Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 7
|
1
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Αριθμός αντιτύπων;
|
on: June 28, 2013, 21:01:14 pm
|
ξέρει κανείς πόσα αντίτυπα και σε ποιον πρέπει να καταθέσουμε; πχ βιβλιοθήκη, καθηγητη, επιτροπή κτλ επίσης, με μια πρόχειρη έρευνα αγοράς, τα κόστη ξεφεύγουν αρκετά ή είναι ιδέα μου;  Τα πόσα αντίτυπα εξαρτώνται από τον καθηγητή. Για παράδειγμα ο δικός μου ήθελε 2 για τα άλλα μέλη της επιτροπής γιατί ο ίδιος την είχε διαβάσει online. Οπότε θα ρωτήσεις τον ίδιο. Πουθενά αλλού δεν καταθέτεις έντυπο από όσο ξέρω. Στα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής θα τα δώσει είτε ο επιβλέπων είτε θα στείλει εσένα. Προφανώς μετά την εξέταση θα την ανεβάσεις και στο καταθετηρίο για να πάρεις και την υπογραφή όταν θα κάνεις αίτηση ορκομωσίας. Αντε και καλό πτυχίο. 
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πρόγραμμα Εξεταστικής Ιουνίου 2013
|
on: April 29, 2013, 20:05:01 pm
|
Στο χειμερινο μπορεις να δηλωσεις(εφοσον δεν εχεις περασει τα 10εξαμηνα) μεχρι και 10 χειμερινα μαθηματα. συνηθως δηλωνουμε 7 νεα κ 3 παλια.
μάλλον δε με κατάλαβες. ή εγώ δε σε κατάλαβα. για την εξεταστική ιούνη, για να δώσω χειμερινά πρέπει να κάνω κάποια δήλωση;(έτσι κατάλαβα) και ποιά χειμερινά μπορώ να δώσω/δηλώσω; Πτυχιακή είναι που σημαίνει όλα όσα έχεις δηλώσει τουλάχιστον μια φορά. Ψιλοαυτονόητο είναι.. οκ ευχαριστώ. αυτό το αυτονόητο ήθελα να επιβεβαιώσω. μπορείς να μου πεις και τι παίζει με τη συμπληρωματική; Η συμπληρωματική δήλωση γίνεται από το 10ο εξάμηνο, αυτό το κενό εξάμηνο που κανονικά κάνεις την διπλωματική σου όχι το χρονολογικό 10ο. Σε αυτή δηλώνεις επιπλέον μαθήματα χειμερίνα για να τα δώσεις τον Σεπτέμβρη και τα οποία δεν έχεις δηλώσει στην δήλωση του χειμερινού εξαμήνου που προηγήθηκε. Τώρα αν υπάρχουν διπλές εξεταστικές κτλ δεν ξέρω τι γίνεται με αυτήν την συμπληρωματική. Ρωτάς Σούλα σε μια τέτοια περίπτωση και είσαι κομπλε.
|
|
|
7
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εξετάσεις Φεβρουάριος 2013
|
on: March 17, 2013, 22:05:54 pm
|
παντως το 1ο θεμα ειναι λαθος να γινει με template? αφου ζηταει η συναρτηση να ειναι ανεξαρτητη απο αριθμο και τυπο και οχι η main.
