Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 25
|
1
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι / Re: [Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2024/2025
|
on: August 15, 2025, 00:01:57 am
|
Τωρα που αλλαξε ο καθηγητης απο το προγραμμα σπουδων και εφυγε ο κανταρτζης απο το μαθημα, βαζουν θεματα και βαθμολογουν γραπτα οι νεοι ή οι παλιοι καθηγητες στην εξεταστική του σεπτεμβρίου;
ακομη οι παλιοι θα ειναι. αλλα κατεμε λιγη σημασια εχει. δεν νομιζω οτι θα αλλαξει κατι. γιουλτσης εχει το μαθημα και ειναι εγγυηση. και κανταρτζης το πεδιο 2. πιστευω οτι οι σημειωσεις και οι ασκησεις θα ειναι ιδιες και τη νεα χρονια. οπως και το στυλ των θεματων
|
|
|
2
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα / Re: Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώτατης Χρονικής Διάρκειας, Μερικής και Διακοπής Φοίτησης
|
on: August 03, 2025, 17:32:27 pm
|
εγω αυτο που καταλαβαινω (γτ το νομοσχεδιο ψηφιστηκε πλεον και ειναι ετσι οπως το συζηταμε), ειναι να εχεις περασει το 70% των ects, να εχεις δωσει 2 ακαδημαικες δοκιμασιες τα τελευταια 2 χρονια και να εχεις περασει τη μια (δλδ μαθημα/μαθημα, μαθημα/πρακτικη, μαθημα/διπλωματικη, διπλωματικη/πρακτικη, και να εχεις περασει τουλαχιστον 1 απ ολα αυτα σε καποιο συνδυασμο απο τους παραπανω. πχ αν εχεις δωσει μαθημα/μαθημα, πρεπει να εχεις περασει το 1 απο τα 2. αν εχεις δωσει μαθημα/διπλωματικη, να εχεις περασει 1 απο τα 2 και παει λεγοντας. τουλαχιστον παντα). και λεει μετα οτι αν το προγραμμα σπουδων εχει υποχρεωτικη διπλωματικη, πτυχιακη ή πρακτικη και δεν την εχεις ολοκληρωσει, τοτε παιρνεις 3 εξαμηνα αντι για 2. δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο να την εχεις ξεκινησει τη διπλωματικη. λεει απλα να μην την εχεις ολοκληρωσει
εγω αυτο που καταλαβαινω μπακαλιστικα ειναι οτι αν εχεις μονο μαθηματα υποχρεωτικα στη σχολη σου, παιρνεις 1 χρονο ακομη. αν εχεις μαθηματα και υποχρεωτικη διπλωματικη, πτυχιακη ή πρακτικη που δεν εχεις κανει, τοτε παιρνεις 1.5 χρονο ακομη. βεβαια το φθινοπωρο θα ρωτησουμε και τη γραμματεια, αλλα μου φαινεται εντελως παραλογο να μην παιρνουμε 3 εξαμηνα εμεις. το μονο ερωτημα που εχω ειναι τι γινεται πχ αν εχεις παραδωσει υποχρεωτικη διπλωματικη, πτυχιακη, πρακτικη και εχεις μονο μαθηματα. παιρνεις 1 χρονο αντι για 1.5? ενω αν εχεις μονο διπλωματικη, πτυχιακη ή πρακτικη παιρνεις 1.5 χρονο? μου φαινεται εντελως παραλογο αυτο. να εχεις 1 χρονο μονο για μαθηματα και 1.5 χρονο μονο για διπλωματικη ή πρακτικη. οι τυποι ειναι ασχετοι προφανως και δεν ξερουν τι ψηφισαν
|
|
|
5
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Διαγραφές Φοιτητών: Όταν ο Νόμος Αγνοεί την Πραγματικότητα
|
on: July 10, 2025, 21:21:33 pm
|
Μπράβο ρε φίλε αυτό είναι!
Ο νόμος δεν λαμβάνει υπόψην την τωρινή κατάσταση των Πανεπιστημίων, των φοιτητών και την οικονομική και κοινωνική κατάσταση στην Ελλάδα. Το οποίο είναι απίστευτο!
