• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2025, 08:47:31 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 20, 2025, 08:47:31 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Χρόνια Πολλά Chatzikys!
by Katarameno
[Today at 00:09:18]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 00:05:51]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[August 19, 2025, 21:20:04 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by Cancid45
[August 18, 2025, 11:40:12 am]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Mr Watson
[August 18, 2025, 11:38:26 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Saint_GR
[August 18, 2025, 11:30:40 am]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by abunchofcells
[August 17, 2025, 23:20:02 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Να επιλέξω...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:09:19 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Ανακοινώσε...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:08:36 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[August 16, 2025, 23:14:02 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 14:44:38 pm]

Καλημέρα-νύχτα τόπικ
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:34 pm]

[Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απο...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:09 pm]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by alexiosmara
[August 14, 2025, 12:23:55 pm]

ΕΡΑΝΟΣ για μελη της ΑΝΤΙΣ...
by Nikos_313
[August 14, 2025, 08:36:14 am]

Χαρακτηριστικά Laptop
by femanak
[August 13, 2025, 21:03:22 pm]

Τεχνητή Νοημοσύνη
by Katarameno
[August 13, 2025, 20:48:54 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[August 13, 2025, 20:41:32 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Γενικές α...
by Nikos_313
[August 13, 2025, 12:45:04 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Nikos_313
[August 13, 2025, 12:20:43 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10001
Latest: jo
Stats
Total Posts: 1427782
Total Topics: 31748
Online Today: 163
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 4
Guests: 71
Total: 75
Belafonte
Le ece
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας on: June 25, 2025, 23:49:18 pm
Για την αρχική αναρτηση αναφερθείτε στο εξης thread: Οι Ρουφιάνοι ανάμεσα μας
Απάντηση του ΑΡΑΓΕ Attack στο “Πόσο να αντέξει ένας τίμιος;”

Πολύς λόγος γίνεται για την αντιγραφή και το “κύρος” του πανεπιστημίου, όμως δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια στα πραγματικά προβλήματα του Τμήματος. Το ζήτημα δεν είναι οι αντιγραφές ούτε το πόσο “ηθικός” είναι κάποιος φοιτητής — το πρόβλημα είναι η χρόνια υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η έλλειψη αιθουσών, ο εξοπλισμός που δεν δουλεύει, τα εργαστήρια που δεν επαρκούν, το πρόγραμμα σπουδών που δεν ανανεώνεται. Αυτά είναι που απαξιώνουν το δημόσιο πανεπιστήμιο, όχι οι φοιτητές που προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτές τις συνθήκες.

Δεν υποστηρίζουμε την αντιγραφή. Αλλά δεν μπορούμε να αγνοούμε γιατί υπάρχει. Όταν φοιτητές φτάνουν να απελπίζονται μπροστά σε υπερφορτωμένα προγράμματα, απειλές διαγραφών, ατελείωτα προαπαιτούμενα και ένα εξεταστικό που θυμίζει survival game, δεν είναι περίεργο ότι κάποιοι καταφεύγουν σε λύσεις ανάγκης. Η λύση δεν είναι η καταστολή, είναι η ριζική αλλαγή του τρόπου που μαθαίνουμε και διδασκόμαστε.

Και σίγουρα η λύση δεν είναι η ρουφιανιά. Δεν θα λυθούν τα προβλήματα με φωτογραφίες, screenshots, ή με τη λογική του “να τους πιάσουμε”. Αυτό είναι βιζιλαντισμός, όχι ακαδημαϊκή κοινότητα. Αντί γι’ αυτό, χρειαζόμαστε αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, συλλογικότητα. Να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, να διεκδικούμε όλοι μαζί ένα καλύτερο δημόσιο πανεπιστήμιο. Όχι να γινόμαστε κυνηγοί κεφαλών για λίγη ηθική ικανοποίηση.

