακόμη περισσότερο η απογοήτευση που επικρατούσε από πλευράς θεμάτων και απαιτήσεων κατά την διάρκεια των εξετάσεων, το λιγότερο λογικό είναι οι βαθμοί να βγαίνουν στην ώρα τους για να ξέρουμε να διαμορφώσουμε το πρόγραμμα μας.
Πόσο μάλλον, σε μια περίοδο όπου οι συνθήκες σπουδών για ένα πολύ μεγάλο μέρος φοιτητών σκληραίνουν ακόμη περισσότερο. Η ακρίβεια που επικρατεί, ωθεί ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από εμάς να φεύγει να δουλέψει σεζόν, καθώς επίσης κάνει αναγκαίο για εμάς το στεγαστικό επίδομα. Σε όλη λοιπόν αυτή την συνολική εικόνα που μας καταπιέζει, είναι αδιανόητο να πρέπει εμείς πάλι, τελευταία στιγμή να πρέπει να αλλάξουμε το πρόγραμμα μας άρδην για να ανταπεξέλθουμε στην επερχόμενη εξεταστική.
Παράλληλα με την εξεταστική να πλησιάζει και γνωρίζοντας παραδείγματα καθηγητικών αυθαιρεσιών του παρελθόντος, όπως αναφέραμε και πιο πριν, κάνουμε ξεκάθαρο πως δεν θα δεχτούμε να γίνουμε έρμαια των επιλογών και των παράλογων απαιτήσεων του κάθε καθηγητή!
Απαιτούμε, οι βαθμοί στα μαθήματα ΣΗΕ 1 και 2, Τεχνικές Σχεδίασης με Υπολογιστές, να βγουν άμεσα. Η εξεταστική του Σεπτεμβρίου να κυλήσει με ανθρώπινους ρυθμούς και να μην δούμε κανένα μαζικό κόψιμο.
Απαντάμε συλλογικά στην εξεταστική, δεν απομονωνόμαστε! Οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει, οποιαδήποτε καθηγητική αυθαιρεσία, τα καταγγέλλουμε και τα απαντάμε μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
//ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΒΑΘΜΟΙ ΣΕ ΣΗΕ 1 ΚΑΙ 2, ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
//Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ
//ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΕΞΩ ΤΑ ΜΑΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ - ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ on: February 19, 2024, 09:16:13 am
//Έξω τα ματ από το ΑΠΘ
//Το νέο νομοσχέδια δεν θα κατατεθεί.
//Οι φοιτητικοί σύλλογοι καλούν σε αντανακλαστική κινητοποίηση στην πρυτανεία του ΑΠΘ στις 11:00.


Έξω οι αστυνομικές δυνάμεις από το άσυλο
Σήμερα τα χαράματα αστυνομικές δυνάμεις μπήκαν στο χώρο του ασυλου και κατ’ επέκταση στην νομική σχολή ΑΠΘ για να σπάσουν την κατάληψη που αποφασίστηκε από τον σύλλογο.

Οι φοιτητικοί σύλλογοι πάνω από ένα μήνα σε όλη την Ελλάδα κάνουν μαζικές συνελεύσεις και καταλήψεις ενάντια στο νέο νομοσχέδιο το οποίο θέλει να φέρει ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Οι φοιτητές όλο το τελευταίο διάστημα οργανώνουμε τον αγώνα μας μέσα από το άσυλο και τους συλλογικόυς μας φορείς και έχουμε πετύχει να στριμώξουμε την κυβέρνηση και να αποδομήσουμε το αφήγημα της.

