• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:50:45 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 05:50:45 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 8
Guests: 107
Total: 115
Theislander
pipitsenko
iasonasl
gogolhs
sapounas
akoil
mixkats
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
  Show Posts
Pages: [1] 2 3
1  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημ]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα on: February 03, 2010, 12:45:40 pm
Quote from: mixalis_sag on February 02, 2010, 13:18:54 pm
ξερει κανεις που εδωσε σημερα ποια ηταν η σωστη λυση στην 3η ασκηση με τα ευσταθη-ασταθη και αιτιατα/μη αιτιατα??

Μπορώ μόνο να γράψω τι θα έγραφα εγώ προσωπικά αν έδινα...

Άς ξεκινήσουμε λίγο από την έννοια της αιτιότητας. Γενικότερα αποδεικνύεται οτι η ικανή και αναγκαία συνθήκη για να είναι ένα LTI σύστημα αιτιατό είναι η κρουστική του απόκριση h(t) να είναι μηδέν για t<0. Με βάση αυτό τον ορισμό για την αιτιότητα, και με βάση την BIBO (Bounded Input Bounded Output) θεώρηση για την ευστάθεια, ένα αιτιατό LTI σύστημα είναι ευσταθές όταν η H(s) περιέχει όρους της μορφής K/(s+a) ( που αντιστοιχούν σε όρους της h(t) της μορφής Ke^(-at)u(t) )  με a>0

Σε αντίθεση με τα αιτιατά συστήματα υπάρχουν τα αντι-αιτιατά συστήματα (anti-causal είναι ο αγγλικός όρος) τα οποία ορίζονται ως τα συστήματα για τα οποία η κρουστική απόκριση h(t) είναι μηδέν για t>0, δηλαδή είναι της μορφής h(t) = g(t)u(-t). Τώρα για τα συστήματα αυτά με την ίδια λογική για την ευστάθεια οι όροι της μορφής Ke^(-at)u(-t) της h(t) θα πρέπει να έχουν a<0 άρα θα πρέπει να είναι στο δεξιό ημιεπίπεδο.

Άρα για το α) ευσταθές μη αιτιατό θα επέλεγα το 4 που έχει τους όρους στο δεξί ημιεπίπεδο και για το β) ασταθές αιτιατό το 1 που έχει έναν όρο στο δεξί ημιεπίπεδο.

Μια αναφορά που αναφέρει λίγο πολύ αυτά που λέω εδώ:

http://cnx.org/content/m10114/latest/

2  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημ]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα on: January 24, 2010, 12:09:42 pm
Quote from: il capitano on January 23, 2010, 16:16:28 pm
νομιζω ορθογωνιος παλμος ειναι με πλατος απο -2ω0 ως 2ω0


Π(ω)={1, |ω|<=ωα, 0 αλλού} δηλαδή κινείται από -ωα εως ωα

-ΚΠ
3  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημ]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα on: January 10, 2010, 18:29:18 pm
Quote from: il capitano on January 09, 2010, 03:40:20 am
Και τελικα ποτε εβγαζε την βαθμολογια ο Αριστοτελης?

Οι μαθητές του είχαν βρεί την λύση. Πηγαίναν στο μαντείο των Δελφών και ρωτούσαν την Πυθία.

:-)
4  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημ]Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα on: January 09, 2010, 02:14:19 am
Quote from: il capitano on January 07, 2010, 17:02:53 pm
Μηπως λεω μηπως επρεπε μετα απο τοσο καιρο να εχουν βγει τα αποτελεσματα της 1ης προοδου???

Αυτό, αν γινόταν, θα ήταν μια πρωτότυπη κίνηση. Και η πρωτοτυπία χαλάει τις παραδόσεις. Και αυτό το τμήμα έχει μεγάλη παράδοση στο να καθυστερεί την διόρθωση των γραπτών... Υπάρχουν βέβαια εξαιρέσεις που προσπαθούν να γκρεμίσουν αυτή την παράδοση που κρατά από αρχαιοτάτων χρόνων... Πιστεύω οτι ο ίδιος ο Αριστοτέλης είχε αρχίσει την παράδοση να καθυστερεί τη βαθμολογία των μαθητών του στις αρχές του μήνα Γαμηλιών επειδή είχε μια προαίσθηση οτι κάτι σημαντικό θα γίνει, και επειδή βαριόταν λιγάκι.
5  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: Πως σας φανηκαν τα θεματα της ενοτητας Α ??? on: February 19, 2009, 17:12:16 pm
Quote from: elisabet on February 18, 2009, 19:46:15 pm
και στο κατω-κατω..εγω δεν εκπροσωπω την πλειοωηφια των φοιτητων...μπορει να λεω και βλακειες.Ισως το μαθημα να γινεται με τον καλυτερο τροπο...
δεν θα ηταν γενικα κακο νομιζω να διευρηνθει το υλικο των ασκησεων..και για καλυτερη αποδοση στις εξετασεις αλλα και επειδη αυτο το μαθημα θα συναντησουν οι περισοοτεροι απο μας αν οχι ολοι,στους τομεις που θα επιλεξουμε...