Αντίστοιχα οποίος φοιτητής πάει να φάει κάποιον άλλον για να βγει από πάνω, είτε το κάνει με δικαιολογίες περί ηθικής και κύρους, είτε για το προσωπικό του συμφέρον, θα σταθεί απέναντι μας. Λογικές κοινωνικού κανιβαλισμού δεν θα περάσουν στην σχολή μας.

Αν αγαπάμε το δημόσιο πανεπιστήμιο, ας το δείξουμε εκεί που πραγματικά πονάει: στους αγώνες για τη στήριξή του, όχι με εκστρατείες “κάθαρσης” που στρέφονται εναντίον των ίδιων των φοιτητών.

Αντί των προτεινόμενων, Διεκδικούμε:
* Να μην ακυρωθεί καμία εξεταστική
* Να μην εφαρμοστούν πειθαρχικά απέναντι σε κανέναν φοιτητή
* Εξεταστική με φυσιολογικούς όρους, χωρίς μαζικά κοψίματα
* Αύξηση της χρηματοδότησης του τμήματος, πρόσληψη καθηγητών, πραγματική αναβάθμιση των σπουδών μας

ΑΡΑΓΕ ★ Attack

Υ.Γ στείλατε ρε βλάκες τα ΑΕΜ σας να περάσετε και κάνα μάθημα τουλάχιστον, ή τζάμπα το γλείψιμο?
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Οι Ρουφιάνοι ανάμεσα μας on: June 25, 2025, 23:41:11 pm
Απάντηση του ΑΡΑΓΕ Attack στο “Πόσο να αντέξει ένας τίμιος;”

Πολύς λόγος γίνεται για την αντιγραφή και το “κύρος” του πανεπιστημίου, όμως δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια στα πραγματικά προβλήματα του Τμήματος. Το ζήτημα δεν είναι οι αντιγραφές ούτε το πόσο “ηθικός” είναι κάποιος φοιτητής — το πρόβλημα είναι η χρόνια υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η έλλειψη αιθουσών, ο εξοπλισμός που δεν δουλεύει, τα εργαστήρια που δεν επαρκούν, το πρόγραμμα σπουδών που δεν ανανεώνεται. Αυτά είναι που απαξιώνουν το δημόσιο πανεπιστήμιο, όχι οι φοιτητές που προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτές τις συνθήκες.

Δεν υποστηρίζουμε την αντιγραφή. Αλλά δεν μπορούμε να αγνοούμε γιατί υπάρχει. Όταν φοιτητές φτάνουν να απελπίζονται μπροστά σε υπερφορτωμένα προγράμματα, απειλές διαγραφών, ατελείωτα προαπαιτούμενα και ένα εξεταστικό που θυμίζει survival game, δεν είναι περίεργο ότι κάποιοι καταφεύγουν σε λύσεις ανάγκης. Η λύση δεν είναι η καταστολή, είναι η ριζική αλλαγή του τρόπου που μαθαίνουμε και διδασκόμαστε.

Και σίγουρα η λύση δεν είναι η ρουφιανιά. Δεν θα λυθούν τα προβλήματα με φωτογραφίες, screenshots, ή με τη λογική του “να τους πιάσουμε”. Αυτό είναι βιζιλαντισμός, όχι ακαδημαϊκή κοινότητα. Αντί γι’ αυτό, χρειαζόμαστε αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, συλλογικότητα. Να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, να διεκδικούμε όλοι μαζί ένα καλύτερο δημόσιο πανεπιστήμιο. Όχι να γινόμαστε κυνηγοί κεφαλών για λίγη ηθική ικανοποίηση.

Αντίστοιχα οποίος φοιτητής πάει να φάει κάποιον άλλον για να βγει από πάνω, είτε το κάνει με δικαιολογίες περί ηθικής και κύρους, είτε για το προσωπικό του συμφέρον, θα σταθεί απέναντι μας. Λογικές κοινωνικού κανιβαλισμού δεν θα περάσουν στην σχολή μας.

