• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 03:30:29 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 03:30:29 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[June 24, 2026, 13:49:11 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[June 24, 2026, 12:41:32 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431515
Total Topics: 32025
Online Today: 1119
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 10
Guests: 1026
Total: 1036
linda
Nekt
asantor
Lefo
Giorgosklin
jim_sklab
Lykaonia
secretcypriot
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΒΡΑΔΙΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 24/1/2007 on: January 24, 2007, 11:26:49 am
Quote from: Christine on January 24, 2007, 02:17:25 am
για να δούμε πως θα απαντήσει η αντι-κουλτούρα!!!! Grin Grin Grin

Ολη αυτη η αντικουλτουρα μου θυμιζει ενα κοπελι που ειχε απαντησει με αντι-Xmas, αντι-Φωτα και ουτω καθεξης....

Δημιουργησαμε λοιπον και την αντι-ποιητική βραδιά...  Grin Grin Grin Grin Grin   

χαχαχαχαχα  8) looooool  !!!!   Tongue Smiley
2  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ on: January 24, 2007, 11:16:33 am
Quote from: RFA on January 23, 2007, 23:52:24 pm

1)αφιέρωμα για Οαχακα (όχι Τετάρτη 7μμ αλλά Πέμπτη 10 μμ)
2)Βραδιά ποίησης (όχι Τετάρτη 23/1, 10μμ αλλά Τετάρτη 24/1 11μμ)


Φαινεται πολύ ενδιαφερον... Ειδικά η αφιερωση στην Οαχακα!!!! Grin Παντα οι εκδηλωσεις μας σκίζουν... ;-)
Ολοι σημερα στην πορεια!! Keep on Rockin' in the free World!
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: Τέσσερις πρυτάνεις ζητούν εξάμηνη αναστολή της συζήτησης για τα ΑΕΙ on: January 24, 2007, 11:09:57 am
Πιστευω οτί ήταν μια εξυπνη κίνηση από μερους των πρυτανικών αρχών... Προσπαθουν να κερδισουν χρόνο. Και να αποφυγουν με κάποιο τροπο τα ενδεχόμενα επεισοδια. Όμως από την άλλη πιστευω πως τα πραγματα εχουν ήδη παρει μια φόρα... Δυσκολα σταματαει οτιδηποτε.   Το ποταμι οπως λενε πισω δε γυρνα... Και η κυβερνηση δεν δειχνει να αλλαζει γνώμη. Είναι και αυτη επισης αποφασισμενη. Θα δειξει...
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Γραμματείες τμήματος και τομέων / Re: Δευτέρα 15/01 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ανοιχτή??? on: January 14, 2007, 21:52:08 pm
Εγώ γιατί νομίζω ως είναι 12- 1.30??? Well, guess you gotta know better      Smiley
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 15/1 12μ.μ. +ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 14/1 on: January 14, 2007, 21:34:21 pm
Δυστυχως αυριο δεν θα μπορεσω να ερθω στην συνελευση αν και πολύ το θελω καθως με ολα αυτα βραζει το αιμα μου. .Δεν ξερω πια τι πρεπει να πιστεψω.

Ομως θα ηθελα αν μπορει να μου πει καποιος τι ακουγεται περιπου να ψηφιστει. Δεν ειμαι στη θεσσαλονικη δυστυχως αυτες τις μερες.

Δεν είμαι ούτε κάποιος τελειος λουφαδόρος από τ αμαθηματα αλλά ούτε και φανατικός. Όμως πιστευω οτί πρέπει να κανουμε τα ανθρωπίνος δυνατα για το μελλον μας. Είμαι διατεθιημενος να δεχθω να χαθει αλλη μια εξεταστική από το να χασουμε το μελλον μας. Πρέπει να δρασουμε ολοι. Πανελλαδική συμμετοχη.
6  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τεχνικές Σχεδίασης με Η/Υ / Re: Παράδοση φακέλου on: January 14, 2007, 21:00:10 pm
Μήπως, λέω, μήπως   Embarrassed υπαρχει κανενα καλό παιδι που να μπορει να μου στείλει καμια φωτο γραφία από το συνοπτικό και πιο συγκεκριμμενα τα τρια σχεδια σε Α3 γιατι μαλλον τα εχω κάνει σκατά;  Lips Sealed
Αν μπορει ας μου στειλει ενα e-mail... θενξ Smiley
7  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: "ΣΙΔΗΡΟΓΡΟΘΙΕΣ" on: November 16, 2006, 21:52:47 pm
Quote from: ASDF_ on November 16, 2006, 18:37:37 pm
Ποιός το ΚΚΕ, που το 73 έσβηνε τα συνθήματα που καλούσαν σε γενική απεργία...