Μια καλή παρομοίωση που σκέφτηκα, για το εξηγήσω έτσι ώστε να το καταλάβετε όλοι, την οποία θέλω να εξετάσετε προσεκτικά και να μου πειτε αν έχει νόημα ή είναι άκυρη, είναι η εξής:
Φανταστείτε μια κοινωνία όπου ο φοιτητής είναι σαν τον αγρότη, και η δημόσια εκπαίδευση είναι τα μέσα παραγωγής — τα εργαλεία, τα καύσιμα, και το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό που, θεωρητικά, του παρέχει η Πολιτεία, την οποία άλλωστε ο ίδιος χρηματοδοτεί μέσω των φόρων του.
Όμως στην πράξη, ο φοιτητής-αγρότης λαμβάνει τα πιο φθαρμένα εργαλεία, έχει στη διάθεσή του λιγότερους εργάτες από όσους χρειάζεται, και μόλις το ένα τρίτο από τα απαραίτητα καύσιμα για τα αγροτικά του μηχανήματα. Παρ’ όλα αυτά, καλείται να φέρει εις πέρας μια αποστολή υψηλών απαιτήσεων — να παράγει καρπούς, να αποδώσει, να τελειώσει τις σπουδές του.
Με κόπο, με θυσίες, με οικονομική αιμορραγία και προσωπική εξουθένωση, τα καταφέρνει. Παράγει τους δικούς του “10 τόνους ελιές” τον χρόνο. Δεν αρκεί όμως.
Έρχεται η ίδια Πολιτεία και του λέει: «Από εδώ και στο εξής, απαιτώ 30 τόνους τον χρόνο. Όμως δεν πρόκειται να σου δώσω τίποτε παραπάνω – ούτε περισσότερα καύσιμα, ούτε επιπλέον βοήθεια. Κάνε ό,τι μπορείς. Αν αποτύχεις, θα σου πάρω τα χωράφια. Και θα σε ξεχάσω.»
Αυτή είναι η θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο φοιτητής που εργάστηκε για να επιβιώσει, που έκανε το παν για να συνεχίσει τις σπουδές του, και τώρα απειλείται με διαγραφή — όχι επειδή αμέλησε, αλλά επειδή το κράτος απέτυχε να τον στηρίξει.
φιλε μου εμενα δεν με νοιαζει καν τι κανει ο αλλος στη ζωη του. ας κανει οτι θελει. απο τη στιγμη που εχει μια θεση στο πανεπιστημιο και μετα το ν+2 ή το ν+3 δεν χρεωνει το κρατος πουθενα, δεν υπαρχει κανενας λογος να τον διωξεις απο το πανεπιστημιο. πολλοι λενε οτι αφου καποιος το παρατησε και κανει αλλη δουλεια, που θα του χρησιμευσει το πτυχιο? και εγω απανταω και που ξερετε οτι το πτυχιο δεν θα του χρησιμευσει καπου? ασεπ, διδακτορικο, δημοσιο κλπ κλπ. και τι σας κοφτει εσας στην τελικη τι θα κανει ο αλλος με το πτυχιο του. εμενα μου ειπε ενας φαντασου οτι ο ιδιος ο ιδιωτικος τομεας θα σε πεταξει εξω αν δεν εισαι καλος οπως και να εχει. ε ας με πεταξει ρε φιλε. τουλαχιστον δεν θα δηλωνω ανειδικευτος και μπορει να βρω δουλεια καπου αλλου που δεν θα με πεταξουν εξω. με το ζορι να διαγραφω, γτ οπως και να εχει, αν δεν ειμαι καλος στη δουλεια μου τι σημασια εχει ενα πτυχιο. λες και ξερω γω οι εταιρειες παιρνουν αβερτα ανθρωπους χωρις πτυχια. οτι να ναι τεσπα το θεμα με τις διαγραφες εχει να κανει με τα ιδιωτικα πανεπιστημια. απο το 2007 με την γιαννακου και τις μεγαλες καταληψεις, οι διαγραφες ειχαν παει πακετο με την αναθεωρηση του συνταγματος για τα ιδιωτικα πανεπιστημια. απλα πραγματα ειναι. σου λεει διαγραφεσαι και πανε στο ιδιωτικο να παρεις πτυχιο
|
|
|
6
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Διαγραφές Φοιτητών: Όταν ο Νόμος Αγνοεί την Πραγματικότητα
|
on: July 10, 2025, 15:32:37 pm
|