Αν αγαπάμε το δημόσιο πανεπιστήμιο, ας το δείξουμε εκεί που πραγματικά πονάει: στους αγώνες για τη στήριξή του, όχι με εκστρατείες “κάθαρσης” που στρέφονται εναντίον των ίδιων των φοιτητών.

Αντί των προτεινόμενων, Διεκδικούμε:
* Να μην ακυρωθεί καμία εξεταστική
* Να μην εφαρμοστούν πειθαρχικά απέναντι σε κανέναν φοιτητή
* Εξεταστική με φυσιολογικούς όρους, χωρίς μαζικά κοψίματα
* Αύξηση της χρηματοδότησης του τμήματος, πρόσληψη καθηγητών, πραγματική αναβάθμιση των σπουδών μας

ΑΡΑΓΕ ★ Attack

Υ.Γ στείλατε ρε βλάκες τα ΑΕΜ σας να περάσετε και κάνα μάθημα τουλάχιστον, ή τζάμπα το γλείψιμο?
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εαρινής Εξεταστικής Περιόδου 2024-25 on: April 15, 2025, 20:49:14 pm
Γενικα πολύ ζορικο, και δήθεν επειδή χάσαμε μια εβδομάδα λόγω κατάληψης (λες και δεν έχουν χαθεί άλλες χρονιές)

Να επισημάνω 3 πράγματα:
1. Η εξεταστική 4 εβδομάδων δεν ήταν πάντα το στάνταρ, και δεν είναι και σε άλλες σχολές. Ήταν κατάκτηση του ΦΣ την τελευταία δεκαετία με φοιτητικούς αγώνες και κινητοποιήσεις. Αυτό σημαίνει πως αν θέλουμε εξεταστική 4 εβδομάδων ξανά πρέπει να το διεκδικήσουμε και εμείς με κινητοποιήσεις και αγώνες.
2. Το να χάνουμε από την εξεταστική λόγω κατάληψης είναι από μόνο του ένα μεσο καταστολής ή "τιμωρίας" των φοιτητικών αγώνων. Δηλαδή αν θέλουμε να μπορούμε να συνεχίσουμε να διεκδικούμε τέτοια (ή αλλά) πράγματα, αυτό πρέπει να σπάσει
3. Υπάρχει όντως θέμα όσον αφορά το χρόνο, ενώ τις τελευταίες χρονιές είχε πάει πιο μετα η εξεταστική, αυτό με την φοιτητική εργασία και τα παιδιά που φεύγουν σεζόν γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Από την άλλη το τμήμα πιθανώς θα μας πει ότι δεν προλαβαίνουμε για την ορκομωσία. Μάλλον αν επεκταθεί θα πρέπει να πάει προς τα πισω.

Από το ΑΡΑΓΕ attack σκοπεύουμε να στείλουμε μέιλ στον προεδρο και στο τμήμα για να συνεννοηθούμε με τη κατάσταση, παρόλαυτα μάλλον θα χρειαστεί (μετά τις διακοπές του Πασχά) να γίνει κινητοποίηση από τον ΦΣ.

Πείτε και εσείς απόψεις/προτάσεις/ενδοιασμούς/ότι θέλετε για να δούμε τι θα κάνουμε
4  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Παράλληλα και Διανεμημένα Συστήματα / Re: [Παράλληλα & Διανεμημένα Συστήματα] Επικαιρότητα, απορίες, ασκήσεις 2024/202 on: October 01, 2024, 10:53:29 am
Quote from: Prosontas on September 30, 2024, 20:06:53 pm
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις απο κάπου πριν ξεκινήσεις τις εργασίες; Το λέω γιατί φαντάζομαι μπορεί να φαίνονται λίγο κινέζικα αν πας κατευθείαν στο google

κοίτα πρέπει να ξέρεις ήδη αρκετά καλή C ή C++, τα υπόλοιπα τα βρίσκεις.