     Η προηγούμενη απάντηση μου δεν δόθηκε επειδή θεώρησα οτι υπήρξε κάποια υπόνοια οτι κάτι έγινε λάθος στο μάθημα των ασκήσεων και θίχτηκα, ούτε  είχε σκοπό να αποδείξει στους φοιτητές πόσο καλά έγιναν οι ασκήσεις, πόσο σοφά είναι επιλεγμένες, πως πρέπει να ντρέπονται που δεν διάβασαν και πως έχουν μόνο τους εαυτούς τους να κατηγορούν που δεν γράψαν καλά. Δόθηκε γιατί εδώ και καιρό υπάρχει ένας προβληματισμός του ποιά πράγματα μπορούν να βελτιωθούν και πολλές φορές ακόμη και προσωπικές απόψεις μπορεί να δίνουν στοιχεία για το ποιά πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα.
    Ακριβώς με αυτή τη λογική γίνεται η προσπάθεια να αποκρυπτογραφηθεί ο όρος "έχω την αίσθηση οτι οι ασκήσεις δεν μου δώσαν..." ώστε να υπάρξει μια βελτιωτική κίνηση της μορφής :
- Αφαιρούνται κάποιες από ασκήσεις που διδάσκονται σήμερα. (Ο συνολικός αριθμός των ωρών διδασκαλίας των ασκήσεων είναι δεδομένος)
- Προστίθενται κάποιες άλλες.
- Πιθανώς κάποιες άλλες εξηγούνται διαφορετικα;
     Για να γίνει αυτή η "αποκρυπτογράφηση" χρειάζεται η γνώση : Το τάδε πραγματάκι που μας ζητήσατε, εγώ δεν μπορούσα να το συμπεράνω από τα λεγόμενα στα βιβλία/σημειώσεις, ή αυτό το κομμάτι της διαδικασίας που είχε αυτή η άσκηση των εξετάσεων δεν ήταν αυτονόητη σε μένα και δεν αναφέρθηκε κάτι αντίστοιχο στο μάθημα των ασκήσεων.
     Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη γιατί η πραγματικότητα είναι οτι πολύ δύσκολα εγώ η οποιοσδήποτε άλλος μεταπτυχιακός φοιτητής θα αλλάξει μόνος του εκ βαθέως τις ασκήσεις που διδάσκονται. Πέρα από όλα τα άλλα για να κάνει κάποιος μια τέτοια αλλαγή πρέπει να είναι σίγουρος οτι το καινούριο είναι συγκριτικά καλύτερο από το παλιό, το οποίο αν το σκεφτεί κανείς δεν είναι αυτονόητο. Αντίθετα, αν υπάρξουν κάποιες συγκεκριμένες παρατηρήσεις πάνω σε συγκεκριμένα κομμάτια της θεωρίας που κατά την άποψη των φοιτητών δεν καλύφθηκαν από ασκήσεις αυτές θα υλοποιηθούν, δοκιμάστε το... Δεν χρειάζεται συλλογική δράση ή τέτοια πολύπλοκα πράγματα. Ένα μικρό κομματάκι εμπειρίας από μερικούς χρειάζεται. Αυτό θα αξιολογηθεί και αν όντως υπάρχει έλλειψη θα καλυφθεί. Και αν μέσα στις παρατηρήσεις ακουστούν και κάποιες βλακείες, ε δεν θα σας κόψει κανείς το νερό από τα πράσα, που λεν και στο χωριό μου...
-ΚΠ



6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: Πως σας φανηκαν τα θεματα της ενοτητας Α ??? on: February 18, 2009, 13:19:40 pm
Quote from: elisabet on February 18, 2009, 12:05:20 pm
τσουκ....i dont think so.... Grin Cheesy

Καταρχάς ξεκινάω από το γεγονός οτι από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος το συγκεκριμένο μάθημα δεν θα διδάσκεται από τη Στέλλα και εμένα, αλλά από τους νεότερους μεταπτυχιακούς. Παρόλα αυτά, πολλές από τα πράγματα που θα αναφέρω ισχύουν γενικότερα.