Το νομοσχέδιο δεν θα κατατεθεί, όλη η κοινωνία είναι στο πλευρό μας. Από τους αγρότες οι οποίοι κινητοποιούνται, μέχρι την απεργία που έχει καλεστεί στις 28 του Φλεβάρη. Εργαζόμενοι μαζί με φοιτητές ενώνουμε τα έτοιματα μας για δημόσιες και δωρεάν σπουδές κόντρα στην ζωή που μας παρουσιάζουν. 1 χρόνο μετά το κρατικό έγκλημα στα Τέμπη που το σύνθημα οι ιδιωτικοποιήσεις σκοτώνουν αντήχησε  σε όλη την Ελλάδα, ήρθε η ώρα να ακουστεί αντίστοιχα και στο σήμερα ότι η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης θα διαλύσει τα πανεπιστήμια.
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΤΩΡΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ! on: January 19, 2024, 12:50:17 pm
Οι φοιτητικοί σύλλογοι, που πανελλαδικά δίνουν την μάχη μέσα από τις γενικές τους συνελεύσεις, τις καταλήψεις, αλλά και τις μαζικές κινητοποιήσεις στο επίπεδο του δρόμου, τώρα υπερασπίζονται την πρώτη κατοικία και εναντιώνοντε στους πλειστηριασμούς. Οι φοιτητές, αντιλαμβανόμαστε την μάχη της γενιάς μας για αξιοπρεπή ζωή και προοπτική, για αυτό παλεύουμε απέναντι στο νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μέσα από τις καταλήψεις μας. Πάνω στην ίδια λογική λοιπόν όταν ένας συνάνθρωπος πετιέται στον δρόμο, και η κυβέρνηση καταπατά στην πράξη την αξιοπρέπεια της ζωής του, βρισκόμαστε εκεί να τον υπερασπιστούμε. Είναι αδιανόητο να δεχτούμε τους πλειστηριασμούς. Στην Ελλάδα της κρίσης και της ακρίβειας η λύση που βρίσκει η κυβέρνηση είναι η επιπλέον αφαίμαξη μας και καταπάτηση βασικών λαϊκών κατακτήσεων. Είτε μιλάμε για έναν νέο που σπουδάζει και θέλει να έχει ένα αξιοπρεπές μέλλον, είτε για έναν συνταξιούχο που ζει και επιβιώνει μονάχα από την πενιχρή σύνταξη του, η λύση της κυβέρνησης για να ανταπεξέλθει στις δικές της αστοχίες, είναι στη μια περίπτωση ιδιωτικά πανεπιστήμια, στερώντας μας το μέλλον, και στην άλλη στερώντας μας το σπίτι, για να επιβιώσουν οι τράπεζες και όχι εμείς!

Σήμερα λοιπόν λαός και νεολαία τους δίνουν για ακόμα μια φορά ηχηρή απάντηση, ότι η λαϊκή κατοικία δεν αμφισβητείται και ότι θα ανατρέψουμε τα σχέδιά που έχουν για το μέλλον μας.

11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ on: September 24, 2023, 16:54:05 pm
Η νέα χρονιά ξεκινάει και από την πρώτη στιγμή Υπουργείο και Πρυτανεία έχουν δείξει τις διαθέσεις τους. Συγκεκριμένα, η Πρυτανεία και Τμήματα του ΑΠΘ προκήρυξαν και για αυτή την χρονιά ηλεκτρονικές εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων στις συνελεύσεις των τμημάτων καθηγητών. Οι εκλογές αυτές για τα τμήματα των Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων ανακοινώθηκε ότι θα διεξαχθούν μέσα στον Νοέμβρη και από όσο φαίνεται η Πρυτανεία και τα Τμήματα ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να τις οργανώσουν παραμελώντας βασικότερα προβλήματα. Αμφισβητείται η δωρεάν σίτιση καθημερινά με προσπάθειες ελέγχων στην λέσχη, μαθήματα του Τομέα Ηλεκτρονικής των Ηλεκτρολόγων δεν θα διδαχθούν λόγω έλλειψης καθηγητών αφήνοντας εμάς και τα πτυχία μας εκτεθειμένους, το πρόγραμμα σπουδών των μηχανολόγων άλλαξε μέσα στο καλοκαίρι και ο μεγαλύτερος καημός Πρυτανείας και Τμημάτων Καθηγητών είναι η εφαρμογή των ηλεκτρονικών εκλογών.

Οι εκλογές αυτές, λοιπόν, γίνονται με τον εξής τρόπο: ηλεκτρονικά, με ενιαίο ψηφοδέλτιο, αναδεικνύοντας πέντε εκπροσώπους και οι οποίοι θα συμμετέχουν στις συνελεύσεις των καθηγητών. Αναλυτικότερα, ενιαίο ψηφοδέλτιο σημαίνει ότι τα κριτήρια ψήφου για ένα εκπρόσωπο παύουν να έχουν πολιτικό χαρακτήρα, σε μια συζήτηση που έχει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα αφού μέσα στις συνελεύσεις αυτές συζητιούνται η καθημερινότητά μας, το μέλλον μας και η ζωή μας μέσα στη σχολή. Παράλληλα, το γεγονός ότι συμμετέχουν μόνο πέντε φοιτητές ατομικά, με την προσωπική τους άποψη μόνο, αποδυναμώνει την δυνατότητά μας ως φοιτητές να διεκδικούμε τα συμφέροντά μας. Αντίστοιχα, η ηλεκτρονική διαδικασία αποστασιοποιεί τις εκλογές από το χώρο του ασύλου, ένα χώρο που διαχρονικά οι φοιτητές συζητούσαν, οργάνωναν και διεξήγαγαν τους αγώνες τους.

Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί από το παράδειγμα που μας έδωσε η περσινή χρονιά, ότι οι εκλογές αυτές που θέλει να μας περάσει το Υπουργείο ως <<ανεξάρτητες>>, δεν είναι καθώς πέρυσι τόσο των ηλεκτρολόγων όσο και των μηχανολόγων είχαν ξεκάθαρο πολιτικό χρωματισμό. Οι μοναδικοί οι οποίοι δήλωσαν ήταν τα παιδιά της ΔΑΠ. Άρα λοιπόν, αν λάβουμε υπόψιν την σοβαρότητα των διαδικασιών αυτών και τις επιδιώξεις του Υπουργείου για τις σχολές μας, φαίνεται πως η κυβέρνηση χέρι χέρι με την Πρυτανεία προσπαθεί με κάθε τρόπο να σιγουρευτεί πως τα πλάνα της θα εφαρμόζονται αναίμακτα, με την <<συμφωνία των φοιτητών>>. Με άλλα λόγια, εκλογές από την κυβέρνηση για την κυβέρνηση. Πολύ σημαντικό ερώτημα είναι η στάση των εκπροσώπων αυτών απέναντι στα προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, όπως αυτά που αναφέραμε παραπάνω, σε σχέση με το ότι βασικά μαθήματα δεν θα διδαχθούν ή ότι μάλλον η σίτιση δεν θα είναι για όλους τους φοιτητές. Πάντως από την στάση της, η ΔΑΠ φαίνεται να συναινεί σε όλα τα παραπάνω.

Πάγιο αίτημα των φοιτητικών συλλόγων είναι η συμμετοχή στα τμήματα καθηγητών, να έχουν λόγο δηλαδή για τις αποφάσεις που παίρνονται είτε αυτές αυτές αφορούν την καθημερινότητά μας, είτε το μέλλον μας. Η παρουσία του φοιτητικού συλλόγου στα τμήματα καθηγητών αποτελεί ένα αγκάθι για τις επιδιώξεις του υπουργείου για την εφαρμογή των πλάνων του στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον εκεί μέσα συζητιούνται και εφαρμόζονται κομμάτια των νόμων που έχουν περάσει διαχρονικά κυβερνήσεις, καθώς η παρουσία των συλλόγων στα τμήματα καθηγητών μπορούσε πάντοτε να ασκεί πιέσεις και να μπλοκάρει ότι ερχόταν να πλήξει τα συμφέροντα των φοιτητών.

Απ’ όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως η επιδίωξη του Υπουργείου για ηλεκτρονικές εκλογές είναι μια κίνηση που όσο και αν την ντύνει γύρω από τον <<εκσυγχρονισμό>> δεν είναι προς το δικό μας συμφέρον. Αποτελεί μια συνέχεια και ένα ακόμα χτύπημα απέναντι στους φοιτητικούς συλλόγους, τους φορείς μέσα από τους οποίους οι φοιτητές πάντοτε μπορούσαν να υπερασπίζονται τα συμφέροντά τους. Άλλωστε, απάντηση από πλευράς φοιτητών δόθηκε όταν στις δια ζώσης φοιτητικές εκλογές του συλλόγου η κάλπη ήταν μαζική και επταπλάσια σε σχέση με την κάλπη των ηλεκτρονικών εκλογών των ηλεκτρολόγων, πόσο μάλλον των μηχανολόγων που δεν έγιναν ποτέ. Ο φοιτητικός μας σύλλογος από την πρώτη στιγμή που μπήκαμε στη σχολή αποτελεί την ασπίδα μας και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα, τόσο στις εξεταστικές όταν υπάρχουν καθηγητικές αυθαιρεσίες όσο και όταν συμφοιτητές μας δεν μπορούσαν να συμμετέχουν λόγω των πλημμυρών.