Είναι μερικώς λάθος για έναν και μόνο λόγο. Η ανεξαρτησία αριθμού και τύπου γίνεται μόνο με παράγωγες κλάσεις και δυναμική κατανομή μνήμης. Δηλαδή κάνεις την κλάση object, για παράδειγμα, με έναν static pointer σε αυτήν. Για κάθε παραγόμενη τάξη από την object που δημιουργεί τα δικά αντικείμενα, τα αντικείμενα αυτά αποθηκεύονται ως τύπου object. Ετσι πετυχαίνεται ανεξαρτησία τύπου. Με την προσθήκη ενός static counter στην object, οποίος αυξάνει όταν δημιουργούνται αντικείμενα στις παραγόμενες κλάσεις, έχεις και το πλήθος των αντικειμένων που έχεις συνολικά. Να και η ανεξαρτησία αριθμού. Αν το κάνεις με template μπορείς να πετύχεις ανεξαρτησία αριθμού εύκολα με χρήση static counter στην/στις κλάσεις σου αλλά θα έχεις ένα πρόβλημα. Κάθε φορά που θα καλείται η συνάρτηση που είναι template αυτή αποκτάει την μορφή του αντικειμένου κλάσης που δίνεται σαν όρισμα και άρα αν η object κληρονομείται από 3 κλάσεις, έστω object1,object2 και object 3. Θα πρέπει η συνάρτηση να κληθεί 3 φορές. Η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πως πρέπει να κληθεί μια φορά και μόνο και άρα γι'αυτό δουλεύουμε με virtual. Βέβαια ενδέχεται να λύνεται και με template αλλά αν γίνεται η πολυπλοκότητα ως προς αυτό το χαρακτηριστικό που σου είπα λογικά θα είναι υπερβολική και άσκοπη. Πολυ σωστα οσα λες, απλως σε ποιο σημειο η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πρέπει να κληθεί μονο μια φορά η choice() ? Όσο γελοίο και να ακουστεί ακριβώς αυτή η διπλή ταυτόχρονη ανεξαρτησία είναι που δηλώνει κλήση μία φορά. Είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά αλλά παρόμοια εργασία βάζει πάντα στην οποία δηλώνεται ξεκάθαρα πως την θέλει μία φορά και άρα πρέπει να είσαι προϊδεασμένος. Μαλιστα.. Σ ευχαριστω παντως γιατι θελω να ξερω τι να του πω οταν δω το γραπτο.. Απλως εχω κανει με template το 1ο θεμα και αν καταλαβα καλα, κακως μου το πηρε ολο λαθος .. Γιατι το θεμα ειναι αν ζηταει ξεκαθαρα κληση μια φορα, πραγμα που δεν το κανει και απλως εμεις πρεπει να το χουμε ψιλιαστει απο παλια θεματα.. Επίσης λέει η choice να δέχεται έναν πίνακα που περιέχει αντικείμενα όλων των ειδών καυστήρων, άρα το template δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Άρα ουσιαστικά εδώ φαίνεται η μία κλήση.. Οπότε δεν νομίζω να κερδίσεις τίποτα από τον Κορτέση.. Παντως φιλε μου φαινεται αδικο οσους το καναμε με template να μας κοψει γι αυτο το λογο, γιατι τα θεματα ηταν αδυνατο να λυθουν σε 2μιση ωρες (γι αυτο και κανενας δεν εγραψε 10), ποσο μαλλον να καθησουμε να σκεφτουμε και την ερμηνεια της καθε λεξης.. Η εκφωνηση δεν λεει όλων των ειδών καυστήρων, το γραφει πολυ πιο παραπλανητικα και ειδες οτι και εσυ σπιτι σου με την ανεση σου δυσκολευτηκες να το καταλαβεις.. Μακαρι να το ειχε μονο ο Συμεωνιδης το μαθημα γιατι με τον Κορτεση προκοπη δεν θα δουμε... Κοίταξε συμφωνώ πως είναι απαιτητικό το μάθημα και ο Κορτέσης σου κάνει την ζωή δύσκολη τόσο με τα θέματα όσο και με τις ιδιοτροπίες του. Επίσης ο τρόπος εξέτασης είναι απαράδεκτος αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Προσωπικά, έχοντας γράψει 7,5 σε αυτήν την εξεταστική, και με δεδομένο πως ασχολήθηκα και τελείωσα το θέμα του Κορτέση ενώ πασάλειψα το δεύτερο, το κατάλαβα αυτό με την μία κλήση με την πρώτη. Αν λύνεται με template δεν μπορώ να σου πω σίγουρα γτ ξαναλέω πως η έκφραση ένας πίνακας που υλοποιεί όλους τους τύπους καυστήρων προϋποθέτει μία κλήση. Δοκίμασε να του εξηγήσεις αλλά μην περιμένεις πολλά, γενικό τμήμα έχουμε εδώ. Φιλικά πάντα. Υ.Γ Αν και αποκλείεται να το δεις τώρα αν ασχοληθείς κάποτε με προγραμματισμό θα δεις πως και αυτά με τα οποία μας παιδεύει ο Κορτέσης έχουν την αξία τους και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα αλλά σίγουρα όχι στα πλαίσια ενός εισαγωγικού μαθήματος στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και πολύ λιγότερα σε μια εξέταση.
|
|
|
8
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εξετάσεις Φεβρουάριος 2013
|
on: March 16, 2013, 20:37:40 pm
|
παντως το 1ο θεμα ειναι λαθος να γινει με template? αφου ζηταει η συναρτηση να ειναι ανεξαρτητη απο αριθμο και τυπο και οχι η main.