Ορισμένες διαλέξεις του μαθήματος αξίζει να τις παρακολουθήσεις ιδιαίτερα για τα GPU προς το τέλος της χρονιάς γιατί το documentation που υπάρχει online γενικά λιγοστεύει όσο προχωράει η ύλη του μαθήματος.

Επίσης λογικά θα σε έχουν προειδοποιήσει αλλά το μάθημα θέλει ΠΟΛΥ δουλειά.  Εμένα μου έφαγε όλο το εξάμηνο δηλαδή, αν και δεν το μετανιώνω.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Προκήρυξη εκλογών για ανάδειξη εκπροσώπων φοιτητών στη Συνέλευση ΤΗΜΜΥ 2025 on: September 20, 2024, 17:40:57 pm
Quote from: romanos on September 20, 2024, 16:45:50 pm
FREE THMMY FROM MHX.MHX

free μηχ.μηχ from μηχ.μηχ  Wink
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Προκήρυξη εκλογών για ανάδειξη εκπροσώπων φοιτητών στη Συνέλευση ΤΗΜΜΥ 2025 on: September 14, 2024, 17:12:46 pm
Καλό σημείο για να πούμε για άλλη μια φορά:

αυτές οι εκλογές είναι ένα εργαλείο της κυβέρνησης για να παρακάμψει και να αποπολιτικοποιησει τους φοιτητικούς συλλόγους.

δεν έχουν καμία σχέση με τον Φοιτητικό Σύλλογο Ηλ/Μηχ, Ορίζονται από το τμήμα, όχι από τους φοιτητές και κυρίως στελεχώνονται από δυνάμεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.

Σε διάφορες σχολές που έχουν γίνει οι εκλογές (μεταξύ άλλων οι μηχανολόγοι που έχουμε κοινό ΦΣ) το τμήμα των καθηγητών έχει αγνοήσει τον πραγματικό φοιτητικό σύλλογο και την απόφαση των φοιτητών.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αγνοήσουμε αυτές τις εκλογές και να κάνουμε σαν να μην υπάρχουν. Εννοείται πως δεν ψηφίζουμε και λέμε στους συμφοιτητές μας να μη πάνε να ψηφίσουν. Φυσικά δεν βάζουμε ούτε υποψηφιότητα.

Αν κάποιος ή κάποια από εμάς καλεστεί για εφορευτική επιτροπή ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ την ημέρα των εκλογών. Δεν έχει καμία νομική υποχρέωση να εμφανιστεί και αυτή του/της η πράξη δεν θα έχει καμία απολύτως επίπτωση για τον ίδιο/την ίδια.

Αντί αυτου, στηρίζουμε τις διαδικασίες του Φοιτητικού Συλλόγου Ηλεκτρολόγων και Μηχανολόγων, τις γενικές συνελεύσεις και τις ετήσιες φοιτητικές εκλογές (τις πραγματικές).
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Περί επιλογής τομέα... on: September 13, 2024, 15:27:13 pm
Quote from: megali mpougatsa on September 12, 2024, 21:23:00 pm
Το όριο έχει νόημα ως υποκατάστατο του πολύ σκληρού (αλλά γνωστικά σωστού) μέτρου των αλυσίδων.

Αν δεν έχεις καταλάβει Λογισμό, Πεδίο κ.α. πώς θα περάσεις Ασύρματο (ή το αντιστοιχο του ΝΠΣ); Χωρίς Σήματα πώς θα περάσεις Ψηφιακά Φίλτρα;

Θα μάθεις απ' έξω λυμένα θέματα, πρακτικά. Και έτσι θα πάει χαμένο το μάθημα ουσιαστικά, ενώ θα μπορούσες να είχες μάθει πολλά.

Κι εγώ το έχω πάθει/κάνει, και αρκετοί γνωστοί μου.