Παλεύουμε έτσι ώστε ο φοιτητικός μας σύλλογος να συμμετέχει στα τμήματα καθηγητών και να μην αναγνωριστούν οι εκπρόσωποι από τις ηλεκτρονικές εκλογές του Υπουργείου. Απαιτούμε από τα τμήματα να ακυρώσει τις ηλεκτρονικές εκλογές και καλούμε κάθε συμφοιτητή μας να μην συμμετέχει σε αυτές.
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ωρολόγιο Πρόγραμμα Χειμερινόυ Εξαμήνου 2023-2024 on: September 24, 2023, 14:09:22 pm
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ

Βρισκόμαστε μια εβδομάδα πριν ξεκινήσουν τα μαθήματα του νέου χειμερινού εξαμήνου και έχει ανακοινωθεί από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ότι το μάθημα της Ηλεκτρονικής 3, Δίκτυα Υπολογιστών 2, Αρχιτεκτονική Προηγμένων Υπολογιστών, βασικά μαθήματα του τομέα ηλεκτρονικής, που είναι μάλιστα και ο τομέας που απασχολεί τους περισσότερους φοιτητές του τμήματος, πρόκειται να μην διδαχθούν, λόγω έλλειψης καθηγητών. Με άλλα λόγια, πρόκειται να κοπούν  βασικά μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών μας, επειδή δεν φτάνουν οι καθηγητές για να καλύψουν τη διδασκαλία, επειδή δηλαδή το τμήμα μας είναι υποστελεχωμένο. Σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχουν κι άλλα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται «στον αέρα» και το τμήμα δεν γνωρίζει πώς και αν θα διδαχθούν.
 
Παρόμοια εικόνα επικρατεί και στους μηχανολόγους καθώς η υποστελέχωση δεν είναι ‘’προνόμιο’’ μόνο της τρίτης πτέρυγας του Πολυτεχνείου. Συγκεκριμένα, στους μηχανολόγους έρχεται να αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών, την ίδια ώρα όπου βλέπουμε καθηγητές που έχουν βγει στην σύνταξη να συνεχίζουν να διδάσκουν.
 
Όλα αυτά την ίδια στιγμή που το τμήμα καθηγητών έχει φροντίσει να κάνει κόλαση την ζωή μας για να πάρουμε μαθήματα τομέα, καθώς έχουν βάλει στο πρόγραμμα σπουδών τα φίλτρα τομέα. Αυτά τα μαθήματα τα "ξεκλειδώνεις" ανάλογα με τα ECTS που έχεις μαζέψει, ενώ για το πρώτο μάθημα πρέπει κανείς να έχει περάσει τα μισά μαθήματα του κορμού. Το τμήμα τα δικαιολογεί λέγοντας ότι πρέπει να έχουμε "βασικές γνώσεις" και να υπάρχει συνέχεια στις σπουδές, ενώ στην πραγματικότητα τα φίλτρα αυτά συμβάλουν στην εντατικοποίηση του προγράμματος σπουδών και σε μια ασφυκτική καθημερινότητα για τους φοιτητές, η οποία περιγράφεται από αλλεπάλληλες υποχρεωτικές εργασίες και προόδους κατά την διάρκεια των εξαμήνων. Παράλληλα, στο τέλος του εξαμήνου μας περιμένει και μια εξεταστική, στην οποία είναι κανονικότητα τα μαζικά κοψίματα και οι καθηγητικές αυθαιρεσίες. Όλο αυτό καταλήγει πως οι όροι σπουδών που διαμορφώνονται στα τμήματα των Ηλεκτρολόγων και των Μηχανολόγων δεν είναι ανθρώπινοι και πατάνε πάνω στις δικές μας πλάτες. Εδώ λοιπόν είναι που τα φίλτρα τομέα έρχονται και συμπιέζουν ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα μας.