Αρχικά, ο στόχος των ασκήσεων είναι να δώσει μια ιδέα των εφαρμογών που έχει η θεωρία που διδάσκεται και να εξοικειώσει τον φοιτητή με τον τρόπο σκέψης ο οποίος χρησιμοποιείται για να λύσει προβλήματα που αφορούν σήματα & συστήματα. Κυριαρχεί η λογική δηλαδή οτι δεν διδάσκουμε 5-10 "διαδικασίες" αλλά έναν τρόπο σκέψης. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το να λύνονται ασκήσεις μέσα στην τάξη ίδιες με αυτές που "πέφτουν" στις εξετάσεις και γι'αυτο δαπανείται μεγάλη προσπάθεια, τα θέματα των εξετάσεων και των προόδων να είναι πρωτότυπα.

Βασικός στόχος είναι να εξεταστεί αν οι φοιτητές έχουν αναπτύξει μια κριτική σκέψη πάνω σε αυτά που έχουν διδαχθεί. Δε μιλάμε για απίστευτα πράγματα, αλλά περιμένουμε οταν π.χ. ρωτάμε αν μπορεί να αναλυθεί ένα σήμα σε σειρά fourier να αναρωτηθούν το προφανές: Είναι το σήμα περιοδικό; Εγώ προσωπικά περίμενα από τη στιγμή που δόθηκε ένα περιοδικό σήμα ως είσοδος σε μια διαφορική εξίσωση να βγεί το συμπέρασμα οτι αφού ο Laplace κοιτάει από το 0 και μετά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι απλά.

Ο τρόπος τώρα που θα μπορέσει να επιτευχθεί αυτός ο στόχος των ασκήσεων είναι ανοικτός προς συζήτηση. Πραγματικά θα μπορούσαν να μη διδάσκονται αυτές οι συγκεκριμένες ασκήσεις, να διδάσκονται άλλες. Ποιές όμως; Δεν κάλυπταν οι ασκήσεις που διδάχθησαν την φιλοσοφία που αναπτύχθηκε παραπάνω; Ποιός τρόπος σκέψης που ζητήθηκε μέσα στις εξετάσεις δεν είχε αναφερθεί μέσα στο μάθημα; Ποιά πληροφορία (με την μορφή ερωτήσεων κρίσης) που ζητήθηκε δεν υπήρχε μέσα στο βιβλίο του Πανά ή στο εναλλακτικό; Άν κάτι παραλείφθηκε μπορεί την επόμενη φορά να διδαχθεί. Δεν θεωρούμε οτι έχουμε το αλάθητο του Πάπα.

Η κατανόηση των διδασκόντων οτι πολλοί φοιτητές δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα στις εξετάσεις του μαθήματος υπάρχει. Υπάρχει επίσης η θέληση για αλλαγή. Όχι για να πέσει το επίπεδο και να ζητούνται πια αυτονόητα πράγματα ή απλή χρήση τύπων που θα βρίσκει ο εξεταζόμενος στο βιβλίο που επιτρέπεται να έχει ανοιχτό μαζί του. Αλλά για να πετυχαίνουν περισσότεροι φοιτητές στο μάθημα αυτό επειδή στο τέλος του εξαμήνου θα έχουν τις γνώσεις που έχουν τεθεί ως στόχος του μαθήματος.

-ΚΠ
7  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: February 17, 2009, 16:24:16 pm
Quote from: Γιώργος on February 17, 2009, 16:01:34 pm
Αυτό λέγεται scaling κατά Oppenheim, τι "αντιστροφής" και πράσινα άλογα λέει το βιβλίο που δίνεται; Πότε θα μάθουν να κάνουν οι Έλληνες μια μετάφραση της προκοπής;
Γι' αυτό μετά βλέπεις τα θέματα και μένεις Huh γιατί άλλο καταλαβαίνεις κι άλλο εννοούσε επειδή του ήρθε να φτιάξει δική του ορολογία.