Οπότε σου λέει, για να μη βάλω μαθήματα-αλυσίδες και κολλήσεις από ατυχία κάπου, βάζω έστω ένα όριο μαθημάτων, για να σιγουρευτώ, στατιστικά μιλώντας, πως κάτι από τα βασικά θα έχεις πιάσει και δε θα πάνε χαράμι όλα του τομέα.

Και οι αλυσίδες και το όριο τομέα πέφτουν στην ίδια παγίδα:
γνωρίζω το μάθημα =/= περνάω το μάθημα

Μπορείς να έχεις περασει κάποιο μάθημα και να μην έχεις ιδέα, η να ξέρεις ένα μάθημα πολύ καλά και να μην το έχεις περάσει για τον έναν ή τον άλλον λόγο.

Και ειδικά η ύπαρξη αλυσίδων ή και του ορίου είναι που προκαλεί φοιτητές στο να περνάνε απλά τα μαθήματα μαθαίνοντας παλιά θέματα κτλ, γιατί αλλιώς περιορίζονται από το να πάρουν τα απαραίτητα μαθήματα (που πιθανώς τους ενδιαφέρουν και περισσοτερο) και να βγάλουν την σχολή και σε μια λογική χρονική περίοδο.

Όπως είπε ο συνάδελφος πάνω, ας μην υπάρχει το όριο και ας κάνει ο κάθε φοιτητής αυτό που νομιζει.
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Περί επιλογής τομέα... on: September 12, 2024, 00:28:58 am
Quote from: Thunderlord on February 21, 2024, 18:14:20 pm
Γενικά το όριο θα πω πως βγάζει νόημα, δηλαδή σου λέει ότι άμα χρωστάς πάρα πολλά κορμού, ε δεν έχει νόημα να δηλώσεις καινούργια, από τομέα μάλιστα.

Ωστόσο, μου φαίνεται πολύ περίεργο που τώρα που δεν έγινε η εξεταστική να μην κάνουν κάποια τροποποίηση. Δηλαδή φοιτητές που έχουν διαβασμενα μαθήματα, και πιθανόν να τα περνούσαν αν δεν υπήρχε η κατάληψη και θα έφταναν το προβλεπόμενο όριο, δεν μπορούν να δηλώσουν καινούργια μαθήματα λόγω αυτού.


sent from mTHMMY 

καλά γενικά μαλακια είναι το όριο μαθημάτων και τα προαπαιτούμενα τομέα.

Αν κάποιος φοιτητής θέλει να περάσει πρώτα μαθήματα τομέα και μετά να απασχοληθεί με του κορμού δεν βλέπω γιατί το τμήμα έχει λόγο να το περιορίσει αυτο

(συμφωνώ με το δεύτερο μέρος)
9  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΡΑΓΕ attack] THMMY.gr |Το φώς στο τούνελ του ατομικού δρόμου. on: September 10, 2024, 12:17:06 pm
Βρε caterpillar τι λες; Διαφωνείς με την ανακοίνωση;

Μπορώ να σου πω τώρα εγώ έχω βοηθήσει αυτόν ή εγώ έκανα εκείνο (και εκτός φόρουμ υπάρχει η αλληλοβοήθεια) αλλά έχει νόημα; Και στο κείμενο το λέμε ότι το ζήτημα δεν είναι να μετράμε αλληλεγγύες.

Λοιπόν συμφωνείς με το πνεύμα της ανακοίνωσης; Συμφωνείς ότι το thmmy.gr κινδυνεύει να στραγγαλιστεί; Συμφωνείς ότι είναι ένα σύμβολο της αλληλεγγύης και της αλληλοβοήθειας στη σχολή μας και ότι θα είναι μαλακια να το χάσουμε;