Δεν είναι τυχαίο, ωστόσο, ότι ενώ κάθε χρόνο φεύγουν ή συνταξιοδοτούνται καθηγητές, το τμήμα μας, όπως και πολλά άλλα, δεν καλύπτει ούτε στο ελάχιστο τις αναγκαίες θέσεις. Η υποστελέχωση αποτελεί στρατηγική πολιτική της κυβέρνησης για τα δημόσια πανεπιστήμια, καθώς τη χρησιμοποιεί και ως μοχλό πίεσης απέναντι στα τμήματα, ώστε να ακολουθούν τις επιταγές της. Φαίνεται άλλωστε η πρόθεσή της απέναντι στη δημόσια δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση, όταν κάνει κατά κόρων εξαγγελίες για αναθεώρηση του άρθρου 16. Υπάρχουν άπλετα παραδείγματα, που αποδεικνύουν την εσκεμμένη παραμέληση του πανεπιστημίου και των δομών του. Καταρχάς, χαρακτηριστική αποτελεί η άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εστίες, κομμάτι της προσπάθειας της κυβέρνησης να τις μετατρέψει σε ΣΔΙΤ, δηλαδή να τις ιδιωτικοποιήσει. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στη λέσχη, καθώς κάθε χρόνο βλέπουμε τις προσπάθειες της εργολαβίας να βάλει κάρτες σίτισης για να αυξήσει το κέρδος της, εις βάρος της ανάγκης των φοιτητών να σιτίζονται δωρεάν. Συνεχίζοντας, κάθε χρόνο ηλεκτρολόγοι και μηχανολόγοι του πρώτου έτους αναγκάζονται να δώσουν παράλογα ποσά για υλικά σχεδίου, αφού τα τμήματα αρνούνται να τους τα προμηθεύσουν δωρεάν.  Και όλα αυτά συμπληρώνονται από την τραγική κατάσταση των εργαστηρίων, της κεντρικής βιβλιοθήκης και αμέτρητα άλλα. Η συνεχόμενη υποβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και των πτυχίων μας ενισχύει το αφήγημα της κυβέρνησης για ανάγκη ύπαρξης ιδιωτικών κολλεγίων.

Όσον αφορά το πώς επηρεάζεται το μέλλον και η προοπτική μας, όταν κόβονται μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να υποβαθμιστεί η διαπραγματευτική αξία του πτυχίου μας, οδηγώντας μας σε ένα αέναο κυνήγι επανακατάρτισης. Και αυτό γιατί, όταν αφαιρούνται μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών, για την κατάρτιση στο αντικείμενο αυτό θα απαιτηθεί συνήθως κάποιο μεταπτυχιακό. Με άλλα λόγια, αναγκαζόμαστε να ακολουθήσουμε επιπλέον διαδικασίες για να αποκτήσουμε όσα θα μπορούσε να μας δίνει το πτυχίο από μόνο του.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς ως φοιτητές δεν πρόκειται να δεχτούμε αυτές τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης δίχως αντίρρηση και θα τεθούμε εναντίον κάθε λογικής που μας θέλει όλο και πιο λειψούς. Θα επιμείνουμε πως κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να μείνει αναπάντητο, γιατί είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ να κοπεί οποιοδήποτε μάθημα από το πρόγραμμα σπουδών λόγω υποστελέχωσης, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτά παραθυράκια στο τμήμα καθηγητών, ακολουθώντας τα σχέδια της κυβέρνησης, να προβεί σε αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών μας αλλά και σε αφαίρεση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Θα απαιτήσουμε να καλυφθούν άμεσα οι απαιτούμενες θέσεις καθηγητών για την ομαλή διδασκαλία όλων των μαθημάτων.

Σε αυτό το σημείο είναι καίριο να απαντήσουμε συλλογικά, όπως και αναλογεί στο είδος του προβλήματος. Το γεγονός ότι δεν έχουμε καθηγητές και πώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων στο πτυχίο, αποτελεί ενιαίο πρόβλημα και άρα η απάντηση πρέπει να δοθεί μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο. Κρίνεται δηλαδή αναγκαίο να εκπληρωθεί το διαχρονικό μας αίτημα για παρέμβαση του συλλόγου στα τμήματα καθηγητών. Έτσι, θα μπορεί να ανοίγει και να απαντάει σε φλέγοντα ζητήματα που επηρεάζουν την ήδη τεταμένη καθημερινότητά μας και κρίνουν το μέλλον μας. Απαιτούμε λοιπόν να έχει παρουσία ο φοιτητικός σύλλογος στο επόμενο τμήμα καθηγητών.

Και όταν μιλάμε για την εκπροσώπηση του φοιτητικού συλλόγου στα τμήματα καθηγητών, εννοούμε την συμμετοχή των εκπροσώπων που προέκυψαν από τις δια-ζώσης φοιτητικές εκλογές και όχι από τις ηλεκτρονικές, όπου η συμμετοχή ήταν κατά 6/7 λιγότερη, και μάλιστα μόνο την ανυπαρξία τους παρατηρούμε στα τμήματα. Δεν ανεχόμαστε πλέον να μην γίνονται απαραίτητο κομμάτι της συζήτησης στα τμήματα καθηγητών και να μην απαντώνται τα ζητήματα που μας απασχολούν και πλήττουν άμεσα την καθημερινότητα και την προοπτική μας. Απαιτούμε λοιπόν συμμετοχή σε αυτά και οφείλουμε να μαζικοποιήσουμε κάθε κινητοποίηση κόντρα στην πάγια λογική του «σκύβω το κεφάλι» και να ακολουθήσουμε το δρόμο της συλλογικής διεκδίκησης και απάντησης.
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ ΣΧΗΜΑ-ΤΙΖΕΤΑΙ on: September 20, 2023, 12:41:44 pm
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Σεπτέμβριος 2023 on: August 30, 2023, 10:38:13 am
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΥΝΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΛΕΠ...ΑΘΕΙΑ