Ιδιότητα της κλιμάκωσης το λένε και τα δυο βιβλία, και πιστεύω οτι είναι καλή η ορολογία.
Έχουν επιπροσθέτως και ως ιδιότητα την περίπτωση α=-1 που την ονομάζουν αντιστροφής. Και αυτό λογικό μου ακούγεται.
-ΚΠ
8  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: Πως σας φανηκαν τα θεματα της ενοτητας Α ??? on: February 17, 2009, 16:18:11 pm
Quote from: smo on February 17, 2009, 16:06:16 pm
χαχ ελευθερα  Grin

@again δεν εννοω οτι το βιβλιο καλυπτε την υλη προφανως και την καλυπτε κατεμε επαρκως απλα τα θεματα που δοθηκαν δεν αντιπροσωπευαν το βιβλιο που εχουμε δλδ οπως ειπε πριν καποιος το μαθημα δεν ειναι FOURIER η ομοιομορφη καλυψη της υλης και η διαβαθμιση των θεματων κανουν τα θεματα γτπ και το αναφερω αν και εχω παρατηρησει κι αλλου να συμβαινει διοτι ηταν υπερβολικα μικρο το πεδιο της υλης που καλυφθηκε δεν μπηκε καν laplace και συνελιξη

Quote from: TheDoctor on February 17, 2009, 16:06:07 pm
Quote from: AgentCain on February 17, 2009, 16:00:59 pm
Quote from: smo on February 17, 2009, 15:54:18 pm
... σαυτην την περιπτωση εχει προβλημα το συγγραμα που ειναι αντιθετο με την αποψη του διδασκονται
Το βιβλίο του Πανά κάλυπτε την εξέταση εκτός ίσως από τη δειγματοληψία.
Το άλλο βιβλίο όμως?

Σε ποιο σημείο το άλλο βιβλίο δεν κάλυπτε την εξέταση; Γιατι το έλεγξα προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα.
-ΚΠ
ελπιζω να ελυσα την οποια παρεξηγηση
Καταρχάς δεν παρεξηγούμαι, αναγνωρίζω την πιθανότητα να μην πρόσεξα κάτι, και χαίρομαι που δεν μου ξέφυγε τελικά κάτι.
Ο Fourier χρησιμοποιήθηκε αρκετά και στην πρόοδο και στα θέματα των εξετάσεων, αλλά πιστεύω μέσα από μια σκοπιά επεξεργασίας σημάτων.
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να πείτε αν και κατά πόσο τα θέματα αντιπροσωπευαν ζητήματα τα οποία συζητήθηκαν μέσα στην τάξη.
-ΚΠ






9  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: Πως σας φανηκαν τα θεματα της ενοτητας Α ??? on: February 17, 2009, 16:06:07 pm
Quote from: AgentCain on February 17, 2009, 16:00:59 pm
Quote from: smo on February 17, 2009, 15:54:18 pm
... σαυτην την περιπτωση εχει προβλημα το συγγραμα που ειναι αντιθετο με την αποψη του διδασκονται
Το βιβλίο του Πανά κάλυπτε την εξέταση εκτός ίσως από τη δειγματοληψία.
Το άλλο βιβλίο όμως?

Σε ποιο σημείο το άλλο βιβλίο δεν κάλυπτε την εξέταση; Γιατι το έλεγξα προσωπικά το συγκεκριμένο θέμα.
-ΚΠ
10  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων] Ύλη 2008 on: February 16, 2009, 14:59:56 pm
Quote from: TheDoctor on February 15, 2009, 12:53:06 pm
Καλημέρα,
     έγραψα την ύλη του μαθήματος και από τα δύο βιβλία μέσα στο μάθημα. Παρόλα αυτά η ύλη είναι η ακόλουθη :
Βιβλίο Σ.Μ.Πανά:
...
-ΚΠ
Η ύλη από το δεύτερο βιβλίο είναι :
Κεφάλαιο 1ο : ολο
Κεφάλαιο 2ο:  εκτός από τις παραγράφους 2.2.9, 2.2.10, 2.2.11
Κεφάλαιο 3ο: όλο
Κεφάλαιο 4ο: 4.1 και 4.2
Κεφάλαιο 5ο: 5.11 και 5.11.1
Το βιβλίο αυτό σε έναν πολύ ικανοποιητικό βαθμό καλύπτει την ύλη. Άν θα μπορούσα να αναδείξω έναν τομέα στον οποίο περιέχει λιγότερα στοιχεία από το επιθυμητό είναι η έλλειψη τυπολογίων (που μπορεί να καλυφθεί με ένα καλό μαθηματικό τυπολόγιο) και η αναφορά στα μπλόκ διαγράμματα (παράγραφος 7.5 του βιβλίου το Σ.Μ.Πανα σελ. 191 - 193). Η έλλειψη αυτή πάντως δεν είναι ουσιαστική.
-ΚΠ
11  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: [Θεωρία Σημάτων] Ύλη 2008 on: February 15, 2009, 12:53:06 pm
Quote from: mitsos_dlx on February 15, 2009, 12:14:34 pm
Ρε παιδιά έχουν βγάλει ύλη για το 2009? Έστω σε κάποιο πίνακα ανακοινώσεων....
Είναι πράγματα αυτά να προσπαθούμε να μαντέψουμε την ύλη από του 2008?
Κανένας που να πήγε στα τελευταία μαθήματα?