Αυτός είναι ένας αγώνας που πρέπει να δώσουμε όλοι μαζί, και νομίζω πως θα συμφωνήσεις
10  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ανακοίνωση για την διενέργεια των εξετάσεων on: September 06, 2024, 16:03:09 pm
Quote from: Mr Watson on September 06, 2024, 15:55:17 pm
Ποια λογική είναι κοντόφθαλμη; Ότι η αντιγραφή κατά την διάρκεια της εξέτασης (αυτονόητα) απαγορεύεται με κάθε τρόπο και ότι λόγω της έξαρσης του φαινομένου θα παρθούν μέτρα για όλους;
Για να κάνω την σκέψη μου ξεκάθαρη, μην πιστεύεις ότι αυτές οι ανακοινώσεις στοχεύουν τις μικροαντιγραφές. Η πλεκτάνη είναι μεγαλύτερη και οργανωμένη...

υπάρχει μια κλειστή κλίκα αντιγραφέων που ελέγχουν την ροή της πληροφορίας και γελάνε σατανικά με τις κυρώσεις που προκαλούν στους μη αντιγράφεις μάλλον   Lips Sealed Lips Sealed

ρε συ αντί για να μιλάμε για την ρίζα του προβλήματος, ότι βιαζόμαστε να τελειώνουμε με την σχολή και ότι τα θέματα που μπαίνουν είναι παλούκια, κατηγορουμε τους αντιγράφεις τώρα;

φυσικά αυτό το πράγμα δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη και την γνώση που θέλουμε να μάθουμε από την σχολή, εξού και τα περιστατικά αντιγραφης. όλοι οι φοιτητές μια ομάδα είμαστε, και αν θέλουμε να μειώσουμε την αντιγραφή ας κάνουμε τις σπουδές μας φυσιολογικές πρώτα.
11  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ανακοίνωση για την διενέργεια των εξετάσεων on: September 06, 2024, 15:35:16 pm
Quote from: Τζιτζίς on September 06, 2024, 15:33:02 pm
πραγματικά συγκλονιστικά κοντόφθαλμη λογική. άλλο ένα τημμυ ΑΠΘ first τέτοια αντίδραση σε τέτοια απέραντα βλαμμένα μέτρα. δηλαδή μέσα σε σε όλο αυτόν τον παραλογισμό και τη σκληρότητα αυτής της ανακοίνωσης, το πρόβλημα μας είναι οι "κακοί αντιγραφείς" και πως μας "δημιουργούν σε όλους προβλήματα"; δες λίγα επίπεθα πιο βαθιά στον κώδικα συνάδερφε, και θα είναι αρκετά σαφές ότι οι "αντιγραφείς" δεν είναι μαρβελικοί evil-doers που όσο βρίσκουν την απάντηση σε μια ερώτηση θεωρίας στην ηλεκτρονική 1, παράλληλα τρίβουν τα χέρια τους για το κακό που θα φέρουν σε "εμάς" (ποιοί είμαστε εμείς;; οι νομοταγείς επιστήμονες;; ) και στο τμήμα ... κάτι δημιουργεί τέτοια "φαινόμενα", και συνήθως είναι κατά κάποιον τρόπο αυτοί που τα τιμωρούν και περιέργως υπέρμετρα ...

+1
12  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Ανακοίνωση για την διενέργεια των εξετάσεων on: September 06, 2024, 15:25:59 pm
Quote from: Mr Watson on September 06, 2024, 15:14:56 pm
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μετά από παρατηρήσεις φοιτητριών/των, τροποποιείται η ανακοίνωση που εστάλη νωρίτερα.

δεν μου λέτε αν χορέψουμε πολύ λέτε να μας αφήσουν να κατουρησουμε; είναι γελοίο.