Η εξεταστική των ηλεκτρολόγων άρχισε και το 3 έτος έκανε μία δυσάρεστη πρεμιέρα για ακόμα μία φορά με το μάθημα των Τηλεπ 2. Όπως καλά γνωρίζουμε με το συγκεκριμένο μάθημα η προηγούμενη εξεταστική μας βρήκε προ εκπλήξεων σε επίπεδο θεμάτων αλλά και δυσκολίας και δυστυχώς για εμάς στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η εξέταση του Σεπτέμβρη.

Αντιμετωπίζουμε λοιπόν ξανά ένα γνωστό φαινόμενο στην σχολή μας, να διαβάζουμε δηλαδή, αρκετά για ένα μάθημα και να καταλήγουμε να κοβόμαστε για δεύτερη φορά. Άλλη μια εξέταση λοιπόν που κατεβαίνουμε με μούτρα σκυθρωπά μιας και παρά το αρκετό διάβασμα αμφιταλαντευόμαστε για ένα 5άρι.

Με τα φετινά θέματα συνειδητοποιήσαμε πάλι τι σημαίνει εξεταστική στην σχολή μας και το πόσο σκληρούς όρους μας θέτει κάθε φορά. Έτσι λοιπόν είδαμε θέματα αναβαθμισμένης δυσκολίας που σε συνδυασμό με την μη εξοικείωση μας σε παρόμοιας νοοτροπίας ασκήσεων, η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας.

Στο ίδιο έργο θεατές θα λέγε κανείς και η απάντηση που δεχόμαστε μένει πολύ αβασάνιστα στο «αλλάξαμε την νοοτροπία των θεμάτων». Μια απάντηση που δεν λαμβάνει υπόψη την προετοιμασία μας , τι διδάχθηκε και τι εν τέλη κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε.

Γι΄ αυτό λοιπόν σε αυτό το πλαίσιο που εμείς ως φοιτητές πρέπει ξανά να δεχτούμε αυτή την νοοτροπία δίχως αντίρρηση ,εμείς θα επιμείνουμε πως κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να μείνει αναπάντητο. Θα απαιτήσουμε δηλαδή να μην συμβεί κανένα μαζικό κόψιμο και σε περίπτωση κακών ποσοστών να συμβεί κανονικοποίηση.

Απέναντι σε μία λογική που η δική μας πλευρά πάντα καταλήγει στο μείον, εμείς θα προτάξουμε το δρόμο της συλλογικής απάντησης. Σε αυτό το σημείο είναι και καίριο να δούμε την ανάγκη ο σύλλογος μας και οι διαδικασίες του να βγουν δυναμικά στο προσκήνιο με στόχο την απάντηση σε ότι μας πλήττει μέσα στην σχολή και να αναιρέσουν οποιαδήποτε φωνή αμφισβήτησης της υπόστασης τους.

Έτσι κρίνετε αναγκαίο το διαχρονικό μας αίτημα ο σύλλογος μας να έχει παρέμβαση στα τμήματα καθηγητών ώστε να παρουσιάζει και να απαντάει τέτοιου είδους ζητήματα. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο την εκπροσώπηση των φοιτητών να έχουν αναλάβει 3 πεφωτισμένοι ,οι οποίοι προέκυψαν από 90 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ψήφους. Το ερώτημα βέβαια είναι τι έχουν πετύχει για μας στο τέλους του δρόμου αυτά τα 3 άτομα και τι χρησιμότητα έχουν. Απαιτούμε λοιπόν ο σύλλογος να μπει στο επόμενο τμήμα καθηγητών με γνώμονα ότι έχουμε 28 Αυγούστου και ήδη μετράμε πληγές.