εγω ερχομαι απο τα μεσα της δεκαετιας του 2000. ανηκω στους πιο ζωντανους. εχω 1 χρονο ακομη, συν οτι μου δωσουν απο παραταση σπουδων (λενε 1.5 χρονο ακομη). μαλλον δεν εχετε αντιληφθει οτι φετος θα διαγραφει κοσμος, που εχει περασει σε σχολες ακομη και μεχρι τα μεσα του 2010. αν δεν κανεις πλακα, για αυτους που ακομη δεν εχετε συμπληρωσει τα χρονια για διαγραφη, ειστε για φευγα σε κανα 2-3 χρονια απο τωρα. δλδ σε 2-3 χρονια απο τωρα, οσοι μπηκατε γυρω στο 2020, θα αρχισετε να τρεχετε και να μην φτανετε, αν το νομοθετικο πλαισιο ειναι αυτο ακομη. δεν ξερω ποσο χαλαρα θα το παρετε καποιοι απο τους νεους. εδω εγω που ειμαι μεγαλυτερος κατα πολυ απο εσας και δεν το παιρνω χαλαρα μεχρι στιγμης. δεν ξερω αν ο πατερας του 25χρονου που πληρωνε τοσα χρονια, θα ειναι χαλαρος με το να διαγραφει το παιδι του. αναγνωριζω τα λαθη μου, αλλα στο τελος χιαρ γουι αρ, και δεν ξερω ποσο ευκολα διαχειρισιμο ειναι για 2-3 μαθηματα ή μια διπλωματικη, να μην παρεις πτυχιο. εγω κοπιασα παρα πολυ για να φτασω εδω που εφτασα. ειμαι ππσ, θα συμπληρωσω παραπανω ects απο αυτα που χρειαζονται πλεον για να παρω πτυχιο, και επειδη κατα καιρους αφησα μαθηματα οπως κυκλωματα 2 και ηλεκτρονικη 2, επρεπε να ξαναδιαβασω παλι περασμενα μαθηματα για να παρω γραμμη και να προχωρησω παρακατω. ειχα περασει εργαστηριο κυκλωματα, και μου ειπαν ξαναδωστο γτ δεν υπηρχαν λιστες απο το 2007 που το περασα. εδωσα μονο εργασια ηλεκτρονικης 1 και μου ειπαν πλεον δινεις και 2, συν οτι στην 1 εξεταζεσαι πλεον και στο spice. μικρο 2 ειχα περασει εργαστηριο με πετρου και τωρα πρεπει να το ξαναπερασω, ενω οι νεοι το εχετε το μαθημα σαν επιλογης. το ιδιο και μικρο 1. ασε τι εχουμε περασει καποιοι. εγω θα εχω βγαλει τη σχολη πανω απο 1 φορα, αν με το καλο παρω πτυχιο γενικα να ξερετε, οτι στους καθηγητες απο εδω και περα, πεφτει μεγαλο βαρος. και δεν ξερω αν το εχουν αντιληφθει, γτ στην σχολη μας δεν εχει υπαρξει καμια αντιδραση για το θεμα απο κανεναν. μονο ο λιτσαρδακης ειχε γραψει πριν μερικους μηνες οτι το βαρος πεφτει στους καθηγητες σε ενα αρθρο του. μαλιστα στο αρθρο του μιλουσε για ακραιες αντιδρασεις απο διαγραφεντες. το θεμα δεν ειναι τοσο απλο και δεν ξερω πραγματικα γτ στην σχολη μας κανεις δεν ασχολειται. περυσι που χαθηκε εξεταστικη, κανεις δεν ασχοληθηκε με εμας. στην τελικη ποσοι ειμαστε οι παλιοι που ασχολουμαστε ακομη? ποσο δυσκολο ειναι για εμας να βαλουν καμια εμβολιμη εξεταστικη επιπλεον του χρονου, οπως εκαναν στην πληροφορικη στο εκπα? θα πρεπει να βαλουν πλατη. εμεις θα κανουμε την προσπαθεια μας, αλλα θα πρεπει και αυτοι να βοηθησουν λιγο την κατασταση
|
|
|
7
|
Πίνακας Ανακοινώσεων / Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα / Re: Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώτατης Χρονικής Διάρκειας, Μερικής και Διακοπής Φοίτησης
|
on: July 09, 2025, 14:47:44 pm
|
εντωμεταξυ λεει 75% των διδακτικων μοναδων. αλλο πραγμα οι διδακτικες μοναδες και αλλο το ects ρε παιδια? θα μας τρελανουν αυτοι ρε. και που ξερω εγω ποσες διδακτικες μοναδες πιανει μια διπλωματικη εργασια? τι πραγματα ειναι αυτα ειλικρινα απορω. αν εχω συμπληρωσει το 75% των ects, λογικα δεν εχω συμπληρωσει και το 75% των διδακτικων μοναδων? ξερει κανεις στη σχολη μας ποια ειναι η αντιστοιχια ects και διδακτικων μοναδων? στο students μετραει ects, διδακτικες μοναδες και διπλα λεει 'συντ 1'. δλδ μια διδακτικη μοναδα ειναι 1 ects?