Ο κόσμος αντιγράφει γιατί δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα αλλιώς, και την τρώμε και όλοι οι υπόλοιποι χωρίς λόγο. Αντί να κάνουν τέτοιες μαλακιες επειδή είπε κάτι ο καραγιαννιδης μπορούν να βάζουν νορμάλ θέματα.
13  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΦ ΗΛ/ΜΗΧ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2/11, ΣΤΙΣ 17:00 ΣΤΗΝ Α5 on: October 30, 2023, 16:21:52 pm
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΦ ΗΛ/ΜΗΧ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2/11, ΣΤΙΣ 17:00 ΣΤΗΝ Α5

Σε μια εποχή που η ακρίβεια θερίζει, και ενω βιώνουμε ακόμα τις συνέπειες της Οικονομικής Κρίσης, Η πολιτική των Κυβερνήσεων είναι η συστηματική υποβάθμιση όλων των κοινωνικών παροχών. Κλάδος μετα απο Κλάδο ιδιωτικοποιούνται –Το Ρεύμα, οι Μεταφορές, σύντομα και το Νερό– αφήνοντας μας να αντιμετωπίσουμε μόνοι μας τις συνέπειες των προηγούμενων πολιτικών τους αποφάσεων. Ταυτόχρονα με αυτό δισεκατομμύρια ευρώ δίνονται σε μεγαλο-επιχειρήσεις και δαπανώνται για την τροφοδότηση της πολεμικής μηχανής.

Την ίδια υποβάθμιση αντιμετωπίζει η Δημόσια και Δωρεάν παιδεία.
Η κατάσταση των πανεπιστημίων μας είναι τραγική.

Στην κρίσιμη αυτή περίοδο που σκεφτόμαστε 2 φορές πρίν αγοράσουμε κάτι για να φάμε απο τα σούπερ μάρκετ, Η εργολαβία της λέσχης σε συνεργασία με την Πρυτανεία έχουν ξεκινήσει τους ελέγχους κάρτας σίτισης στην λέσχη του ΑΠΘ, αποκλείοντας πολλές φοιτήτριες απο την δωρεάν σίτιση, μια πραγματική ανάγκη στην εποχή μας. Ακόμα και αυτές που περνάνε τον έλεγχο έρχονται αντιμέτωπες με ουρές μέχρι απέξω και φαγητό που οριακά τρώγεται. Σε κάθε αντίδραση των φοιτητικών συλλόγων η απάντηση της Εργολαβίας είναι να κλείσει εντελώς τις διανομές, εμποδίζοντας την σίτιση όλων των φοιτητών. Προτιμούν δηλαδή να μην φάει ούτε ένας φοιτητής από το να χάσει ο Εργολάβος λίγο απο το Κέρδος του.

Σαν να μην εφτανε αυτο, η κρατική χρηματοδότηση των Τμημάτων είναι γελοία. Αυτό το Έτος 4 καθηγητές αποχώρησαν το διδακτικό προσωπικό χωρίς να υπάρχει κανένας σχεδιασμός για την αντικατάσταση τους, και ενώ ήδη δεν μας έφταναν οι καθηγητές, τρέχουν τώρα κάπως να μπαλώσουν τις τρύπες στο πρόγραμμα σπουδών. Ταυτόχρονα πέφτουν τα ταβάνια στα εργαστήρια, Οι τουαλέτες πλημμυρίζουν κάθε Τετάρτη, τον Χειμώνα τα πετρέλαια ανάβουν για 2 ώρες την ημέρα και στις αίθουσες είμαστε στοιβαγμένα σαν σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ.

Τα τμήματα στρέφονται έτσι όλο και περισσότερο στην πώληση των σπουδών μας στα ιδιωτικά συμφέροντα για να συμπληρώσουν την χρηματοδότηση τους. Και έτσι ενώ οι φοιτητικές δομές καταρρέουν, περνάνε εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο από τα ιδιωτικά εργαστήρια στη σχολή μας, για έρευνα που εξυπηρετεί τα κέρδη των εταιρειών, και τα συμφέροντα του στρατού.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Ερευνητική Ομάδα στο τμήμα των Μηχανολόγων που σχεδιάζει Μαχητικό drone για τον Ελληνικό στρατό, που αύριο-μεθαύριο μπορει να χρησιμοποιηθεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ και Ισραήλ, βομβαρδίζοντας αμάχους παλαιστίνιους και νοσοκομεία στην Λωρίδα της Γάζας.