Τα ζητήματα που μας απασχολούν και πλήττουν την καθημερινότητα μας πρέπει να ανοιχτούν και να ακουστούν επιτέλους και στα τμήματα καθηγητών. Συμμετοχή λοιπόν σε αυτά και μαζικοποίηση κινητοποιήσεων κόντρα στην πάγια λογική του «σκύβουμε το κεφάλι γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα». Η απάντηση πρέπει και θα είναι δικιά μας.

15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Ιούνιος 2023 on: June 13, 2023, 18:40:46 pm
ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ, Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΘΑ ΚΥΛΗΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ

Η πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής των Ηλεκτρολόγων πέρασε και από την αρχή βουτήξαμε στα βαθιά. Έπειτα από συζητήσεις μαζί με συμφοιτητές μας, αντιληφθήκαμε ότι στα μαθήματα των Τηλεπ 2, Αριθμητική Ανάλυση, Επιχειρησιακή Έρευνα υπήρξε δυσαρέσκεια από πλευράς πολλών συμφοιτητών μας σε σχέση με την εξέταση, κάτι το οποίο μας γεννά την ανησυχία ότι στα μαθήματα αυτά μπορεί να αντικρίσουμε μαζικό κόψιμο. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για εμάς; Ότι πιθανά θα φορτωθούμε στις δικές μας πλάτες ξανά αυτά τα μαθήματα, αφού θα χρειαστεί να τα δώσουμε σε κάποια επόμενη εξεταστική, ενώ παράλληλα η προσπάθεια μας για αυτά τα μαθήματα μάλλον δεν αποτελούσε τον μόνο παράγοντα για να ανταπεξέλθουμε στην εκάστοτε εξέταση. Μάλιστα είδαμε μέσα στην εβδομάδα, ότι λάβαμε και απάντηση από τον διδάσκοντα των Τηλεπ 2 σχετικά με την ανακοίνωση μας πάνω στην εξέταση των Τηλεπ 2, κατηγορώντας μας ότι η ανακοίνωση αυτή αποτελούσε υβριστική προς το πρόσωπο του.
 
Ας το πιάσουμε από την αρχή:
 

Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο, πως ως σχήμα πάντοτε στην εξεταστική βρισκόμαστε στον χώρο μας, κάτω στην είσοδο της πτέρυγας και πάντοτε επιδιώκουμε να ανοίγουμε μια κουβέντα μαζί με τους συμφοιτητές μας για το πώς κυλάει η εξεταστική και η επιμέρους εξέταση κάθε μαθήματος. Αυτό το κάνουμε πάνω στην λογική ότι είναι αδιαμφισβήτητο δικαίωμα μας, οι ρυθμοί σπουδών και, κατ’ επέκταση, η εξεταστική μας, να κυλάνε με ανθρώπινους ρυθμούς. Έτσι, πάντοτε επιδιώκουμε να γνωρίζουμε τι συμβαίνει στην σχολή μας αλλά και αντίστοιχα, σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα, να κινητοποιούμαστε όλοι μαζί για να διασφαλίζουμε τα αιτήματά μας. Πάντοτε οι κινητοποιήσεις αυτές επιδιώκουμε να γίνονται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο, γιατί πιστεύουμε πως μόνο έτσι μπορούμε πραγματικά να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας. Αυτό σημαίνει πως μια κατάσταση που προβληματίζει συμφοιτητές μας εντός της σχολής, δεν θεωρούμε ότι αποτελεί υπόθεση μόνο κάποιων λίγων ή μόνο του σχήματος μας, ή ότι από μόνοι μας μπορούμε να την λύσουμε. Αντιθέτως, θεωρούμε πως είναι ζήτημα όλου του φοιτητικού μας συλλόγου, δηλαδή όλων των φοιτητών της σχολής, και ότι μόνο όταν όλοι μαζί συσπειρωνόμαστε και διεκδικούμε τα αιτήματα μας, μπορούμε να πετύχουμε. Και αυτό το λέμε γιατί δεν θεωρούμε ότι από μόνος του κάποιος είναι ο «πεφωτισμένος» που θα μας λύσει τα προβλήματα. Όπως αντίστοιχα και εμείς, σαν σχήμα, δεν είμαστε οι «φωστήρες» που από μόνοι μας μπορούμε να λύνουμε κάθε πρόβλημα που προκύπτει στην σχολή. Ωστόσο, επιδιώκουμε και θέλουμε, όταν προκύπτει κάποιο πρόβλημα στην σχολή, ο κάθε φοιτητής να μπορεί να έρθει να το συζητήσει μαζί μας στο τραπεζάκι μας και από κοινού να το παλέψουμε. Με την ίδια λογική κινούμαστε πάντοτε και στις κινητοποιήσεις μας, δηλαδή ότι όλοι έχουμε λόγο σε αυτές και μπορούμε να εκφράσουμε τους προβληματισμούς μας για μια κατάσταση, πάντοτε στηρίζοντας ο ένας τον άλλον, κόντρα σε μια λογική που λέει ότι διαπραγματευόμαστε ατομικά απέναντι σε έναν καθηγητή, για παράδειγμα.