Είναι μερικώς λάθος για έναν και μόνο λόγο. Η ανεξαρτησία αριθμού και τύπου γίνεται μόνο με παράγωγες κλάσεις και δυναμική κατανομή μνήμης. Δηλαδή κάνεις την κλάση object, για παράδειγμα, με έναν static pointer σε αυτήν. Για κάθε παραγόμενη τάξη από την object που δημιουργεί τα δικά αντικείμενα, τα αντικείμενα αυτά αποθηκεύονται ως τύπου object. Ετσι πετυχαίνεται ανεξαρτησία τύπου. Με την προσθήκη ενός static counter στην object, οποίος αυξάνει όταν δημιουργούνται αντικείμενα στις παραγόμενες κλάσεις, έχεις και το πλήθος των αντικειμένων που έχεις συνολικά. Να και η ανεξαρτησία αριθμού. Αν το κάνεις με template μπορείς να πετύχεις ανεξαρτησία αριθμού εύκολα με χρήση static counter στην/στις κλάσεις σου αλλά θα έχεις ένα πρόβλημα. Κάθε φορά που θα καλείται η συνάρτηση που είναι template αυτή αποκτάει την μορφή του αντικειμένου κλάσης που δίνεται σαν όρισμα και άρα αν η object κληρονομείται από 3 κλάσεις, έστω object1,object2 και object 3. Θα πρέπει η συνάρτηση να κληθεί 3 φορές. Η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πως πρέπει να κληθεί μια φορά και μόνο και άρα γι'αυτό δουλεύουμε με virtual. Βέβαια ενδέχεται να λύνεται και με template αλλά αν γίνεται η πολυπλοκότητα ως προς αυτό το χαρακτηριστικό που σου είπα λογικά θα είναι υπερβολική και άσκοπη. Πολυ σωστα οσα λες, απλως σε ποιο σημειο η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πρέπει να κληθεί μονο μια φορά η choice() ? Όσο γελοίο και να ακουστεί ακριβώς αυτή η διπλή ταυτόχρονη ανεξαρτησία είναι που δηλώνει κλήση μία φορά. Είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά αλλά παρόμοια εργασία βάζει πάντα στην οποία δηλώνεται ξεκάθαρα πως την θέλει μία φορά και άρα πρέπει να είσαι προϊδεασμένος. Μαλιστα.. Σ ευχαριστω παντως γιατι θελω να ξερω τι να του πω οταν δω το γραπτο.. Απλως εχω κανει με template το 1ο θεμα και αν καταλαβα καλα, κακως μου το πηρε ολο λαθος .. Γιατι το θεμα ειναι αν ζηταει ξεκαθαρα κληση μια φορα, πραγμα που δεν το κανει και απλως εμεις πρεπει να το χουμε ψιλιαστει απο παλια θεματα.. Επίσης λέει η choice να δέχεται έναν πίνακα που περιέχει αντικείμενα όλων των ειδών καυστήρων, άρα το template δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Άρα ουσιαστικά εδώ φαίνεται η μία κλήση.. Οπότε δεν νομίζω να κερδίσεις τίποτα από τον Κορτέση..
|
|
|
9
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εξετάσεις Φεβρουάριος 2013
|
on: March 16, 2013, 03:37:17 am
|
παντως το 1ο θεμα ειναι λαθος να γινει με template? αφου ζηταει η συναρτηση να ειναι ανεξαρτητη απο αριθμο και τυπο και οχι η main.