Καλημέρα,
     έγραψα την ύλη του μαθήματος και από τα δύο βιβλία μέσα στο μάθημα. Παρόλα αυτά η ύλη είναι η ακόλουθη :

Βιβλίο Σ.Μ.Πανά:

Κεφ. 1: Ολο
Κεφ. 2: Όλο, αλλά ποιοτικά μόνο.
Κεφ. 3: Όλο
Κεφ. 4: Όλο
Κεφ. 5: Όλο
Κεφ. 6: Όλο εκτός από την παράγραφο 6.7 (Φαινόμενο Gibb's). Η παράγραφος 6.3 ποιοτικά.
Κεφ. 7: Όλο
Κεφ. 8: Μόνο 8.1, 8.2 ποιοτικα.

Όταν γράφω οτι ένα κομμάτι είναι μέσα στην ύλη ποιοτικά, εννοώ οτι πρέπει να το έχετε διαβάσει και να το έχετε κατανοήσει γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθούν όροι από εκείνο το κομμάτι, αλλά δεν θα εξεταστούν ασκήσεις που στηρίζονται στη συγκεκριμένη θεωρία.

Να επαναλάβω οτι στις εξετάσεις επιτρέπεται να έχετε μαζί σας μόνο το βιβλίο, τις σημειώσεις του κ. Ντόμη, μαθηματικό τυπολόγιο και κομπιουτεράκι. Οτιδήποτε άλλο (προσωπικές σημειώσεις,φωτοτυπίες Α4 κ.ο.κ) θεωρείται αντιγραφή με όλες τις δυσάρεστες συνέπειες.

-ΚΠ
12  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Νέα ημερομηνία πρώτης προόδου-Ιανουάριος 2009 on: December 22, 2008, 13:58:39 pm
Η πρώτη πρόοδος στο μάθημα «Θεωρία Σημάτων και Γραμμικών Συστημάτων» θα διεξαχθεί στις 16/1/2009 ημέρα Παρασκευή στις 19:00. Σε περίπτωση αδυναμίας διεξαγωγής της εξέτασης τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.
Εκ των διδασκόντων
-ΚΠ
13  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: Περί τυπολογίων on: December 09, 2007, 16:17:52 pm
Ένα πολυ πολύ καλό τζάμπα τυπολόγιο υπάρχει στο

http://www.ifoes.org/ElMathHandbook.htm

Περιέχει μέχρι και σειρές Fourier.

ΚΠ
14  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Σημάτων & Γραμμικών Συστημάτων / Re: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET on: October 23, 2007, 20:17:04 pm
Quote from: fantomas on October 23, 2007, 18:43:11 pm
O Κ.Πανούλας στις ασκήσεις είχε πει ότι θα βάζουν τις ασκήσεις στο Internet(http://psyche.ee.auth.gr)
Αν τις βρει κάποιος ας μου πει κ εμένα που ακριβώς είναι.....

Επειδή τις γράφω ακόμα θα αργήσουνε μια βδομαδίτσα, αλλά μην ανησυχείτε θα φτάσουν τελικά στον προορισμό τους :-)
Δυστυχώς έχει πέσει πολλή δουλειά τον τελευταίο καιρό.
ΚΠ
15  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / C / C++ / C# / Re: Eργασια στη c on: July 08, 2007, 23:08:13 pm
Quote from: trelos on July 07, 2007, 13:11:08 pm
δεν ξερω τι ετος ειστε και τα γνωριζετε ολα αυτα,αλλα εγω ειμαι 2,εχω κανει c&c++ και ολα αυτα δεν μας τα εχει εξηγησει κανεις...οποτε....
μου φαινονται καπως... Embarrassed
5o του διδακτορικού  Wink, αλλά ούτε εμένα μου τα έμαθε κανένας.
ΚΠ
Pages: [1] 2 3
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...