Άρα λοιπόν για να περάσουμε από το γενικό στο ειδικό. Σε αυτή την εξεταστική, όπως και στις προηγούμενες, ακολουθήσαμε την λογική που περιγράψαμε πιο πάνω. Πάνω σε αυτή την κατάσταση είναι που αντιληφθήκαμε ότι υπήρξε δυσαρέσκεια πολλών συμφοιτητών μας (όχι ενός ή δύο, αλλά πολλών, ούτε προσωπικής μας συμπάθειας απέναντι σε ένα καθηγητή ή ένα μάθημα) όταν βγήκαν από τις εξετάσεις των μαθημάτων Τηλεπ 2, Αριθμητική Ανάλυση και Επιχειρησιακή Έρευνα. Βλέποντας πάντοτε την συνολική εικόνα, θεωρούμε πως, όταν υπάρχει μεγάλη αμφιβολία από πλευράς φοιτητών για το πώς διεξήχθη η εξέταση, δεν αποτελεί ατομική ευθύνη του εκάστοτε φοιτητή, αλλά κάτι που επηρέαζε όλο το αμφιθέατρο, ανεξαρτήτως μάλλον του κόπου που είχε καταβάλει ο καθένας και ξέφευγε των δυνατοτήτων του κάθε φοιτητή (είτε λόγω της δυσκολίας των θεμάτων, είτε λόγω των ίδιων των θεμάτων που ζητήθηκαν, είτε λόγω του χρόνου, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο). Εννοούμε πως μάλλον δεν είχε να κάνει με το πόσο διαβασμένοι ήμασταν για ένα μάθημα αλλά με το ότι οι συνολικές συνθήκες της εξέτασης είναι αυτές που οδηγούν σε αυτήν την δυσαρέσκεια.

Πάνω σε αυτή την λογική είναι που γράψαμε την προηγούμενη ανακοίνωση για τα Τηλεπ 2, και αντίστοιχα τώρα αναφέρουμε την Αριθμητική Ανάλυση και την Επιχειρησιακή Έρευνα. Θέλουμε εν ολίγοις να υπάρχουμε ανθρώπινα στην σχολή μας. Γι’ αυτό, επιδιώκουμε να ανοίγουμε αυτή την κουβέντα μαζί με τους συμφοιτητές μας και σε περίπτωση που τα αποτελέσματα των εξετάσεων επιβεβαιώνουν την δυσαρέσκεια που επικρατεί, άρα και αντίστοιχα τα αποτελέσματα αυτά είναι απόρροια μιας κατάστασης που δεν ρυθμίζαμε εμείς οι φοιτητές του τμήματος, θα επιδιώξουμε μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο να προβούμε σε κινητοποίηση στο γραφείο του αντίστοιχου διδάσκοντα, έτσι ώστε να δοθεί ο χώρος σε κάθε συμφοιτητή μας να εκφράσει τους προβληματισμούς του και αντίστοιχα να διεκδικήσουμε κανονικοποίηση των βαθμών μας. Αυτά τα λέμε γιατί, όπως είπαμε και πριν, και συνεχίζουμε να τονίζουμε, αυτά τα θέματα δεν αποτελούν ζητήματα κάποιων λίγων φοιτητών, ενός σχήματος ή μιας παράταξης, αλλά όλου του συλλόγου μας, καθώς θα μπορούσε ο καθένας μας να βρεθεί σε μια τέτοια θέση και ο μόνος τρόπος να το αντιπαλεύσουμε όλο αυτό είναι μόνο όταν διεκδικούμε όλοι μαζί τα αιτήματά μας. Γιατί μπορούμε, και αξίζουμε, να έχουμε μια ανθρώπινη καθημερινότητα, σπουδές, και κατ’ επέκταση, εξεταστική εντός της σχολής μας.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
//ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
//ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΠ 2, ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

Pages: [1] 2 3 ... 9
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...