|
|
|
13
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογισμός ΙΙ / Re: [Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε ασκήσεις 2025
|
on: June 14, 2025, 20:47:07 pm
|
Πανε στο σχολιασμο παλιων θεματων. Εχω δωσει λινκ με ονλαιν διαλεξεις. Ειναι καλες. Σε παιρνει απο την αρχη και σε καθοδηγει πως να λυνεις ολοκληρωματα και να φτιαχνεις σχηματα. Δες τα βιντεο και λυσε πολλες ασκησεις να πιασεις το φιλινγκ. Εγω αυτο που βλεπω και τωρα στα πεδια αλλα και στο λογισμο ειναι οτι πρεπει να νιωσεις τις εννοιες
|
|
|
15
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Κινητοποίηση στον Ρέκανο για την διάρκεια της εξεταστική | Δευτερα 5/5 | 10.00
|
on: May 23, 2025, 15:30:28 pm
|
Είναι απίστευτο ότι για άλλη μια φορά την πληρώνουμε εμείς για τις καταλήψεις που γίνονται, και ειδικά οι επι πτυχίο φοιτητές και οι φοιτητές που θέλουν να δώσουν πτυχιακή εξεταστική (όπως χάθηκε πέρυσι η εξεταστική του Φεβρουαρίου και μπήκε κόφτης στο ποιος μπορεί και ποιος δεν μπορεί να δώσει εξεταστική). Όλο αυτό δεν μας επωφελεί καθόλου και δεν βοηθά έναν φοιτητή που πιέζεται να βγάλει αυτή την δύσκολη σχολή, ειδικά δε τώρα που βλέπουμε ότι το ν+3 θα εφαρμοστεί κανονικά. Από την άλλη το τμήμα το έπιασαν οι τυπικότητες την ίδια στιγμή που τα αποτελέσματα του μαθήματος "Ανάλυση Δεδομένων" που γράψανε οι φοιτητές στις 22.01 (4 μήνες πριν δηλαδή) δεν έχουν βγεί ακόμα, όπως είπε ο Watson. Θυμάμαι, πριν 2 χρόνια πάλι είχαμε χάσει 2 εβδομάδες λόγω καταλήψεων και δεν άλλαξε τπτ, φέτος τι τους έπιασε?!?! Είναι κρίμα που βλέπουν οι καθηγητές αυτή την κατάσταση με το ν+3 και αντί να βοηθήσουν τους φοιτητές να τελειώσουν μια ώρα νωρίτερα την σχολή, κάνουν την κατάσταση ακόμα δυσκολότερη!  εμεις οι παλιοι του χρονου πρεπει να παμε να διεκδικησουμε εμβολιμες εξεταστικες. στο πα.πει φετος στο τμημα πληροφορικης το εκαναν. σιγα ποσοι θα ειμαστε οι παλιοι. δεν ασχολειται κανεις παιδες και θα εχουμε θεμα. και η πλακα ειναι οτι τους πιτσιρικαδες οταν θα τους χτυπησει την πορτα η διαγραφη θα ειναι πλεον αργα. οι δικοι μας οι καθηγητες καθονται και δεν κανουν τπτ. απλα περιμενουν αποφασεις. αν δεν παμε να τους πουμε, δεν θα τους νοιαξει να ξερετε
|
|
|
|