Είναι μερικώς λάθος για έναν και μόνο λόγο. Η ανεξαρτησία αριθμού και τύπου γίνεται μόνο με παράγωγες κλάσεις και δυναμική κατανομή μνήμης. Δηλαδή κάνεις την κλάση object, για παράδειγμα, με έναν static pointer σε αυτήν. Για κάθε παραγόμενη τάξη από την object που δημιουργεί τα δικά αντικείμενα, τα αντικείμενα αυτά αποθηκεύονται ως τύπου object. Ετσι πετυχαίνεται ανεξαρτησία τύπου. Με την προσθήκη ενός static counter στην object, οποίος αυξάνει όταν δημιουργούνται αντικείμενα στις παραγόμενες κλάσεις, έχεις και το πλήθος των αντικειμένων που έχεις συνολικά. Να και η ανεξαρτησία αριθμού. Αν το κάνεις με template μπορείς να πετύχεις ανεξαρτησία αριθμού εύκολα με χρήση static counter στην/στις κλάσεις σου αλλά θα έχεις ένα πρόβλημα. Κάθε φορά που θα καλείται η συνάρτηση που είναι template αυτή αποκτάει την μορφή του αντικειμένου κλάσης που δίνεται σαν όρισμα και άρα αν η object κληρονομείται από 3 κλάσεις, έστω object1,object2 και object 3. Θα πρέπει η συνάρτηση να κληθεί 3 φορές. Η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πως πρέπει να κληθεί μια φορά και μόνο και άρα γι'αυτό δουλεύουμε με virtual. Βέβαια ενδέχεται να λύνεται και με template αλλά αν γίνεται η πολυπλοκότητα ως προς αυτό το χαρακτηριστικό που σου είπα λογικά θα είναι υπερβολική και άσκοπη. Πολυ σωστα οσα λες, απλως σε ποιο σημειο η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πρέπει να κληθεί μονο μια φορά η choice() ? Όσο γελοίο και να ακουστεί ακριβώς αυτή η διπλή ταυτόχρονη ανεξαρτησία είναι που δηλώνει κλήση μία φορά. Είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά αλλά παρόμοια εργασία βάζει πάντα στην οποία δηλώνεται ξεκάθαρα πως την θέλει μία φορά και άρα πρέπει να είσαι προϊδεασμένος.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Εξετάσεις Φεβρουάριος 2013
|
on: March 15, 2013, 19:53:24 pm
|
παντως το 1ο θεμα ειναι λαθος να γινει με template? αφου ζηταει η συναρτηση να ειναι ανεξαρτητη απο αριθμο και τυπο και οχι η main.
Είναι μερικώς λάθος για έναν και μόνο λόγο. Η ανεξαρτησία αριθμού και τύπου γίνεται μόνο με παράγωγες κλάσεις και δυναμική κατανομή μνήμης. Δηλαδή κάνεις την κλάση object, για παράδειγμα, με έναν static pointer σε αυτήν. Για κάθε παραγόμενη τάξη από την object που δημιουργεί τα δικά αντικείμενα, τα αντικείμενα αυτά αποθηκεύονται ως τύπου object. Ετσι πετυχαίνεται ανεξαρτησία τύπου. Με την προσθήκη ενός static counter στην object, οποίος αυξάνει όταν δημιουργούνται αντικείμενα στις παραγόμενες κλάσεις, έχεις και το πλήθος των αντικειμένων που έχεις συνολικά. Να και η ανεξαρτησία αριθμού. Αν το κάνεις με template μπορείς να πετύχεις ανεξαρτησία αριθμού εύκολα με χρήση static counter στην/στις κλάσεις σου αλλά θα έχεις ένα πρόβλημα. Κάθε φορά που θα καλείται η συνάρτηση που είναι template αυτή αποκτάει την μορφή του αντικειμένου κλάσης που δίνεται σαν όρισμα και άρα αν η object κληρονομείται από 3 κλάσεις, έστω object1,object2 και object 3. Θα πρέπει η συνάρτηση να κληθεί 3 φορές. Η εκφώνηση υπονοεί ξεκάθαρα πως πρέπει να κληθεί μια φορά και μόνο και άρα γι'αυτό δουλεύουμε με virtual. Βέβαια ενδέχεται να λύνεται και με template αλλά αν γίνεται η πολυπλοκότητα ως προς αυτό το χαρακτηριστικό που σου είπα λογικά θα είναι υπερβολική και άσκοπη.
|
|
|
11
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Εσωτερικά Θέματα / Re: Πιστοποιητικό ισοδυναμίας με master - Έκθεση Miro
|
on: March 02, 2013, 15:54:42 pm
|
Σωστός, αλλά στα περισσότερα online application forms που ζητάει επίπεδο πτυχίου έχει τρεις επιλογές: bachelor's, master's, phd. Τι επιλέγω εκεί (εκτός από phd  )? Επιλέγεις master. Είχα το ίδιο θέμα πρόσφατα.. Κανονικά δίνουν και το άλλο σαν επιλογή και γράφεις diploma.. Αν δεν δίνεται τότε master βάζεις όχι μόνο εξαιτίας της ισοδυναμίας αλλά και του γεγονότος πως το πτυχίο μας θεωρητικά είναι παρόμοιο με το Γερμανικό diploma που ισοδυναμεί με Bachelor+Master..
