Η επιλογή του Ροβιθάκη να βάλει μικροεξυπνάδες και παραλλαγές στα θέματα που απροσανατολίζουν τους φοιτητές από την ουσία του μαθήματος και αποτρέπει την ουσιαστική - γραμμική αξιολόγηση τους από μόνο του ίσως να μην άξιζε την αντίδραση και τις έντονες εκφράσεις πχ παλούκια κλπ.
Όλα αυτά εντάσσονται δυστυχώς σε μια εντελώς αντιπαιδαγωγική προσέγγιση του διδάσκοντα, η οποία μας οδηγεί στο να ερμηνεύουμε πιο αυστηρά τις προθέσεις του και τα θέματα που βάζει.
Ένα μάθημα όπως τα ΣΑΕ2 το οποίο απαιτεί ήδη μια βαθιά κατανόηση των εννοιών(κάτι στο οποίο το σύστημα παιδείας δεν έχει εξασκήσει τους φοιτητές ) είναι από μόνο του αρκετά απαιτητικό και σίγουρα δεν χρειάζεται τις αχρείαστες παρεμβάσεις του Ροβιθάκη για να ξεχωρίζει στο εξάμηνο.
Παρόλα αυτά ένας φοιτητής που αποφασίζει να ασχολήθει με το μάθημα από την αρχή και όχι πρόχειρα σε 4-5 μέρες στην εξεταστική που όλοι αναφέρετε έχει εξίσου προβληματική εμπειρία.
Ο ίδιος ο Ροβιθάκης δεν ενθαρρύνει μια ευρύτερη και μακροχρόνια ενασχόληση με το μάθημα
Ακόμα δεν ξεχνάω την απάντηση του Ροβιθάκη (που έτσι και αλλιώς δεν προσπαθεί να μεταδώσει ενδιαφέρον και πάθος στην παραδοσή του) στην παράκληση φοιτητή στην 5η σειρά(!!!) της Α5 να μιλήσει πιο δυνατά γιατί δεν ακούγεται :"Μέχρι εδώ πάει" , μιλώντας αρκετά σιγά και ανέκφραστα, πίσω από δύο μάσκες, επιλέγοντας να μην χρησιμοποιεί μικρόφωνο.
Φυσικά υπάρχει και το θέμα του προαιρετικού εργαστηρίου το οποίο αν αναλυθεί αποδυκνείει τον ελιτισμό του Ροβιθάκη.
Η προσέγγιση του και σε αυτό ήταν να τρομάξει τους φοιτητές από το να συμμετέχουν στην πρόοδο και να διεκδικήσουν την ευκαιρία για ουσιαστικότερη ενασχόληση με το μάθημα.
Αυτό αποτελεί ολόκληρη ξεχωριστή συζήτηση αλλά παραμένει σχετικό.
Οπότε μιλάμε για μια συστηματική προσπάθεια του Ροβιθάκη να κάνει (άδικα) δύσβατο και ταραχώδη τον δρόμο για να περάσεις με βαθμό χωρίς να δίνει εργαλεία και ώθηση στους φοιτητές να εντρυφήσουν στο μάθημα ενώ αντίθετα τιμωρεί την φιλοδοξία και τις ατυχίες τους.
Το πραγματικό ζήτημα λοιπόν δεν είναι η ύπαρξη δυσκολίας στα θέματα, αλλά ο αντιπαιδαγωγικός τρόπος που επιλέξε για να τα δυσκολέψει.
by Διάλεξις
[Today at 11:58:41]
by tzortzis
[Today at 10:32:38]
by Aris★
[May 01, 2025, 22:51:48 pm]
by DarkMagiK06
[April 30, 2025, 23:59:56 pm]
by Le ece
[April 30, 2025, 12:56:38 pm]
by DarkMagiK06
[April 30, 2025, 12:17:39 pm]
by IEEE SB
[April 30, 2025, 00:03:58 am]
by Nikos_313
[April 29, 2025, 23:04:02 pm]
by chatzikys
[April 29, 2025, 15:13:09 pm]
by Mr Watson
[April 29, 2025, 13:19:48 pm]
by Austria
[April 29, 2025, 12:50:33 pm]
by Nikos_313
[April 29, 2025, 12:38:50 pm]
by Nikos_313
[April 28, 2025, 23:56:42 pm]
by Katarameno
[April 28, 2025, 18:10:49 pm]
by Katarameno
[April 27, 2025, 20:45:13 pm]
by Aris★
[April 26, 2025, 18:35:41 pm]
by Bio-Tech
[April 26, 2025, 16:54:42 pm]
by Aris★
[April 25, 2025, 18:16:56 pm]
by Nikos_313
[April 24, 2025, 21:57:13 pm]
by Katarameno
[April 24, 2025, 18:01:29 pm]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (April 17, 2025, 08:47:49 am) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|