Σε αυτή την κατάσταση η μόνη διέξοδος είναι ο συλλογικός αγώνας για την φοιτητική ζωή που μας αξίζει.



ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ:

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2/11 ΣΤΙΣ 17:00 ΣΤΗΝ Α5

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 1/11 ΣΤΙΣ 15:00 ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΑΚΙ ΗΛ. ΜΗΧ.
14  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] Για την Εξέταση στην Θεωρία Υπολογισμών και Αλγορίθμων on: March 29, 2023, 17:39:36 pm
Γενικά αν έχετε καποιο πρόβλημα με την εξέταση κάποιου μαθήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε για να βγάλουμε κάποια ανακοίνωση.
Δυστυχως δεν παίρνουμε όλα τα μαθήματα της σχολής καθε εξάμηνο οποτε δεν έχουμε εικόνα για ολα.

Όσον αφορά την αργοπορία, περιμέναμε για να βγούν οι βαθμοί του μαθήματος για να έχουμε εικόνα, αλλα οπως εσας κουραστηκαμε να περιμενουμε.
15  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] Για την Εξέταση στην Θεωρία Υπολογισμών και Αλγορίθμων on: March 29, 2023, 16:12:13 pm
Στην εξέταση του μαθήματος της Θεωρίας Υπολογισμού και Αλγορίθμων στην τελευταία εξεταστική υπήρξε 
ενα θέμα που ήταν μεγάλης δυσκολίας δεδομένου του περιορισμένου χρόνου της εξέτασης. Αναφερόμαστε στο
3ο Θέμα της εξέτασης το οποίο ήταν σε μορφή μαθηματικής απόδειξης, κάτι το οποίο πιστευουμε πως ήταν εκτός των
ορίων δυσκολίας της εξέτασης, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χρονοβόρα θέματα.

Το θέμα αυτο έπιανε 2/10 μονάδες το οποιο σημαίνει οτι χωρίς αυτο θα είχες μέγιστο 8.
Από επικοινωνία με συμφοιτητές μας βγάλαμε το συμπέρασμα οτι η συντρηπτική πλειοψηφεία δεν κατάφεραν
να το λύσουν είτε λόγω του χρόνου, ειτε της δυσκολίας. Θεωρούμε πως θα είναι προφανής η αποτύπωση
αυτου στους βαθμούς της εξέτασης – τους οποίους δεν γνωρίζουμε ακόμα, σχεδόν 2 μήνες μετα την εξέταση.

Δεν είναι κακο να διδάσκονται θέματα τέτοιου πνέυματος στα πλαίσια του μαθήματος – εξάλλου με τις σπουδές μας
επιδιώκουμε συνολική γνώση γύρω απο το πτυχίο μας. Όμως στις εξετάσεις δεν θα έπρεπε να καθορίζεται ο βαθμός
απο μια τοσο εξειδικευμένη γνώση, η οποία για την επίλυση της ήθελε και ιδιαίτερη εμπνευση στην ωρα της εξέτασης.

Γι’αυτο τον λόγο πιστεύουμε πως χρειάζεται να ληφθούν μέτρα απο πλευρας του Κ. Ντελόπουλου για να ελαφρύνει
η βαρύτητα του θέματος αυτου. Προτείνουμε το θέμα αυτό να μειωθεί στον βαθμο που αντιστοιχεί
(π.χ στην 1 μονάδα) και το υπόλοιπο να μοιραστεί στα υπόλοιπα θέματα της εξέτασης. Αλλιώς μπορει να γίνει
αναλογική κανονικοποίηση των βαθμών. Η σχολή μας είναι ήδη αρκετα απαιτητική,  με μεγάλο φόρτο εργασίας
και αυστηρή βαθμολόγηση.

Είναι κρίμα να κοπούμε άδικα για ένα τέτοιο θέμα.
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...