|
|
|
12
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Γενικές απορίες ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2012/2013
|
on: February 26, 2013, 14:50:02 pm
|
Όταν ζητάει να κάνουμε ανεξάρτητη συνάρτηση(είδα οτι υπάρχει σε παλιότερα θέματα) , ειναι απαραίτητο να γίνει με virtual ή είναι εξίσου σωστό με template ??
Ειχα ρωτησει το Μαμαλακη προχθες γι αυτο το θεμα και μου ειπε οτι χρησιμοποιεις template μονο και εφοσον στο λεει στην εκφωνηση. Επομενως, αν δε γραφει κατι τετοιο, το πας με κληρονομικοτητα και virtual συναρτησεις. Ευχαριστώ!Άρα όταν ζητάει η συνάρτηση να είναι ανεξάρτητη απο τον τύπο και τον αριθμό των μπλα μπλα , απλά κάνω την συγκεκριμένη συνάρτηση virtual και χρησιμοποιώ διπλό pointer(**p) για την αποθήκευση των στοιχέιων ο οποίος όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι static...Σωστά? Πάντως στη φετινή εργασία E (που ζητάει η συνάρτηση get_total_P() να είναι ανεξάρτητη από αριθμό και τύπο συσκευών ) και τον static, στην base class, pointer σε pointer χρησιμοποιεί και η get_total_P() δεν είναι μέλος ούτε της base class αλλά ούτε και των derived classes Επισυνάπτω Πάντως νομίζω ανάλογα με το τι θέλει η άσκηση πότε χρησιμοποιείς virtual, πότε static και συνάρτηση που δεν είναι μέλος Εγώ, ας πούμε χρειάστηκε να τα χρησιμοποιήσω και τα δύο όταν έλυνα ένα παλιό θέμα (χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι το υλοποίησα και απολύτως σωστά  ) Να πω και εγώ την άποψη μου γτ νομίζω μπερδεύετε κάποια πράγματα(ξερόλας incoming).. Τις static μεταβλητές τις χρησιμοποιείς για να μην δίνεις σαν όρισμα στην συνάρτηση το πλήθος των αντικειμένων. Η ανεξαρτησία της συνάρτησης ως προς το είδος των αντικειμένων γίνεται με κληρονομικότητα και τον ορισμό μιας βασικής τάξης η οποία και αποθηκεύει τα αντικείμενα στο constructor της(το κομμάτι με το this στην άσκηση του παραθέτει ο varvoutis). Η virtual έχει να κάνει με την γενικότητα. Δηλαδή αν όλες οι τάξεις σου κάνουν μια ενέργεια το ίδιο(έστω return) τότε ορίζεις μια virtual συνάρτηση=0 στην βασική τάξη και κάθε παραγόμενη ξαναορίζει τι θα επιστρέφει με βάση τις μεταβλητές που έχει στo private κομμάτι της. Άρα το virtual δεν έχει σχέση αυτό καθε αυτό με την ανεξαρτησία της συνάρτησης που ζητάει. Γίνεται για να αποκτήσεις γενικότητα ως προς το είδος των αντικειμένων που μπορείς να φτιάξεις.. Η άσκηση Ε είναι ακριβώς αυτό που θέλει για ανεξαρτησία συνάρτησης και ταυτόχρονα ανεξαρτησία τύπου αντικειμένων.
|
|
|
13
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Είστε τηλεπ;
|
on: January 29, 2013, 22:37:09 pm
|
Δε θεωρώ οτι πρέπει να σου πω κάτι για να προωθήσω τον τομεα μου. στην τελική, δεν έχω κάτι να κερδίσω. κοινώς τράβα όπου γουστάρεις.