Που πίστευε πως με τέτοιες ανοργάνωτες ενέργειες δεν γίνεται να επιτευχθεί τίποτα...

Που όταν δε μπορεί να καπελώσει ένα κίνημα το αποδυναμώνει (όπως το 73, όπως και τώρα τον Ιούνη

Με τέτοιες τακτικές θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο???

Και αν τους πεις Σταλινικούς δεν το αποδέχονται κιόλας....

Ας απαντήσει ένας από τους ΠΚΣίτες που μόνο άρθρα από τον Ριζοσπάστη ξέρουν να στέλνουν...

Τα 'πα και ησύχασα!!

K
Quote from: ASDF_ on November 16, 2006, 18:37:37 pm
Ποιός το ΚΚΕ, που το 73 έσβηνε τα συνθήματα που καλούσαν σε γενική απεργία...

Που πίστευε πως με τέτοιες ανοργάνωτες ενέργειες δεν γίνεται να επιτευχθεί τίποτα...

Που όταν δε μπορεί να καπελώσει ένα κίνημα το αποδυναμώνει (όπως το 73, όπως και τώρα τον Ιούνη

Με τέτοιες τακτικές θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο???

Και αν τους πεις Σταλινικούς δεν το αποδέχονται κιόλας....

Ας απαντήσει ένας από τους ΠΚΣίτες που μόνο άρθρα από τον Ριζοσπάστη ξέρουν να στέλνουν...

Τα 'πα και ησύχασα!!

Και μόνο για αυτό που είπες σε πάω... Πάντως αν έγινε ότι έγινε σήμερα διότι εγώ δεν πήγα στην σχολή, οφείλουμε να το καταδικάσουμε και οσοι γνωρίζουν κάτι παραπάνω να το καταγγείλουν...
8  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΡΙΤΗ 14/11 12μ.μ. !!!!! on: November 15, 2006, 09:57:20 am
Παιδιά εγώ δεν είμαι καμίας κομματικήε παράταξης, είμαι πρωτοετής,  αλλά όταν άκουσα τα όσα είπε ο ΔΑΠίτης, μου ανέβηκε το αίμαι στο κεφάλι...

Μου φαίνεται πως ότι θέλουν μας κάνουν... Και στην τελική δεν πιστεύω οτί βγήκε το οτιδήποτε ουσιαστικό από αυτήν την Συνέλευση... Μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία να αποφασίστηκε δεν υπήρχε όσον αφορά το βραχυπρόθεσμο μέλλον και εννοώ την 17Ν. Θεωρώ οτί το 80% των λεχθέντων ήταν αερολογίες... Προσωπικά πιστεύω πως αν δεν ήταν το παλικάρι από την ΠΚΣ δεν υπήρχε περίπτωση να ψηφιστεί το πλαίσιο... Ήταν ο μόνος -ίσως- που ήρθε πλήρως διαβασμένος... Νομίζω Διονύση τον έλεγαν... Αλλά ακόμα ρε γαμώτο δεν έχω καταλάβει πως κα καλά τελευταία στιγμή απέσυρε η ΔΑΠ το δικό της... Άραγε τι να παίζει από πίσω;
Αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσει για να καταλάβω και μερικά πράματα ώς πρωτοετής... Να ξέρω που πατάω γιατί έχω λίγο αποπροσανατολιστεί με όλα τα τεκτενώμενα...  Wink

Καλή σας μέρα... Πάω για μπάνιο και μετά σχολή στο καρφι...
cu
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...