Ναι είμαστε λιγότεροι (αυτό πάει στα +), ίσως έχουμε περισσότερα μαθηματικά από τους άλλους τομείς- παρεμπιπτόντως μην τρελαινόμαστε δεν κάνουμε και σχετικότητα (βασικά δε μαθαίνουμε κάτι καινούριο) απλά οι άλλοι κοντεύουν να ξεχάσουν το εσωτερικό γινόμενο και κάνουν τους τηλέπ να φαίνονται Karatheodoriδες. Ο σχολιασμός των μαθηματων σίγουρα δε μπορεί να γίνει σε μία σύντομη απάντηση και σίγουρα εξαρτάται και από το φοιτητή- 3/7 κάθε εξαμήνου είναι επιλογής. Σαν γενική ιδέα: κεραίες, δίαδοση η/μ κύματος σε κάποιο μέσο, σήματα. Τέλος για τη διπλωματική, αυτό κι αν εξαρτάται από το φοιτητή, μία πιθανότητα είναι ο υπολογιστικός ηλεκτρομαγνητισμός-σε περίπτωση που σε ψήνει ο προγραμματισμός. Τούτ' έστιν, λύνω τις εξισώσεις του Maxwell σε διάφορα προβλήματα (γεωμετρίες, υλικά) με κώδικα (συνήθως Matlab, ή χρησιμοποιώ ένα έτοιμο λογισμικό για να κάνει για εμένα τη χαμαλοδουλειά και εγώ απλά παίρνω τις όμορφες καμπύλες για να πω οτι ένα εξάμηνο έκανα και κάτι!
Τα παραπάνω τα είπα ως μία υποτυπώδη απάντηση. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις εάν πραγματικά ενδιαφέρεσαι και θες να το ψάξεις σοβαρά είναι να πας να μιλήσεις με κανα καθηγητή που ίσως σε διαφωτίσει περισσότερο. Θα σου προτεινα να βρεις Γιουλτση, Κανταρτζή, Κριεζή (η σειρά είναι αλφαβητική!) και για να καλύψεις μεγαλύτερο φάσμα αντικειμένων Καραγιαννίδη, Χατζηλεοντιάδη.
Θα συμφωνήσω σε όλα και φυσικά θα σου πω πως ναι κάνουμε περισσότερα μαθηματικά αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Προσωπικά θα σου πρότεινα να έριχνες και μια ματιά στα αντικείμενα που αναφέρθηκαν και παραπάνω γτ κακά τα ψέματα αν δεν γουστάρεις το ή τα αντικείμενα του τομέα θα έχεις θέμα μεγάλο(αυτό προφανώς ισχύει για όλα). Κάτι το οποίο αξίζει να ξες είναι πως σχεδόν όλα τα μαθήματα δίνονται με ανοιχτά τα πάντα αλλά προϋποθέτουν και κάτι περισσότερο από την κατανόηση του μαθήματος. Δεν είναι του στυλ θα δεις θέματα παλιά και είσαι καλυμμένος-η, Αυτό είναι ίσως και από τα πιο ωραία του τομέα χωρίς φυσικά να υπονοώ πως δεν γίνεται αντίστοιχα και στους άλλους τομείς. Υ.Γ Όλοι οι καθηγητές είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν αρκεί να κανονίσεις ένα ραντεβού μαζί τους οπότε μην αγχώνεσαι γι'αυτό και καλό θα ήταν να επισκεφθείς όσους περισσότερους μπορείς αν θες να έχεις μια σφαιρική γνώμη για τον τομέα.
|
|
|
14
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [C++] Άσκηση G - 2012/2013 - Προθεσμία 20/01
|
on: January 21, 2013, 00:42:51 am
|
Exomag , αν μπορεις μου εξηγεις τι ακριβως κανει αυτή η εντολή?
int data::N;
που την εβαλες κατω ακριβως απο την δηλωση της κλασης data?
Είναι, στην ουσία, μια δήλωση της static μεταβλητής data::N. Πρέπει να την κάνεις για κάθε static μεταβλητή που έχεις και, σε περίπτωση που δεν δώσεις εσύ κάποια αρχική τιμή, αρχικοποιείται η τιμή 0. Αν και δεν πρέπει να κάνω τον έξυπνο(  ) δεν είναι ακριβώς δήλωση αλλά ένα reference για να την 'βλέπει' το υπόλοιπο πρόγραμμα έξω από την κλάση. Όσον αφορά την αρχικοποίηση νομίζω οι static αυτόματα είναι 0.
|
|
|
|